Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Ingwar
Temat postu:   PostWysłany: 05 Maj, 2013 - 08:03
Mag Warlocka


Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
Zmienilem Osgiliath i rycerzy ktorzy tam sie spawnuja..

Zmniejszony zostal czas respawnu enpecy.. bo byl masakryczny..
Ja rozumiem ze Gondor dobrze stoi ludzmi na straty ale to byla drobna przesada..

Dodatkowo Rycerze ktorzy sie tam pojawiaja beda mieli uzaleznione staty i umiejetnosci od wielkosci (ktora widac w shorcie).

Dodatkowo dodalem im dodawanie do listy wrogow Gondoru.. ktora sprawdzali ale do niej nie dodawali nie wiedziec czemu.. tak jak wszystkie inne..

Dodatkowo zrobilem zeby zapominali po miesiacu o wrogach..

_________________
Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ingwar
Temat postu: Zmiany w liczeniu many oraz w specach  PostWysłany: 13 Cze, 2013 - 21:26
Mag Warlocka


Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
Witam,

Kilka dni temu zostalo zmienione naliczanie many dla postaci oraz dodatkowo zostalo dodane zuzywanie manyoraz meczenie przy odpalaniu specow.

Przyrost many jak dotad dla 90% postaci byl staly. Nie zalezal od niczego.
Powyzej 30 w umiejetnosci koncentracja przyrosty many byly bardzo duze i zalezaly od cecho oraz poziomu upicia.

Teraz od samego poczatku zalezy on od umiejetnosci koncentracja oraz inteligencji.
I ilosc odnawianej many jest conajmniej 2x wieksza przy nawet malych graczach oraz braku umiejetnosci koncentracji.

Poziom upicia/kasca ma bardzo ujemny wplyw na przyrosty many.
Upicie daje nam wiekszy przyrost hp ale zmiejsza w tym samym momencie przyrost many.

Dodatkowo zeby zbalansowac troszke uzywanie na raz umuejetnosci specjalnych z kilku gildii oraz czarow za te ciosy tez pobierana jest pewna ilosc many zalezna od sily i celnosci samego ciosu.
Same ciosy specjalne mecza tez minimalnie tak jakjak zwykle ciosy (z mnoznikiem za sile oraz celnosc).

Poprosze o zglaszanie bledow jesli zuzycie many lub meczenie bedzie gdzies zbyt duze.

PS. Trener w Minas orgul zostanie zmieniony w najblizszym czasie tak zeby uczyl umiejetnosci mgicznych przed wykonaniem zadania na czary.
PS2. Prawdopodobnie gdzies w Orchii rowniez pojawi sie mozliwsc trenowania kilku miejetnosci magicznych (a przynajmniej koncentracji)

_________________
Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ingwar
Temat postu:   PostWysłany: 15 Cze, 2013 - 16:05
Mag Warlocka


Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
Do naliczania expa zostalo dodane liczenie tego z iloma przeciwnikami walczymy (oraz jak silnymi).
Powinno sie troche bardziej oplacac zabijac grupki co moze pomoze na niektorych terenach.

Narazie zmiana nie jest strasznie duza bo chcemy sprawdzic jak to sie bedzie zachowywalo.
Jesli bedzie potrzeba to sie ja troszke podkreci.

_________________
Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ingwar
Temat postu: Zmiany w zmeczeniu  PostWysłany: 27 Cze, 2013 - 19:52
Mag Warlocka


Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
Jak niektorzy zauwazyli kilka dni temu zostalo zmienione "leczenie" zmeczenia.

Podstawowa wartosc zostala na takim samym poziomie jak bylo z dwoma zmianami.
- Czestotliwosc odnawiania zostalo skrocona o polowe, nie bedzie teraz tak duzych skokow zmeczenia i tak dlugiego oczekiwanie na wyleczenie go
- Ilosc odnawianego zmeczenia zalezy od stopnia w jakim jestesmy zmeczeni (im bardziej zmeczeni tym szybciej sie odnawia), co powoduje ze raczej nie bedzie przypadkow ze ktos stanie w walce i nie bedzie mogl z niej wyjsc..

Chodzenie po traktach tez powinno byc troche szybsze.. i bardziej sie oplaca chodzic wolniej tak zeby sie nie wycienczyc ale stale byc bardzo zmeczonym..

_________________
Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
draris
Temat postu: Skrzynia w Minas-Tirith i Aer-Morkir  PostWysłany: 28 Lip, 2013 - 19:07
Mag Warlocka


Dołączył: 26 Mar, 2012
Posty: 28

Zmieniłem skrzynię dla młodych graczy w Minas-Tirith.
Zmiany zauważalne:
- skrzynia zapamiętuje zawartość
- dwa przedmioty stanowią tzw standardową zawartość - to znaczy jest jedna sztuka i niezależnie ile razy włożymy / wyjmiemy taki sprzęt to zawsze będzie dokładnie jedna sztuka (chyba, że będziemy niezwykle szybko operować - wtedy przez chwilę może być więcej / mniej)
- dla specjalistów od PRu - napis na skrzyni pokazuje 50 ostatnich operacji na skrzyni - można się wypromować
- ze skrzyni można wyjąć do 4 przedmiotów (podwojona liczba w stosunku do wcześniejszej)

Podobne zmiany właśnie wprowadziłem w urnie Graama w Aer-Morkir.

Informacja dodatkowa: skrzynie te niezależnie od zawartości nie będą pochłaniać światła z otoczenia. Wyjątkiem jest czas gdy skrzynia jeszcze nie wczytała zawartości.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
PNphpBB2 © 2003-2006