Autor |
Wiadomość |
Lokkak
|
|
Temat postu: GMCP w Warlocku
Wysłany: 03 Paź, 2016 - 12:22
|
|
Mądrala
Dołączył: 25 Kwi, 2004
Posty: 207
Skąd: Edoral
|
|
Cześć,
Dziękuję za GMCP w Warlocku i mam w związku z tym pytanie - co oznacza "S" w evencie Room.Leave:
Room.Leave { "id": "37841", "komenda": [ "S", "na polnoc", "polnoc", 1 ] }
Room.Leave { "id": "37539", "komenda": [ "S", "na wschod", "wschod", 1 ] }
Room.Leave { "id": "37458", "komenda": [ "S", "na poludnie", "poludnie", 1 ] }
Room.Leave { "id": "14708", "komenda": [ "S", "na wschod", "wschod", 1 ] }
Room.Leave { "id": "37872", "komenda": [ "S", "na zachod", "zachod", 1 ] }
Room.Leave { "id": "38089", "komenda": [ "S", "na zachod", "zachod", 1 ] } |
_________________ Pozdrawiam,
Lokkak
|
|
|
|
|
Amar
|
|
Temat postu:
Wysłany: 26 Lis, 2016 - 14:15
|
|
Skryba
Dołączył: 15 Lis, 2008
Posty: 57
|
|
Nie wiem co oznacza to 'S' ale gdybym miał zgadywać to może to jest oznaczenie czy postać widzi opisy wyjść z lokacji albo po prostu jakiś mechanizm sprawdzający czy wszystko się zgadza.
A co do GMCP miałbym pytanie - czy dozwolone jest robienie sobie triggerów/skryptów uruchamianych przez przychodzące pakiety GMCP?
Czy raczej powinienem poczekać na eventy napisane przez administrację? |
_________________ PS3, Lua, MUD.
|
|
|
|
|
Lokkak
|
|
Temat postu:
Wysłany: 11 Gru, 2016 - 08:47
|
|
Mądrala
Dołączył: 25 Kwi, 2004
Posty: 207
Skąd: Edoral
|
|
Ja bym przyjął te same zasady co w przypadku zwykłego tekstu. jeżeli nie piszesz botów to jest ok.
Proste pomoce typu zabieranie monet z zabitych przeciwników, aktualizacje kondycji itd. ok. |
_________________ Pozdrawiam,
Lokkak
|
|
|
|
|
|
|
|