Autor |
Wiadomość |
Drannor
|
|
Temat postu: Jakie warunki musiałyby być spełnione, byś gral na Warlocku?
Wysłany: 20 Sty, 2007 - 10:47
|
|
Expiarz wieściowy
Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757
|
|
Jak wszyscy widzimy, populacja Warlocka składa się z kilku osób.
Czasem pojawiają się nowi gracze, ale szybko się nudzą i znikają.
Administracja stara się to zmienić, ale raczej bezowocnie...
Mam do Was zatem pytanie. Co takiego chcielibyście widzieć
na naszym mudzie, aby gra tu była dla was przyjemnością? |
_________________ W sercu sługi Bożego, młotu na czarownice, płonie święty żar wiary i pragnienie służby. Miecz w ręku Pana tnie, by oddzielić plewy od ziaren, by plewy spalić w ogniu.
|
|
|
|
 |
Lokkak
|
|
Temat postu: Re: Jakie warunki musiałyby być spełnione, byś gral na Warlo
Wysłany: 20 Sty, 2007 - 19:04
|
|
Mądrala
Dołączył: 25 Kwi, 2004
Posty: 207
Skąd: Edoral
|
|
Drannor napisał:
Jak wszyscy widzimy, populacja Warlocka składa się z kilku osób.
Czasem pojawiają się nowi gracze, ale szybko się nudzą i znikają.
Administracja stara się to zmienić, ale raczej bezowocnie...
Mam do Was zatem pytanie. Co takiego chcielibyście widzieć
na naszym mudzie, aby gra tu była dla was przyjemnością?
Technicznie? Nie wiem czy są mudy posiadające tak fajne rozwiązania jak Warlock - problemem głównie jest brak innych graczy. Niestety gracze najchętniej migrujący między mudami zrazili się już do Warlocka - najczęściej kilkukrotnie.
Problemy jakie występują?
- słynny random - przeciwnik, którego teoretycznie powinno się rozsmarować po gruncie nagle dostaje niesamowitych umiejętności zarówno ofensywnych i defensywnych - może i jest to ciekawe - ale bardzo utrudnia życie ekspiarzom a tak się składa, że to oni stanowią wiodącą grupę graczy w mudy (najwięcej czasu spędzają w grze a co za tym idzie stanowią bardzo istotną część populacji - to właśnie dzięki nim widać: spośród 100 osób ... zamiast: Jesteś sam na mudzie ......).
- Błąd grupowania przedmiotów:
Cytat:
Bierzesz 13 miedzianych monet, 18 miedzianych monet, siedem miedzianych monet, wiele miedzianych monet, dziesiec srebrnych
monet, 13 srebrnych monet, osiem srebrnych monet i wiele srebrnych monet z otwartego mocnego czarnego plecaka.
Wielokrotnie zgłaszane - czasami można to jeszcze tłumaczyć biciem swoich monet przez rózne miasta (błąd nadal występuje).
Pewnie tego typu problemów jest więcej - te dwa zostały zauważone po wizycie na mudzie po ponad rocznej przerwie w grze.
O - przydałaby się możliwość identyfikowania przedmiotów na podstawie ich zamknięcia/otwarcia - tak aby wyeliminować sytuacje w rodzaju:
Cytat:
> wez zamkniety sloik z plecaka
Wez co?
> wez sloik z plecaka
Bierzesz zamkniety szklany sloik z otwartego mocnego czarnego plecaka.
Podstawowym problemem jest zbyt krótka doba (tak w granicach 48 godzin byłaby pewnie wystarczająca aby mieć czas na grę w Warlocka).
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
 |
Drannor
|
|
Temat postu: Re: Jakie warunki musiałyby być spełnione, byś gral na Warlo
Wysłany: 21 Sty, 2007 - 10:13
|
|
Expiarz wieściowy
Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757
|
|
Lokkak napisał:
Problemy jakie występują?
- słynny random - przeciwnik, którego teoretycznie powinno się rozsmarować po gruncie nagle dostaje niesamowitych umiejętności zarówno ofensywnych i defensywnych - może i jest to ciekawe - ale bardzo utrudnia życie ekspiarzom a tak się składa, że to oni stanowią wiodącą grupę graczy w mudy (najwięcej czasu spędzają w grze a co za tym idzie stanowią bardzo istotną część populacji - to właśnie dzięki nim widać: spośród 100 osób ... zamiast: Jesteś sam na mudzie ......).
Hm hm. Administracja dołożyła wszelkich starań, aby ten słynny random został wyeliminowany. Ja widzę sporą poprawę
Jeśli w danym miejscu błąd jeszcze wystepuje, to zgłos w npcu. |
_________________ W sercu sługi Bożego, młotu na czarownice, płonie święty żar wiary i pragnienie służby. Miecz w ręku Pana tnie, by oddzielić plewy od ziaren, by plewy spalić w ogniu.
|
|
|
|
 |
Argen
|
|
Temat postu:
Wysłany: 21 Sty, 2007 - 11:45
|
|
Skryba
Dołączył: 03 Wrz, 2004
Posty: 67
Skąd: Gorlice
|
|
swego czasu udalo mi sie przyciagnac na warlocka okolo 12 osob - kiedy wpisywalo sie kto na okolo 25 osob w grze polowe stanowily orki z KSC . Wszyscy odeszli z muda ... ja praktycznie tez . Brak wyzwan , brak innych graczy a za czym daleko idacy brak PK ktore napedza wiele mudow. A jednym slowem mozna to okreslic : NUDA . Bo jak mam sie bawic z 3 osobami na mudzie ? Z czego jeden jest elfem jeden krasnoludem a ja orkiem? O czym mam z nimi rozmawiac , jak rpgowac? Wrocilem niedawno z WOWa na arkadie i powiem szczerze calkiem niezle to nadal tam wyglada. Zdziwilem sie jak zobaczylem wieczorami pod 200 graczy online a tu? Tu jak zawsze niestety .... |
|
|
|
|
 |
Aran
|
|
Temat postu:
Wysłany: 21 Sty, 2007 - 13:57
|
|
Skryba

Dołączył: 23 Lut, 2006
Posty: 63
|
|
Błąd związany z wywoływaniem komendy przy uzyciu przymiotnika "otwarty" i "zamkniety" zostal naprawiony.
Pozdrawiam, Aran |
|
|
|
|
 |
Drannor
|
|
Temat postu: Re: Jakie warunki musiałyby być spełnione, byś gral na Warlo
Wysłany: 21 Sty, 2007 - 14:29
|
|
Expiarz wieściowy
Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757
|
|
Lokkak napisał:
- Błąd grupowania przedmiotów:
Cytat:
Bierzesz 13 miedzianych monet, 18 miedzianych monet, siedem miedzianych monet, wiele miedzianych monet, dziesiec srebrnych
monet, 13 srebrnych monet, osiem srebrnych monet i wiele srebrnych monet z otwartego mocnego czarnego plecaka.
Wielokrotnie zgłaszane - czasami można to jeszcze tłumaczyć biciem swoich monet przez rózne miasta (błąd nadal występuje).
Jakbys ich nie wkladal na 1 triggerze, to by sie nie grupowaly w ten sposob;) |
_________________ W sercu sługi Bożego, młotu na czarownice, płonie święty żar wiary i pragnienie służby. Miecz w ręku Pana tnie, by oddzielić plewy od ziaren, by plewy spalić w ogniu.
|
|
|
|
 |
Lokkak
|
|
Temat postu: Re: Jakie warunki musiałyby być spełnione, byś gral na Warlo
Wysłany: 21 Sty, 2007 - 14:40
|
|
Mądrala
Dołączył: 25 Kwi, 2004
Posty: 207
Skąd: Edoral
|
|
Drannor napisał:
Jakbys ich nie wkladal na 1 triggerze, to by sie nie grupowaly w ten sposob;)
Co nie przeszkadza wodzie w bukładku zachowywać się identycznie - bukłaków nie napełniam przy użyciu triggerów
Cytat:
Jest to niewielki buklak sluzacy do przechowywania w nim roznych trunkow. W tej chwili jest prawie pelen zwyklej, czystej wody
, zwyklej, czystej wody
i zwyklej, czystej wody
Edit: Dziękuję za otwarte/zamknięte.
Pozdrawiam. |
Ostatnio zmieniony przez Lokkak dnia 21 Sty, 2007 - 14:43, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 |
Drannor
|
|
Temat postu:
Wysłany: 21 Sty, 2007 - 14:41
|
|
Expiarz wieściowy
Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757
|
|
Spoko spoko, Aran juz przy tym majstruje  |
_________________ W sercu sługi Bożego, młotu na czarownice, płonie święty żar wiary i pragnienie służby. Miecz w ręku Pana tnie, by oddzielić plewy od ziaren, by plewy spalić w ogniu.
|
|
|
|
 |
Warn
|
|
Temat postu:
Wysłany: 22 Sty, 2007 - 01:06
|
|
Chochlik
Dołączył: 01 Mar, 2005
Posty: 110
Skąd: Wrocław
|
|
Taa.
Prawie zawsze porównuje się wszystko do Arki...
Dla przeciwwagi dla Argena, który jak każdy inny może łatwo wykazać miażdżacą przewage graczy/magów na Arce, powiem że znam takich co osiągnęli na Arce wszystko, a do tego, a może przede wszystkim szacunek wielu tam, o który w takiej masie dosyć trudno, bawią się tu razem z nami.
Świat tu jest duży, sporo ciwkawych rozwiązań; domen zdecydowanie na razie wystarczy.
Qestów jak na lekarstwo - wszyscy razem bijemy moby; ew. zdobywamy zawody. Ogólnie minus.
Ilośc gildii? Nie sądzę. Może szkoda zmarnowanego dobytku: były potężne kmarany - wymarły; były potężne orki - wymierają; Reptilion - zawsze jeden, którego wszędzie pełno tylko chyba poza mudem w ostatnich latach. Może szkoda, że podczas hegemonii kmaranów ten pseudo konflikt z orkami nie dał impulsu dla spolaryzowania odgrywanych postaci (też innych ras) i pewnej adrenaliny bez której gra faktycznie traci sens.
Szkoda - to że gildie nie są dopracowane, albo straciły aktulalność.
Jest kilka elfów, krasnoludów - Ce Drannor!; no i kilka goblinów dopieszczonych ostatnio - zobaczymy z jakim skutkiem.
Ma dojść magia - czyli chyba fajnie.
Gracze/magowie - niczym nie ustepują sobie nawzajem - tez dlatego, że chyba wszyscy grali/grają też w Arkę.
Powstała jakiś czas temu krasnoludzka zwodówka - Wojownicy z Odchłani - jeden zerek, który po długie przerwie się zalogował (przepraszam jak sie mylę). A gildia powinna byc języczkiem uwagi przynajmniej z punktu widzenia PK, umów itp, czyli coć co kręci wielu.
Jednym słowem moim skromnym nie ma takiej przepaści do "wiodących proszków na rynku" jak brutalnie pokazuje statystyka aktywnych graczy.
I nie jest to nuda.
pozdrawiam grających/magów
W. |
|
|
|
|
 |
Warn
|
|
Temat postu:
Wysłany: 22 Sty, 2007 - 01:15
|
|
Chochlik
Dołączył: 01 Mar, 2005
Posty: 110
Skąd: Wrocław
|
|
Aa.
Kmarany kontratakują - Lokkak?
W. |
|
|
|
|
 |
Drannor
|
|
Temat postu:
Wysłany: 22 Sty, 2007 - 07:58
|
|
Expiarz wieściowy
Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757
|
|
Ty byś spał po nocach, a nie siedzisz i kradniesz mi expa
A o Zereka się nie martw - wystraszył się, ze dadzą mi jego gildie i
pewnie zacznie grac:)
To taka nowa taktyka Administracji - grasz, albo damy twoja gildie Drannorowi  |
_________________ W sercu sługi Bożego, młotu na czarownice, płonie święty żar wiary i pragnienie służby. Miecz w ręku Pana tnie, by oddzielić plewy od ziaren, by plewy spalić w ogniu.
|
|
|
|
 |
Argen
|
|
Temat postu:
Wysłany: 22 Sty, 2007 - 09:22
|
|
Skryba
Dołączył: 03 Wrz, 2004
Posty: 67
Skąd: Gorlice
|
|
o jest zawodowka dwarfow? fajnie moze cos sie pokrece bedzie sie z kim pogonic  |
|
|
|
|
 |
Warn
|
|
Temat postu:
Wysłany: 22 Sty, 2007 - 12:17
|
|
Chochlik
Dołączył: 01 Mar, 2005
Posty: 110
Skąd: Wrocław
|
|
Drannor:
ja tylko biorę co moje
W. |
|
|
|
|
 |
Aran
|
|
Temat postu:
Wysłany: 22 Sty, 2007 - 12:34
|
|
Skryba

Dołączył: 23 Lut, 2006
Posty: 63
|
|
Błąd związany z bukłakami i pokazywaniem zawartości naprawiony. Po kolejnym odrodzeniu świata wszystko powinno działać. |
|
|
|
|
 |
Drannor
|
|
Temat postu:
Wysłany: 22 Sty, 2007 - 14:46
|
|
Expiarz wieściowy
Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757
|
|
Argen napisał:
o jest zawodowka dwarfow? fajnie moze cos sie pokrece bedzie sie z kim pogonic
Niestety, nikt tam od miesiaca nie gra:> |
_________________ W sercu sługi Bożego, młotu na czarownice, płonie święty żar wiary i pragnienie służby. Miecz w ręku Pana tnie, by oddzielić plewy od ziaren, by plewy spalić w ogniu.
|
|
|
|
 |
|