To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Gość
Temat postu:   PostWysłany: 26 Kwi, 2004 - 10:47






Ja tylko jeszcze raz chciałbym zwrócić uwagę na zręczność trolli bo jak widzę trochę to niezauważono. Rozumiem ich siłę - ale żeby troll był szybko? Czy nikt z magów nigdy nie czytał o trollach? Przecież one sa powolne - co nie zmienia fakt że przeraźliwie silne...

No i wreszcie przydałoby się coś z goborami i hobgoborami zrobić - nieznacznie możńa zwiększyć exp. za nie - bo tak to tylko Ci najsilniejsi tam zaglądają (jak im sprzętu trza Very Happy )
 
   
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drake
Temat postu:   PostWysłany: 26 Kwi, 2004 - 11:54
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 11 Sie, 2002
Posty: 1020
Skąd: Roscor-Tornt
Moje zdanie jest taki:
Dostaly jaka taka zrecznosc bo bez niej nie potrafily wykorzystac nawet ulamka umiejetnosci ktore posiadaly. Taki juz jest mechanizm. Nie masz zrecznosci nie trafiasz, inni cie trafiaja jak maslo, czyli nie wykorzystujesz ani uma broni ani unikow, czyinnych umow defensywnych.

EDIT: Tomasir
Alez niepotrzebnie uwazasz ze ja WIEM jakie te trolle mialy zreczniosc. Nie mam pojecia. Wartosci ktore podalem mialy charakter szacunkowy, a nie byly bron Boze jakims objawieniem.

Indhira: no wlasnie zauwazylem ze cos im defens polecial w dol. Szkoda, naprawde szkoda.

_________________
"Ci reptilioni są dziwni, nawet dla mnie."
Cadron, król Góry Feniksa, Mistrz Kamienia arcykapłan Gotam-Gora


Ostatnio zmieniony przez Drake dnia 26 Kwi, 2004 - 12:28, w całości zmieniany 1 raz
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Gość
Temat postu:   PostWysłany: 26 Kwi, 2004 - 12:13






Jeśli uważasz że zwiększenie zręczności o trzy poziomy (tak dla przypomnienia dla innych
nieskoordynowany * niezdarny * niezreczny * niezgrabny * niewprawny *
sprawny * zreczny * szybki * wprawny * zwinny * gibki * akrobatyczny *
ekwilibrystyczny ) oznacza nieznacznie to brak mi słów. Przecież jego zręczność wzrosła o ok. 50 % i to do takiego poziomy, który (tu znów posłuże sięrasą krasnoluda gdyż ją znam lepiej) dla Nas jest ciężko osiągalny. A nie mówcie mi proszę że byle jaki troll - będący bądź co bądź olbrzymem - jest równie zręczny (a najczęściej i bardziej) od przeciętnego krasnoluda. Choc trochę realizmu fantasy ...

Znacznie bardziej na miejscu byłoby moim zdaniem nieznaczne zwiększenie zręczności (np. o jeden poziom) , a nie robienie z trolli zręcznych potworów...
 
   
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Indhira
Temat postu:   PostWysłany: 26 Kwi, 2004 - 12:22
Mag Warlocka


Dołączył: 26 Lip, 2002
Posty: 252
Skąd: Wyspy Kocie
W ostatecznym rozrachunku zrobiliśmy to, co sugeruje Tomasir, tzn. zwiększyliśmy nieznacznie zręczność.
I.

_________________
Ptaki powrotne umierają wśród pomarańczy na rozdrożach...
K. K. Baczyński
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ragar
Temat postu:   PostWysłany: 26 Kwi, 2004 - 13:15
Papla


Dołączył: 20 Wrz, 2003
Posty: 368

Ja chcialbym tylko napisac ze w sumie calej tej szopki mozna bylo uniknac... Wystarczylo tylko napisac cos silniejszego wyzwanie. Przeciez tu troll w KC jest rasa jak kazda inna do grania. To nie sa trolle Warchamca. Sa mocne silne i bardzo malo zreczne - kto sie wczyta w system bedzie wiedzial. Nic wiec dziwnego ze zreczni unikajacy dawali sobie z nimi rade. Mozna bylo zaadoptowac inne rasy ogrynow malaki z KC i z nich zrobic wyzwanie.
Napisze to jeszcze raz - jestem jak najbardziej przeciwny drastycznym zmianom w expowiskach.
Bo teraz rownie dobrze mozemy sie spodziewac zmiany ogrow, gobow, zjaw, czegokolwiek na co oplaca sie chodzic...
A to juz znamy z arkadii - obcinanie tego co jest dobre. Tak obcieto wszystkie kolczugi, globalnie sztylety, potem te najlepsze...

To jest jak z behemotami - doszlo fajne expo bedace wyzwaniem i malo kto sie tam pojawia ... Dlaczego ? bo trzeba duzej ekipy a o to tu trudno.
U mnie graja zazwyczaj 2 kmarany max. 4 to jak jest swieto.
Jak tu zebrac wieksza ekipe ...

Tak samo zjawy - dobre, ciezkie expo gdzie nawet sa postepy. Ale we 2 nie ma co sie tam pokazywac. Minimum 4 wypasione osoby. Z magikami...
I nikt tam nie expi.

Po prostu caly ten ambaras z harpiami i trollami polega na tym ze nie ma alternatywy. Niektorzy nie maja juz gdzie expic po prostu. Harpie juz sa ok - trolle tylko dla wybranych. Jakos to sie unormowalo ale cala ta szopka spowodowala tylko ze wizowie maja dosc, gracze maja dosc i ogolne podzialy na mudzie.
Nie porobojcie jak wizowie z Arki udawac nieomylnych.
Naprawde duzo daje kontakt z graczem, jego ocena bo przeicez wy ustalacie tylko cyferki. Nie walczycie kilka godzin i nie testujecie tego doglebnie.
To co teoretycznie jest dobre w praktyce bardzo czesto zawodzi.

Ragar

_________________
Milczenie jest często najmadrzejsza rzecza jaka mozesz powiedziec ...
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ingwar
Temat postu:   PostWysłany: 26 Kwi, 2004 - 13:49
Mag Warlocka


Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
re: wszyscy..
Przepraszam bardzo.. ponioslo mnie i to doscyc znacznie..
Przepraszam jeszcze raz.. wiekszosc zostala juz przywrocona do rownowagi a ja swoje oberwalem po lbie..

Ingwar

_________________
Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Gość
Temat postu:   PostWysłany: 26 Kwi, 2004 - 13:58






Jak jużpróbujemy dojść do konstruktywnych wniosków na temat wrogów to warto równiez rozpatrzyc koboldy koło Ulud Ghrad. Silne są one i do tego wspierają sięrazem. Niestety wedle zapewnień coponiektórych kompletnie nie są warte uwagi - warto by zatem nieco zwiększyć expa za nie - lub dodać jakieś ciekawe rzeczy do zdobycia wśród nich - podobnie jak już z wspomnianymi goborami - gdyż wówczas i tam będą się czasem niektórzy pojawiać. Bo wedle mojej wiedzy praktycznie nikt tam nie bywa - no chyba że ubić Paputa i tylko tyle.
 
   
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Kharegn
Temat postu:   PostWysłany: 26 Kwi, 2004 - 15:07
Mag Warlocka


Dołączył: 15 Lip, 2002
Posty: 45

Hmm. A ja tam zalu do Ingwara nie mam, bo go rozumiem. Wygladalo to mniej wiecej tak: Najpierw ankieta na temat, czy Warlock jest za latwy. No i wyszlo (albo jestem slepy), ze kwestia 'wyexpienia' sie i dorobienia sie to nic trudnego. Ingwar najwyrazniej chcial wam dac jakies wyzwania (mozliwe, ze ciut za mocne, ale zdarza sie..) i co sie dzieje? Podnosi sie ogolny krzyk, bo nagle juz nie jest za latwo:-).
Druga sprawa. Jesli np. Nomadzi z Ith'var nagle przestaliby byc zupelnie oplacalni (kasa), a ceny u kowali poszly drastycznie w gore (w koncu wiekszosc narzeka, ze pieniadze na Warlocku nie maja wartosci zadnej), to jak myslicie co by tu sie dzialo? Od razu sporo osob podniosloby krzyk, ze tak nie powinno byc, chociaz kilka dni temu pisali o tym, ze tacy nomadzi i ceny u kowali sa przegiete.
Sorry, ale poki co niektore zmiany sa konieczne. Faktycznie powinniscie byco nich informowani wczesniej i zapewne bedziecie, ale zaznaczam tez, iz takich zmian (milszych, badz mniej milych) przezyjecie jeszcze troche, wiec nie ma co sie unosic i wylewac tu swoich zalow, tylko konkretnie napisac swoje zdanie, bo jak widac bierzemy je sobie do serca (czasem az za bardzo;).

Tomasir:
Nie rozumiem Ciebie troche odnosnie koboldow. Wybacz, ale Ty jako krasnolud powinienes je tepic z czysto ideologicznych pobudek, chyba ze gory sa Ci zupelnie obojetne i bezpieczenstwo w nich. Bez sensu podejscie, po przeczytaniu Twojego tekstu mam mniemanie (moze bledne), ze zamiast tych koboldow wystarczylyby nieopisane jaskinie z potworami typu:
short: Wielki Wysoki Mob
long: Wielki wysoki mob, kogo obchodzi jak wyglada?
No i takie by pewnie starczyly, byleby tylko expa dawaly... A gdzie lanie czegos z pobudek ideologicznych/erpegowych? Dajcie spokoj ludzie, przeczytalem ten topic i mam juz dosc slow, ktorych tu jest najwiecej: exp, postepy, minimalne, szybkosc zdobywania postepow etc. Moze zamiast takich dywagacji chcecie dostac magiczne przyciski 'dodaj exp(ile tysiecy)'? Naprawde w tym mudzie nie widzicie niczego wiecej, procz 'cyferek'?

_________________
Hokus Pokus
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drannor
Temat postu:   PostWysłany: 26 Kwi, 2004 - 15:13
Expiarz wieściowy


Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757

re Kharegn:
Nomadow juz malo kto leje, bo nieumarli ich pilnuja.
A co do koboldow to idz tepic je z umami bezgildiowca, wtedy pogadamy Cool
Oczywiscie wszyscy bysmy chcieli wiecej rpga, ale w 15 osob na mudzie ciezko wogole kogos spotkac.
Jakis czas temu liczba graczy przekraczala 40, teraz zostalo znow kilkunastu. Jak myslisz, dlaczego?

_________________
W sercu sługi Bożego, młotu na czarownice, płonie święty żar wiary i pragnienie służby. Miecz w ręku Pana tnie, by oddzielić plewy od ziaren, by plewy spalić w ogniu.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Gileadrael
Temat postu:   PostWysłany: 26 Kwi, 2004 - 15:14
Chochlik


Dołączył: 08 Lip, 2002
Posty: 121
Skąd: Łódź
hem - trwa sobie taki wyscig zbrojen. Przepakowane AC, z tego wynikaja przepakowane bronie (10kg szable Wink). Obciecie ac, broni i umow spowoduje ze 'pakerzy' nie beda juz mogli tonami wycinac iscie wypakowanych cechowo mobow, a za stworki mniejsze expa niet.
Wielkie AC, bronie i wysokie umy draznia mnie od poczatku, przyciecia sa konieczne, ale do tego musi dojsc pewnie zmniejszenie progow brutalnosci, tak zeby przykladowy Ragar Smile, nie musial z ac 80, umami po 70 i 30 kg bronia zarznac 5tys. stworkow z cechami kolo epika na zwiekszenie 1 podcechy.

Generalnie - albo gildie i konflikty, albo expia wszyscy nie ogladajac sie. Bez przynajmniej szczatkowego pk nic sie nie zmieni.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Kharegn
Temat postu:   PostWysłany: 26 Kwi, 2004 - 15:16
Mag Warlocka


Dołączył: 15 Lip, 2002
Posty: 45

"Jakis czas temu liczba graczy przekraczala 40, teraz zostalo znow kilkunastu. Jak myslisz, dlaczego?"

Eee... bo nomadzi za duza kamieni maja? Albo dlatego, ze ceny u kowali sa takie niskie? Albo, ze mozna sie tak szybko 'wyexpic'? :PPP

_________________
Hokus Pokus
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drannor
Temat postu:   PostWysłany: 26 Kwi, 2004 - 15:18
Expiarz wieściowy


Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757

Popieram Gila.
Wybor rasy niczego nie determinuje na tym mudzie.
Kazdy sobie smiga w plytowce, niezaleznie od tego, czy jest krasnoludem, goblinem czy kmaranem.
Kazdy dysponuje przegieta bronia ze statami magikow.
Szable po 12 kilo sa swietnym tego przykladem.

_________________
W sercu sługi Bożego, młotu na czarownice, płonie święty żar wiary i pragnienie służby. Miecz w ręku Pana tnie, by oddzielić plewy od ziaren, by plewy spalić w ogniu.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Indhira
Temat postu:   PostWysłany: 26 Kwi, 2004 - 15:20
Mag Warlocka


Dołączył: 26 Lip, 2002
Posty: 252
Skąd: Wyspy Kocie
Gdzie są szable po 12 kg?

_________________
Ptaki powrotne umierają wśród pomarańczy na rozdrożach...
K. K. Baczyński
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ingwar
Temat postu:   PostWysłany: 26 Kwi, 2004 - 15:24
Mag Warlocka


Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
Cytat:
Wielkie AC, bronie i wysokie umy draznia mnie od poczatku, przyciecia sa konieczne, ale do tego musi dojsc pewnie zmniejszenie progow brutalnosci, tak zeby przykladowy Ragar , nie musial z ac 80, umami po 70 i 30 kg bronia zarznac 5tys. stworkow z cechami kolo epika na zwiekszenie 1 podcechy.


No wiec jesli zminiejszymy poziomy brutalnosci to bedzie to samo ale nie przy statach zblizonych do epika ale 3 razy wiekszych.
Myslisz ze komus wystarczy ze zrobi 200 w stacie jesli bedzie wiedziel ze mozna osiagnac 300??

re Drannor..
Ponarzekac to se mozna.. jakies propozycje jak toto zmienic??
Bo gwarantuje ze i tak czego bysmy nie zmienili to bedzie wielkie buuuu.. (no chyba ze faktycznie dodamy komende add_exp dla kazdego :> )

_________________
Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Indhira
Temat postu:   PostWysłany: 26 Kwi, 2004 - 15:31
Mag Warlocka


Dołączył: 26 Lip, 2002
Posty: 252
Skąd: Wyspy Kocie
Straciłam serce do tego muda.
Wśród graczy zawiść, obrzucanie się błotem, jedni krzyczą, że jest za łatwo, inni krzyczą, że jest za trudno, a wszyscy wszystkim zazdroszczą umów, cech, czego się da... Jakby tego było mało część czarodzieji nagle chyba doszła do wniosku, że gracze nie są najważniejsi i że trzeba coś z tym wszystkim zrobić. Jeśli będziemy mieć podejście do graczy takie, jak czarodzieje z Arkadii to stracimy nawet tych piętnastu graczy w grze, taka jest prawda, bo za to ludzie cenią Warlocka, że wizowie z Warlocka traktują graczy poważnie i starają się, żeby mieli jak najwięcej zabawy. Jeśli to się zmieni to spokojnie można zamknąć tego muda.
Ja narazie robię sobie urlop, poczekam aż wszyscy nabiorą rozsądku i nie zniszczą ciężkiej pracy wielu osób nienawiścią.
I.

_________________
Ptaki powrotne umierają wśród pomarańczy na rozdrożach...
K. K. Baczyński
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
PNphpBB2 © 2003-2006