Autor |
Wiadomość |
Erkar
|
|
Temat postu:
Wysłany: 13 Lip, 2004 - 17:59
|
|
Skryba
Dołączył: 08 Lip, 2004
Posty: 68
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 16 Lip, 2004 - 09:40
|
|
|
Czy nie uważacie drodzy magowie iż teraz poziom ogromnej większości potworów może zniechęcać do gry? Mówię to nie tyle w swoim imieniu (bo ja jeszcze jakoś sobie radzę), ale choćby taka postać ~180 podcech może mieć problemy - przecież nie będzie w kółko lała małych/niedużych goblinów - czy też męczyła się z mniejszymi harpiami.
Młodsi gracze jakoś pewnie się przyzwyczają - bo w końcu nie wiedzieli jak było kiedyś ... Ale co z graczami którzy zaczęli w starszych zasadach i teraz mają wielkie trudności z znalezieniem miejsca w którym można w miarę efektywnie expić.
Ogólnie może fakt iż ciężko się expi zwiększy ilość rozmów a co za tym idzie poprawi klimat w grze
A jeszcze mam pytanie - jak wygląda obecnie sytuacja z minimalnymi postępami (jaki poziom exp do niego jest potrzebny - i jak można porównanie jeśli w tym zakresie się coś zmieniło).
Czy przewidujecie wzrost liczby zadań w grze?
Czy jeśli osoba mówi bym przyszedł za kilka dni to porozmawiamy - oznacza iż u tej osoby można uzyskać zadanie - czy też jest to "zbywanie"
Czy exp za urnę (bo jak rozumiem takowy jest) zależy tylko i wyłącznie od ilości rzeczy - czy też wkładając cenniejsze przedmioty - można więcej zyskać?
Czy exp za urnę- jest czysto honorowy - czy też można sporo zyskać w ten sposób (oczywiście to czyste przupuszczenia) |
|
|
|
|
|
Ingwar
|
|
Temat postu:
Wysłany: 16 Lip, 2004 - 12:08
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
|
|
Moje zdanie nie jest w tej kwestii miarodajne bo ani nigdy nie bylem wielkim expiarzem (mialem tylko raz wielce i to 3 dni jakos) ani nie naleze do osob narzekajacych, tymniemniej sadze ze nie jest tak tragicznie..
Zabijac jak sie chce to jest co bez najmniejszego problemu.. to ze nie ma takiego expa jak na wyzej wspomnainych miajscach to juz inny problem.. (nie samym expem homanoid zyje)
Wzrost liczby zadan przewidujemy choc nie jest to jakims wielkim priorytetem w tym momencie.. a od tworzecego zalezy czy jak ktos mowi zebys przyszedl za pare dni to to jest zadanie, zbywanie, czy nieokonczony qwest..
Hle hle.. Ktos tu mowil o expie za urne?
Jesli juz taki wystepuje a nikt nie powiedzial oczywiscie ze tak jest.. to jest raczej skromny bardzo.. tymniemniej zawsze to jakis plus za przyniesienie czegos do urny..
Urna nie ma sluzyc jako alternatywne zrodlo expienia tylko jako pomoc od graczy dla graczy z minimlnym bonusem dla dajacego..
A wlasnie cobie przypomnialem ze wczoraj dokonczylem pisac pewne zadanie
Sprobojcie wygrac.. (kto ze mna gral ten zrozumie) |
_________________ Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 16 Lip, 2004 - 12:54
|
|
|
To prosze odpowiedz jeszcze na 2 pytania które pominąłeś:
- czy exp z urny (jeśli takowy jest ) zależy od rzeczy jaką wkładam - np. wartościowa - więcej, szmelc - malutko
- jak to obecnie jest z osiąganiem minimalnych postępów. Bo jednak sam musisz przyznać iż trochę przygnębiające jest gdy graz po 10 godzinach expienia nie widzi żadnych postępów. Może prościej - ile % exp potrzebne jest by wystąpiły minimalne i jak było to przed wprowadzonymi zmianami - bo jak wnioskuję z wypowiedzi niektórych graczy coś uległo zmianie w tej kwestii...
- No i dodatkowo chciałem zapytać czy zamierzonym jest iż koło miasta reptów (jak mapowałem dokładnie całe obszary zauważyłem) trakt pokrywa się z lasem (droga oczywiście nie ). A nie chciałem zgłaszac błędu w każdej lokacji. Niby możliwym iżtrakt idzie w góra a las dołem - ale chyba nie o takie wytłumaczenie chodzi |
|
|
|
|
|
markus
|
|
Temat postu: Mapy
Wysłany: 16 Lip, 2004 - 13:50
|
|
Początkujący
Dołączył: 16 Lip, 2004
Posty: 1
Skąd: gdansk
|
|
Czy na stronce mozna znalesc jakies mapy???? Jesli tak to gdzie. Prosze o wksazuwki
A propos jak zagrac dalej ta sama postacia, a nie tworzyc nowe?????? |
|
|
|
|
|
Ingwar
|
|
Temat postu:
Wysłany: 16 Lip, 2004 - 14:33
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
|
|
Re Tomasir
Jesli takowy jest to proponuje doswiadczalnie poprobowac..
Wiem wiem.. wredny jestem..
Poziomy postepow byly znacznie obcinane na wieszych poziomach..
Obawiam sie ze teraz maja juz i tak katastrofajnie niski poziom wiec dalsze obciecia nie wiem czy mialy by sens..
A ze sie dlugo expi na wysokich poziomach.. niestety u nas progi rosna bardzo szybko i musialbym sie bardzo starac zeby napisac algorytma ktory by ciagle pokazywal poziomy postepow.. (pol zartem pol serio)
re markus
Wpisac jako imie postaci imie wczesniej stworzonej postaci :> |
_________________ Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
|
|
|
|
|
Drannor
|
|
Temat postu:
Wysłany: 16 Lip, 2004 - 16:07
|
|
Expiarz wieściowy
Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757
|
|
Ingwar napisał:
A ze sie dlugo expi na wysokich poziomach.. niestety u nas progi rosna bardzo szybko i musialbym sie bardzo starac zeby napisac algorytma ktory by ciagle pokazywal poziomy postepow.. (pol zartem pol serio)
Przepraszam bardzo, jakich wysokich poziomoach? Mnie Bardzo duzo brakuje do wysokiego poziomu
Jaja se robisz?
No offence |
_________________ W sercu sługi Bożego, młotu na czarownice, płonie święty żar wiary i pragnienie służby. Miecz w ręku Pana tnie, by oddzielić plewy od ziaren, by plewy spalić w ogniu.
|
|
|
|
|
neuczarny
|
|
Temat postu:
Wysłany: 17 Lip, 2004 - 08:27
|
|
Uczeń - Powieściopisarz
Dołączył: 15 Lip, 2004
Posty: 35
Skąd: Gdańsk
|
|
Czy jest zamiar wprowadzenia broni dystanosowej? |
_________________ Wiem ze nic nie wiem
|
|
|
|
|
neuczarny
|
|
Temat postu:
Wysłany: 22 Lip, 2004 - 09:20
|
|
Uczeń - Powieściopisarz
Dołączył: 15 Lip, 2004
Posty: 35
Skąd: Gdańsk
|
|
Czy jest planowana mozliwosc wprowazeni kowalstawa np ze odpowiednio silny gracz wytrenowany w kowalstwie z odpowiednim sprzetem i surowcami moglby wykuc cos sobie oczywiscie o jakosci proporcjonalnej do umiejetnosci i doswiadczenia gracza |
_________________ Wiem ze nic nie wiem
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 22 Lip, 2004 - 09:25
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 26 Lip, 2002
Posty: 252
Skąd: Wyspy Kocie
|
|
Tak. Czekamy na dobry projekt gildii rzemieślniczej, kowalskiej.
I. |
_________________ Ptaki powrotne umierają wśród pomarańczy na rozdrożach...
K. K. Baczyński
|
|
|
|
|
neuczarny
|
|
Temat postu:
Wysłany: 22 Lip, 2004 - 11:05
|
|
Uczeń - Powieściopisarz
Dołączył: 15 Lip, 2004
Posty: 35
Skąd: Gdańsk
|
|
To znaczy ze mam cos wymyslic i walnac to w banku opisow? |
_________________ Wiem ze nic nie wiem
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 22 Lip, 2004 - 11:32
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 26 Lip, 2002
Posty: 252
Skąd: Wyspy Kocie
|
|
Jeśli tylko masz jakiś pomysł to jak najbardziej. Ewentualnie wysłać do jakiegoś czarodzieja.
I. |
_________________ Ptaki powrotne umierają wśród pomarańczy na rozdrożach...
K. K. Baczyński
|
|
|
|
|
Drake
|
|
Temat postu:
Wysłany: 22 Lip, 2004 - 11:39
|
|
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy
Dołączył: 11 Sie, 2002
Posty: 1020
Skąd: Roscor-Tornt
|
|
Re Tomasir:
Pozwole sobie wyreczyc Ingwara:
"czy exp z urny (jeśli takowy jest ) zależy od rzeczy jaką wkładam - np. wartościowa - więcej, szmelc - malutko "
Swego czasu sprzatajac u nas w sprzecie (usuwajac ten co malo przetrwa, badz gorsze przedmioty okrywajace to samo), bylo tego za jakies 10 platyn, wkladalem to do urny i dobilem do minimalnych (ale wczesniej troche expilem), wiec sadze ze od ceny zalezy jak najbardziej, no i cos nie cos daje.
"- jak to obecnie jest z osiąganiem minimalnych postępów. "
Z moim obserwacji wynika ze nowe postepy nastepuja dwukrotnie szybciej. Czyli nowe nieznaczne = stare minimalne. Jesli wczesniej robilem postaepy w 8 h, teraz robie w 4.
"- No i dodatkowo chciałem zapytać czy zamierzonym jest iż koło miasta reptów (jak mapowałem dokładnie całe obszary zauważyłem) trakt pokrywa się z lasem (droga oczywiście nie ). A nie chciałem zgłaszac błędu w każdej lokacji. Niby możliwym iżtrakt idzie w góra a las dołem - ale chyba nie o takie wytłumaczenie chodzi"
A zauwazyles ze czasem na arkadii, badz na warlocku tez, miasta zzewnatrz zajmuja tylko kilka lokacji (patrzac na mape swiata ogolna), a jak sie wejdzie to jest ich znacznie wiecej?
To nie jest tak ze las gora, a gory dolem. Po prostu lokacje traktu od tabliczki do Lakoh(idac na se od tabliczki do nastepnego skrzyzowania, tam jest Lakoh jakby kto nie wiedzial) sa dluzsze o wiele od tych lesnych, wiec tak naprawde to nic nie zachodzi, tylka zle mape narysowales. Wydluz te lokacje, jeszcze nie wiemy jak bardzo (bo planowana jest rozbudowa tamtejszych w okolicach Gasty terenow), ale na razie wydluz na tyle, zeby sie nie zachodzilo. I bedzie dobrze. |
_________________ "Ci reptilioni są dziwni, nawet dla mnie."
Cadron, król Góry Feniksa, Mistrz Kamienia arcykapłan Gotam-Gora
|
|
|
|
|
Ragar
|
|
Temat postu:
Wysłany: 22 Lip, 2004 - 14:05
|
|
Papla
Dołączył: 20 Wrz, 2003
Posty: 368
|
|
Proponuje zalozyc nowy topic z pytaniami bo ten sie krzaczy ...A co do urny ... to wiedza tylko ci co kodowali :> |
_________________ Milczenie jest często najmadrzejsza rzecza jaka mozesz powiedziec ...
|
|
|
|
|
|