Autor |
Wiadomość |
Yeavin
|
|
Temat postu: Pytania do Wizów
Wysłany: 16 Wrz, 2003 - 23:09
|
|
Początkujący
Dołączył: 16 Wrz, 2003
Posty: 7
Skąd: 3miasto
|
|
Kto pyta nie bladzi! Pytajcie a....itp.itd.
Jednakze pytania maja byc konkretne i przemyslane, a co najwazniejsze dotyczace terazniejszego Warlocka badz jego najblizszej przyszlosci.Wszelkie propozycje i pytania o dalekosiezne plany powinny sie znalezc na innym topicu.
Dlatego jednoczescie prosze wizów o pielegnowanie tego topicu zby stal sie przejrzystym zrodlem informacji a nie miejscem popisow expiarzy lub ludzi, ktorzy najpierw spytaja potem pomysla.
Zaczne od mojego pytania:
Czy obszerne tereny miejskie i te pozamiastem, swiecace pustkami i nuda zostaly stworzone jako "powiekszacz" swiata, czy tez sluza jako lezace jeszcze odlogiem potencjalne miejsca dla obiektow rozrywkowych, handlowych, gildiowych i wszytskiego innego, kolo czego sie nie tylko przeniega ???? |
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 16 Wrz, 2003 - 23:30
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 26 Lip, 2002
Posty: 252
Skąd: Wyspy Kocie
|
|
Duże tereny od razu są poprostu po to, że jak coś nowego powstanie nie trzeba było zmieniać już istniejącego miasta, wsi itp. tylko żeby móc spokojnie podłączyć, poza tym w wielu miejscach już coś jest, tylko trzeba się przyjrzeć.
Pozdrawiam
Indhira, kocica |
_________________ Ptaki powrotne umierają wśród pomarańczy na rozdrożach...
K. K. Baczyński
|
|
|
|
|
Notos
|
|
Temat postu:
Wysłany: 19 Wrz, 2003 - 20:28
|
|
Początkujący
Dołączył: 07 Wrz, 2003
Posty: 14
|
|
Czy to, ze nie moge zalogowac sie na Warlocka, jest tylko chwilowym problemem ? ;-)
Wywala blad o popsutej lokacji startowej...
Notos.
Edit: Loguje sie orkiem, wiec problem jest w lokacji startowej, zaraz po stworzeniu postaci. |
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 23 Wrz, 2003 - 08:14
|
|
|
Ja chcialbym sie dowiedziec czemu kmarany nie maja zadnych umkow stratowych?
Przecierz logicznym by bylo dac np. skradanie sie, wyczucie kierunku..itp czyli takie, ktore wynikaja z ich zwierzecej natury. Nie jest to wielka strata bo nadrabiaja cechami, ale mimo wszystko chcialbym wiedziec czemu. |
|
|
|
|
|
Yeavin
|
|
Temat postu:
Wysłany: 23 Wrz, 2003 - 08:45
|
|
Początkujący
Dołączył: 16 Wrz, 2003
Posty: 7
Skąd: 3miasto
|
|
Pytanie:
Czy moglby ktos podac jakies zrodla imion kmaranow? Czy moze jest to zupelnie dowolne?
Co do pozaotalych ras to u krasnali, elfow, ludzi sprawa jest banalna. Reszta jest opisana w KC. A co z kmaranami? Przeciez nikt nie chce spotkac Kizie, Kicie, Mruczka itd. Chodzi mi o zasady jakimi moznaby sie kierowac przy wymyslaniu imiona dla naszego dachowca;) |
_________________ Promienie słońca mogą ranić, tak i dobro zabija.
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 23 Wrz, 2003 - 08:59
|
|
Administrator
Dołączył: 07 Lip, 2002
Posty: 117
Skąd: Blikennkirst
|
|
A propo goscia Uwielbiam anonimy.
Jakto nie mają. Maja tyle samo umów startowych co inne rasy! |
_________________ ---=== MAGUS ===---
|
|
|
|
|
Yeavin
|
|
Temat postu:
Wysłany: 23 Wrz, 2003 - 22:31
|
|
Początkujący
Dołączył: 16 Wrz, 2003
Posty: 7
Skąd: 3miasto
|
|
Zefir napisał:
Jakto nie mają. Maja tyle samo umów startowych co inne rasy!
Popieram "goscia"! stworzylem jednego i nie ma umow. Jak wpisz um to wyskakuje linijka pusta.
ale dziwne bo stworzylem drugiego i juz mial |
_________________ Promienie słońca mogą ranić, tak i dobro zabija.
|
|
|
|
|
Garagoth
|
|
Temat postu: Umy startowe
Wysłany: 23 Wrz, 2003 - 23:30
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 05 Lip, 2002
Posty: 184
Skąd: Orchia
|
|
Tak, nie bylo, bo wkradl sie pewnien blad i nie dodawane byly umiejetnosci startowe.
Naprawione, ci ktorzy nie maja, proszeni sa o zlapanie mnie na Warlocku, to dodam im brakujace.
Pozdrawiam,
Garagoth. |
_________________ Marudze, z przyzwyczajenia. Ale tak przyjaznie... zazwyczaj.
|
|
|
|
|
Yeavin
|
|
Temat postu: Kolejne pytanie.
Wysłany: 24 Wrz, 2003 - 01:44
|
|
Początkujący
Dołączył: 16 Wrz, 2003
Posty: 7
Skąd: 3miasto
|
|
Zastosowaliscie ciekawe rozwiazanie dotyczace kowali, ciekawe i pomocne, i w ogole mi sie podoba. Jednak kazdy wie jak w naszym katolandzie dziala net(czyt.dziala kiepsko). Wiec zalozmy hipotetyczna sytuacje ze ktos jest nadziany i chce sie uzbroic u kowali. Zawia wtedy kilka przedmiotow a tu nagle pad neta. I to dluzej niz 10 min. wiec go razlacza.
Wiec mam pytnie czy kowale w Warlocku maja na tyle dobra pamiec zeby po ponownym zalogowaniu pamietac od kogo maja tyle kasy? A jezeli nie to czy da sie cos na to poradzic?
PS. Problem dotyczy takze pojedynczych zamowien i chyba wszedzie gdzie trzeba poczekac na zamowiony wyrob. |
_________________ Promienie słońca mogą ranić, tak i dobro zabija.
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 24 Wrz, 2003 - 07:07
|
|
Administrator
Dołączył: 07 Lip, 2002
Posty: 117
Skąd: Blikennkirst
|
|
Z tego co pamiętam, kowale nie tylko mają zaj...istą pamięć. Pamietają również pracę swoich poprzedników |
_________________ ---=== MAGUS ===---
|
|
|
|
|
Meruru
|
|
Temat postu:
Wysłany: 24 Wrz, 2003 - 18:54
|
|
Uczeń - Powieściopisarz
Dołączył: 18 Wrz, 2003
Posty: 35
Skąd: Olsztyn
|
|
jszcze raz nazwij moja postac dachowcem a osobiscie wygarbuje ci skore i oddam psom do wychedorzenia
;P |
_________________ Kiedy nici sa na niebie,
Pernie! twoi jezdzcy bronia ciebie!
|
|
|
|
|
Griid
|
|
Temat postu:
Wysłany: 24 Wrz, 2003 - 21:16
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 08 Lip, 2002
Posty: 30
Skąd: Uć/Łódź/Arshen
|
|
Odpowiadam na pytanie odnosnie imion dla kmaranow.
Tak jak elfie imiona powinny byc delikatne i dzwieczne, orcze imiona harczace i szorstkie tak imiona kmaranow moim zdaniem powinny byc mrrruczace.
Poniewaz sa rasa wymyslona przez nas, nie ma nigdzie wzmianki o zadnym imieniu. Jako jeden z niewielu kmaranow-wizow, poznalem ta rase od zarodka pomyslu. Mysle ze imiona powinny zawierac wiele literek R. Poza tym sugerrruje krrrutkie imiona.
Jak narrrazie imiona sa moim zdaniem odpowiednie, choc zdarrrrzyl sie jeden Kocurrr |
_________________ Est Sularus oth Mithas
|
|
|
|
|
Yeavin
|
|
Temat postu:
Wysłany: 24 Wrz, 2003 - 23:24
|
|
Początkujący
Dołączył: 16 Wrz, 2003
Posty: 7
Skąd: 3miasto
|
|
Kolejny odcinek serialu "Moda na pytania"
Czy jezeli chodzi o wszelakie ziola to zastosowaliscie system z arki, ktory ograniczal ich ilosc na 1 lokacji do max. 2, chociazby stalo sie na urodzajnej lace, ktora az pachniala ziolami? Jezeli nie, to jat to jest? |
_________________ Promienie słońca mogą ranić, tak i dobro zabija.
|
|
|
|
|
Gileadrael
|
|
Temat postu:
Wysłany: 25 Wrz, 2003 - 00:15
|
|
Chochlik
Dołączył: 08 Lip, 2002
Posty: 121
Skąd: Łódź
|
|
hmm, o ile wiem, na arce tez mozna wiecej niz dwa... |
|
|
|
|
|
Yeavin
|
|
Temat postu:
Wysłany: 25 Wrz, 2003 - 00:33
|
|
Początkujący
Dołączył: 16 Wrz, 2003
Posty: 7
Skąd: 3miasto
|
|
Mi sie nie udalo nigdy:( A mialem na maksa zielarstwo dla niezgildiowanych....[/quote] |
_________________ Promienie słońca mogą ranić, tak i dobro zabija.
|
|
|
|
|
|