Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
mmaniek
Temat postu:   PostWysłany: 31 Mar, 2013 - 09:35
Skryba


Dołączył: 03 Lut, 2008
Posty: 78

Ghash napisał:
To w koncu o co chodzi z relacja tytulu do umiejetnosci?


Z moim ciesielstwem było tak, że jak się heblowało dechy to co jakiś czas wpadał trening umiejętności. Szło to baaardzo wolno ale szło. I zależnie od wysokości skilla, rósł titl. Na bodajże 'umiejętnie' wpadał titl Cieśla. Oddawać! Very Happy

A chciałbym jeszcze zapytać o ten rynsztunek i ograniczenia w walce. Co to właściwie zmienia, bo teraz to już sam nie wiem czy nosić warstwówki które przeszkadzają, czy raczej jedną warstwę która w niczym nie przeszkadza.

_________________
Kosmaty nieduzy pajak siedzacy na twoim prawym ramieniu opuszcza sie na pajeczynie na ziemie, po czym szybko wraca na swoje miejsce...

Prawie jak Yo-Yo.

Odnajdujesz 666 miedziaki, ktore wczesniej gdzies zapodziales.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
kisc_lawendy
Temat postu:   PostWysłany: 31 Mar, 2013 - 10:16
Chochlik


Dołączył: 08 Paź, 2009
Posty: 149

Z tego co zauwazylem to za kazda kolejna 'lekka zbroje', ktora zaloze to wzrasta o 1 poziom 'rynsztunek', przez co moge nosic jedynie 1 lekka zbroje zeby miec jakikolwiek AC, bo wiecej ich wchodzi to za mocno na uniki i dostaje po tylku. Z kolei, jak mam tylko 1 lvl to jakos to idzie, ale czasem jak oberwe to porzadnie. ; )))

Ciezkich zbroi nie moge nosic, wiec nie wiem, jak ma sie z nimi sprawa. : (((

_________________
"Deszcz jest jak kwiat, który czuje się na odległość."
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Kiel
Temat postu:   PostWysłany: 31 Mar, 2013 - 17:03
Początkujący


Dołączył: 16 Lut, 2013
Posty: 18

mmaniek napisał:
A chciałbym jeszcze zapytać o ten rynsztunek i ograniczenia w walce. Co to właściwie zmienia, bo teraz to już sam nie wiem czy nosić warstwówki które przeszkadzają, czy raczej jedną warstwę która w niczym nie przeszkadza.


Im wiecej masz na sobie zbroi roznych, tym bardziej przycina ci defensy. Uniki oczywiscie najbardziej, dla parowania i tarczy sa to jednak bardzo male wartosci przy maksymalnym obciazeniu rynsztunkiem. Musisz sobie po prostu odpowiedziec na pytanie, co jest dla ciebie wazniejsze: solidne AC dzieki kilku warstwom zbroi i -1/xx twoich skilli defensywnych (bo zakladam, ze z unikami nie masz nic do czynienia), czy tez max twoich defensow i niskie AC.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Am_
Temat postu:   PostWysłany: 04 Kwi, 2013 - 18:32
Chochlik


Dołączył: 18 Kwi, 2004
Posty: 141
Skąd: Prosto z knajpy
Czy kwestia znikania przedmiotu gdy zakanczamy z nim podczas gdy nie przetrwa najblizszej apokalipsy bedzie w najblizszym czasie zmieniona ? Np. odlozenie przedmiotu na ziemie w miejscu zakonczenia?

_________________
___________
Bueh*
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ingwar
Temat postu:   PostWysłany: 04 Kwi, 2013 - 20:02
Mag Warlocka


Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
Am_ napisał:
Czy kwestia znikania przedmiotu gdy zakanczamy z nim podczas gdy nie przetrwa najblizszej apokalipsy bedzie w najblizszym czasie zmieniona ? Np. odlozenie przedmiotu na ziemie w miejscu zakonczenia?



A w sumie przydalo by sie to?

_________________
Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
kisc_lawendy
Temat postu:   PostWysłany: 04 Kwi, 2013 - 20:07
Chochlik


Dołączył: 08 Paź, 2009
Posty: 149

Ostatnio pijany zakonczylem i zniknal mi magik, a jeszcze pozylby troche. Do tego do apoki wtedy duzo czasu jeszcze bylo, wiec moglem nim pomachac. Taki maly naiwny argument. : ppp

_________________
"Deszcz jest jak kwiat, który czuje się na odległość."
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ingwar
Temat postu:   PostWysłany: 04 Kwi, 2013 - 20:13
Mag Warlocka


Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
#if 0 /* Wyrzucam to ingwar */

Kurde jakos przed 2003 rokiem cos takiego zrobilem Razz
I zakomentowalem odkladanie..
Ktos jakby jeszcze wiedzial dlaczego to juz naprawde by bylo super..

_________________
Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Lokkak
Temat postu:   PostWysłany: 04 Kwi, 2013 - 20:33
Mądrala


Dołączył: 25 Kwi, 2004
Posty: 207
Skąd: Edoral
Aby nie odkładać plecaków, sakw, woreczków itd wypełnionych gratami.

_________________
Pozdrawiam,
Lokkak
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ingwar
Temat postu:   PostWysłany: 04 Kwi, 2013 - 20:46
Mag Warlocka


Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
Lokkak napisał:
Aby nie odkładać plecaków, sakw, woreczków itd wypełnionych gratami.


No faktycznie..
To brzmi jak powod Smile

_________________
Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Am_
Temat postu:   PostWysłany: 05 Kwi, 2013 - 16:06
Chochlik


Dołączył: 18 Kwi, 2004
Posty: 141
Skąd: Prosto z knajpy
Czyli jak mi plecak nie przetrwa to go nie odkladam tylko znika z cala zawartoscia?

_________________
___________
Bueh*
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Kiel
Temat postu:   PostWysłany: 05 Kwi, 2013 - 16:57
Początkujący


Dołączył: 16 Lut, 2013
Posty: 18

No wlasnie odwrotnie. Teraz jest tak, ze przedmioty ktore nie przetrwaja po prostu znikaja z ekwipunku, w tym plecaki i inne pojemniki, ale znikaja tylko one - ich zawartosc nie. Gdyby Ingwar zrobil tak, zeby te rzeczy odkladac, to przypadkowo moglbys sie pozbyc wlasnie swojej sakwy z gratami czy sakiewki z kasa gdybys przeoczyl fakt, ze juz nie przetrwa.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Am_
Temat postu:   PostWysłany: 05 Kwi, 2013 - 17:15
Chochlik


Dołączył: 18 Kwi, 2004
Posty: 141
Skąd: Prosto z knajpy
Nie daloby sie tego polaczyc? Odkladanie broni + znikanie plecakow z zachowaniem rzeczy w srodku ?

_________________
___________
Bueh*
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Kiel
Temat postu:   PostWysłany: 05 Kwi, 2013 - 17:23
Początkujący


Dołączył: 16 Lut, 2013
Posty: 18

@Ingwar
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
kisc_lawendy
Temat postu:   PostWysłany: 05 Kwi, 2013 - 23:58
Chochlik


Dołączył: 08 Paź, 2009
Posty: 149

Hej.

Ja jestem bardziej najebany niz Kiel i zapytam powtornie z malym rozwinieciem:

Po co jest lowiectwo (pytalem wczesniej)?

Dlaczego mam je tak wysoko i po meski czlonek place za nie taxa, skoro nie wiem po co jest?

*Dziekuje serdecznie i uprzejmie za wyjasnienie funkcji 'lowiectwo' na mudzie Warlock

**a dodam, skoro jest ta funkcja nie uzywana i jej wyjasnienie jest niemozliwe przez mud badz wizow to poprosze uprzejmie za jej usuniecie, z tym samym poprosze o usuniecie taxa, ktore umozliwi mi wieciej expa (tak Kiel lubie exp)

_________________
"Deszcz jest jak kwiat, który czuje się na odległość."
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
kisc_lawendy
Temat postu:   PostWysłany: 06 Kwi, 2013 - 00:21
Chochlik


Dołączył: 08 Paź, 2009
Posty: 149

O matko!, wcale nie wazne ile masz lat...

_________________
"Deszcz jest jak kwiat, który czuje się na odległość."
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
PNphpBB2 © 2003-2006