Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Garagoth
Temat postu: Mudlet - co drzemie w skryptach i z czego da sie skorzystać  PostWysłany: 03 Lip, 2013 - 00:24
Mag Warlocka


Dołączył: 05 Lip, 2002
Posty: 184
Skąd: Orchia
Postanowiłem zacząć spisywać użyteczne rzeczy dla tych którzy chca coś pisać.

Dodałem wysyłanie eventów (w nawiasie argumenty):
warlock.newRoom (id)
warlock.someoneAttacks (agresor, cel)
warlock.someoneDied (zabojca, ofiara)
warlock.newSession (imie)

Jak używać eventów?
tworzymy nowy skrypt i nazywamy go jakoś, np: my_newSession
w add user defined handler wpisujemy: warlock.newSession i klikamy guzik +
w skrypcie piszemy:
Kod:

function my_newSession(imie)
    echo("Jakbys juz zapomnial, to masz na imie " .. imie .. " !\n")
    send("zaloz plaszcz")
    send("zapal fajke")
end


Więcej eventów specyficznych dla różnych czynności pojawi się w przyszłości. Mają one na celu oszczędzenia pisania triggerów jeśli chcecie dodać jakąś funkcjonalność do już działającej.
-------------------------------------------------------------------------------

Poźniej dodam o poziomach opisów, gdzie dodawać wlasne skrypty (nie w folderze "warlock"), jak robić bindy do klawiszy, aliasy etc. Teraz idę spać.

G.

_________________
Marudze, z przyzwyczajenia. Ale tak przyjaznie... zazwyczaj.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
PNphpBB2 © 2003-2006