Autor |
Wiadomość |
kisc_lawendy
|
|
Temat postu:
Wysłany: 26 Lut, 2013 - 21:09
|
|
Chochlik
Dołączył: 08 Paź, 2009
Posty: 149
|
|
A moze zrobic 'Pytania i dyskusje Gracz vs. Wiz na IRCU' raz na miesiac w dany dzien/godzine? : PP
Czy cos sie dzieje, jakies plany, na czym sie skupiaja, co boli, jak lepiej usprawnic, co sie sadzi itd. itp. Potem zasave'owac konwersacje i mozna oprzec sie na feedbacku. ; )))
Ewentualnie wybieralibyscie pytania na 'live chat'. : P
Fajne, fajne, dobre i cieple podejscie.
Bo narazie to tylko z muda ktos moze czegos sie dowiedziec. |
_________________ "Deszcz jest jak kwiat, który czuje się na odległość."
|
|
|
|
|
htrug
|
|
Temat postu:
Wysłany: 27 Lut, 2013 - 10:06
|
|
Pisarczyk
Dołączył: 29 Cze, 2004
Posty: 188
|
|
a ja mam pytanko takie: kiedy planujecie naprawić moby, po balansie wszystkich gildii czy wcześniej/w ogóle nie planujecie? |
|
|
|
|
|
rogan
|
|
Temat postu:
Wysłany: 27 Lut, 2013 - 13:05
|
|
Uczeń - Powieściopisarz
Dołączył: 22 Gru, 2012
Posty: 32
Skąd: kraków
|
|
O ile jakikolwiek balans będzie, w tym momencie nie widać żeby cokolwiek się działo w kierunku usprawnienia muda. |
|
|
|
|
|
Ingwar
|
|
Temat postu:
Wysłany: 27 Lut, 2013 - 17:31
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
|
|
htrug napisał:
a ja mam pytanko takie: kiedy planujecie naprawić moby, po balansie wszystkich gildii czy wcześniej/w ogóle nie planujecie?
Co rozumiesz przez naprawienie mobow?
Bo ciezko naprawiac cos co nie wydaje sie zepsute..
ps. Kamienie moze i mozna by troche ulatwic..
ps2. Na zaczepke powyzej wogole nie odpowiem.. |
_________________ Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
|
|
|
|
|
rogan
|
|
Temat postu:
Wysłany: 27 Lut, 2013 - 17:56
|
|
Uczeń - Powieściopisarz
Dołączył: 22 Gru, 2012
Posty: 32
Skąd: kraków
|
|
Jeśli pracujecie, to dobrze. Ale ja bym tego posta nie potraktował jako zaczepkę... od- pytanie gracza, który nie widzi żadnych zmian. |
|
|
|
|
|
htrug
|
|
Temat postu:
Wysłany: 27 Lut, 2013 - 19:17
|
|
Pisarczyk
Dołączył: 29 Cze, 2004
Posty: 188
|
|
ogolny balans mobow, zeby walka nie trwala 100lat
zeby przyrost cech byl zauwazalny
zeby fun jakis byl dla duzych graczy |
|
|
|
|
|
Gruushka
|
|
Temat postu:
Wysłany: 08 Mar, 2013 - 11:35
|
|
Skryba
Dołączył: 29 Maj, 2004
Posty: 52
Skąd: Minas Morgul
|
|
Dziekuje za całkowite wyleczenie mnie z Warlocka balansem gildii.
Pozdrawiam |
_________________ 22:59 <Pancernik> Do zakopania jeden trup
23:00 <Pancernik> Jeden jedyny trup nic wiecej
23:00 <Pancernik> Trzeba wykopac glebszy grob
23:00 <Pancernik> Zeby nie wystawaly rece
|
|
|
|
|
kisc_lawendy
|
|
Temat postu:
Wysłany: 08 Mar, 2013 - 11:45
|
|
Chochlik
Dołączył: 08 Paź, 2009
Posty: 149
|
|
To teraz ozywy to juz wymarle expo. ; )
2 kolejne gildie wymarle. ; )
Same pysznosciowe zmiany, najs.
Nje ic. |
_________________ "Deszcz jest jak kwiat, który czuje się na odległość."
|
|
|
|
|
htrug
|
|
Temat postu:
Wysłany: 08 Mar, 2013 - 13:19
|
|
Pisarczyk
Dołączył: 29 Cze, 2004
Posty: 188
|
|
Obecnie w świecie Warlocka nie przebywa ani jedna żywa dusza.
Amen.
PS. może Graba zrobi streama z Wacka, co Liściu? ; ) |
|
|
|
|
|
kisc_lawendy
|
|
Temat postu:
Wysłany: 08 Mar, 2013 - 21:22
|
|
Chochlik
Dołączył: 08 Paź, 2009
Posty: 149
|
|
Eh.
Wali mnie to juz i poddaje sie. Nie pyskuje i nie podwazam niczyich decyzji. Strata stukow mych paluszkow w klawisze, a stukaly od lat paru, o jakiekolwiek zmiany. O sciane rozbic slowa niosace krzyk checi zmian od plebsu, mieszkancow swiata. Czuje sie, jak w sredniowieczu tylko brak inkwizycji (ku wladzy), bo wyrzneloby sie cala ludnosc i nie mialby kto robic.
Ludzie chca, ale do wladz nie dociera. Niech nie dociera, trudno.
Przepraszam, jesli kogokolwiek urazilem z grona graczy i wizow, nie mialem nic zlego na mysli.
Bede gral w Warlocka dalej, dopoki mud nie przestanie dzialac, bo go lubie. A czy cos zmieni sie w nim, czy nie wali mnie i nie licze nawet na jakiekolwiek zmiany. Jest swietny tylko podejscie jest tak z dupska wyjete, ze zal sciska serce nawet w zaswiatach.
*Tak, tak, jestem wielki i czesto zaczynam zdanie slowem 'Ja' ; ) |
_________________ "Deszcz jest jak kwiat, który czuje się na odległość."
|
|
|
|
|
kisc_lawendy
|
|
Temat postu:
Wysłany: 21 Mar, 2013 - 22:00
|
|
Chochlik
Dołączył: 08 Paź, 2009
Posty: 149
|
|
Nazwy kamykow fajnie by bylo widziec. ; ))) |
_________________ "Deszcz jest jak kwiat, który czuje się na odległość."
|
|
|
|
|
kisc_lawendy
|
|
Temat postu:
Wysłany: 23 Mar, 2013 - 11:11
|
|
Chochlik
Dołączył: 08 Paź, 2009
Posty: 149
|
|
kisc_lawendy napisał:
Nazwy kamykow fajnie by bylo widziec. ; )))
This and:
Do czego wlasciwie sluzy lowiectwo na Warlocku? |
_________________ "Deszcz jest jak kwiat, który czuje się na odległość."
|
|
|
|
|
mmaniek
|
|
Temat postu:
Wysłany: 28 Mar, 2013 - 20:58
|
|
Skryba
Dołączył: 03 Lut, 2008
Posty: 78
|
|
A ja mam pytanie odnośnie zawodów. Spędziłem masę czasu na patrzeniu na 'Heblujesz deskę'. Wydałem masę kasy na treningi i mnóstwo cierpliwości na ten cały zawód. Osiągnąłem titl 'Cieśla' który widać na stronce przy Online na mudzie. Jakkolwiek absurdalnie to nie wygląda przy Kapitanie z Mordoru, to mimo wszystko chciałbym zachować uma i wszelkie związane z ciesielstwem zdolności. Pytanie brzmi: co z tymi zawodami?! Chcę moje heblowanie dechy!! |
_________________ Kosmaty nieduzy pajak siedzacy na twoim prawym ramieniu opuszcza sie na pajeczynie na ziemie, po czym szybko wraca na swoje miejsce...
Prawie jak Yo-Yo.
Odnajdujesz 666 miedziaki, ktore wczesniej gdzies zapodziales.
|
|
|
|
|
Khorgim
|
|
Temat postu:
Wysłany: 29 Mar, 2013 - 14:51
|
|
Skryba
Dołączył: 04 Mar, 2007
Posty: 57
Skąd: Głogów
|
|
Pisałem w tej sprawie do Drarisa i mówił, że się przyjrzy temu, ale nic nie obiecuje. |
|
|
|
|
|
Ghash
|
|
Temat postu:
Wysłany: 30 Mar, 2013 - 12:23
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 18 Paź, 2004
Posty: 123
|
|
To w koncu o co chodzi z relacja tytulu do umiejetnosci?
----
Odnosnie naprawienia mobow. Moja lotna obserwacja, ktora wyraze w liczbach.
Tytul: Sens istnienia, gdzie on jest.
Wezmy na nasz plan '2' osoby, ktora expia (wartosci zblizone do realnych na podstawie zrzutow badawczych z mojego batyskafu do mierzenia expa).
Leja slabizne, ktora robi im niewiele - 300 expa w 8-14 sekund walki + brak potrzeby regeneracji przez dluzszy czas.
Leja cos bardziej wymagajacego - 1100 expa w 100-120sek + regeneracja na jakies 5 minut dla jednego. (potem sa zmiany w szykach, niewielki bonus) Tutaj trzeba nadmienic, ze mob docelowo byl dokrecany 'pod exp' bo glowny lib dalby jeszcze mniej.
Finalnie, regeneracja calkowita to chyba 16 minut. 16 minut / 8-14 daje nam przychod dodatkowy. Zatem, wiadomo, ze jest fajnie, bo najlepiej znalesc cos umiarkowanego co kompletnie nic nam nie zrobi, w przeciwnym wypadku regeneracja polamie krzywa wzrostu.
Wychodzi na to, ze ktos za bardzo wzial do serca walki druzynowe. Takie moby moze sie oplacaja przy 4-6 osobach, ale tego jeszcze nie testowalem.
Ja tam wolalbym lac sobie duzego moba, odpoczac i szukac kolejnego niz gnac przez plage snotlingow i tepic sobie bronie:) |
|
|
|
|
|
|