Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Zumpa!
Temat postu: ZAPOTRZEBOWANIE NA PROJEKTY/OPISY & INFO - TOPIC DLA WIZ  PostWysłany: 16 Kwi, 2005 - 07:33
Początkujący


Dołączył: 13 Kwi, 2005
Posty: 11

Witajcie drodzy Wizowie,

Tak sobie pomyslalem, ze zla opcja nie jest by opisowcy mogli sie z wami
zgrac. W tym celu utworzylem niniejszy temat, gdzie jezeli uznacie to za
dobry pomysl, umieszczajcie aktualne zapotrzebowanie na opisy/projekty
ktore zamierzacie zakodowac.


Prosze takze o male info, na temat tego jak bardzo rozbudowane
projekty sa dopuszczalne i ile mniej wiecej moga zawierac tekstu,
by zadnej ze stron nie obarczac dodatkowa praca, czy to w czytaniu,
czy w pisaniu.


Za wspolprace z gory uprzejmie dziekuj i pozdrawiam,
Z U M P A
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Oster_Limofies
Temat postu:   PostWysłany: 16 Kwi, 2005 - 09:57
Mag Warlocka


Dołączył: 26 Sie, 2004
Posty: 34
Skąd: Ciemna, zimna, mroczna jaskinia
Hmm.. więc dobrze.

Na początek może dlaczego dużo opisów opada na przedbiegach.

1. opis przede wszystkim jest opisem wyglądu pomieszczenia / przedmiotu / miejsca a nie informacją jak wygląda / czuje się podmiot go noszący. Dlatego opisy składające sie praktycznie tylko z tego raczej nie mają dużych szans na zakodowanie

2. niekompletne, błędne czy po prostu niegramatyczne opisy. - Przedmiot / lokacja / co tam jeszcze powinna być opisana na tyle dokładnie, bym ja jako osoba kodująca nie musiał spędzać masy czasu na uzupełnianiu czy poprawnianiu tego opisu. Jeżeli wymyślacie też jakieś miejsce z jedna "główną" lokacją oraz kilkoma mniejszymy (choć wiem że to żmudne), to oprócz właśnie opisu tego wybajerzonego, prezentacyjnego miejsca nie zapomnijcie o opisach lokacji przylegających. Inaczej niestety ja to muszę zrobić i nie zabiera mi to wcale mniej czasu.

3. Duże projekty automatycznie wymagają dużo czasu. Więc jeśli zostaną dobrze rozpracowanie (z opisami itd) mają całkiem spore szansę na zakodowanie. Im bliżej projekt zbliża się tylko do wyglądu samej idei czy pomysłu tym mniejsze szanse że się ktoś nim zajmie (co nie znaczy że nikt się za to nie weźmie).

Uprzejmię proszę o wypowiadanie się tylko w sprawach bezpośrednio związanych z aktualnymi potrzebami osoby zaangażowane w tworzeniem danych projektów lub odpowiedzialne za nie. Inne posty będą usuwane.

Oster.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Oster_Limofies
Temat postu: Ogniomistrze  PostWysłany: 21 Wrz, 2005 - 17:28
Mag Warlocka


Dołączył: 26 Sie, 2004
Posty: 34
Skąd: Ciemna, zimna, mroczna jaskinia
Szukam miłego, sensownego pomysłu na stopnie gildiowe dla Gnomich Ogniomistrzów. Obecnie projekt przewiduje:

- kandydat na czeladnika
- czeladnik
- technik
- mechanik
- konstruktor
- projektant
- planista
- innowator

Ilość stopni z pewnych względów ma pozostać w niezmiennej liczbie 8.

Chętnie też zaopiekuje się zabłąkanymi, sympatycznymi emocjami pasującymi do tej miłej rasy.

Wszelskie pomysły można zgłaszać do mnie na pw, maila (oster.limofies@gmail.com) lub na warlocku (oster).

Pozdrawiam,
oster.

ps. nie zamykam tematu, z racji tego że nie wszyscy zainteresowani mają uprawnienia moderowania, jednak proszę o nieodpowiadanie w nim. Wszelka dyskusja mile widziana ale w normalnym, osobnym temacie.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Esail
Temat postu: Nomadzi - gildia rasowa dla ludzi  PostWysłany: 03 Lut, 2006 - 21:00
Mag Warlocka


Dołączył: 07 Lis, 2003
Posty: 191
Skąd: Opole
Witajcie,

Trwaja dosc intensywne prace nad nowa gildia dla ludzi, gildia ma robocza nazwe Ludzie Pustyni. W zwiazku z tym chcialbym prosic wszystkich chetnych o nadsylanie do mnie pomyslow na emoty dla ww gildii.
Najaktywniejszych czeka nagroda.

Propozycje prosze nadsylac na: esailreev[malpa]wp[kropka]pl

Pozdrawiam
Esail
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Esail
Temat postu: HELP: Pustynne miasto i inne  PostWysłany: 28 Mar, 2006 - 21:14
Mag Warlocka


Dołączył: 07 Lis, 2003
Posty: 191
Skąd: Opole
Witam,

Trwaja dosc intensywne prace nad stworzeniem "malego" kawalka pustyni wraz z przyleglosciami w postaci dwoch gildii i duzego miasta. W zwiazku z tym chcialbym prosic o odrobine pomocy we wspoltworzeniu. Imiona tych, ktorzy pomoga zostana wykute, a tym samym uwiecznione, w kamieniu wegielnym miasta.

Potrzebowalbym na dzien dzisiejszy:
1)NPC'y
- kowala
- miecznika
- platnerza
- 3 sklepikarzy
i innych...
2)Przedmiotow (kazda ilosc)
- bron
- zbroje
- ubrania
Mile widziane w stylu bliskowschodnim.

Co do NPC'y to rasa i plec w zasadzie dowolna.

Dzieki
Esail
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
PNphpBB2 © 2003-2006