Autor |
Wiadomość |
Ingwar
|
|
Temat postu: Fjuczerki do tropienia
Wysłany: 23 Cze, 2004 - 19:20
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
|
|
Moze ma ktos pomysl na jakies fjuczerki do tropienia?
Dzis mam ochote zepsuc tropienie i napewno to zrobie za chwile..
Jak ktos sie nudzi i ma pomysly prosze o pomoc..
Ingwar |
_________________ Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
|
|
|
|
|
Drake
|
|
Temat postu:
Wysłany: 23 Cze, 2004 - 19:24
|
|
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy
Dołączył: 11 Sie, 2002
Posty: 1020
Skąd: Roscor-Tornt
|
|
Poprosze o definicje "fjuczerkow".
Cos moge wymodzic.
Tylko nie bardzo wiem co |
_________________ "Ci reptilioni są dziwni, nawet dla mnie."
Cadron, król Góry Feniksa, Mistrz Kamienia arcykapłan Gotam-Gora
|
|
|
|
|
Ingwar
|
|
Temat postu:
Wysłany: 23 Cze, 2004 - 19:33
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
|
|
Texty w trakcie..
Texty po znalezieniu?
Cokowliek co byscie chchieli? |
_________________ Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
|
|
|
|
|
Ragar
|
|
Temat postu:
Wysłany: 24 Cze, 2004 - 00:34
|
|
Papla
Dołączył: 20 Wrz, 2003
Posty: 368
|
|
O ile sie juz nie spoznilem ... Moze swiezosc tropow ?
Zawsze mamy najswiezsze i ktos moze zmylic tropy. Albo pojdziemy za bardzo starymi.
Jakby bylo nie tylko najswiezsze, ale tez bardzo stare tropy prwoadza, stare tropy, swieze tropy, najswiezsze tropy...
Tylko nie wiem czy tam jest przechowywany czas postawienia tropow i czy da rade systemowo to zakodowac.
Po drugie - zeby dalo sie tropic konie :> Bo ich tropy zawsze prowadza do nikad. |
_________________ Milczenie jest często najmadrzejsza rzecza jaka mozesz powiedziec ...
|
|
|
|
|
Drake
|
|
Temat postu:
Wysłany: 24 Cze, 2004 - 00:53
|
|
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy
Dołączył: 11 Sie, 2002
Posty: 1020
Skąd: Roscor-Tornt
|
|
Zdaje mi sie ze chodzilo o warstwe czysto opisowa, cos jak zrobilismy z Ghashem w Arshen do scinania drzew (zamiast udalo ci sie sciac drzewo).
Ty juz wychodzisz w kwestie kodowa:
No to jak juz wszedles :
To moze dalo by sie zatrzec slady? komenda
moze trwac tyle ile szukanie ziol, moze byc sprawdzany jakis um(a nawet powienien - dalbym kombinacje tropienia i spostrzegawczosci (dobry tropiciel wie co i jak zacierac, no i widzi co juz zatarl, a czego jeszcze nie) z mentalami oczywiscie.
Luzny pomysl.
A do opisow to pomysle (ja w zasadzie malo tropie) |
_________________ "Ci reptilioni są dziwni, nawet dla mnie."
Cadron, król Góry Feniksa, Mistrz Kamienia arcykapłan Gotam-Gora
|
|
|
|
|
Ingwar
|
|
Temat postu:
Wysłany: 24 Cze, 2004 - 21:21
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
|
|
Chodzilo najbardziej o same opisy..
Ale moze i by sie dalo cos bardziej zakrecic.. |
_________________ Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
|
|
|
|
|
Drake
|
|
Temat postu:
Wysłany: 26 Cze, 2004 - 00:45
|
|
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy
Dołączył: 11 Sie, 2002
Posty: 1020
Skąd: Roscor-Tornt
|
|
Opisy rzeczywiscie moglyby byc nieco bogatsze. ALe tak testujac to tropienie wpadlem na jeszcze jeden pomysl odnosnie sztuki tropienia.
A co jesli poruszamy sie za kims i nie do konca wiemy czy tedy przeszedl?
I nie chcemy zadeptac sladow?
Bo obecnie zadeptujemy. W sensie widac te nasze.
Daloby sie isc nie zostawiajac sladow?
Nie tylko w kontekscie tropienia, takze bycia tropionym.
Oczywiscie to tez uzaleznione od szeregu umiejetnosci wsrod ktorych wyroznilbym: skradanie sie, tropienie, spostrzegawczosc, a z cech zrecznosc i oba mentale.
Komenda. Tylko musze wpasc na to jaka. Bo w tej chwili wszystko co mi do lba przychodzi brzmi jakos glupio (to ta pora). |
_________________ "Ci reptilioni są dziwni, nawet dla mnie."
Cadron, król Góry Feniksa, Mistrz Kamienia arcykapłan Gotam-Gora
|
|
|
|
|
Ingwar
|
|
Temat postu:
Wysłany: 26 Cze, 2004 - 09:58
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
|
|
Wczoraj siadlem i poprawilem to tropienie koni.. i walke z kims (na koniu)..
Teraz sie zastanawiam nad tropieniem..
Takie fjuczerki jak czas, umiejetnosci itp dalo by sie wkompilowac.. tylko..
Pozostaje teraz tylko wymyslenie textow ktore niestety moga zawierac tylko texty wykonywanych komend czyli wschod, polnoc, dziora, jaskinia, drzwi, schody itp.. (wszystko w mianowniku)
Jak ktos wymysli takie texciki to go ozloce..
Mnie jedyny jaki przyszedl do glowy to cos w stylu..
"Tropisz tropisz (bla bla bla jakis ladny opisik).. Hmm.. schody tam prowadza najswiezsze slady kmarana."
Ale nie podoba mi sie do konca..
Ing |
_________________ Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
|
|
|
|
|
Ragar
|
|
Temat postu:
Wysłany: 26 Cze, 2004 - 12:41
|
|
Papla
Dołączył: 20 Wrz, 2003
Posty: 368
|
|
moj pomysl to -
Chata to miejsce gdzie poszedl tropiony (kmaran/czlowiek/albo nic).
Jaskini to miejsce gdzie poszedl tropiony pies.
Pieczara to miejsce gdzie poszedl tropiony.
Albo Jaskinia to miejsce gdzie prowadza najswiezsze tropy (czego).
Jaskinia jest miejscem gdzie prowadza stare tropy (czego).
Czy daloby sie uwzglednic rodzaj terenu w pisie tropienia ?
Np. Klekasz przygladajac sie uwaznie gruntowi - trakt
Dokladnie przygladasz sie sciolce lesnej poszukujac tropow w miekkim podlozu - las.
W uwaga przygladasz sie otoczeniu zwracajac uwage na najmniejsze tropy zwierzat i ludzi. - miasto ?
Cos w tym stylu ? |
_________________ Milczenie jest często najmadrzejsza rzecza jaka mozesz powiedziec ...
|
|
|
|
|
Kreciatko
|
|
Temat postu:
Wysłany: 26 Cze, 2004 - 12:46
|
|
Skryba
Dołączył: 28 Mar, 2004
Posty: 86
|
|
Dobrze by bylo tropic konkretna rase.
Na warlocku troche dziwnie wyglada system poruszania sie mobow, otoz stoja one w miejscu puki jakis gracz nie wejdzie na lokacje, wtedy zxaczyna sie ruch. Powiedzmy ze jakis gracz mi ucieka, moby zaczynaja wtedy biegac we wszystkie strony mylac tropy. Przydalaby sie wiec mozliwosc tropienia konkretnej rasy.
trop - aby wyszukac najswiezsze slady
trop <kmarana/goblina/kobolda/dzika> wyszukiwanie sladow konkretnej rasy.
w ten sposob bede mogl znalesc bez problemow osobe ktora wpadnie np w stadko krolikow. |
|
|
|
|
|
Ingwar
|
|
Temat postu:
Wysłany: 26 Cze, 2004 - 15:01
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
|
|
No to by byl niezly fjuczerek..
I nawet w nowym systemie mozna by go zastosowac..
Czekam na dalsze opisi i pomysly..
ps. Jak narazie opisy Ragara sa na prowadzeniu :> |
_________________ Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
|
|
|
|
|
ToRtuR
|
|
Temat postu:
Wysłany: 26 Cze, 2004 - 15:14
|
|
Papla
Dołączył: 28 Gru, 2003
Posty: 339
Skąd: Opole
|
|
A ja bym zrobił, że na mocno wydeptanych traktach, w budynkach, na powierzchniach twardych gdzie nie ma szans zostawić śladu tropienie byłoby niemożliwe/bezużyteczne. W lasach zależałoby takie tropienie głównie od uma łowiectwo.
Dodatkowo, aby uwzględnić rasowe sprawy to kmarany miałyby bonus do tropienia, gdyż używają węchu. Natomiast gobliny byłoby łatwiej wytropić, bo śmierdzą. |
|
|
|
|
|
Ragar
|
|
Temat postu:
Wysłany: 26 Cze, 2004 - 16:40
|
|
Papla
Dołączył: 20 Wrz, 2003
Posty: 368
|
|
to czy da sie tropic w miescie czasem zalerzy od wysokosci uma.
Sa miejsca jak np jaskinie trolli itp gdzie nie da sei nigdy tropic.
Ale tropienie w miescie to porazka- npce laza i zacieraja tropy
Sprawdzalem w wojnie z banitami. Po prostu uciekali do Kar i tyle ich bylo widac
W lesie za to zwierzeta tez laza
A zawsze sa tropione najswiezsze tropy. (znaczy tak mysle bo mam uma wysoko).
A co do wechu itp. To w takim razie ciezej byloby tropic repty jako niepocace sie i niezostawiajace zapachu. Latwo tez undedow niektorych |
_________________ Milczenie jest często najmadrzejsza rzecza jaka mozesz powiedziec ...
|
|
|
|
|
ToRtuR
|
|
Temat postu:
Wysłany: 26 Cze, 2004 - 16:47
|
|
Papla
Dołączył: 28 Gru, 2003
Posty: 339
Skąd: Opole
|
|
Tropienie w mieście na bruku to jest wg mnie błąd w ogóle. Niby jak tam można zostawić ślady? Wgniatasz kostki brukowe? Tego nie powinno być wcale. |
|
|
|
|
|
Ragar
|
|
Temat postu:
Wysłany: 26 Cze, 2004 - 17:09
|
|
Papla
Dołączył: 20 Wrz, 2003
Posty: 368
|
|
W tych czasach nie wszedzie byl bruk
Zazwyczaj przeciez byly koleiny i glina. W sumie da sie na tym tropic jak nie ma tlumu przechodzacego - co nawet ilustruje przyklad muda - bo jak wejdzie sie na lokacje to czesc npcy idzie sobie, wlacza im sie szwedanie i zacieraja tropy. Trzeba byc szybkim :> |
_________________ Milczenie jest często najmadrzejsza rzecza jaka mozesz powiedziec ...
|
|
|
|
|
|