Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Indhira
Temat postu: Kluby wyznaniowe.  PostWysłany: 18 Wrz, 2005 - 09:20
Mag Warlocka


Dołączył: 26 Lip, 2002
Posty: 252
Skąd: Wyspy Kocie
Ostatnio stwierdziliśmy, że dobrym uzupełnieniem dla postaci może być klub wyznaniowy, dlatego zapraszam wszystkich do tworzenia takowych. Spis bogów Orchiowych można znaleźć na stronie www.krysztalyczasu.prv.pl np. w dziale Zasady gry, Rozdział 10.
Gotowy projekt klubu powinien zawierać emocje (w liczbie ok. 10, im więcej tym lepiej oczywiście), opis przedmiotu gildiowego i sposób zostania członkiem klubu.
Wszystkie rozsądne propozycje zostaną zakodowane.

Pozdrawiam,
Indhira.

_________________
Ptaki powrotne umierają wśród pomarańczy na rozdrożach...
K. K. Baczyński
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Krun
Temat postu:   PostWysłany: 21 Wrz, 2005 - 13:01
Chochlik


Dołączył: 08 Kwi, 2003
Posty: 114
Skąd: Tagar-Dur
Witam.
Chcialbym poinformowac osoby majace zamiar pomoc nam w tworzeniu klubow wyznaniowych, iz nastepujacy bogowie znalezli juz swoich pierwszych czcicieli, ktorzy podjeli probe stworzenia klubu:
1. Arianna,
2. Katan.

Z powodu chwilowej nieobecnosci Indhiry od dzis(17.12) to ja zajmuje sie klubami wyznaniowymi. Wszelkie projekty prosze przesylac na adres krun@warlock.pl.

Ps. Postaram sie, aby lista byla zgodna z aktualnie posiadanymi przez nas projektami...

_________________
Andrzej Sapkowski napisał:
Tam gdzie dziś piętrzą się góry, będą kiedyś morza, tam gdzie dziś wełnią się morza, będą kiedyś pustynie. A głupota pozostanie głupotą


Ostatnio zmieniony przez Krun dnia 24 Gru, 2006 - 12:25, w całości zmieniany 6 razy
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Adres AIM Numer ICQ 
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
ToRtuR
Temat postu:   PostWysłany: 23 Gru, 2005 - 21:31
Papla


Dołączył: 28 Gru, 2003
Posty: 339
Skąd: Opole
A jest jakiś gobliński bóg?
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Krun
Temat postu:   PostWysłany: 24 Gru, 2005 - 20:44
Chochlik


Dołączył: 08 Kwi, 2003
Posty: 114
Skąd: Tagar-Dur
Poszukaj tutaj: http://giraff.silesianet.pl/sg_kc/rozdzialy/rozdzial10.php

_________________
Andrzej Sapkowski napisał:
Tam gdzie dziś piętrzą się góry, będą kiedyś morza, tam gdzie dziś wełnią się morza, będą kiedyś pustynie. A głupota pozostanie głupotą
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Adres AIM Numer ICQ 
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Gość
Temat postu: Klub Arianny  PostWysłany: 28 Gru, 2005 - 10:43






Witam,

Chcialem tylko przypomniec wszystkim elfom i ludziom, ze mozna juz wstepowac do grona wyznawcow Arianny.

Pozdrawiam
Esail
 
   
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Kungar
Temat postu:   PostWysłany: 17 Kwi, 2007 - 10:57
Chochlik


Dołączył: 13 Lut, 2007
Posty: 134

[To tylko pomysł]
MORGHLITH
(rasy - każda; charaktery - każdy; funkcje - każda)
BÓG umarłych, śmierci, martwiaków; władca umarłych dusz i strachu
SYMBOL: pierscien, sygnet albo medalion wyobrazajacy czaszke.
MIEJSCE KULTU: kaplica w zamku morglithów, przyjecie w szeregi wiernych nastepuje po zlozeniu ofiary z czaszki istoty rozumnej (goblin, czlowiek, elf, krasnolud itp.) Wystarczy nadac jednemu z mnichow imie i mozliwosc informowania kandydatow. Np.: kandydat pyta o Morglitha i kaplan udziela informacji.

Cechy wyznawców:

1. Postać jest w stanie używać języka zwanego DAWNĄ MOWĄ; to wyzwanie dla czarodziejow. Sprobuje jeszcze poszukac informacji na temat DAWNEJ MOWY ale nie wiem czy cos znajde. Podobne rzeczy istnieją gdzie indziej.
2. Skladanie ofiar- gracz ma dostep do komendy typu "mzloz ofiare z ..." atakuje wtedy przeciwnikaz imieniem Morglitha na ustach lub tym podobny emot. Usmiercenie ofiary takze mogloby byc opatrzone jakims emotem np. z wyrazem dzikiej satysfakcji doszczetnie rozgniata milutkiego slabiutkiego elfa.
3. "Postać taka dysponuje działającym bez przerwy Ukryciem Witalności (analogicznie jak zdolność czarnoksięska)." w warunkach muda oznaczałoby to ze moze lazić wsrod martwiakow i nie bedzie atakowana dopoki sama kogos nie zaatakuje. Wtedy stanie sie widoczna dla martwiakow. Zdolnosc ta wedlug mnie powinna byc dostepna dopiero na wyzszym stopniu wtajemniczenia. Po zlozeniu ofiary z jakiejs szczegolnie silnej istoty np. trolla.

[/To tylko pomysł]
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Kungar
Temat postu:   PostWysłany: 17 Kwi, 2007 - 11:48
Chochlik


Dołączył: 13 Lut, 2007
Posty: 134

REPTILLION WIELKI

(rasy - wszystkie; charaktery - każdy nie chaotyczny; funkcje - każdy z wyjątkiem Barbarzyńcy i Złodzieja)
BÓG władzy, rządów, spokoju, tradycji i historii; opiekun trwałości królestw i rodów; BÓG smoków i inteligentnych gadów (np. Reptillionów, tzn. ludzi-jaszczurów).
SYMBOL: wisior w postaci kryształowego kła
ZASADY PRZYJMOWANIA: złożenie przysięgi w obecności kapłana, że będzie się postępować honorowo, zgodnie z kodeksem rycerskim.

CECHY WYZNAWCY: "XXX mówi szlachetnym głosem: ..."
Miejscem kultu byłaby świątynia na płaskowyżu reptilionów w Rozszczepionych Górach nieopodal Gasty. Jest tam puste pomieszczenie, które możnaby zaadaptowac na świątynie i umieścić jakiegoś emerytowanego reptiliońskiego paladyna jako kapłana. Opisu świątyni na razie nie tworze bo nie wiem czy będzie wola żeby zrealizować ten pomysł.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Warn
Temat postu:   PostWysłany: 17 Kwi, 2007 - 20:16
Chochlik


Dołączył: 01 Mar, 2005
Posty: 110
Skąd: Wrocław
Kungar napisał:
[To tylko pomysł]

3. "Postać taka dysponuje działającym bez przerwy Ukryciem Witalności (analogicznie jak zdolność czarnoksięska)." w warunkach muda oznaczałoby to ze moze lazić wsrod martwiakow i nie bedzie atakowana dopoki sama kogos nie zaatakuje. Wtedy stanie sie widoczna dla martwiakow. Zdolnosc ta wedlug mnie powinna byc dostepna dopiero na wyzszym stopniu wtajemniczenia. Po zlozeniu ofiary z jakiejs szczegolnie silnej istoty np. trolla.

[/To tylko pomysł]


chyba po złożeniu ofiary z dziesięciotysiecznego trolla Laughing

W.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Kungar
Temat postu:   PostWysłany: 18 Kwi, 2007 - 09:47
Chochlik


Dołączył: 13 Lut, 2007
Posty: 134

Racja, przydalyby sie jakies rozsadne progi wtajemniczenia i sposoby ich przyznawania.
W krysztalach czasu wyznawcy Morglitha składali ofiary zabijajac kogos. Pytanie jak to rozwiazac na mudzie.
Wyznanie to jest i tak latwiejsze do zakodowania niz inne gdzie sklada sie ofiary doprowadzajac kogos do szalenstwa.
W KC wiara jest bardzo istotnym elementem rozgrywki, szkoda by bylo z tego rezygnowac.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
PNphpBB2 © 2003-2006