To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Ewander
Temat postu:   PostWysłany: 17 Sie, 2004 - 14:10
Skryba


Dołączył: 06 Mar, 2004
Posty: 82

Zamiast sie klocic, proponuje zainicjowac pisanie opisow do tego obszaru ze startlocami.

poniewaz nikt nie jest przeciwny zagospodarowaniu cypla na polnocy Arshen, to ja zaczalem juz wypracowywac pewna, w miare spojna koncepcje takiego obszaru.
jak zrobie pierwsze mapy (jedna juz mam) miast, to przedstawie to na forum (milobylo, gdyby ktos udostepnil stronke zeby te mapy od projektu wrzucic) do dalszego przedyskutowania i dopracowania szczegolow.
sam nie napisze wszyskich opisow, zreszta na najblizsze 4 tygodnie jestem udupiony - biore udzial w Kampanii Wrzesniowej i mam duzo nauki.

Do tego czasu mam prosbe do osoby, ktora posiada Poradniki na temat pisania lokacji, przedmiotow, NPC, metody modulowej, zeby takowe zamiescila w Banku opisow (no i niech ktos je przyklei) jako wytyczne.

na teraz moge Wam powiedziec, ze mam mapke jednego, nieduzego miasta Vandergard Smile lezacego na skutej lodem ziemii, tudziez ciekawy pomysl na prace, no i w drodze sa fajne przedmioty np. Vandergardzka Kosciana Wlocznia Smile

_________________
...
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ewander
Temat postu:   PostWysłany: 17 Sie, 2004 - 18:48
Skryba


Dołączył: 06 Mar, 2004
Posty: 82

co tu duzo mowic Gosciu ma racje.

np. nikt z wizow nie skomentowal mojej idei stworzenia Księstwa, nawet prostymi słowami typu: "daruj sobie bo obszar zajety/niepotrzebny/glupi pomysl" czy "rob rob bo sie przyda/bo to dobry pomysl".
co oznacza, ze najzwyczajniej w swiecie albo nie ma planu rozwoju Arshen, albo osoby odpowiedzialne za to maja w rzyci oficjalne forum.

Proponuje Wam plan dzialan na najblizsze kilka miechow, a dokladniej plan tworzenia obszaru rookgardu, co jest mysle jakas wytyczna odnosnie przyszlosci jednej z domen (moim zdaniem tej fajniejszej). przedyskutujmy go, albo... albo nie.

Nie ma co plakac i rwac wlosow z glowy, ze nikt nie chce grac.
Jak beda fajne i ciekawe miejsca, to beda i gracze.

_________________
...
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Krwin
Temat postu:   PostWysłany: 17 Sie, 2004 - 19:41
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 12 Paź, 2003
Posty: 16777215
Skąd: Wwa
Drodzy gracze, nie pozwolcie mi zwatpic w wasz poziom intelektualny!!!!!

wszyscy do tej pory zgodzili sie ze konieczne jest skondensowanie gry.
ze tak duzy mud dla 15 osob tylko ogranicza interakcje, a co za tym idzie zmniejsza jego atrakcyjnosc.

na to ewander, jakas logiczna ekwilibrystyka wykoncypowal, ze by to osiagnac, nalezy dopisac kolejnych pare tysiecy lokacji, tylko zeby wyjscia z nich zamiast prowadzin na ne prowadzily na n albo e...

otoz NIE
STANOWCZO NIE!!!

jedyne mozliwe rozwiazanie, to skumulowanie WSZYSTKICH graczy, tworzenie dla nowych, oddzielnej wyspy jest niegodne komentowania...

jak masz dwoch nowych graczy to:
a- beda sie super czuli na oddzielnej wyspie
b- zrezygnuja z gry na oddzielnej wyspie, pelnej expowisk i prostych w mapowaniu miast, jednak zupelnie pozbawionej graczy...
???

Pierwszy pomysl, sugerowany przez Kharegna (w moim rozumieniu) przewidywal zupelnie inna polityke!

mapa drogowa, okreslona na istniejacych juz terenach, byla by terenem szczegolnie lukratywnym jesli chodzi o ilosc expa i przedmioty.

kindergarten mozna spokojnie na takiej mapie dorowej umiescic, na przyklad dopisujac w okolicach thorbad laki z roznego rodzaju bardzo slabymi przeciwnikami o calkiem niezlym dla slabych postaci expie.

W ten sposob doswiadczone osoby idace z kar, gdzie naprawialy rzeczy, na expowisko, tuz obok thorbat, spotykaly by slabych nowych graczy.

jedynie skumulowanie gry we wszystkich jej przejawach moim zdaniem moze te problemy o ktorych mowimy rozwiazac...

_________________
uczucia cieple i serdeczne sa zawsze banalne i nieprzydatne, artystyczne zas sa tylko podraznienia i zimne ekstazy naszego zepsutego systemu nerwowego, Lizawieto- T. Mann
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ewander
Temat postu:   PostWysłany: 17 Sie, 2004 - 19:57
Skryba


Dołączył: 06 Mar, 2004
Posty: 82

re up:
nie wiem, o czym mowisz.
napisalem wyraznie o terenie na wschod od Karebii, a nie o jakiejs oddzielnej wyspie do ktorej nie mozna dojsc, doplynac, ani doleciec. z tego terenu wychodziloby sie na Karebie i dalej w swiat.

Mowiac o pisaniu "kilku tysiecy nowych lokacji" wyjasnilem chyba co sadze na ten temat kilka notek wczesniej. Co powinien zawierac taki obszar i jak powinien byc pisany (tzn. pod pelna kontrola). Przeczytaj sobie jeszcze raz uwaznie co napisalem tu i tam. A pisalem miedzy innymi o skoncentrowaniu startlokow na nowym obszarze, tak by zaczynajacy mogli sie spotkac, o zrobieniu expowisk oplacalnych dla erpegowcow takich jak ja a nawet dla takich expiarzy jak ty. O ciekawych lokacjach pozbawionych bledow, o zadaniach ktorych sie nie robi 30 min zeby okazalo sie iz sa zabugowane i nie da sie ich zrobic.....

btw, co masz do prostych w mapowaniu miast?
gram w mudy od paru lat i mnie meczy chodzenie po ranhar, a jak ktos dopiero zaczyna i operowanie kierunkami niezbyt mu wychodzi - to co? myslisz ze bedzie sie meczyl na Warlocku w imie jakiejs idei? otoz nie - pojdzie sobie na barke czy arke.....

zreszta:
chcialem pomoc jak moglem, jesli nie jestem potrzebny to spadam na arke pisac nowa gildie i tereny pod nia, proste.
mi to ryba gdzie bede pisal.

_________________
...
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Krwin
Temat postu:   PostWysłany: 17 Sie, 2004 - 20:19
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 12 Paź, 2003
Posty: 16777215
Skąd: Wwa
drake/ewander
chodzi o to by skoncentrowac gre na istniejacych terenach.

thorbad chyba nie jest skomplikwane..?

kar jest duze, ale przejrzyste.

najlepiej bedzie jak zamiast pisac nowa kraine, nawet bardzo blisko, przejdziesz sie po tym co ci sie nie podoba, obejrzysz i napiszesz lepiej.

plus

dopiszesz te proste expowiska na istniejacym terenie, np wlasnie obok thorbad.

ale w sumie nie jestem wizem, wiec moje rozporzadzenie malo jest uzasadnione..

poza tym
milo by bylo, gdybys powstrzymal sie od inwektyw, szczegolnie tak nie trafionych jak ta ktora uzyles wobec mnie.

_________________
uczucia cieple i serdeczne sa zawsze banalne i nieprzydatne, artystyczne zas sa tylko podraznienia i zimne ekstazy naszego zepsutego systemu nerwowego, Lizawieto- T. Mann
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ewander
Temat postu:   PostWysłany: 17 Sie, 2004 - 20:26
Skryba


Dołączył: 06 Mar, 2004
Posty: 82

Krwin napisał:
drake/ewander

ale w sumie nie jestem wizem, wiec moje rozporzadzenie malo jest uzasadnione..

poza tym milo by bylo, gdybys powstrzymal sie od inwektyw, szczegolnie tak nie trafionych jak ta ktora uzyles wobec mnie.



1.)krwin, masz nierowno pod sufitem. jakich inwektyw?
2.)no wlasnie, skoro jestes taki madry, czemu nie jestes wizem?
3.)stawiajac mnie z drakiem w jednym szeregu wlasciwie obraziles mnie smiertelnie. praktycznie konczy to jakakolwiek moja potencjalna wymiane zdan z toba.

_________________
...
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Krwin
Temat postu:   PostWysłany: 17 Sie, 2004 - 21:00
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 12 Paź, 2003
Posty: 16777215
Skąd: Wwa
Ewander napisał:


1.)krwin, masz nierowno pod sufitem. jakich inwektyw?
2.)no wlasnie, skoro jestes taki madry, czemu nie jestes wizem?
3.)stawiajac mnie z drakiem w jednym szeregu wlasciwie obraziles mnie smiertelnie. praktycznie konczy to jakakolwiek moja potencjalna wymiane zdan z toba.


1- uznanie mnie za wulugarnego expiarza uznaje za inwektywe
2- bo nie umiem kodowac i lubie grac
3- masz chwilami podobny styl... ale ta uwaga zupelnie cie oczyszcza i budzi gleboka sympatje.. chyba nie tylko moja...:>

_________________
uczucia cieple i serdeczne sa zawsze banalne i nieprzydatne, artystyczne zas sa tylko podraznienia i zimne ekstazy naszego zepsutego systemu nerwowego, Lizawieto- T. Mann
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Gość
Temat postu:   PostWysłany: 18 Sie, 2004 - 07:35






Re kropka Very Happy

Oplacalnosc gildii rozumiem przez to ze nie nakopie ci niezgildiowany. A w tej chwili ta elitarna dosc gildia kmaranow tak ma. Viva same uniki bez zbroi. Formacja typowo bojowa ktora zostala ostro zbalansowana. Mimo ze tego nie bylo w planach zmiany walki ... tak samo wyszlo. Tylko ze teraz tak zostanie bo tak. Jak tak wyszlo to wyszlo. Dlatego trabie zeby zrobic nadrzedny plan. Bo moze tak wyjsc potem ze inna gildia dostanie nagle przypadkowy balans ... i tak zostanie. Undedzi dostali zmiane umow po zmianie systemu walki. Dostali troche tarcz i zwiekszylo to ich mozliwosci defendywne w znacznym stopniu. Repty nagle staly sie najsilniejsza gildia na mudzie wczesniej bedac druga. A tez maja mase niebojowych jak to mowi Drake "niepotrzebnych umow" jak znajomosc runow, zielarstow itp... Wklei sie magie i nagle stana sie bardzo przydatne. Znowu przypadkowy balans bedzie na plus Smile

W zmianie unikow chodzilo na poczatku by unikacz majac uma na okolo 50-60 % mial szanse z kolesiem w ciezkim pancerzu. Bo sie wszyscy rzucali ze kmarany maja uma 70 % Ze jak tak moze byc ! Teraz mamy duzo nizej, dostajemy duzo bardziej, I mam dosc rozmow o tym. Ile razy mozna ? Niby powinien bys ktos inteligenty kto to ustawi w zadowalajacy sposob. Niby bo jedyny komentarz to bylo "byliscie przezprzyapdek najsilniejsi przez miesiac dwa to teraz pocierpcie", tak jakbym to ja i reszta kmaranow kodowala system walki, ustawiala umy npcom i staty broniom... I balansowala swiat.


Re tomassir o szantarz mogloby chodzic gdybym zamierzal jeszcze grac w mudy a nie zamierzam bo mam prace, nie mam czasu, nie mam ochoty i nie mam celu w grze. Proste. A przestalem grac ostatni z Bractwa nie pierwszy. Najpierw wymiekla cala reszta ...
Tylko Krwin sie ostal bo po cofce odzyskal checitroche Wink

Re Evander ... Czlowieku czy ty masz odrobine wyobrazni ? Wizowie to nie sa wyrobnicy ktorzy za pisanie maja kase, maja cokolwiek ...
Robia to dla wlasnej przyjemnosci. Mozesz napisac ze TRAKTY SA ZA DLUGIE !!! CHCE MNIEJSZE I LADNIEJESZ !! UNIKATOWA KAZDA LOKACJA... I komu sie bedzie chcialo to robic ?
Koduja bo lubia, jak lubia kodowac tylko expowiska to koduja expowiska, jak jednego ale mega wypasionego kodowo npca z specami bzdurkami reakcjami na emoty i AI to cos takiego robia. Jak lubia inne udziwnienia to to koduja. Jak ktos lubi krasnale to koduje twierdze np krasnali i juz.
Wez moze przestan tak drygowac innymi. Nie o to tu chodzi i nic to nie da.

Rownie dobrze moglbys napisac - Teraz kazdy gracz ma zakaz expienia i tylko rpg ! Kto by cie posluchal... Ktory wiz cie poslucha ?
Do tego sa wakacje (dla wiekszosci) i lepiej zeby tych kilku co koduje pracowalo nad tym co lubia niz zmuszac ich do jakis fanaberii.

Co do obszaru ktory jest najbardziej zamieszkaly to tak jest w aer i na gobach. W orchii to kuleje ... ale oprocz Ghasha to nikt nie koduje w Orchii nawet Kharegn uciekl stamtad ... Wiec nie wymagaj cudow.

koncze was zanudzac bo pewnie i tak nikt tego nie czyta oprocz Krwina/Ewandera/Tomassira/Draka i Krzysia.

Kocur
 
   
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Gość
Temat postu:   PostWysłany: 18 Sie, 2004 - 08:09






Co do sil - nie sil, specow umow itd.

Krzys:
Nie wpierdoli ci pierwszy lepszy niezgildiowany. Nie wiem czy wiesz, ale walka obecnie zalezy w glownym stopniu od sprzetu jaki posiadasz. Pierwszy lepszy niezgildiowany nie bedzie mial takiego sprzetu zeby ci wpierdolic. Wpierdoli ci drugi, badz trzeci lepszy niezgildiowany. Cieszysz sie?
A nastepnym razem wycinaj imie sparujacego do konca... (bo cos ci nie wyszlo)

Co do sily gildii:
Ragar pozwolil sobie na mala parafraze wyrazenia "umy niepotrzebne". O ile dobrze pamietam Drakowi chodzilo o "umy nieuzywane" (ale oplacane taxem i pasujace do konspektu gildii)
Jesli idzie o sile gildii to mylicie sie. Repty nie sa najsilniejsza gildia na mudzie. Najsilniejsza gildia sa orki. Glownie dlatego, ze wszyscy mysla ze maja cechy: silny, zreczny, wytrzymaly (lol) i nie zdaja sobie sprawy z potencjalu jaki posiadaja (umy, masowosc i chciejstwo czlonkow gildii). Dorzuccie jeszcze ogolnie faworyzowane szable (jednoreczna szabla o dmg wiekszym niz dwureczne bronie drzewcowe), zamiast po macoszemu traktowanych mlotow (malo, i praktycznie zadnych sensownych - dobrych jednorecznych mlotow jest moze 1-2, dwurecznych 1-3 i na tym koniec, podczas gdy w przypadku szabel mamy do czynienia z szablami od: nieco ponizej sredniej do megawypasionych).

Nie ma jakiegos planu jak to ma wygladac. Przypomina to operacje na zywmym organizmie, gdzie otwiera sie jame ciala jeszcze nie wiedzac co wyciac, a co wszczepic. I sie probuje tak czy siak.

. (Krzys, mozesz sie zwracac 'kropka' Laughing )
 
   
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Krwin
Temat postu:   PostWysłany: 18 Sie, 2004 - 08:49
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 12 Paź, 2003
Posty: 16777215
Skąd: Wwa
szable sa porownywalnie przepasione do unikow w tej chwili.
(imo)
co do sily gildii nikt nie mowi w tej chwili o liczebnosci i cechach drake.
nie wiem tez po chuja kolejny raz psujesz dyskusje, zastanow sie porzadnie czy dotyczy ona na pewno sily szabli i czy wlasnie w tym temacie powinienes ten watek poruszac...

_________________
uczucia cieple i serdeczne sa zawsze banalne i nieprzydatne, artystyczne zas sa tylko podraznienia i zimne ekstazy naszego zepsutego systemu nerwowego, Lizawieto- T. Mann
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Gość
Temat postu:   PostWysłany: 18 Sie, 2004 - 09:10






ten post został skasowany


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia 07 Wrz, 2004 - 11:50, w całości zmieniany 1 raz
 
   
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ewander
Temat postu:   PostWysłany: 18 Sie, 2004 - 12:59
Skryba


Dołączył: 06 Mar, 2004
Posty: 82

najpierwej:
Kocur:
Re Evander ... Czlowieku czy ty masz odrobine wyobrazni ? Wizowie to nie sa wyrobnicy ktorzy za pisanie maja kase, maja cokolwiek ...
Robia to dla wlasnej przyjemnosci. Mozesz napisac ze TRAKTY SA ZA DLUGIE !!! CHCE MNIEJSZE I LADNIEJESZ !! UNIKATOWA KAZDA LOKACJA... I komu sie bedzie chcialo to robic ?


rozsadek albo grzecznosc nakazuje przeczytac uwaznie notki na temat ktorych sie wypowiadzasz. brakuje Ci jednego, albo drugiego, albo obu na raz.
NAPISALEM WYRAZNIE ---> mnie chcialoby sie to robic, tzn pisac te ladniejsze rzeczy Very Happy

a teraz na temat:
Carpe Diem!
problemy Warlocka z graczami byc moze maja sie ku koncowi!

oto co sie robi na arce:
> wiesci 50

Neostrada Mistrz Alfen 10 18 VIII

Witajcie,

z powodu nagminnych nagannych zachowan graczy laczacych sie z Arkadia
poprzez Neostrade zostalismy zmuszeni do zablokowania tej calej
podsieci. Blokada wygasnie w poniedzialek.
W przypadku, gdy nie dostrzezemy zadnych zmian w zachowaniu graczy
korzystajacych z Neostrady, zablokujemy te podsiec na stale.

Z powazaniem,
Alfen
Laughing Laughing Laughing

_________________
...
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Skans
Temat postu:   PostWysłany: 18 Sie, 2004 - 18:02
Skryba


Dołączył: 21 Mar, 2004
Posty: 85

re Krwin
Tak tylko, krotko o ostatniej propozycji odnosnie nazwy. Tak miedzy Bogiem, a prawda jakbym byl zoltkiem i ktos mi podal nazwe Arkadia i Warlock to bez zbytniego namyslu wybralbym Warlock (ktos kto grywal/gra w mudy nazwa mniej sie sugeruje tylko sprawdza co to jest). Arkadia kojarzy sie z sapkiem i WH tylko poprzez ludzi ktorzy ja znaja, bo nazwa sielankowej krainy nijak ma sie do WH z hordami mutantow i sapkiem gdzie rasy wyrzynaja sie w imie ogolnoprzyjetych, ludzkich ponadczasowych wartosci: pieniedzy, wladzy itd... (choc pewnie sprzeczna nazwa ze swiatem muda byla zamierzeniem pierwszych wizow, ktoz to wie, ja w kazdym razie nie Cool )
Innymi slowy "jest dobrze nie trza psuc."

A co do graczy, ktorych Warlock traci zanim zaczna grac. Wystarczy, ze ktos kto przejawi choc cien zainteresowania gra na Warlocku trafi do swiezutkiego topiku "Zenady..." Od razu wyrobi sobie opinie... cos trzeba jeszcze tlumaczyc?
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Naraku
Temat postu:   PostWysłany: 18 Sie, 2004 - 23:24
Początkujący


Dołączył: 06 Maj, 2004
Posty: 8

A ja mam taki zupelnie chory pomysl.

Aby skoncentrowac graczy w jednym miejscu, zamiast zamykac tereny moze po prostu przerzucmy wszystkich na jakas siec wysp czy cos w tym stylu. Wrzuci sie graczy na nieznane tereny ktore wszyscy beda musieli odkrywac od poczatku. Bez magicznych i wypasionych broni, bez doskonalego sprzetu, bez pieniedzy i wszystkiego. A w tym samym czasie w ktorym gracze by odkrywali nowe tereny wizowie mogliby sie zajac starymi. Poprawiac je i pobalansowac odpowiednio. Przy odpowiedniej ilosci graczy wszystko wrociloby do normy.

_________________
General Grdyk: Panie, nasze oddziały i ich dowódcy są gotowi. Mamy przewagę liczebną i lepsze pozycje. Nawet wyrocznia twierdzi, że dzisiejszą bitwę są w stanie przegrać tylko jacyś wyjątkowi kretyni.
Czarny Władca: Tak? W takim razie odwołuję atak.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drannor
Temat postu:   PostWysłany: 23 Sie, 2004 - 17:25
Expiarz wieściowy


Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757

re up:
A kto je zrobi?

_________________
W sercu sługi Bożego, młotu na czarownice, płonie święty żar wiary i pragnienie służby. Miecz w ręku Pana tnie, by oddzielić plewy od ziaren, by plewy spalić w ogniu.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
PNphpBB2 © 2003-2006