Autor |
Wiadomość |
Yarkom
|
|
Temat postu:
Wysłany: 30 Sty, 2004 - 06:16
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 13 Lis, 2002
Posty: 182
Skąd: Orchia
|
|
Anonymous napisał:
Drake napisał:
Moze paladyni by ich troche przytemperowali, a tak nie ma sie co dziwic ze w karczmie sie zaczyna z jakims rycerzem smierci.
Paladyni mają teraz dużo zajęć na uniwersytecie w Kar, nie mają czasu na ściganie undeadów
Tia sesja... oby pozdawali bo ich z uniwersytetu (karskiego) wyrzuca... |
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 30 Sty, 2004 - 07:11
|
|
|
To my mamy jakichs paladynow na mudzie? |
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 01 Lut, 2004 - 14:55
|
|
|
Gram od wczoraj dokladnie i narazie neiwiele wiem, troche mnie zasmucilo ze po wielu poszukiwaniach odnalazlem w koncu miasto elfow, ktore jest zamkniete. I z tego co tu czytam wnioskuje, iz elfy jeszcze swej gildii nie maja i nie beda mieli puki sami nie napisza. Tak wiec z checia pomoge. Mysle ze przyda sie kazda glowa z pomyslami i kazdy kto moze napisac opisy. Moje gg: 1601557. Z gory mowie ze trzeba mi wytlumaczyc zasady pisania opisow. Nie bedzie to trudne w arke gram od kilku lat i sporo opisow widzialem. |
|
|
|
|
|
Drake
|
|
Temat postu:
Wysłany: 01 Lut, 2004 - 17:04
|
|
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy
Dołączył: 11 Sie, 2002
Posty: 1020
Skąd: Roscor-Tornt
|
|
Gildia elfow jest w zasadzie gotowa w powiedzmy 90 prockach.
Gorzej z owym miastem, ktoremu brakuje jeszcze jednej ulicy, i srednio jest pomysl jak ta ulica ma wygladac. Miescic sie na niej (przy niej) beda takie rzeczy jak Sklep z Ekwipunkiem, Kowal, Sklep ze Zbrojami, Sklep z Bronia.
Najpewniej potrzebna bedzie pomoc w wspoltworzeniu gildii jak juz sie ja otworzy. (Elfow jest jak kot naplakal ... sorki Ragar ) |
_________________ "Ci reptilioni są dziwni, nawet dla mnie."
Cadron, król Góry Feniksa, Mistrz Kamienia arcykapłan Gotam-Gora
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 01 Lut, 2004 - 18:05
|
|
|
ja jestem elfem i to chetnym elfem do wspolpracy, a rzeczywiscie nie widzialem innych elfow a co najgorsze elfek :/ . |
|
|
|
|
|
Esail
|
|
Temat postu:
Wysłany: 02 Lut, 2004 - 08:28
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 07 Lis, 2003
Posty: 191
Skąd: Opole
|
|
elve napisał:
ja jestem elfem i to chetnym elfem do wspolpracy, a rzeczywiscie nie widzialem innych elfow a co najgorsze elfek :/ .
Witaj
Elfki sa, a przynajmniej podajacy sie za elfki wiec az tak zle nie jest. A co do elfow to na pewno jakiegos spotkasz jak pokrecisz sie po Ochrii. Jezeli zas naprawde masz ochote pomoc, to prosze o kontakt emailowy to podam szczegoly. Moj email: esailreev [at] wp [dot] pl
Pozdrowienia
Esail |
|
|
|
|
|
Krwin
|
|
Temat postu:
Wysłany: 19 Mar, 2004 - 06:24
|
|
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy
Dołączył: 12 Paź, 2003
Posty: 16777215
Skąd: Wwa
|
|
chcialem wniesc nowy aspekt do dyskusji o sile ras i gildii, bo mam wrazenie ze wielu, lub wszystkim nam to umknelo.
warlock jest na jakims etapie rozwoju, w ktorym z tego co wiem (w calym teksie pojawi sie pare informacji ktorych nie jestem pewien, wiec w razie czego prosze o sprostowania, a nie oskarzenia o falsz) do uzytku oddanych zostala wiekszosc gildii rasowych, a testowane sa dwie zawodowe.
bardzo nie chce pisac, ze najsilniejsza gildia sa kmarany ( nie mowie o sile wynikajacej z expa, tylko charakter rasy i umy) przede wszystkim dla tego ze nie czuje zdecydowanej przewagi nad reszta graczy, lecz przyznam ze motywowane moze to byc w pewnym stopniu strachem przed zmianami. jesli jednak doswiadczeni gracze lepiej znajacy mechanike stwierdzaja ze kmarany maja przewage silowa, OK, zalozmy ze tak.
poza tym mamy reptiliony, orki, gobliny, ludzi.. jesli cos pominalem przepraszam...
i.. w gruncie rzeczy zwinnosc i uniki kmaranow dajace im przewage w walce wydaja mi sie uzasadnione u tych kotoludzi.
Uwazam nawet ze fakt iz bractwo jest najsilniejsza gildia nie ma w sobie nic zlego, idea rownosci to bzdura, do niczego nie prowadzi.
jednak....
wraz z rozwojem warlocka oczekuje i mysle ze nie bezpodstawnie, na powstawanie koleinych gildii, w tym zawodowych i polzawodowych... i tu zaczynaja sie schody... prostujace sytuacje w rasowkach.
kmaran powinien, z racjonalnych powodow miec dosc ograniczone mozliwosci rozwoju zawodowego. rycerzem nie powinien, kupcem kiepskim bo o niskich mentalach, magiem nieudacznym... na pewno trzeba zostawic pare fortek awaryjnych, lecz z grubsza, nierownosc na plaszczyznie gildii rasowej, powinna byc na tym etapie amortyzowana...
a abstrachujac juz od ograniczen dla kmaranow w tej materii, warto by bylo, gracze, spojrzec na swoja sytuacje w dalszej perspektywie, umow jeszcze sie nauczycie, a rasowki... no moze z ras kmarany maja rzeczywiscie najlepsze warunki fizyczne.. do walki (podkreslam).
jeszcze jeden aspekt, ze wzgledu na charakter kmaranow ich umy powinny promowac u nich samodzielny exp, kosztem zespolowego...
przepraszam ze wracam do drazliwego tematu, lecz boje sie o zmiany ktore pod wplywem protestow maja nadejsc, i staram sie zapobiec pochopnym decyzjom... choc i tak: gracz strzela a wiz kule nosi..[/code] |
|
|
|
|
|
Sethar
|
|
Temat postu:
Wysłany: 19 Mar, 2004 - 07:29
|
|
Administrator
Dołączył: 05 Lip, 2002
Posty: 279
Skąd: Gdańsk
|
|
Na poczatek uwaga. Nie ma w nowym systemie czegos takiego jak gildia Polzawodowa. Sa Zawodowe - zrzeszajace grupe postaci z jednym zawodem lub profesja, Rasowe - zrzeszajace przedstawicieli jednej rasy i Ideologiczne - wiadomo kogo zrzeszaja. Oczywiscie Czystych jednorodzajawych gildii raczej bedzie bardzo niewiele, wiec najczesciej spotykane beda wariacje tych trzech podstawowych rodzajow.
Co do gildii Kmaranow to nalezy zauwazyc, ze jest to pewnego rodzaju przedsmak gildii rasowych Kast Kmarańskich. Przedsmak w znaczeniu ze trzeba pobyc troche w bractwie aby wejsc do Kast, a nie ze ma byc rowie silna jak nowopowstale. Od razu zaznacze ze Kasty mimo swojej sily beda mialy bardzo duze ograniczenia systemowe i kodeksowe.
Na Bractwie testuje sie rozwiazania, ktore beda wykozystane w Kastach, dlatego nie na pewno, ale bardzo mozliwe jest ze Bractwo troszke utraci na rzecz Kast. Nie musi tak byc, wiec prosze Braci Kmaranow o nie podnoszenie teraz larum. Wszystko jeszcze przed nami.
Napewno tez powstana podobne gildie w innych rasach. Ktore stworza pewnego rodzaju przeciwwage. Byc moze w celu wytworzenia biegunowosci swiata i zaleznosci miedzyrasowych nowe gildie otrzymaja w ideoologii roznego poziomu wrogosc naturalna do Kmaranow (taka opcja dla tych co sa wkurzeni na Kmarany i chcieliby im dokopac w walkach).
Tyle narazie.
Pozdrowka Sethar |
_________________ Kontakty 239598
NOWY
"Bytka abo ne bytka - to je zapytka" - Shakespeare w czeskim filmie
|
|
|
|
|
Krwin
|
|
Temat postu:
Wysłany: 19 Mar, 2004 - 09:13
|
|
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy
Dołączył: 12 Paź, 2003
Posty: 16777215
Skąd: Wwa
|
|
super bylo by cos z zawodowymi pokrecic... jesli macie jakies potrzeby, to moge niby popisac nawet nie dla siebie.. (co za egalitaryzm.. ) |
|
|
|
|
|
Sirfar
|
|
Temat postu:
Wysłany: 19 Mar, 2004 - 09:59
|
|
Początkujący
Dołączył: 19 Mar, 2004
Posty: 1
|
|
Krwin napisał:
super bylo by cos z zawodowymi pokrecic... jesli macie jakies potrzeby, to moge niby popisac nawet nie dla siebie.. (co za egalitaryzm.. )
To moze cos dla elfow sprobuj stworzyc |
|
|
|
|
|
Aduil
|
|
Temat postu:
Wysłany: 19 Mar, 2004 - 12:19
|
|
Uczeń - Powieściopisarz
Dołączył: 18 Mar, 2004
Posty: 45
Skąd: Suldanesselar
|
|
Drake napisał:
Najpewniej potrzebna bedzie pomoc w wspoltworzeniu gildii jak juz sie ja otworzy. (Elfow jest jak kot naplakal ... sorki Ragar )
I ja jestem elfem, skorym do pomocy. Więc już paru się znalazło. Jakbym był do czegoś potrzebny, dajcie znać na PM.... |
_________________ Aduil de'Salvanas, do usług...
Few warriors dare to challenge Aduil de'Salvanas. Should one do so, there is one fewer...
|
|
|
|
|
Krwin
|
|
Temat postu:
Wysłany: 19 Mar, 2004 - 14:28
|
|
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy
Dołączył: 12 Paź, 2003
Posty: 16777215
Skąd: Wwa
|
|
proponuje wam zalozyc odpowiedni temat w BO gdzie podacie jakies konkrety i potrzeby...
jak nie macie koncepcji to i nie ma w czym za bardzo pomogac... |
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 02 Kwi, 2004 - 00:58
|
|
|
no i super - zadnych takich ograniczen w stylu nie moga tu nie moga tam ...
czemu - kazdy moze sobie zalozyc kmarana rozwinac postaci wejsc do takiej "silnej gildi" jesli chce...
Nie samym expem sie zyje wiec na pewno wspomniany system kastowy bedzie to zwozwijal i prostowal - mnie sie pomysl szalenie podoba zalaszcza jako rozwiniecie rasowki - to bylo mocno sygnalizowane na race jednak padlo a szkoda - skutki znamy... brak sensu bytnosci rasowek ;/
Kmarany i ograniczenia - to jak powiedzmy koty - masz tygrysa i lwa silne wojoniwcze i gwaltowne ale masz tesz subtelna i tajemnicza pume malego ciekawskiego rysia itd itd - czemu wiec od razu stereotp iz kazdy kmaran to glupie niezdolne do handlu icz czarow stworzenie nie w ta strone - raczej scisly regulamin -czy raczej zasady reguly zycia wgodnego z kasta - mnie sie tutaj jako wyzo narzuca system hinduski.
Duchowni bramini
Wladcy wojownicy kiszatrije
kasty pomniejsze - chlopi itd... |
|
|
|
|
|
Kreciatko
|
|
Temat postu:
Wysłany: 02 Kwi, 2004 - 01:53
|
|
Skryba
Dołączył: 28 Mar, 2004
Posty: 86
|
|
Jesli chodzi o gildie Ideologiczne to czy czlonkowie przeciwnych gildii np. Zakon i Umarlaki beda sie zabija i atakowac bez zbednej gadki, czy wszystko bedzie bardziej cywilizowane i ograniczy sie do krzywych spojrzen itp? |
|
|
|
|
|
Sethar
|
|
Temat postu:
Wysłany: 02 Kwi, 2004 - 08:43
|
|
Administrator
Dołączył: 05 Lip, 2002
Posty: 279
Skąd: Gdańsk
|
|
Co do kast to moge sie wypowiedziec:
Rzeczywiscie. Pomysl Kast Kmaranów byl po czesci wzorowany Kastami Hinduizmu. Jednak tylko cześciowo. W zalozeniach, jak juz pewnie pisalem jest to, ze Kasty maja byc pewnego rodzaju wyzszym wtajemniczeniem kmarana z Miasta Kmaranów. Nie ma dyskryminacji niekastowcow przez kastowcow, chociaz ci ostatni beda uwazac ze sa lepsi. Podzial na trzy glowne Kasty ma spowodowac mozliwosc rozwoju postaci Kmarana w wybranym przez siebie kierunku.
Od razu powiem, ze atutem Kasty "Administratorów" bedzie miedzy innymi ulepszony handel w porownaniu z Kasta Wojowników i Szamanów.
Tyle narazie.
Pozdrowka Sethar |
_________________ Kontakty 239598
NOWY
"Bytka abo ne bytka - to je zapytka" - Shakespeare w czeskim filmie
|
|
|
|
|
|