Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Gileadrael
Temat postu:   PostWysłany: 11 Wrz, 2002 - 17:36
Chochlik


Dołączył: 08 Lip, 2002
Posty: 121
Skąd: Łódź
>Eh, to jest tak, ze realizm mocno szwankuje przez to, ze na prostej
>drodze nie dostrzegasz osoby, ktora jest przed Toba pare metrow
Widzisz ja doskonale, w koncu stoi na tej samej lokacji...
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Qdlaty
Temat postu:   PostWysłany: 11 Wrz, 2002 - 17:54
Skryba


Dołączył: 13 Sie, 2002
Posty: 91
Skąd: Wieluń
Chodzi o te osoby ktore stoja lokacje dalej.

_________________
Foul,
Człowiek
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer ICQ 
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Qdlaty
Temat postu:   PostWysłany: 11 Wrz, 2002 - 17:57
Skryba


Dołączył: 13 Sie, 2002
Posty: 91
Skąd: Wieluń
A, wlasnie, gdyby istnialy takie flagi, bardzo prosto mozna by bylo zrealizowac okna (w karczmach, zajazdach, zamkach, etc.) - wg mnie swietna rzecz.

_________________
Foul,
Człowiek
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer ICQ 
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Vincent
Temat postu:   PostWysłany: 11 Wrz, 2002 - 21:07
Uczeń - Powieściopisarz


Dołączył: 23 Sie, 2002
Posty: 31

Kuna swietny pomysl.

Tylko nie wiem jak z realizacja, bo jesli jest jak mowisz i mozna to tak zrobicv i nie ma zadnych kruczkow czy hakow w tym to byloby swietnie.


Jesli administracja zechce go wprowadzic to trza jak najszybciej poki swiat sie nie rozrosnie jeszcze, bedzie mniej roboty.

A wogole to jest tytaniczna praca...Ale jakze przelomowe to by bylo. Zupelnie zmieniloby oblicze muda.

_________________
Vincent Vadim
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Qdlaty
Temat postu:   PostWysłany: 11 Wrz, 2002 - 22:51
Skryba


Dołączył: 13 Sie, 2002
Posty: 91
Skąd: Wieluń
Przejzalem sobie tak szybciutko kod mudliba...
Hm, wy tu macie niezly burdel Smile
Just kidding Wink
Tzn, ze mapka nie jest opisana obiektowo, tylko cala od podstaw jest skryptowana ? Sjakies to dziwne - ale fakt nigdy sie mudami nie zajmowalem a w sumie pomysl calkiem fajny - daje duze mozliwosci. Ale wracajac do mojego pomyslu. Chyba da sie go zrealizowac ? Struktura raczej nie powinna przeszkadzac ? A zdaje sie, ze mozna by to bylo nawet ladnie uproscic.

Btw. Jezeli jest tak jak mysle, to mozna bardzo latwo sprawdzic jacy gracze znajduja sie w innej lokacji, ale cos czuje, ze dostac opis tego miejsca juz by bylo trudno ?

_________________
Foul,
Człowiek
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer ICQ 
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Gileadrael
Temat postu:   PostWysłany: 11 Wrz, 2002 - 23:01
Chochlik


Dołączył: 08 Lip, 2002
Posty: 121
Skąd: Łódź
Ilosc lokacji mniejszych niz pare metrow jest doprawdy znikoma.
A co do opisu lokacji i ludzi na niej... Nigdy nie wygladales z okna dylizansu/ogladales widoku ze statku?
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Qdlaty
Temat postu:   PostWysłany: 11 Wrz, 2002 - 23:43
Skryba


Dołączył: 13 Sie, 2002
Posty: 91
Skąd: Wieluń
Chcesz mi wmowic, ze czlowiek jest niezdolny do zobaczenia postaci z odleglosci 100m ??? Nawet z 200 m bez problemu dojzysz. A lokacje sa znacznie krotsze.
A co do dylizansu czy statku to jest to zupelnie cos innego, dylizans porusza sie normalna droga, wiec wygladajac z dylizansu widzisz tylko droge, ktora sie poruszasz - to samo gdybys szedl zamiast jechac. Nie ma to nic wspolnego z widzeniem lokacji obok.

_________________
Foul,
Człowiek
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer ICQ 
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Gileadrael
Temat postu:   PostWysłany: 12 Wrz, 2002 - 11:14
Chochlik


Dołączył: 08 Lip, 2002
Posty: 121
Skąd: Łódź
Lokacje, gdzie masz dosc przestrzeni zeby patrzec na taka odleglosc zazwyczaj i tak sa w zalozeniu znacznie wieksze.
W kod dylizansu nie patrzylem zbyt uwaznie, ale to chyba jednak oddzielna lokacja, z ktorej patrzymy na inna, wybierana wedlug czasu...?
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Qdlaty
Temat postu:   PostWysłany: 12 Wrz, 2002 - 11:38
Skryba


Dołączył: 13 Sie, 2002
Posty: 91
Skąd: Wieluń
Chcesz mi przez to powiedziec, ze most w Kar ma dlugosc ~ 800m ? Bez jaj, ale w tych czasach nie bylo technicznych mozliwosci budowania takich mostow. Chcesz mi dodatkowo powiedziec, ze w ciagu kilku sekund gracz pokonuje odleglosc ~300 metrow (choc i tak na prostych 300 metrach widac postacie... i przy dobrym wzroku rase) ? Zeby bylo smieszniej - byle karczma to stodola wiekosci srednio 150000 m^2 ? Idac dalej - "rzeczka" w Kar tez musialaby miec przynajmniej z 600m szerokosci - czy Ty zdajesz sobie sprawe, ze chyba nie ma na swiecie takiej rzeki ? Ja wiem, ze _niektore_ lokacje moga byc bardziej od siebie oddalone, ale nie popadajmy w paranoje - to bylby dopiero brak realizmu...
Co do dylizansu - wyobraz sobie, ze idziesz droga (ta sama co jedzie dylizans), jadac dylizansem jedziesz dokadnie ta sama droga a wygladajac przez okno widzisz to samo, co widzialbys idac nia... Prosciej sie nie da. Czy jadac dylizansem masz mozliwosc wyjzenia wschodnim/zachodnim oknem ?

_________________
Foul,
Człowiek
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer ICQ 
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Vincent
Temat postu:   PostWysłany: 12 Wrz, 2002 - 12:38
Uczeń - Powieściopisarz


Dołączył: 23 Sie, 2002
Posty: 31

Re qudlaty

No rzeki to sa tak szeroki a nawet szersze...



Co do traktow sam nie wiem, niektore faktycznie maja taka dlugosc ze zasieg wzroku czlowieka nie da rady...(pomijajac nawet fakty zakretow, wzgorz itp)

Ale w lokacjach typu: jaskinia, miasto itp. to nie ma chyba przeciwwskazan.

_________________
Vincent Vadim
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Qdlaty
Temat postu:   PostWysłany: 12 Wrz, 2002 - 12:52
Skryba


Dołączył: 13 Sie, 2002
Posty: 91
Skąd: Wieluń
I dokladnie o to chodzi!, do wyboru do koloru, nie wszedzie mozna by bylo cos dojzec - > wytezasz wzrok, ale nie jestes w stanie dostrzec z tej odleglosci nic ciekawego.
Nawet swietnie, ze bylyby lokacje "bezpieczne". Wiecie ile by to dawalo mozliwosci ? Bylby miejsca gdzie moznaby bylo bezpiecznie sie spotkac, ale bylyby tez takie, ktore moglyby byc obserwowane, etc Smile. To wsio uwzglednia moj pomysl Smile Przeciez napisalem, ze lokacje sa roznej dlugosci (a nie tylko takiej polkilometrowej) i maguś potwierdził Smile

_________________
Foul,
Człowiek
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer ICQ 
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Gileadrael
Temat postu:   PostWysłany: 12 Wrz, 2002 - 18:31
Chochlik


Dołączył: 08 Lip, 2002
Posty: 121
Skąd: Łódź
Grrrr... (no, ulzylo mi )

Owszem, ale generalnie w lokacjach 'malych' (miasta, jaskienie etc)
ogranicznikiem widzenia nie jest odleglosc, ale tlum ludzi ktory sie tam z zalozenia znajduje, ciemnosc, zalomy itd.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Qdlaty
Temat postu:   PostWysłany: 12 Wrz, 2002 - 22:53
Skryba


Dołączył: 13 Sie, 2002
Posty: 91
Skąd: Wieluń
Wszytko zalezy od miasta. u mnie np. w Wieluniu doskonale z odeglosci 100-150m dojze kumpla, a co dopiero na odeglosci 30-50 m - bo takie sa mniej wiecej odleglosci miedzy lokacjami w miescie Smile Tlum ludzi to sie moze pojawic w kilku co najwyzej lokacjach ale nie calym miescie, nie ma sensu tlumaczyc ograniczen engine'u w tak pokretny sposob Smile (no offence)

Mnie tyko zalezy na maksymalnym urozmaiceniu (umiodnieniu) gry Smile

_________________
Foul,
Człowiek
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer ICQ 
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Gileadrael
Temat postu:   PostWysłany: 12 Wrz, 2002 - 23:11
Chochlik


Dołączył: 08 Lip, 2002
Posty: 121
Skąd: Łódź
Dla mnie to po prostu zbyt duze ulatwienie...
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Qdlaty
Temat postu:   PostWysłany: 13 Wrz, 2002 - 08:22
Skryba


Dołączył: 13 Sie, 2002
Posty: 91
Skąd: Wieluń
Ulatwienie ?? Czego ? Urealnienie to nie utrudnienie, a zadaniem maga czy w ogole celem gry nie jest utrudnienie nam zycia na niej tylko umozliwienie wczucia sie w gre a to jest nastepstwem urozmaicenia m.in. Utrudniac mozna w bardziej realny sposob, dajac np. silniejsze moby czy trudniej zdobywane doswiadczenie (tylko ja nie wiem jaki jest sens w utrudnianiu gry, ktora ma symulowac zycie), ale nie ograniczajmy engine'u. Stary, Tobie sie chyba w realu za dobze zyje - masz tyle ulatwien - mozesz widziec nawet nie jedna, ale pare lokacji do przodu, malo tego, moze sie spojzec w gore czy w dol! Jak dla mnie to cheaterstwo Smile

_________________
Foul,
Człowiek
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer ICQ 
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
PNphpBB2 © 2003-2006