To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
htrug
Temat postu:   PostWysłany: 02 Lut, 2005 - 23:44
Pisarczyk


Dołączył: 29 Cze, 2004
Posty: 188

dobra ...pytanie brzmi: co ja k... tu robie samemu?

zalozenia mam takie: loguje sie i chce pozabijac cos i zeby to cos na moim poziomie jeszcze wplynelo na mnie "pozytywnie" (czyt. mam ochote przez 4h zrobic minimalne samemu) ...ubieram sie tak jak powinienem ( w zbroi gobo mi nie pasuje wiec nie ubieram sie jak robocop ), licze na 1 defens jaki mam - teoretycznie unik. pelen radosci na twarzy po udanym dniu wybieram sie na gobliny z sasiedniej wioski sprawdzic sily ...

co wyniknelo z zalozen: po prawie kazdym ogromnym musze odpoczywac (lazac w zbroi nie musze tak czesto), a takowe musze lac zeby miec jakies postepy. (minimalne poszly sobie daleko)

ktos moze powiedziec: nie musisz sam expic nie musisz w ogole expic... ja na to: jasne ze nie musze, grac tez nie musze (zostawiam to bez komentarza wiekszego)

dochodze do wniosku ze czym dalej w las tym wiecej drzew- czym mocniejsza postac tym gorzej sie expi (np. ork ma przerabane a goblin ma przerabane x5), bardziej sie czlowiek denerwuje bo nie widzi rozwoju postaci
po prostu krew mnie zalewa

zlitujcie sie prosze i dokonczcie gildie i naprawcie walke

czekam na odpowiedz jakiegos Wiza


[/b]
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
ToRtuR
Temat postu:   PostWysłany: 03 Lut, 2005 - 06:59
Papla


Dołączył: 28 Gru, 2003
Posty: 339
Skąd: Opole
Tortur rozklada rece bezradnie.
Tortur wyglada jakby chcial cos powiedziec, ale w ostatniej chwili rozmyslil sie...
Tortur macha reka z rezygnacja.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drannor
Temat postu:   PostWysłany: 03 Lut, 2005 - 13:42
Expiarz wieściowy


Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757

Dlaczego wszelkie defensy (uniki, tarczownictwo, parowanie) sa dostepne dla bezgildiowcow tylko na poziomie "mizernie"? Dalibyscie chociaz na slabo, tak jak wszystkie bronie.

_________________
W sercu sługi Bożego, młotu na czarownice, płonie święty żar wiary i pragnienie służby. Miecz w ręku Pana tnie, by oddzielić plewy od ziaren, by plewy spalić w ogniu.


Ostatnio zmieniony przez Drannor dnia 03 Lut, 2005 - 13:53, w całości zmieniany 1 raz
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
ToRtuR
Temat postu:   PostWysłany: 03 Lut, 2005 - 13:52
Papla


Dołączył: 28 Gru, 2003
Posty: 339
Skąd: Opole
Drannor napisał:
Dlaczego wszelkie defensy (uniki, tarczownictwo, parowanie) sa dostepne dla bezgildiowcow tylko na poziomie "mizernie"? Dalibyscie chocias na slabo, tak jak wszystkie bronie.


...i niektóre gildie... :)
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drannor
Temat postu:   PostWysłany: 06 Lut, 2005 - 09:50
Expiarz wieściowy


Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757

Drodzy wizowie! Oto nadchodze z kolejnym pytaniem Idea

Sprawdzilem bardzo dokladnie na kilku postaciach, wiec prosze mi nie wmawiac, ze jest inaczej.
Dlaczego staty nie sa prawie wogole brane pod uwage przy wykorzystywaniu umiejetnosci?
Chodz mi o to, ze niezaleznie od tego, czy jestem potezny-szybki-twardy, czy krzepki-sprawny-dobrze zbudowany zastawiam sie dokladnie z taka sama skutecznoscia tarcza i z taka sama skutecznoscia paruje?
Po co nam w takim razie staty, skoro umy wogole od nich nie zaleza? Crying or Very sad

_________________
W sercu sługi Bożego, młotu na czarownice, płonie święty żar wiary i pragnienie służby. Miecz w ręku Pana tnie, by oddzielić plewy od ziaren, by plewy spalić w ogniu.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Menta
Temat postu:   PostWysłany: 07 Lut, 2005 - 15:31
Administrator


Dołączył: 19 Cze, 2004
Posty: 173
Skąd: Kraków
Drannor napisał:
Drodzy wizowie! Oto nadchodze z kolejnym pytaniem Idea

Sprawdzilem bardzo dokladnie na kilku postaciach, wiec prosze mi nie wmawiac, ze jest inaczej.
Dlaczego staty nie sa prawie wogole brane pod uwage przy wykorzystywaniu umiejetnosci?
Chodz mi o to, ze niezaleznie od tego, czy jestem potezny-szybki-twardy, czy krzepki-sprawny-dobrze zbudowany zastawiam sie dokladnie z taka sama skutecznoscia tarcza i z taka sama skutecznoscia paruje?
Po co nam w takim razie staty, skoro umy wogole od nich nie zaleza? Crying or Very sad
Oj widzisz, i to wlasnie nazywam "gdybaniem".
Wykozystanie niektorych umiejetnosci jest rowniez uwarunkowane przez staty posiadane przez Twoja postac, jak i postac przeciwnika. A same cechy jako takie przydaja sie nie tylko zwiekszenia umiejetnosci w ataku/obronie, ale rowniez zwiekszaja inne wspolczynniki pomocne w walce (zadawane obrazenia, udzwig, zmeczenie, wytrzymalosc na obrazenia, itp.). Wszystko to jest uzaleznione rowniez od poziomu wytrenowania danej umiejetnosci (uwzgledniajac oczywiscie efektywnosc!), dlatego posiadajac umiejetnosc parowania na w miare niskim poziomie nawet majac wypasione staty nie zauwazysz drastycznego zwiekszenia sie skutecznosci w parowaniu bronia.
Oczywiscie takie modyfikacje przez cechy postaci nie sa robione dla wszystkich umiejetnosci!

_________________
Psuje - bo lubie Cool
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer ICQ 
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drake
Temat postu:   PostWysłany: 04 Kwi, 2005 - 22:13
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 11 Sie, 2002
Posty: 1020
Skąd: Roscor-Tornt
Czy ktos z wizow moglby zagadac z graczami prowadzacymi postacie:

Bobebebek, ork

oraz

Sarafin
Spokojny Czlonek Bandy Lesnych Goblinow, goblin

w sprawie zmiany tych imion, na bardziej klimatyczne, bardziej pasujace do rasy i bardziej oddajace klimat fantasy?

Nie jest tak, ze jest to tylko moje widzimi sie. Pytalem wielu osob i nie znalazlem takiej, ktorej imie Bobebebek przypadloby do gustu dla jakiejkolwiek rasy. Wiem, z sobie tylko znanych zrodel, ze osoba prowadzaca te postac nie ma wielkiego doswiadczenia w mudach, wiec prawdopodobnie nie zdaje sobie sprawy z fermentu jaki wnosi w szeregi graczy. Fermentu ze wszech miar negatywnego.

Jesli chodzi o imie Serafin dla goblina. Dla elfa, badz czlowieka, jeszcze mozna by przymknac oko.
Podaje definicje:

Serafin teol. chrześc. sześcioskrzydłowy anioł ognisty z najwyższego w hierarchii chórów anielskich.

A dla goblina, no coz. Pewnie znajda sie osoby, ktorym takie imie odpowiada.
Ja pozwole sie tylko powolac na zdanie pewnych dwoch prawdopodobnie najbardziej znanych i najbardziej znaczacych goblinow w Bandzie. (T. i G.)
Im to imie nie odpowiada, z pobudek glownie klimatycznych, ale nie sa w stanie nic zrobic.

PS: Rastlina, czlowieka jestem w stanie zniesc, pod warunkiem, ze nie jest szaro/siwo/czyjaktam-wlosy i nie zloto/zoltooki i pare innych cech pierwowzoru literackiego np. nie podaje sie za maga.
Bo Rastlin to nie Raistlin. (co prawda brzmienie to samo).
Tak jakbym stworzyl bialowlosego czlowieka i nazwal go Gerald, albo szarowlosego szarobrodego mezczyzne i nazwal go Bandalf... Niby co innego, ale do literatury nawiazuje zarowno wygladem jak i brzmieniem.
Ja rozumiem, ze fascynacja literatura i tak dalej, ale czy naprawde nie mozna stworzyc postaci o mniej klujacym w oczy imieniu (ona moze byc magiem, moze byc kim zechcemy, po prostu chodzi o to zeby innym graczom nic nie sugerowac, ani nie psuc zabawy).

A takie imie fonetycznie wymawialne podobnie, badz identycznie jak pierwowzor literacki plus dopasowany do tego wyglad i zachowanie psuja zabawe wlasnie.
I graczom, prowadzacym takie postacie (bo za wszelka cene probuja dorownac orginalom - a to mozliwe nie jest).
I graczom taka postac spotykajacym. A przynajmniej czesci onych.

_________________
"Ci reptilioni są dziwni, nawet dla mnie."
Cadron, król Góry Feniksa, Mistrz Kamienia arcykapłan Gotam-Gora
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
ToRtuR
Temat postu:   PostWysłany: 05 Kwi, 2005 - 14:58
Papla


Dołączył: 28 Gru, 2003
Posty: 339
Skąd: Opole
Drake, wiem, że Cię to drażni, lecz należy zachować pewien dystans jeżeli spogląda się na tak proste występki. Złe imię nie jest wielkim grzechem. Potrafię zrozumieć Twoje przywiązanie do zasad RPG podyktowanych przez podręcznik KC lecz cała inicjatywa (co właściwie zdajesz sie potwierdzać w swej poprzedniej notce) spoczywa w rękach czarodziei. O ile mi wiadomo wizowie mają dostęp do wielu informacji mni: imion i wieku postaci.
Byłbym rad jeżeli pozostawiłbyś nawet najbardziej bulwersujące przypadki łamania regulaminu pod względem złego imienia samym czarodziejom. Robić z igły widły potrafi każdy, a jeżeli chodzi o regulamin to złe czy poprostu "nieklimatyczne" imię jest jednym z najcześciej oraz najprościej łamanym z przepisów i o ile może mieć związek ze złą wolą samej osoby prowadzącej tę postać to często wynika z braku wiedzy... Okazałbyś wielkie zrozumienie jakbyś pozostawił kwestię imion do rozstrzygnięcia czarodziejom - w końcu po coś są. :)
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drake
Temat postu:   PostWysłany: 21 Kwi, 2005 - 20:39
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 11 Sie, 2002
Posty: 1020
Skąd: Roscor-Tornt
Mam takie niewielkie pytanie. Do wizow. Abstrahujac od celowosci wprowadzania czegos takiego, interesuje mnie tylko czy da sie to zrobic, i jak bardzo trudne kodersko, czasochlonne i prockozerne to jest:

Czy dalo by sie wprowadzic w umiejetnosciach przemykanie sie/ukrywanie sie rozgraniczenia ze wzgledu na teren na jakim to sie dzieje?
W sensie chodziloby o utworzenie zamiast tych dwoch, szesciu oddzielnych, badz lekko wspolzaleznych umiejetnosci:

miasto (przemykanie i ukrywanie sie)
gory -''-
las -''-
np. przemykanie sie: las, ukrywanie sie: miasto

Oddzielnych oznaczaloby ze sa zupelnie roznymi umiejetnosciami i nawet jesli ktos ma przemykanie sie w lesie na 100% to w miescie moze miec na 0%.
Wspolzaleznych oznaczaloby, ze posiadajac jedno z powyzszych, na jakims tam wytrenowanym poziomie ponad GP, mamy niewielkie bonusy do pozostalych - moglyby one byc przedstawiane zarowno widocznie dla gracza (jako np. kilka treningow wyzej w innej umiejetnosci przemykania - oczywiscie za darmo), albo niewidocznie.

Niczego absolutnie nie proponuje. Po prostu pytam czy cos takiego jest mozliwe. Powody mam rozne. Ale glownie chodzi mi o lepsze odzwierciedlenie swiata i zasad w nim panujacych.

_________________
"Ci reptilioni są dziwni, nawet dla mnie."
Cadron, król Góry Feniksa, Mistrz Kamienia arcykapłan Gotam-Gora
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Krwin
Temat postu:   PostWysłany: 22 Kwi, 2005 - 02:15
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 12 Paź, 2003
Posty: 16777215
Skąd: Wwa
Mam pytanie, oczywiscie nic nie sugeruje i w ogole, pytam tylko czy to bylo by mozliwe kodersko i jak czasochlonne-

dalo by sie wprowadzic oddzielne walki mlotem dla-
walki duzym mlotem
walki malym mlotem
walki srednim mlotem

oczywiscie nikt nie mial by uma walki mlotem duzym malym i srednim, mozna by miec maksymalnie jeden z tych umow, a rasowki w ogole powinny miec pol takiego uma.

tarczownictwo dla walki w duzym teamie, w malym teami i srednim teamie, poza tym czy dalo by sie uzaleznic hpki na skorze od uma uniki?

i czy przy otwieraniu bram mozna by uwzgledniac int siostry matki ojca gracza, bo przeciez to oczywiste ze geny maja znaczenie, wiec int siostry matki ojca gracza moze miec spore znacznie.

mam tez pytanie, jak bardzo skomplikowane bylo by uzaleznienie mozliwosci umieszczenia notki od int, spostrzegawczosci i madrosci usera?

_________________
uczucia cieple i serdeczne sa zawsze banalne i nieprzydatne, artystyczne zas sa tylko podraznienia i zimne ekstazy naszego zepsutego systemu nerwowego, Lizawieto- T. Mann
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
neuczarny
Temat postu:   PostWysłany: 29 Kwi, 2005 - 18:17
Uczeń - Powieściopisarz


Dołączył: 15 Lip, 2004
Posty: 35
Skąd: Gdańsk
Czy administracja ma jakikolwiek plan rozwoju gry?
Kolejne propozycje reform upadaja ,a administracja nie proponuje nic w zamian.
Jak to jest?

_________________
Wiem ze nic nie wiem
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drannor
Temat postu:   PostWysłany: 30 Kwi, 2005 - 11:22
Expiarz wieściowy


Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757

Jaka administracja hyhy?;p
Jaki plan?;p

_________________
W sercu sługi Bożego, młotu na czarownice, płonie święty żar wiary i pragnienie służby. Miecz w ręku Pana tnie, by oddzielić plewy od ziaren, by plewy spalić w ogniu.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
neuczarny
Temat postu:   PostWysłany: 30 Kwi, 2005 - 12:51
Uczeń - Powieściopisarz


Dołączył: 15 Lip, 2004
Posty: 35
Skąd: Gdańsk
Drannor napisał:
Jaka administracja hyhy?;p
Jaki plan?;p


Jest az tak zle?

_________________
Wiem ze nic nie wiem
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Argen
Temat postu:   PostWysłany: 04 Maj, 2005 - 05:13
Skryba


Dołączył: 03 Wrz, 2004
Posty: 67
Skąd: Gorlice
ee Drannor jak zwykle defetyzm sieje bo to zly ork jest ... ot co Twisted Evil
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
ToRtuR
Temat postu:   PostWysłany: 14 Sie, 2005 - 10:49
Papla


Dołączył: 28 Gru, 2003
Posty: 339
Skąd: Opole
Chciałem się zapytać czy nie ma możliwości dodania jeszcze jednej rasy do wyboru podczas tworzenia, albo zastąpienie np: niziołków (i tak nikt nimi nie gra) czymś innym, dajmy na to półelfami (no chyba nikt nie ma złudzeń, że gildii robiącej półelfy nie będzie), albo ogrami czy czymś takim.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
PNphpBB2 © 2003-2006