Autor |
Wiadomość |
Drake
|
|
Temat postu:
Wysłany: 01 Lip, 2004 - 04:19
|
|
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy
Dołączył: 11 Sie, 2002
Posty: 1020
Skąd: Roscor-Tornt
|
|
Moze mi ktos powiedziec co ten pociety i z widoczna automatyka log robi w tym temacie?
Moze jakis krotki komentarz?
Moze PYTANIE?
Bo to sa w koncu "Pytania..."
PS: Jestem w posiadaniu tego loga mniej pocietego(i z drugiej strony), ale nie widzialem najmniejszego sensu go tu wklejac. A po co? Ja co prawda nie moge sie pochwalic taka automatyka jak Krwin, u mnie nie wyskakuja co i rusz dziwne komunikaty typu bije? bije? Ze co? wesprzyj wesprzyj Nie jestes w zadnej druzynie itd. (A Tor gra z mojego skryptu (modified Ingwar TM), wiec sila rzeczy, musi sie pogodzic z brakiem automatyki)
Mogles wyciac te komunikaty. Niepojetym jest dla mnie dlaczego tego nie zrobiles.
Z niecierpliwoscia oczekuje na szczera odpowiedz Ragara a propos unikow oraz komentarz do tego loga wszystkich zainteresowanych.
Dobranoc |
_________________ "Ci reptilioni są dziwni, nawet dla mnie."
Cadron, król Góry Feniksa, Mistrz Kamienia arcykapłan Gotam-Gora
|
|
|
|
|
Krwin
|
|
Temat postu:
Wysłany: 01 Lip, 2004 - 04:59
|
|
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy
Dołączył: 12 Paź, 2003
Posty: 16777215
Skąd: Wwa
|
|
Log mial ilustrowac walke gracza z unikami- kmarana, z graczem ze zbrojami i innymi defensami.
polowe loga obcielo, wraz z komentarzem.
Drake jest trzecia osoba narzekajaca na nieczytelnosc tej notki, w zwiazku z czym ja usuwam, pozdrawiam. |
_________________ uczucia cieple i serdeczne sa zawsze banalne i nieprzydatne, artystyczne zas sa tylko podraznienia i zimne ekstazy naszego zepsutego systemu nerwowego, Lizawieto- T. Mann
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 01 Lip, 2004 - 06:25
|
|
|
Wg mnie Ragar po prostu trafiłeś na "niewygodnego" dla siebie przeciwnika. On bardzo był skupiony na obronie (m.in. tarcze), nieźle przy tym uzbrojony i Twoja szybkość na nic sie nie zdawała. Choć mimo wszystko uważam iż taka przewaga poziomów winna jakoś znaleźć większe uzasadnienie w walce. Ty dość częśto trafiałeś - on jak dobrze zauważyłem jedynie 2 razy. Więc walka wyglądała jak częste uderzanie w puszczę metalu z dobrym korpusem (tarczą) i próbowanie znalezienia w niej luki. A co do sparów - kiedyś dawno temu sparowałem z Zerekiem. I pomimo iż był nieco silniejszy (chyba z +10 podcech) i miał umy z gildii walka ciągnęła się jeszcze bardziej. Góra na chwilkę jeden do świetnej schodził. Po chyba 15 minutach zrezygnowaliśmy bo szkoda było sprzętu... |
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 05 Lip, 2004 - 07:38
|
|
|
Witam!
Mam takie pytanko: Czy jest moze
gildia gnomow? A jezeli jej nie ma
to czy potrzeba moze planow? Z
checia bym mogl cos porobic w tym
kierunku.
Pozdrawiam.
Rizzk. |
|
|
|
|
|
Ellendil
|
|
Temat postu:
Wysłany: 05 Lip, 2004 - 20:30
|
|
Skryba
Dołączył: 27 Lip, 2002
Posty: 57
Skąd: Warszawa
|
|
re Gosc
Nie ma gildii gnomow, przypuszczam, ze wszelkie rzetelne projekty beda mile widziane.
Pozdrawiam |
_________________ You're just a fuck. I can't explain it cause I think you suck.
I take-in pride in telling you to fuck off and die!
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 05 Lip, 2004 - 22:12
|
|
|
To znowu ja.
Czy noszenie tarczy ma wplyw
a to jak unikam?
Pozdrawiam.
Rizzk. |
|
|
|
|
|
Ellendil
|
|
Temat postu:
Wysłany: 05 Lip, 2004 - 23:17
|
|
Skryba
Dołączył: 27 Lip, 2002
Posty: 57
Skąd: Warszawa
|
|
Byc moze, byc moze, na pewno to wiedza anieli... . |
_________________ You're just a fuck. I can't explain it cause I think you suck.
I take-in pride in telling you to fuck off and die!
|
|
|
|
|
Krun
|
|
Temat postu:
Wysłany: 06 Lip, 2004 - 15:39
|
|
Chochlik
Dołączył: 08 Kwi, 2003
Posty: 114
Skąd: Tagar-Dur
|
|
Ellendil napisał:
re Gosc
Nie ma gildii gnomow, przypuszczam, ze wszelkie rzetelne projekty beda mile widziane.
Pozdrawiam
Gildi rzeczywiscie nie ma ale wstepny projekt zostal juz napisany. Gildia zajumuje sie Zetar ale chwilowo nie mozna go zastac. Proponuje poczekac na jego powrot lub poszukac kogos kto bylby w stanie zajac sie gildia gnomow.
Zycze powodzenia,
Krun |
_________________
Andrzej Sapkowski napisał:
Tam gdzie dziś piętrzą się góry, będą kiedyś morza, tam gdzie dziś wełnią się morza, będą kiedyś pustynie. A głupota pozostanie głupotą
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 06 Lip, 2004 - 15:43
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 26 Lip, 2002
Posty: 252
Skąd: Wyspy Kocie
|
|
Wszelkie propozycje i projekty jak najbardziej mile widziane, jest zaczątek projektu Zetara, ale mam poważne wątpliwości czy kiedykolwiek on zrobi z tym cokolwiek więcej. Jeśli będzie trzeba udostępnimy wszystko co mamy o gnomach.
Pozdrawiam,
I. |
_________________ Ptaki powrotne umierają wśród pomarańczy na rozdrożach...
K. K. Baczyński
|
|
|
|
|
Ewander
|
|
Temat postu:
Wysłany: 09 Lip, 2004 - 13:43
|
|
Skryba
Dołączył: 06 Mar, 2004
Posty: 82
|
|
Witam!
moje pytanie wynika z czystej, niezlosliwej(!) ciekawosci.
otoz tradycja na roznych mudach stalo sie twierdzenie, czegos w danej chwili nie mozna zrobic, gdyz brak mocy przerobowych/czasu, a kolejce czekaja inne, wazniejsze sprawy.
takze gracze nieraz komentujac niektore posty przebakuja cos o "wazniejszych" sprawach.
no wiec ja chcialbym sie dowiedziec - jakie sa te "wazniejsze", priorytetowe sprawy na Warlocku?
nareszcie zalogowany |
_________________ ...
|
|
|
|
|
Yarkom
|
|
Temat postu:
Wysłany: 09 Lip, 2004 - 13:59
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 13 Lis, 2002
Posty: 182
Skąd: Orchia
|
|
Ewander napisał:
Witam!
moje pytanie wynika z czystej, niezlosliwej(!) ciekawosci.
[..]
no wiec ja chcialbym sie dowiedziec - jakie sa te "wazniejsze", priorytetowe sprawy na Warlocku?
Ja tylko za siebie odpowiem... troszke zmeczenie mudami (tak bo gralem tez na A.)
Pozatym zakonczenie stalej (tak sie zdawalo) pracy i stres ze zmiana sposobu zarabiania (ciagle trwa ale powoli lepiej), troche pogoda... (slonko, rowerek, motorek (250kg zlomek) i pare innych ciekawszych zajec niz mud.
Ale to tylko jesli o mnie chodzi.... |
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 09 Lip, 2004 - 14:22
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 26 Lip, 2002
Posty: 252
Skąd: Wyspy Kocie
|
|
Jak już napisałam jakiś czas temu, najważniejsze w tej chwili jest poprawianie błędów i dopracowywanie tego, co jest. Zabieramy się też aktualnie za brakujące gildie rasowe.
I. |
_________________ Ptaki powrotne umierają wśród pomarańczy na rozdrożach...
K. K. Baczyński
|
|
|
|
|
Ewander
|
|
Temat postu:
Wysłany: 09 Lip, 2004 - 14:22
|
|
Skryba
Dołączył: 06 Mar, 2004
Posty: 82
|
|
Pytanie drugie(wciaz czekam na odpowiedzi na 1 )
jakie rodzaje materialow sa dopuszczalne na warlocku? czy rodzaj materialu jest jakos zapisany w propach przedmiotu, czy dany przedmiot jest stalowy tylko z opisu?
i czy jesli tak, to mozna np. napisac przedmiot Ciemnobrazowa Ilithiumowa Halabarda |
_________________ ...
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 09 Lip, 2004 - 14:30
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 26 Lip, 2002
Posty: 252
Skąd: Wyspy Kocie
|
|
W gruncie rzeczy każdy materiał jest dopuszczalny, narazie to, z jakiego materiału jest dany przedmiot wynika tylko z opisu, ale mamy projekt, żeby zrobić dodatkową właściwość przedmiotu czyli materiał z którego jest wykonany.
I. |
_________________ Ptaki powrotne umierają wśród pomarańczy na rozdrożach...
K. K. Baczyński
|
|
|
|
|
Drannor
|
|
Temat postu:
Wysłany: 12 Lip, 2004 - 06:41
|
|
Expiarz wieściowy
Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757
|
|
Ja mam takie pytanko:
Obecny system naliczania expa jest jaki jest, od pewnego poziomu zdobywanie kolejnych podchech jest bardzo ciezkie. Jest to zamierzone przez wizow.
Prowadzi jednak do tego, ze wszystkie postacie dysponuja bardzo podobna sila, tak, ze na mudzie sa wszyscy mniej wiecej tacy sami. Czy to nie nudne troche? |
_________________ W sercu sługi Bożego, młotu na czarownice, płonie święty żar wiary i pragnienie służby. Miecz w ręku Pana tnie, by oddzielić plewy od ziaren, by plewy spalić w ogniu.
|
|
|
|
|
|