To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Drannor
Temat postu:   PostWysłany: 14 Sie, 2005 - 14:37
Expiarz wieściowy


Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757

Minotaurami Smile

_________________
W sercu sługi Bożego, młotu na czarownice, płonie święty żar wiary i pragnienie służby. Miecz w ręku Pana tnie, by oddzielić plewy od ziaren, by plewy spalić w ogniu.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Khigshu
Temat postu:   PostWysłany: 25 Sie, 2005 - 19:17
Skryba


Dołączył: 09 Gru, 2004
Posty: 58

Czy wizowie pochwalą się, co tam z tą walką się pozmieniało ? Wink
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Apollyon
Temat postu:   PostWysłany: 26 Sie, 2005 - 19:50
Początkujący


Dołączył: 26 Sie, 2005
Posty: 1

Z tego co wiem została zwiększona siła ciosów, celem zwiększenia dynamiki walki. O ewentualne doprecyzowanie proszę osoby bardziej kompetętne.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Menta
Temat postu:   PostWysłany: 27 Sie, 2005 - 07:38
Administrator


Dołączył: 19 Cze, 2004
Posty: 173
Skąd: Kraków
Lifting obrazen jest jeszcze w toku, wiec na razie nie ma zadnego balansu. Przy okazji zwiekszona zostala nieco szybkosc regeneracji kondycji.

_________________
Psuje - bo lubie Cool
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer ICQ 
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Tor
Temat postu:   PostWysłany: 18 Wrz, 2005 - 14:24
Początkujący


Dołączył: 21 Mar, 2004
Posty: 22

Przedwczoraj: (mniejsza o daty)

Argen Okar-Sar, Komendant Kompanii Skalny Czerep, Szlachetny Uruk-hai, ork
Ulghar Dowodca Oddzialu Adar-Bagar z Kompanii Skalny Czerep, Szlachetny Uruk-hai, ork


Wczoraj:

Argen Piechur z Niezwyciezonej Armii Mortiru, ork
Ulghar Zolnierz z Niezwyciezonej Armii Mortiru, ork

Dzis:

Argen Okar-Sar, Komendant Kompanii Skalny Czerep, Szlachetny Uruk-hai, ork
Ulghar Dowodca Oddzialu Adar-Bagar z Kompanii Skalny Czerep, Szlachetny Uruk-hai, ork

A teraz pytanie do wizow i nie tylko (tylko bez bluzgow prosze, zreszta ja zadaje tylko to jedno pytanie, dyskutujcie sobie sami):


Jak ja mam to erpegowo odegrac?
Przedwczoraj oficerowie, wczoraj zdrajcy, dzis znow oficerowie.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Yarkom
Temat postu:   PostWysłany: 18 Wrz, 2005 - 16:00
Mag Warlocka


Dołączył: 13 Lis, 2002
Posty: 182
Skąd: Orchia
KSC jest w fazie glebokiej przebudowy i to co sie stalo (jak tez i dalej dziac bedzie) jest czescia wiekszego planu, nietylko mojego. Mam nadzieje ze ci co do konca wytrwaja nie beda zalowac.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer ICQ 
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Esail_Reev
Temat postu: Jak zostac wizem...  PostWysłany: 20 Wrz, 2005 - 08:29
Początkujący


Dołączył: 10 Mar, 2005
Posty: 1

Witam,

Zastanawiam sie juz nad tym od dluzszego czasu. Jakie warunki musze spelnic aby zostac Wizem?

Pozdrawiam
Esail
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Oster_Limofies
Temat postu: Jak zostac wizem...  PostWysłany: 20 Wrz, 2005 - 10:10
Mag Warlocka


Dołączył: 26 Sie, 2004
Posty: 34
Skąd: Ciemna, zimna, mroczna jaskinia
Nie jest to trudne. Przede wszyskim chęci i odrobina czasu do poświęcenia na zabawe.

Oprócz tego bardzo przydaje się:
- minimalne doświadczenie w programowianiu, jako że praca wiza przede wszyskim jest to w mniej lub bardziej skomplikowana praca z kodem.
- znajomość świata oraz domeny, do której chciałoby się przynależeć.
- odrobina samozaparcia, gdyż mało co pisze się szybko i od razu.

Oczywiście, każde podanie rozpatrywane jest indywidualnie. Osobami decydującami dla poszczególnych domen są:
- w Orchii: Garagoth oraz Indhira
- w Arshen: Ghash

Z nimi proszę się kontaktować w konkretnych przypadkach.

Pozdrawiam,
Oster
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Lokkak
Temat postu: Zasłony  PostWysłany: 18 Paź, 2005 - 23:31
Mądrala


Dołączył: 25 Kwi, 2004
Posty: 207
Skąd: Edoral
Witam.

Tak się zastanawiam od dłuższego czasu - jaki sens ma ograniczenie zasłon do drużyn 3 lub więcej osobowych w sytuacji gdy suma graczy i wizów na mudzie w porywach przekracza 10 ?
Sytuacja byłaby zrozumiała gdyby była możliwość zebrania większej druzyny na wyprawe - jednak obecnie gdy ilość graczy zwykle można zliczyć na palcach jednej ręki to ograniczenie bywa dość kłopotliwe.

Pozdrawiam.

Lokkak
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Yarkom
Temat postu:   PostWysłany: 23 Paź, 2005 - 15:08
Mag Warlocka


Dołączył: 13 Lis, 2002
Posty: 182
Skąd: Orchia
Obecny system walki to nie tylko zaslona (schowanie sie za czyimis plecami) zmieniaja sie tez inne wspolczynniki. I w tym systemie mozliwosc schowania sie za plecy w druzynie 2 osobowej bylaby trudna do wytlumaczenia.
Ale nic nie stoi na przeszkodzie aby dodac jakas mozliwosc zaslaniania sie w druzynach 2 osobowych (na innych troche zasadach nic w wiekszej). Byly nawet o tym rozmowy. Gdyby ktos mial jakis ciekawy pomysl to prosze o zamieszczenie w banku opisow lub poslanie na mudzie (najlepiej do Indhiry).
Pozdr
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer ICQ 
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
ToRtuR
Temat postu:   PostWysłany: 23 Paź, 2005 - 15:20
Papla


Dołączył: 28 Gru, 2003
Posty: 339
Skąd: Opole
Czemu zamknięto Arshen? Bez sensu.

Kiedy się znudziło wizowanie czarodziejom z Orchii to nie zamykano domeny tylko ją zostawiono bez opieki (czyt. porzucono). Niepotrzebny bałagan.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Yarkom
Temat postu:   PostWysłany: 24 Paź, 2005 - 17:08
Mag Warlocka


Dołączył: 13 Lis, 2002
Posty: 182
Skąd: Orchia
Do zamkniecia Arshen przyczynilo sie wiecej rzeczy niz tylko braki mocy przerobowych. Jakie? Coz ktos kto zna swiat to sie domysli.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer ICQ 
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drannor
Temat postu:   PostWysłany: 24 Paź, 2005 - 21:19
Expiarz wieściowy


Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757

Dziwny jest ten swiaaaaat.


_________________
W sercu sługi Bożego, młotu na czarownice, płonie święty żar wiary i pragnienie służby. Miecz w ręku Pana tnie, by oddzielić plewy od ziaren, by plewy spalić w ogniu.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Erkar
Temat postu:   PostWysłany: 28 Paź, 2005 - 13:11
Skryba


Dołączył: 08 Lip, 2004
Posty: 68

Jaki jest planowany termin otwarcia Arshen???

bo nie wiem ile mam czekac?
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Gruushka
Temat postu:   PostWysłany: 01 Lis, 2005 - 20:18
Skryba


Dołączył: 29 Maj, 2004
Posty: 52
Skąd: Minas Morgul
Chcialem ponowic pytanie Erkara oraz zapytac sie kto wpadl na taki genialny pomysl by tak obciac kmarany ?
Z nowymi poziomami umow to nawet ziol sie nie da zbierac gdyz niedzwiedzie jak i inne lesne stworki stanowia duza przeszkodze.

Pozdrawiam pomyslodawcow, wiecej takich przeblyskow a z Warlocka odejda
wszyscy gracze.

Edit: Literowka

Re Down:

Naraku jak nie wiesz co to Sarkazm badz wyolbrzymienie polecam sie doksztalcic.


Ostatnio zmieniony przez Gruushka dnia 14 Lis, 2005 - 21:27, w całości zmieniany 1 raz
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
PNphpBB2 © 2003-2006