Autor |
Wiadomość |
Astaroth
|
|
Temat postu:
Wysłany: 23 Gru, 2009 - 23:13
|
|
Skryba
Dołączył: 02 Paź, 2003
Posty: 81
Skąd: The Darkest Darkness
|
|
Durb, Schalazar,
przychylam sie do waszej opinii ze w Warlocka po prostu nie da sie grac normalnie - bez automatow i spedziana przy grze calych dni - dlatego tak jak wy stwierdzilam, ze to nie jest gra dla mnie, zreszta chyba nie jest dla nikogo kto lubi sie bawic podczas grania i kto poza graniem ma jeszcze inne rzeczy do roboty. Mudy niestety chyba nie ida z duchem czasu i nadal pozostaja grami w ktorych podstawa jest 'syzyfowa praca' a nie przyjemnosc z gry. Szkoda, bo maja w sobie taki potencja no i ten jeden element, ktory sprawia ze sa niepowtarzalne- mozliwosc role-playingu. Niestety ten element jest gdzies na szarym koncu, bo wazniejszy jest realizm i expienie i tracenie expa i expienie od nowa...
a potem zostaja tylko maniacy i ich secondy...
ale moze wlasnie taki jest cel mud'a?
Pozdrawiam,
A |
_________________ Świat wspiera się na czterech filarach. Na naukach mądrych, na sprawiedliwości wielkich, na modlitwach prawych i waleczności dzielnych. Ale to wszystko jest niczym bez władcy znającego sztukę władania.
|
|
|
|
|
kisc_lawendy
|
|
Temat postu:
Wysłany: 24 Gru, 2009 - 10:22
|
|
Chochlik
Dołączył: 08 Paź, 2009
Posty: 149
|
|
Jasne, ze da sie grac. Jedyny warunek to grac z kims (jakto htrug wspomnial gdzies wczesniej), bo w tej chwili Warlock nie jest nastawiony na bieganie solo. Samotnie wbite minimalne postepy w przeciagu zauzmy 3h mozna spokojnie dobic w 30-50min w dwie osoby, a co dopiero w wiekszej druzynie. Problem w tym, ze malo kto tu gra. Jedyny sposob, zeby kogos poznac to slac anonimowe listy bazujac na osobach online www, ale to rzadko skutkuje.
Jesli chodzi o zadawanie ciosow, to z systemem walki jest cos nie tak, bo czasem bedac w pelni wypoczety nie zadaje zadnego ciosu przez kilka walk, kiedy ludzie z party spokojnie ciachaja mobka. Potem nagle znow wyprowadzam ciosy.
Moby maja straszny rozrzut swoich cech i umow. Nieraz zdarza sie respawn mobka z maks umami i cechami co tlucze, az smiac sie chce. Moze to mialo zapobiec botowaniu, chociaz na spasionych lvlach i umach na wiele taki system sie nie zdaje, a dla mlodych graczy jest zazwyczaj smiertelne. Niektore ozywy na pustyni potrafia pasc w 3 sekund, inne w ponad minute. Tak samo jest na cmentarzu, koboldach i ogolnie innych expowiskach... |
_________________ "Deszcz jest jak kwiat, który czuje się na odległość."
|
|
|
|
|
Astaroth
|
|
Temat postu:
Wysłany: 24 Gru, 2009 - 13:52
|
|
Skryba
Dołączył: 02 Paź, 2003
Posty: 81
Skąd: The Darkest Darkness
|
|
Moze rzeczywiscie w druzynie da sie grac i nie ma z tym problemu, ale skoro jest malo graczy to i ciezko kogos spotkac. Oczywiscie starzy gracze nie maja zbytnich trudnosci, bo sie znaja... ale gracz ktory dopiero zaczyna na MUD'zie a do tego nigdy w takie gry nie gral jest w kiepskiej sytuacji -jak mu sie uda kogos spotkac, to moze nawet bedzie dalej gral, jak nie... sadze ze szybko sie zniecheci. Granie w samych poczatkach jest mimo wszystko raczej nastawione na solo, a tu jak wiemy jest 'orka na ugorze' O ile ktos gral kiedys w MUD'a to moze sobie da rade, ale jak nie gral to podejrzewam szybko stwierdzi ze sa duzo przyjemniejsze sposoby 'tracenia' czasu Bo coz czeka takiego gracza? Nie wie gdzie isc, co robic, pojdzie pozwiedzac to go cos zaraz zabije, skreci nie tam gdzie trzeba, znow zgon, pokreci sie, nikogo nie spotka, znow zginie... bedzie szedl traktem, wpadnie na konnice - znow zgon.
Ogolnie to fajnie, ze starzy gracze wciaz graja, ale bez nowych to MUD bedzie jedynie zajeciem dla hobbystow (jak zbieranie znaczkow) a nie gra multiplayer... a nowi, nieobeznani z tego typu gra gracze maja zbyt pod gorke jak na dzisiejsze czasy, gdzie pelno mmo prostych, ladnych, zajmujacych... Wiem ze wielu docenia klimat MUD'a ale jest nas coraz mniej, bo czasy i ludzie sie zmieniaja. MUD stana w miejscu jakies 10 lat temu i ciagle jest taki sam... z jednej strony super, z drugiej to na pewno nie zacheci mlodszych, nowych graczy...
Ot takie przemyslenia wlasne
A tak poza tym to Wesolych Swiat wszystkim milosnikom literek
Pozdrawiam,
A |
_________________ Świat wspiera się na czterech filarach. Na naukach mądrych, na sprawiedliwości wielkich, na modlitwach prawych i waleczności dzielnych. Ale to wszystko jest niczym bez władcy znającego sztukę władania.
|
|
|
|
|
htrug
|
|
Temat postu:
Wysłany: 25 Gru, 2009 - 16:22
|
|
Pisarczyk
Dołączył: 29 Cze, 2004
Posty: 188
|
|
...dla dinozaurow co nie maja jak grac w pracy i po pracy w inne graficzne 'miodne gierki' pozostaje mud, jakikolwiek
...balanse, balanse, sranse mudowe
...se pograli |
|
|
|
|
|
Astaroth
|
|
Temat postu:
Wysłany: 26 Gru, 2009 - 11:36
|
|
Skryba
Dołączył: 02 Paź, 2003
Posty: 81
Skąd: The Darkest Darkness
|
|
Jak wiadomo dinozaury w końcu wyginęły |
_________________ Świat wspiera się na czterech filarach. Na naukach mądrych, na sprawiedliwości wielkich, na modlitwach prawych i waleczności dzielnych. Ale to wszystko jest niczym bez władcy znającego sztukę władania.
|
|
|
|
|
jeriki
|
|
Temat postu:
Wysłany: 26 Gru, 2009 - 23:51
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 07 Sty, 2009
Posty: 19
|
|
Witam,
O ile mnie pamiec nie myli jest taka komenda 'zglos pomysl', wiec zamiast marudzic
proponuje wymyslic pomysl na to jak pojedynczo mozna by sensownie expic, ladnie opracowac i zglosic.
Wierzcie mi jesli cos ma sens to zostanie zrobione. |
_________________ Pozdrawiam,
J.
|
|
|
|
|
htrug
|
|
Temat postu:
Wysłany: 27 Gru, 2009 - 11:33
|
|
Pisarczyk
Dołączył: 29 Cze, 2004
Posty: 188
|
|
mnie od gadania to juz piety bola
'gora' ma swoja wizje i nie przebijesz jej chocbys mial zrobic szpagat nie majac nog
pare osob juz jest naprawde zmeczona gadaniem do sciany
nie beda pisac na forum, na mudzie bo im sie nie chce itd. maja ciekawsze 'gry'
warto wejsc czasami na irca i posluchac, zlogowac to sobie, poczytac do poduszki
pa |
|
|
|
|
|
Astaroth
|
|
Temat postu:
Wysłany: 27 Gru, 2009 - 21:21
|
|
Skryba
Dołączył: 02 Paź, 2003
Posty: 81
Skąd: The Darkest Darkness
|
|
htrug napisał:
'gora' ma swoja wizje i nie przebijesz jej chocbys mial zrobic szpagat nie majac nog
Lepiej bym tego nie ujela
Pozdrawiam,
A. |
_________________ Świat wspiera się na czterech filarach. Na naukach mądrych, na sprawiedliwości wielkich, na modlitwach prawych i waleczności dzielnych. Ale to wszystko jest niczym bez władcy znającego sztukę władania.
|
|
|
|
|
kisc_lawendy
|
|
Temat postu:
Wysłany: 27 Gru, 2009 - 21:51
|
|
Chochlik
Dołączył: 08 Paź, 2009
Posty: 149
|
|
jeriki
Co z tego, ze ktos zglosi wspanialy pomysl z przepoteznymi argumentami i do tego poda caly kod, ktorego wystarczy tylko wkleic i bedzie cacy.
To i tak nie zostanie zrobione ottak. Malo tego, to prawdopodobnie wcale nie zostanie zrobione i tyle (jednym slowem, samowolka).
Nie oszukujmy sie, akcje typu 'zglos pomysl' to absolutna bujda i jakotako nie istnieje w tym swiecie, bo kazdy wie, ze Warlock jest tu i tam mocno zbugowany.
W zwiazku z tym, niektorzy wizowie pracuja nad poprawa konkretnych mechanizmow gry typu walka, czy cokolwiek maja w swoich obowiazkach (choc zadnych poczynam i news'ow w tej kwestii nei slychac).
No totez po cholere zajmowac sie trywialnymi sprawami od graczy, skoro jakis tam inny wiz loguje sie raz na jakis czas i ma ochote poprawic cos co uwaza za stosowne i akurat ma na to ochote.
Wiekszosc graczy, ktorzy narzekaja na problemy wszelakiej masci to starzy bywalcy Warlocka, ktorzy GRAJA. Jesliby ich zdanie pominac, to zostaja tylko Ci ze 'srednia' sila, ktorych wiedza na temat warlocka jest zazwyczaj znikoma, wiec cokolwiek powiedziec nie moga, bo nie maja na jaki temat swiata, walki, specow, umow, expa wiekszego doswiadczenia.
Pomijajac tych, zostaja mlodzi, ktorzy kompletnie nic nie wiedza.
Pomijajac i tych zostajecie Wy i wiecie co ma byc dobre, a co zle.
Zglos pomysl=ignore
W przypadku Warlocka teskty typu zglos pomysl na mudzie imaja sie z celem. Moim zdaniem powinniscie spedzac o wiele wiecej czasu z graczami przy tak gigantycznej frekwencji, a nie przekierowywac z okienka do okienka. |
_________________ "Deszcz jest jak kwiat, który czuje się na odległość."
|
|
|
|
|
Lokkak
|
|
Temat postu:
Wysłany: 27 Gru, 2009 - 23:04
|
|
Mądrala
Dołączył: 25 Kwi, 2004
Posty: 207
Skąd: Edoral
|
|
No bez przesady - może faktycznie większość pomysłów realizowanych na mudzie trafia tam innymi drogami niż przez 'zglos pomysl' - ale ta droga nie jest zapomniana i pomysły tam umieszczane są realizowane. Bez spróbowania nie można się jednak o tym przekonać. |
_________________ Pozdrawiam,
Lokkak
|
|
|
|
|
Orkus
|
|
Temat postu:
Wysłany: 28 Gru, 2009 - 09:33
|
|
Początkujący
Dołączył: 14 Paź, 2009
Posty: 22
|
|
kisc_lawendy napisał:
Jesli chodzi o zadawanie ciosow, to z systemem walki jest cos nie tak, bo czasem bedac w pelni wypoczety nie zadaje zadnego ciosu przez kilka walk, kiedy ludzie z party spokojnie ciachaja mobka. Potem nagle znow wyprowadzam ciosy.
Chodzi pewnie o dość stary i znany błąd, że jak wyjdziesz z pola walki i wrócisz to twoja postać tak długo nie będzie atakować wroga jak nie zada CI on jakiejkowiek rany lub nim nie odnowisz komendą zabij. |
|
|
|
|
|
kisc_lawendy
|
|
Temat postu:
Wysłany: 28 Gru, 2009 - 10:02
|
|
Chochlik
Dołączył: 08 Paź, 2009
Posty: 149
|
|
Nie, to zupelnie cos innego.
Wraz z druzyna walczymy z mobkiem, mobek pada, idziemy lokacje dalej, kolejne padaja... I w pewnej chwili poprostu przestaje zadawac, jakiekolwiek ciosy. Mobki na lokacji padaja, idziemy dalej, znow nie zadaje ciosow (pomimo agro-ataku i 'Juz walczysz z mobkiem'), mobki padaja od ciosow druzyny itd. Po jakims czasie znow walcze normalnie. |
_________________ "Deszcz jest jak kwiat, który czuje się na odległość."
|
|
|
|
|
Lokkak
|
|
Temat postu:
Wysłany: 28 Gru, 2009 - 16:57
|
|
Mądrala
Dołączył: 25 Kwi, 2004
Posty: 207
Skąd: Edoral
|
|
Jeżeli przeciwnik nie używa broni tylko okłada Cię nogami, rękami itd to nie jest to błąd tylko brak komunikatu do niektórych defensów. Do tego dochodzi dość spora losowość w systemie walki. |
_________________ Pozdrawiam,
Lokkak
|
|
|
|
|
Durb
|
|
Temat postu:
Wysłany: 28 Gru, 2009 - 17:15
|
|
Początkujący
Dołączył: 19 Gru, 2009
Posty: 11
|
|
No proszę, człowiek wraca ze świąt a tu cała podstrona nowych odpowiedzi. Znaczy że temat nie dotyczy jednej osoby, co mnie smuci i cieszy zarazem. Dlaczego cieszy? Bo może coś drgnie w tej kwestii. Jeśli idzie o zgłaszanie pomysłów, to nie zgodzę się że ZAWSZE trafia to w próżnię. Było kilka pomysłów które przeszły, ale pewnie masa zaginęła 'w akcji'. Bardzo dobrze ktoś zobrazował ( wybacz że nie pamiętam kto, ale wydaje mi się ze Htrug ) cały ten system. Jeśli ktoś nie liczy się ze zdaniem tych najstarszych i notabene najwytrwalszych jeśli idzie o ilość otrzymanych na klatę błędów postaci, to nic na to nie poradzimy. Mało graczy, narzekanie że mało graczy, ale właśnie stąd bierze się ich mała ilość! Jak ktoś pogra z tydzień ( mówię o nowym całkowicie graczu ) i padnie od jakiegoś bzdurnego błędu, to po prostu rzuci to w pierony i przesiądzie się na coś innego. Jeśli zobaczy automaty expiące z kosmiczną średnią, to także rzuci to. Rzuci to w wielu wypadkach. I naprawdę pozostaje garstka graczy którzy grać by chcieli, ale nie mogą. Inaczej, mogą, ale to by było bez sensu. Tu nie chodzi o płacze, padłem, ojej, wszyscy zginiemy, zaczynam patrzeć na rodzinę jak na jedzenie! Tu chodzi o chęć normalnego logicznego pogrania bez bugów. Owszem, wizowie są też ludźmi którzy mają swoje sprawy i życie, jasne. Ja to rozumiem. Ale zamiast dodawać coś nowego, naprawmy te stare błędy. Naprawmy wszystko, dopieśćmy to co już jest. Nie wiem już. Dostałem pod choinkę Assasins Creeda 2 na X Boxa, idę pograć. Chociaż wiecie, z chęcią bym poexpił. Pozdrawiam! |
|
|
|
|
|
Schalazar
|
|
Temat postu:
Wysłany: 28 Gru, 2009 - 21:55
|
|
Skryba
Dołączył: 07 Sty, 2005
Posty: 85
|
|
Totalnie zgadzam sie z przedmowca dodalbym jeszcze jedna sprawe, a mianowicie i przede wszystkim granie w cokolwiek wiaze sie ze spedzaniem czasu. Jesli mam spedzac czas to wole juz spedzac go na czyms co mnie nie bedzie denerwowac. To tyle i dalej w pelni popieram to co pisze Durb.
Pozdrawiam wszystkich exSwiatecznie |
|
|
|
|
|
|
|
|