Autor |
Wiadomość |
Sethar
|
|
Temat postu: Warlock i reszta świata - Różnice w mechanice świata.
Wysłany: 13 Mar, 2004 - 08:49
|
|
Administrator
Dołączył: 05 Lip, 2002
Posty: 279
Skąd: Gdańsk
|
|
Temat ten chcialem założyc bo coraz cześciej zauważam, ze nowi Gracze nie zauwazają roznic jakie sa miedzy Swiatem Warlocka a innymi mudami. Oczywiscie to nie wina nowych grczy. Przyzwyczajenie to wielka sila. Dlatego topic ten ma pomoc "Nowym" zorientowac sie czego powinni sie dowiedziec o Warlocku najpierw, aby moc bawic sie bez wiekszych nieporozumien.
Prosze o umieszczanie w tym temacie nie tyle opisow roznic (oczywiscie nie ma takiego zakazu), ale przynajmniej o zaznaczanie tych roznic i kierowanie do odpowiednich innych tematow na tym Forum. Wszyscy, ktorzy poznali troche Warlocka powinni sie podzielic swoimi spostrzezeniami co do zauwazonych rozbierzności w mechanice i ogolnym wrazeniu z zabawy na Warlocku.
Pozdrowka Sethar |
_________________ Kontakty 239598
NOWY
"Bytka abo ne bytka - to je zapytka" - Shakespeare w czeskim filmie
Ostatnio zmieniony przez Sethar dnia 13 Mar, 2004 - 08:55, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
Sethar
|
|
Temat postu:
Wysłany: 13 Mar, 2004 - 08:53
|
|
Administrator
Dołączył: 05 Lip, 2002
Posty: 279
Skąd: Gdańsk
|
|
Na poczatek system Gildiowy Warlocka. Stary temat, ale ciagle aktualny.
Wszyscy "Nowi" powinni poszukac, wypytac, zrozumiec i stosowac zasady warlockowego systemu gildiowego. Zapewniam nowych, ze zmiany sa dosyc znaczne i czasami nielatwo bedzie zmienic system postrzegania gildii i ich zaleznosci na Warlocku.
Polecam poszukac odpowiednich temtow na tym Forum.
Dla zaostrzenia apetytu napomknę, ze system gildii zawodowych, polzawodowych i rasowych z innych mudow na Warlocku nie funkcjonuje. Okreslenie gildia zawodowa na przyklad ma tutaj inne znaczenie, raczej bardziej doslowne!.
Pozdrowka Sethar |
_________________ Kontakty 239598
NOWY
"Bytka abo ne bytka - to je zapytka" - Shakespeare w czeskim filmie
|
|
|
|
|
ToRtuR
|
|
Temat postu:
Wysłany: 13 Mar, 2004 - 09:36
|
|
Papla
Dołączył: 28 Gru, 2003
Posty: 339
Skąd: Opole
|
|
Ja przeszukując internet zupełnie przypadkiem natrafiłem na taką jedną stronkę, która zupełnie przypadkiem traktowała właśnie o Warlocku...
www.tortur.prv.pl
|
|
|
|
|
|
Drannor
|
|
Temat postu:
Wysłany: 13 Mar, 2004 - 10:31
|
|
Expiarz wieściowy
Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757
|
|
Ave !
Pare rzeczy dziala to inaczej, niz u konkurencji:
- u kowala mozna zamowic kilka, kilkanascie przedmiotow, a nastepnie zakonczyc, umrzec, przezyc Apokalipse i je odebrac
- buklak kupiony w sklepie przetrwa nam tak dlugo, az go oproznimy, nie odkladamy go przy zakanczaniu
- przedmioty maja bardzo dlugi czas istnienia, predzej je zlamiemy/zniszczymy, niz same z siebie znikna
- nie ustawia sie na warlocku przyrostow poszczegolnych cech, rosna one wg. wspolczynnika rasowego; ale mozna zwiekszyc sile np scinajac drzewa, a mentale zbierajac ziolka
- w gildiach podrozniczych nie trenuje sie, aby potrenowac nalezy poszukac odpowiedniego npca
- gildia rasowa moze byc silniejsza od zawodowej |
_________________ W sercu sługi Bożego, młotu na czarownice, płonie święty żar wiary i pragnienie służby. Miecz w ręku Pana tnie, by oddzielić plewy od ziaren, by plewy spalić w ogniu.
|
|
|
|
|
ToRtuR
|
|
Temat postu:
Wysłany: 13 Mar, 2004 - 10:58
|
|
Papla
Dołączył: 28 Gru, 2003
Posty: 339
Skąd: Opole
|
|
No, do słów Drannora dorzucę, że Gobliny na Warlocku są piękne, mądre i niepokonane w walce. |
|
|
|
|
|
Drannor
|
|
Temat postu:
Wysłany: 13 Mar, 2004 - 11:11
|
|
Expiarz wieściowy
Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757
|
|
Re up:
I smierdza...
Aha, smierc odbiera "tylko" 1/5 expa... |
_________________ W sercu sługi Bożego, młotu na czarownice, płonie święty żar wiary i pragnienie służby. Miecz w ręku Pana tnie, by oddzielić plewy od ziaren, by plewy spalić w ogniu.
|
|
|
|
|
Krwin
|
|
Temat postu:
Wysłany: 13 Mar, 2004 - 11:16
|
|
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy
Dołączył: 12 Paź, 2003
Posty: 16777215
Skąd: Wwa
|
|
a buklak zostaje nie do wypicia, tylko jak normalny predmiot, wiem bo zbieram te wyrzucone i biegam z zapasem wody zrodlanej.. |
|
|
|
|
|
Krwin
|
|
Temat postu:
Wysłany: 13 Mar, 2004 - 11:29
|
|
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy
Dołączył: 12 Paź, 2003
Posty: 16777215
Skąd: Wwa
|
|
no i oczywiscie warstwowy ekwipunek |
|
|
|
|
|
Yarkom
|
|
Temat postu:
Wysłany: 13 Mar, 2004 - 16:08
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 13 Lis, 2002
Posty: 182
Skąd: Orchia
|
|
Krwin napisał:
a buklak zostaje nie do wypicia, tylko jak normalny predmiot, wiem bo zbieram te wyrzucone i biegam z zapasem wody zrodlanej..
Jak ma sie za delikatne gardlo to trzeba pociagac po lyczku a nie zlopac |
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 14 Mar, 2004 - 07:13
|
|
|
Drannor napisał:
Re up:
I smierdza...
Aha, smierc odbiera "tylko" 1/5 expa...
wedle mojej wiedzy którą opieram na "zgodnach' jest zgoła inaczej. Traciłem ok. 1/10 expa... Ale najlepiej by było by to jakis mag sprostował |
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 14 Mar, 2004 - 09:33
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 26 Lip, 2002
Posty: 252
Skąd: Wyspy Kocie
|
|
W rzeczy samej jest to 1/5 expa, ale na kolejne poziomy cechy jest potrzebne coraz więcej expa w związku z tym "od góry" traci się stosunkowo niewiele.
Pozdrawiam,
I. |
_________________ Ptaki powrotne umierają wśród pomarańczy na rozdrożach...
K. K. Baczyński
|
|
|
|
|
Wigo
|
|
Temat postu:
Wysłany: 15 Mar, 2004 - 02:41
|
|
Uczeń - Powieściopisarz
Dołączył: 08 Mar, 2004
Posty: 38
Skąd: Lublin
|
|
- Zabijanie innych graczy nie jest mile widziane
- Na warlocku nie ma czegoś takiego jak 'brutalność'
- Tu jest lepiej
To różnice, jakie widzę jako newbie |
|
|
|
|
|
Sildil
|
|
Temat postu:
Wysłany: 15 Mar, 2004 - 11:08
|
|
Początkujący
Dołączył: 10 Mar, 2004
Posty: 2
Skąd: Kalisz
|
|
Troche inaczej rozwiazano uzywanie pochodni jako oswietlenia (tzn. trzeba miec ja w reku).
Nie ma koniecznosci kilkunastokrotnego klepania 'enter' zeby napic sie z fontanny. Jest raz, a dobrze
Re: Wigo
I tutaj mozna czasem znalezc na trakcie zlote jablko... smakowalo? |
_________________ "Dwie rzeczy nie maja granic - wszechswiat i ludzka glupota. Co do tego pierwszego nie jestem pewien." - A. Einstein
|
|
|
|
|
Wigo
|
|
Temat postu:
Wysłany: 15 Mar, 2004 - 13:47
|
|
Uczeń - Powieściopisarz
Dołączył: 08 Mar, 2004
Posty: 38
Skąd: Lublin
|
|
Sildil napisał:
Troche inaczej rozwiazano uzywanie pochodni jako oswietlenia (tzn. trzeba miec ja w reku).
Niektóre rasy dzięki infrawizji, nie potrzebują pochodni. |-) |
_________________ So kids say no to drugs (that's right)
So you don't act like everyone else does (uh-huh)
Then there's really nothin else to say (sing along)
Drugs are just bad, mmm'kay?
|
|
|
|
|
Grogor
|
|
Temat postu:
Wysłany: 15 Mar, 2004 - 13:57
|
|
Początkujący
Dołączył: 15 Mar, 2004
Posty: 5
|
|
Wigo napisał:
- Zabijanie innych graczy nie jest mile widziane
- Na warlocku nie ma czegoś takiego jak 'brutalność'
- Tu jest lepiej
To różnice, jakie widzę jako newbie
Ano, tu na prawde jest lepiej |
_________________ Green Power!
|
|
|
|
|
|