Witaj Przybyszu

Wtorek, 19 Marzec, 2024 - 11:42

     
Witaj Przybyszu
Dołącz do nas!



Rejestracja jest darmowa i daje pełny dostęp do strony!

 Zarejestruj się
 Login:
Nazwa:


Hasło:


Zapamiętaj mnie

Odzyskaj hasło
Admini
Brak adminów online...
Orchia
Żaden online...
Śródziemie
Żaden online...
Użytkownicy:
Ostatnio zarejestrowany:Nowych dzisiaj:0
Ostatnio zarejestrowany:Nowych wczoraj:0
Ostatnio zarejestrowany:Wszystkich:4041
Ostatnio zarejestrowany:Ostatnio zarejestrowany:
Kathrynvaw
Użytkownicy:Online
Użytkownicy:Użytkownicy:0
Goście:Goście:1
Wszystkich:Wszystkich:1
Użytkownicy Online
Brak użytkowników online
 

Przedstawiamy dział poświęcony wszelkiemu rodzajowi stworzeń, żywych i tych nie do końca żywych, a nawet tych zdecydowanie umarłych. Poniżej znajdziecie informacje, czyli to co wiedzieć powinniście, zanim zaczniecie zadzierać z jakąś bestią, a ona zdecyduje się zjeść Was na sniadanie, obiad czy kolacje, tudzież przekąskę, czy inny posiłek uznany za właściwy w danej godzinie.



Cieniludzie

Legendy powiadają, iż rasa ta powstała przed setkami lat w najgłębszych otchłaniach ziemi. Stworzona podczas Wielkiego Poruszenia z biegiem czasu wędrowała ku powierzchni napotykając na swej drodze gobliny oraz krasnoludy. Ci odwieczni mieszkańcy głębin zwycięsko walczyli z cienioludzmi spychając ich wciąż w górę i w górę. Wreszcie po wielu latach wędrówek stwory te odnalazły swoje miejsce. Spotkać je można płytko pod powierzchnia ziemi, gdzie zamieszkują zazwyczaj stare katakumby bądź też tunele znajdujące się pod zapomnianymi cmentarzami. Wielu badaczy starało się zgłębić naturę cienioludzi, lecz tylko nielicznym udała się ta sztuka, gdyż stwory te agresywnie nastawione są do intruzów. Ci jednak, którym się udało poznać, przynajmniej częściowo ich życie utrzymują, ze cienioludzie są rasa inteligentna i choć nie posługują się wspólna mową, to zakładają rodziny tworząc większe społeczności. Skąd ich nazwa wielu z was zapyta? Pierwsi odkrywcy nadali ja im z tego prostego względu, że przypominają nieco ludzi i żyją w kompletnych ciemnościach.


Demoniczny Wilk

Demoniczne Wilki żyją w leśnych piekłach, leśne piekła znajdują się w pobliżu wulkanów .


Ghoul

Rasa ta, to wynik wiecznych wojen toczonych na północnych ziemiach, które miały miejsce wiele lat temu. Tamtejsze plemiona ścierały się nieustannie mordując i plądrując swoje włości, gwałcąc i niszcząc. Kiedy ziemie zalały śniegi, wykończone ludy zaczeły wymierać, co doprowadziło do kanibalizmu. Od tamtej chwili pola bitew stawały się taca z pokarmem dla wygłodniałych ludzi, którzy dopadali do ciał zrywając z nich co się da, a potem zjadając i idąc dalej. Z upływem lat ich potomstwo zaczeło się zmieniać, aż w ostatnim elemencie tej metamorfozy wykreowała się odmienna, ohydna rasa. Powyginany bełkoczący potwór , który pożera trupy . Napotkać go można na cmentarzyskach, w okolicach kurhanów, wszędzie gdzie grzebie się zmarłych . W nekropoliach, na pobojowiskach, na polach bitew. Wydawało by się, że jest niegroźny dla żywych nic bardziej mylnego. Ghul jeśli jest głodny albo wpadnie w szał atakuje również żywe istoty. Ghul jest bardzo wrażliwy na srebro, więc największe efekty w walce uzyskamy używając np.: srebrnego miecza. Jest on również wrażliwy na ostre światło i ogień.


Gnilec

Jest to jedna z najbardziej odrażających istot stąpających po ziemi. Nie wiadomo, jaka siła powołała to cos do życia. Potwor jest wzrostu średniego człowieka. Szarą skórę gęsto pokrywają strupy, z których wylewa się jakaś obrzydliwa czarna maź, tak samo jak z ust. Chude ręce wyglądają, jakby zaraz miały się rozlecieć, ale długie szpony na palcach świadczą o tym, ze jest to niezwykle groźny przeciwnik. Choć wolno powłóczy bezkształtnymi stopami, to chwilami potrafi zaskoczyć nawet najbardziej doświadczonego wojownika.


Gravier

Jest odmianą Ghula bardzo podobny ale znacznie większy. Można go poznać po trzech kościstych grzebieniach na czaszce. Pazury ma krótkie i tępe przystosowane do rozgrzebywania mogił. Mocne zęby, którymi druzgocze kości i długi cienki ozór, służący do wylizywania z nich szpiku uległego rozkładowi. Najmniejsze skaleczenie zadane przez Graviera oznacza zakażenie jadem trupim.


Mumia

Zagrzebane głęboko pod ziemią, w tajemnych grobowcach mumie oczekują chwili, kiedy ich zabandażowane zwłoki znów powstaną i opuszcza mroczne, zaciemnione piramidy. Mumie są wyjątkowo wytrzymałymi, nieczułymi na ciosy ożywieńcami, aczkolwiek ich najgroźniejszym wrogiem jest ogień. Jak większości nieumarłych mumie nienawidzą światła, dlatego ich egzystencja jest nieco ograniczona i przez to większość czasu spędzają w zaciemnionych korytarzach starożytnych budowli, gdzie chowano wielkich władców i zwycięskich generałów.


Szkielet

Szkielety zamieszkujące świat Warlocka są ożywionymi szczątkami istot, które tylko dzięki magii zdołały ocknąć się z wiecznego snu i ruszyć przed siebie w drwiącym wyzwaniu ku wszystkim żywym. Pomimo, iż szkielet należą do kogoś o dobrych zapędach, to jego nowa, koścista forma nasycona jest tylko i wyłącznie złem, bynajmniej nie wyklucza się wyjątków, których jednak jest niewiele. Te spustoszałe, nie mające własnych zmysłów kreatury są śmiertelnym zagrożeniem dla bezbronnych, nieuzbrojonych wieśniaków, a także i wędrujących po gęstych lasach podróżników. Najczęściej jednak spotkać je można na cmentarzach lub zapomnianych pobojowiskach. Potężni wojownicy także winni mieć się na baczności, krążyło wiele legend o legionach, hordach ożywieńczych sług!


Upiór

Istnieje wiele zapomnianych, ukrytych głęboko pod ziemią grobowców, o których prawie nikt nie pamięta. Jednak są na świecie osoby, które z zawziętością penetrują podziemne korytarze w poszukiwaniu pięknie zdobionych krypt. Pod bogato zdobionymi kamiennymi płytami kryją się szczątki legendarnych rycerzy i herosów minionych wojen. O ich minionej świetności świadczą teraz bogate zbroje okrywające ich zmurszałe kości i wspaniała broń spoczywająca w kościstych dłoniach. Czarna magia i zakazane rytuały wykonywane przy wysuszonych szkieletach przyczyniają się do wyrwania dusz ze snu i wpojenia ich spowrotem do spoczywających szkieletów czyniąc zeń jedne z najpotężniejszych istot kroczących po świecie. Ślepia zbudzonych upiorów błyszczą czerwonym żarem, a ich ciężkie, dwuręczne oręża ponownie łakną krwi, krwi śmiertelników. W chwili kiedy blask nowiu padnie na płyty grobowców , otwierają one swoje podwoje a nie umarli wynużają się spod powierzchni ziemi i ruszają wraz ze swoimi twórcami w bój z całym światem!


Zjawa(Widmo)

Wbrew pozorom nie każdy mag umiera. Widmowe postacie są duchami wściekłych, zabitych magów, którzy jeszcze bardziej pragną zemsty na śmiertelnikach. Eteryczne ciała odziane są w długie, postrzępione szaty, zaś kaptury skrywają ich czaszki w cieniu, tak by buchające czerwonym ogniem ślepia jeszcze bardziej paraliżowały przenikliwym strachem. Pośród gęstych, zaklątwionych drzew, czy tez na olbrzymich cmentarzyskach można się doszukać tych najpotężniejszych, nieczułych na materialna broń potworów, które po zmroku występują z krypt i dryfując poprzez wsie i obozowiska dopadają do uśpionych śmiertelników...a wtedy ich lodowate kosy wydzierają dusze z uśpionych ciał pozostawiając je potwornie zimnymi. Rozbijanie obozowiska w pobliżu cmentarza, czy jakichkolwiek miejsc spętanych klątwa czy magia może doprowadzić do szybkiej, zimnej śmierci.


Zombi

Te chodzące, gnijące zwłoki podobnie jak szkielety są tworem magów igrających z magia śmierci. Jedyna różnica polega na tym, iż czar ożywienia rzucony został na świeże jeszcze zwłoki, które jednak są o wiele wolniejsze i mniej skoordynowane od szkieletów. Jęczące, spragnione krwi śmiertelników włóczą się po gęstych lasach, bagnach czy też penetrują miejskie grobowce, które z czasem staja się ich domem. Tutaj należy wspomnieć o magicznym połączeniu, otóż są w świecie miejsca magiczne zdolne utrzymywać nie umarłe istoty przy życiu, tak wiec nie zawsze są uzależnione od swego twórcy.


 
Discord
OSTATNIE POSTY
wyświetl PostaNowosci na Warlocku(113)
  Gruushka
 dnia 16. Paź o godz. 13:00
wyświetl PostaNowosci na Warlocku(113)
  kisc_lawendy
 dnia 23. Paź o godz. 23:23
wyświetl PostaNowosci na Warlocku(113)
  Ingwar
 dnia 07. Sty o godz. 16:42
wyświetl PostaNowosci na Warlocku(113)
  Garagoth
 dnia 04. Lut o godz. 19:51
wyświetl PostaGildie - balans(22)
  Ingwar
 dnia 16. Sty o godz. 23:19

[Wejdź na Forum]

Skrypty Warlocka / Mudlet

  • Używam, są dobre.
  • Używałem, ale przestałem/am, nie odpowiadają mi
  • Nie, jeszcze nie sprawdzałem/am, zrobie to kiedyś
  • Nie i nie zamierzam, mam swoje

[ Wyniki | Ankiety ]

Głosów: 15
Komentarzy: 0

 
krysztalyczasu.prv.pl
www.krysztalyczasu.pl
 
       

  Oficjalna strona polskiego LpMuda opartego o Krysztaly Czasu oraz o Śródziemie J.R.R. Tolkiena.