Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Amar
Temat postu: Chodzik  PostWysłany: 26 Sie, 2012 - 15:30
Skryba


Dołączył: 15 Lis, 2008
Posty: 57

Automatyczny chodzik, link można kliknąć z poprzednich moich postów.
Wersja nierozbudowana działa tak:
Kod:
chodzik 1

Ustawi odstępy między poszczególnymi przejściami między lokacjami na 1 sekundę.
Można oczywiście ustawić np.:
Kod:
chodzik 0.3

Lub podobne parametry. Domyślnie chodzik jest ustawiony na 0.3 sekundy opóźnienia.

Chodzik działa w ten sposób, że powinien dość stabilnie ułatwić nam chodzenie po traktach w których widzimy dwa wyjścia z lokacji. Reptilioni i być może inne rasy mogą chcieć kupić pewne gogle na pustyni albo w inny sposób rozjaśniać otoczenie.

Gdy chcemy wyruszyć w konkretnym kierunku piszemy:
Kod:
idz n

Co powinno popchnąć nas w kierunku północy. Dostępne kierunki do użycia w tej komendzie to:
Kod:
n, ne, e, se, s, sw, w, nw, d, g


Chodzik powinien zatrzymać się w lokacji gdzie jest tylko jedno widoczne wyjście albo trzy i więcej widocznych wyjść.
Plik nazywa się
Kod:
mangusta_01.xml

_________________
PS3, Lua, MUD.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Orkus
Temat postu:   PostWysłany: 05 Wrz, 2012 - 10:45
Początkujący


Dołączył: 14 Paź, 2009
Posty: 22

a czym on niby się różni od normalnego wbudowanego w warlocka? Przecież możesz dać wyrusz na N i on sam idzie do skrzyżowania (chyba też działała komenda biegnij)
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Amar
Temat postu:   PostWysłany: 05 Wrz, 2012 - 13:57
Skryba


Dołączył: 15 Lis, 2008
Posty: 57

Można wybrać czas z jakim postać ma się poruszać między lokacjami, w planach wersja chodzika, którą można ustawić na np. przebiegnięcie kilku skrzyżowań w ustalonym kierunku.

edit
_____________

No i byłem ciekaw czy będę wiedział jak napisać taki skrypt.

_________________
PS3, Lua, MUD.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
PNphpBB2 © 2003-2006