Autor |
Wiadomość |
Kharegnus
|
|
Temat postu: Propozycje zmian w systemie Warlocka - Komentarze!
Wysłany: 16 Sie, 2004 - 11:05
|
|
Początkujący
Dołączył: 16 Sie, 2004
Posty: 5
|
|
A oto i drugi potrzebny nam temat. Prosze tylko o wpisywanie tutaj komentarzy na temat ktorejs z propozycje, dopiero kiedy preopozycja zostanie rozwinieta w drugim temacie. Czyli do pojawienia sie tam pierwszych 'rozwiniec' ten temat powinien pozostac pusty. |
|
|
|
|
|
Krwin
|
|
Temat postu:
Wysłany: 16 Sie, 2004 - 12:15
|
|
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy
Dołączył: 12 Paź, 2003
Posty: 16777215
Skąd: Wwa
|
|
ewander twoj ostatni post to juz komentarz a nie pomysl, usun go albo przenies tutaj. |
_________________ uczucia cieple i serdeczne sa zawsze banalne i nieprzydatne, artystyczne zas sa tylko podraznienia i zimne ekstazy naszego zepsutego systemu nerwowego, Lizawieto- T. Mann
|
|
|
|
|
Ewander
|
|
Temat postu:
Wysłany: 16 Sie, 2004 - 12:16
|
|
Skryba
Dołączył: 06 Mar, 2004
Posty: 82
|
|
Krwin ma bardzo racje pod wzgledem wydzielenia takich obszarow.
te kilka miast powinno byc polaczone siecia wozow i dylizansow by ulatwil poruszanie sie. POZATYM gdzie jak gdzie, ale w dylizanse to wspaniale miejsce do interakcji! przeciez kilka mlodych postaci jadac dylizansem mialoby wspaniala okazje do rozmowy!
do ktoregos z nich moznna by dodac takie miasteczko o ktorym pisze.
pierwsze expowisko pod to miasto juz jest: kanaly pelne robactwa jak w Ranhar.
Z praca i zarobkiem, moze byc tak ze ciala karaluchow moznaby sprzedawac za jakies 2-6 srebrne monety w goblinskiej tawernie, ktorej wlasciciel przyrzadzalby z nich wspaniale goblinskie potrawy jak nalewka na karaluchach
Npc w takim miescie moglyby w duzej czesci po prostu byc, aby bylo komu nosic przesylki. |
_________________ ...
|
|
|
|
|
Krwin
|
|
Temat postu:
Wysłany: 16 Sie, 2004 - 12:19
|
|
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy
Dołączył: 12 Paź, 2003
Posty: 16777215
Skąd: Wwa
|
|
z miast dla poczatkujacych mamy juz aer morkir z urna i krolikami i ranghar gar, uwazam ze wiecej nie potrzeba, jak uda sie skumulowac graczy na tych okolicach to bedzie dobrze. |
_________________ uczucia cieple i serdeczne sa zawsze banalne i nieprzydatne, artystyczne zas sa tylko podraznienia i zimne ekstazy naszego zepsutego systemu nerwowego, Lizawieto- T. Mann
|
|
|
|
|
Ewander
|
|
Temat postu:
Wysłany: 16 Sie, 2004 - 12:21
|
|
Skryba
Dołączył: 06 Mar, 2004
Posty: 82
|
|
a druga domena? |
_________________ ...
|
|
|
|
|
Krwin
|
|
Temat postu:
Wysłany: 16 Sie, 2004 - 12:27
|
|
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy
Dołączył: 12 Paź, 2003
Posty: 16777215
Skąd: Wwa
|
|
thorbad z dziecmi i niziolkami..:>>>
w drugiej domenie mozna by rozwinac np trorbad, okolica dwoch gildii i expowisk umozliwia stworzenie tam jakiegos terenu o jakiejkolwiek aktywnosci.
dopisanie laki z pieprzonymi kroliczkami czy innymi gowienkami to chyba kwadransik... |
_________________ uczucia cieple i serdeczne sa zawsze banalne i nieprzydatne, artystyczne zas sa tylko podraznienia i zimne ekstazy naszego zepsutego systemu nerwowego, Lizawieto- T. Mann
|
|
|
|
|
Ewander
|
|
Temat postu:
Wysłany: 16 Sie, 2004 - 12:32
|
|
Skryba
Dołączył: 06 Mar, 2004
Posty: 82
|
|
to chyba wlasnie o to chodzi, zeby nie dodawac w jeden kwadransik?
ale raczej stworzyc przemyslana, zbalansowana i ciekawa okolice.
latwiej jest zawsze zrobic cos od nowa, niz przepisywac cos co juz jest.
pozatym, juz pisalem w kilku miejscach o wygladzie i ukladzie Aer i Ranhar.
nie wiem, byc moze przeszkadza to tylko i wylacznie mnie,
ale uwazam, IMO, ze taki rookgard nie powinien byc miejscem o stopniu skomplikowania Ranhar. |
_________________ ...
|
|
|
|
|
Ewander
|
|
Temat postu:
Wysłany: 16 Sie, 2004 - 12:33
|
|
Skryba
Dołączył: 06 Mar, 2004
Posty: 82
|
|
... |
_________________ ...
Ostatnio zmieniony przez Ewander dnia 16 Sie, 2004 - 12:37, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
Naraku
|
|
Temat postu:
Wysłany: 16 Sie, 2004 - 12:34
|
|
Początkujący
Dołączył: 06 Maj, 2004
Posty: 8
|
|
Odnosnie pomyslu Kharegna i losowo wypadanych przedmiotow:
W tym momencie przypomina sie nie wiem czemu diablo. Pomysl ogolnie jest fajny ale glupio gdyby super artefakt wpadl z ciala szczura czy krolika.
Chyba ze masz na mysli dla kazdego typu stworow zakodowac rozne typy przedmiotow. np.
Zabijajac karalucha okazuje sie ze to byl jakis gigantyczny zmutowany karaluch. Po jego zabiciu mozemy zabrac chitynowy pancerz.
Zabijajac kobolda mozemy natrafic na jakiegos szamana czy kogos kto bedzie posiadal szamanski kostur.
Takie rozwiazanie by bylo bardziej realistyczne ale zapewne bardziej meczace i dluzej by trwalo pisanie tego |
_________________ General Grdyk: Panie, nasze oddziały i ich dowódcy są gotowi. Mamy przewagę liczebną i lepsze pozycje. Nawet wyrocznia twierdzi, że dzisiejszą bitwę są w stanie przegrać tylko jacyś wyjątkowi kretyni.
Czarny Władca: Tak? W takim razie odwołuję atak.
|
|
|
|
|
Kharegnus
|
|
Temat postu:
Wysłany: 16 Sie, 2004 - 13:20
|
|
Początkujący
Dołączył: 16 Sie, 2004
Posty: 5
|
|
O to mi chodzi mniej wiecej. Zeby sile/jakosc przedmiotow uzaleznic od sily i ilosci potworow. Z jednego szefa mozna by czasem trafic na o wiele lepsza rzecz, niz ze szkieletow, ktorych jest setki. |
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 16 Sie, 2004 - 14:38
|
|
|
ten post został skasowany |
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia 07 Wrz, 2004 - 11:57, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
Krwin
|
|
Temat postu:
Wysłany: 16 Sie, 2004 - 14:50
|
|
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy
Dołączył: 12 Paź, 2003
Posty: 16777215
Skąd: Wwa
|
|
nie wiem jak wypisanie 3 najsilnieszych lub o niejwiekszym intelekcie graczy mialo by spowodowac nagle ataki na slabszych graczy...??
postuluje usuniecie notki tomasira z tematu glownego, niec nie wprowadza, zupelnie rozmija sie z temate, a dotego w idiotyczny sposob najezdza na niektorych graczy.
pobaw sie tomi w temacie co nam sie nie podoba, ale nie pieprz sensownego tematu. |
_________________ uczucia cieple i serdeczne sa zawsze banalne i nieprzydatne, artystyczne zas sa tylko podraznienia i zimne ekstazy naszego zepsutego systemu nerwowego, Lizawieto- T. Mann
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 16 Sie, 2004 - 14:56
|
|
|
ten post został skasowany |
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia 07 Wrz, 2004 - 11:57, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
Menta
|
|
Temat postu:
Wysłany: 16 Sie, 2004 - 15:29
|
|
Administrator
Dołączył: 19 Cze, 2004
Posty: 173
Skąd: Kraków
|
|
Tomasir napisał:
Źle zrozumiałem ową propozycję. Czytałem w pośpiechu w pracy...
Ale nie ważne. Skoro ktoś już proponuje ranking to 3 osoby to jednak trochę mało, bowiem przypuszczam iż przez długi czas by się nic nie zmianiało. Może już lepiej by było mieć np. ranking 10 osób.
Albo by owa lista rankingowa liczyła tyle osób ile wynosi średnia ilość graczy dziennie (czyli na chwilę obecną np. 8 osób) i w miarę rozwoju muda by się poszerzała.
Hmm, czyli chodzi o zrobienie czegos w stylu obecnej listy graczy Online?
Na przyklad pod spodem dodatkowe statystyki:
"Z czego najsilniejsze/najzreczniejsze/najbardziej wytrzymale/naj... postacie obecnie to:
1. XXX
2. YYY
3. ZZZ
4. ..."?
Prawde mowiac cos takiego srednio mi sie podoba, juz bardziej rankingi (TOP 30) sposrod ogolu graczy w cechach (oczywiscie bez podawania zadnych wartosci), ewentualnie *usmiech zlosliwie* TOP 10 graczy z np. najwieksza iloscia zgonow
Ogolnie statystyk mozna zrobic dowolna ilosc, ale czy naprawde powinnismy sie koncentrowac na nich a nie na samym swiecie? |
_________________ Psuje - bo lubie
|
|
|
|
|
Ewander
|
|
Temat postu:
Wysłany: 16 Sie, 2004 - 15:42
|
|
Skryba
Dołączył: 06 Mar, 2004
Posty: 82
|
|
statystyki sa bez sensu.
czemu ma to sluzyc oprocz faktu, ze postacie takie jak Krwin, Drake, Ragar
beda w pierwszej dziesiatce przez najblizsze kilka lat istnienia statystyk?
znaczy, im sie to pewnie spodoba, ale reszcie?
dla mnie nie bedzie wyzwaniem np. proba przegonienia Ragara w cechach, bo to niemozliwe(musilabym expic miesiac 24h/7), i nie sadze zeby ktos przyszedl na muda z celem - byc w pierwszej dziesiatce najmocniejszych!
popieram Mente - lepiej skupic sie na swiecie, niz statystykach a dopiero jak bedzie z 80 graczy srednio ponownie zaproponowac zrobienie statystyk i zobaczyc co oni na to. |
_________________ ...
|
|
|
|
|
|