Autor |
Wiadomość |
kisc_lawendy
|
|
Temat postu:
Wysłany: 23 Mar, 2013 - 10:30
|
|
Chochlik
Dołączył: 08 Paź, 2009
Posty: 149
|
|
Cytat:
Dlatego zostal wdrozony jeden spojny system w ktorym wszyscy dostaja umiejetnosci tak samo szybko.
Na poczatek dostajemy jakis procent maxymalnych umiejetnosci gildii a potem
raz w tygodniu na podstawie ilosci godzin spedzonych w grze poprzedniego
tygodnia (liczy sie tylko pierwsze kilkanascie godzin gry w danym tygodniu).
Z poczatku skille rosna troche szybciej niz pod koniec wiec moze sie zdazyc ze powyzej pewnej wartosci nie co tydzien cos nam sie uda dostac.
Prosze obserwowac szybkosc przyrostow i zglaszac ewentualne uwagi.
Czy godziny naliczaja sie z tygodnia na tydzien?
W sensie pogram w tym 2H, w nastepnym 2H to bede mial 4H po dwoch tygodniach, czy to wyzeruje sie i musze koniecznie grac te zauzmy 10H w tygodniu, zeby dostac nowe umy bo inaczej liper boy?
Thx. |
_________________ "Deszcz jest jak kwiat, który czuje się na odległość."
|
|
|
|
 |
Ingwar
|
|
Temat postu:
Wysłany: 23 Mar, 2013 - 13:06
|
|
Mag Warlocka

Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
|
|
kisc_lawendy napisał:
Cytat:
Dlatego zostal wdrozony jeden spojny system w ktorym wszyscy dostaja umiejetnosci tak samo szybko.
Na poczatek dostajemy jakis procent maxymalnych umiejetnosci gildii a potem
raz w tygodniu na podstawie ilosci godzin spedzonych w grze poprzedniego
tygodnia (liczy sie tylko pierwsze kilkanascie godzin gry w danym tygodniu).
Z poczatku skille rosna troche szybciej niz pod koniec wiec moze sie zdazyc ze powyzej pewnej wartosci nie co tydzien cos nam sie uda dostac.
Prosze obserwowac szybkosc przyrostow i zglaszac ewentualne uwagi.
Czy godziny naliczaja sie z tygodnia na tydzien?
W sensie pogram w tym 2H, w nastepnym 2H to bede mial 4H po dwoch tygodniach, czy to wyzeruje sie i musze koniecznie grac te zauzmy 10H w tygodniu, zeby dostac nowe umy bo inaczej liper boy?
Thx.
Troche technicznie z grubsza podam..
Przy kazdym logowaniu jest sprawdzone czy bylismy juz zalogowani w tym tygodniu..
Jesli nie to bierzemy czas od ostatniego podliczenia i dodajemy czas jaki mina (maximul jakas tam dana liczba).
np. Gralismy sobie pol tygodnia intensywnie.. a potem nie bylo mas tydzien..
To po zalogowaniu policzy nam caly ten czas gry.. znaczy to pol tygodnia tez..
Tylko jesli np nie bylo nas 4 tygodnie to nie moze nam dodac czasu za 4 tygodie a zawsze za 1..
Wiec stracic nie mozna nic w takim wypadku ze sie nie logowalo iles tam.. |
_________________ Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
|
|
|
|
 |
Ghash
|
|
Temat postu:
Wysłany: 30 Mar, 2013 - 13:18
|
|
Mag Warlocka

Dołączył: 18 Paź, 2004
Posty: 123
|
|
Sprostowanie do Morguli z tematu o balansie i "czarach".
Niech aktualni gracze tej gildii jasno okresla sie wobec ktoregos z ponizszych wariantow, poniewaz gildia miala dwa zalozenia, a w rezultacie wyszlo, ze przez jakis czas mieli wszystko na raz.
1. Upiory nie maja dostepu do zaklec, co za tym idzie opieraja sie na umach bojowych z aktualnymi zdolnosciami specialnymi dla ich 'nietypowego' gatunku. (Wymienione zdolnosci mialy zastepowac typowa magie).
2. Upiory maja dostep do zaklec magii smierci, ale ich bilans czysto bojowy jest obcinany.
3. Hybryda, czyli upiory dostaja mozliwosc wyboru swojej sciezki z powyzszych dwoch. Sens to ma poniewaz upior do Bractwa troche nie pasuje. |
|
|
|
|
 |
mmaniek
|
|
Temat postu:
Wysłany: 31 Mar, 2013 - 09:32
|
|
Skryba

Dołączył: 03 Lut, 2008
Posty: 78
|
|
W mojej skromnej wizji odnośnie Nazguli - nie powinna to być profesja stricte magiczna, ale również nie czysto bojowa. Duża siła bojowa z lekką nutką magii. Oczywiście nie mam upiora więc nie wiem jak to teraz wygląda, tak tylko mówię. |
_________________ Kosmaty nieduzy pajak siedzacy na twoim prawym ramieniu opuszcza sie na pajeczynie na ziemie, po czym szybko wraca na swoje miejsce...
Prawie jak Yo-Yo.
Odnajdujesz 666 miedziaki, ktore wczesniej gdzies zapodziales.
|
|
|
|
 |
kisc_lawendy
|
|
Temat postu:
Wysłany: 14 Cze, 2013 - 15:14
|
|
Chochlik
Dołączył: 08 Paź, 2009
Posty: 149
|
|
Witam.
Cytat:
Teraz od samego poczatku zalezy on od umiejetnosci koncentracja oraz inteligencji.
I ilosc odnawianej many jest conajmniej 2x wieksza przy nawet malych graczach oraz braku umiejetnosci koncentracji.
Nie bardzo rozumiem, czy to znaczy ze np. lepiej nie trenowac koncentracji wcale, skoro ilosc odnawianej many jest conajmniej 2x wieksza przy braku ow uma? |
_________________ "Deszcz jest jak kwiat, który czuje się na odległość."
|
|
|
|
 |
Ingwar
|
|
Temat postu:
Wysłany: 14 Cze, 2013 - 16:40
|
|
Mag Warlocka

Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
|
|
kisc_lawendy napisał:
Witam.
Cytat:
Teraz od samego poczatku zalezy on od umiejetnosci koncentracja oraz inteligencji.
I ilosc odnawianej many jest conajmniej 2x wieksza przy nawet malych graczach oraz braku umiejetnosci koncentracji.
Nie bardzo rozumiem, czy to znaczy ze np. lepiej nie trenowac koncentracji wcale, skoro ilosc odnawianej many jest conajmniej 2x wieksza przy braku ow uma?
Znaczy ze bez uma rosnie conajmniej 2x szybciej.. a z umem jeszcez szybciej
No chyba ze piles duuuzo to moze byc wolniej.. |
_________________ Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
|
|
|
|
 |
Gruushka
|
|
Temat postu:
Wysłany: 07 Paź, 2014 - 16:14
|
|
Skryba
Dołączył: 29 Maj, 2004
Posty: 51
Skąd: Minas Morgul
|
|
Czy możecie NAPRAWIĆ upiory?
Jestes ciezko ranny.
Zbielaly zlowieszczy kosciej jest ciezko ranny.
Przy półboskiej wytrzymałości, ubrany w same magiki!?!?!?!?!?
I muszę wiąc przed kościejem?
BO NIE MAM LECZENIA, NIE MAM ZIOL ANI MIKSTUR
INGWAR ODDAWAJ MOJE CZARY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
_________________ 22:59 <Pancernik> Do zakopania jeden trup
23:00 <Pancernik> Jeden jedyny trup nic wiecej
23:00 <Pancernik> Trzeba wykopac glebszy grob
23:00 <Pancernik> Zeby nie wystawaly rece
|
|
|
|
 |
Gruushka
|
|
Temat postu:
Wysłany: 30 Sty, 2015 - 11:52
|
|
Skryba
Dołączył: 29 Maj, 2004
Posty: 51
Skąd: Minas Morgul
|
|
Ehehe wszyscy dostają boosty a uruki oraz upiory po dupie, aż się chce grać!
A nie przepraszam, mamy czar który w teorii może się przydać w praktyce jednak jest całkowicie bez użyteczny - możecie go odpiąć. |
_________________ 22:59 <Pancernik> Do zakopania jeden trup
23:00 <Pancernik> Jeden jedyny trup nic wiecej
23:00 <Pancernik> Trzeba wykopac glebszy grob
23:00 <Pancernik> Zeby nie wystawaly rece
|
|
|
|
 |
Ingwar
|
|
Temat postu:
Wysłany: 30 Sty, 2015 - 21:07
|
|
Mag Warlocka

Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
|
|
Gruushka napisał:
Ehehe wszyscy dostają boosty a uruki oraz upiory po dupie, aż się chce grać!
A nie przepraszam, mamy czar który w teorii może się przydać w praktyce jednak jest całkowicie bez użyteczny - możecie go odpiąć.
Jako ze jestescie najmocniejsza gildia na mudzie uwazam ze naprawde nic wiecej wam do szczescia nie trzeba. |
_________________ Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
|
|
|
|
 |
Gruushka
|
|
Temat postu:
Wysłany: 08 Mar, 2015 - 22:33
|
|
Skryba
Dołączył: 29 Maj, 2004
Posty: 51
Skąd: Minas Morgul
|
|
Pograj i zobaczysz
Jakoś nie czuje się najmocniejszy :> (MAGOWIE OGNIA) ?? |
_________________ 22:59 <Pancernik> Do zakopania jeden trup
23:00 <Pancernik> Jeden jedyny trup nic wiecej
23:00 <Pancernik> Trzeba wykopac glebszy grob
23:00 <Pancernik> Zeby nie wystawaly rece
|
|
|
|
 |
Gruushka
|
|
Temat postu:
Wysłany: 13 Sty, 2016 - 14:53
|
|
Skryba
Dołączył: 29 Maj, 2004
Posty: 51
Skąd: Minas Morgul
|
|
Chyba Was pojebało z tym balansem nazguli.....Ingwar może w końcu NAPRAWISZ TO
Kod:
Jestes w zlym stanie.
Zbielaly zlowieszczy kosciej jest w zlym stanie.
>
Zbielaly zlowieszczy kosciej bez problemu gleboko tnie cie szponami prawej reki trafiajac w korpus.
Zbielaly zlowieszczy kosciej z trudem gleboko tnie cie szponami lewej reki trafiajac w korpus.
k
Jestes ciezko ranny.
Zbielaly zlowieszczy kosciej jest w zlym stanie.
> u
Uciekles zbielalemu zlowieszczemu kosciejowi.
Strop wraz ze scianami tworza cos na ksztalt kamiennej kopuly, zbudowanej z duzych, spekanych plyt, na ktorych swe pietno znacznie odcisnal uplyw czasu. Spomiedzy drobnych szczelin i pekniec wystaja korzenie i ciemne, zielone mchy. Srodek sali zajmuje kamienny podest, a na nim stoi masywny, pozbawiony zdobien duzy sarkofag. Na szarym podlozu leza drobne kamyki, a na calosci spoczywa calun kurzu i pylu. Sale wypelnia ciezkie, zatechle powietrze, nasycone wonia rozkladu, ktora zdaje sie utrzymywac tutaj od wielu wielu lat.
EXITS: NW.
> k
Jestes zmasakrowany.
|
_________________ 22:59 <Pancernik> Do zakopania jeden trup
23:00 <Pancernik> Jeden jedyny trup nic wiecej
23:00 <Pancernik> Trzeba wykopac glebszy grob
23:00 <Pancernik> Zeby nie wystawaly rece
|
|
|
|
 |
|