To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Ragar
Temat postu:   PostWysłany: 29 Maj, 2004 - 00:12
Papla


Dołączył: 20 Wrz, 2003
Posty: 368

Bo wydawalo sie ze wszystko ebdzie ok. Na serwerze testowym niby wszystko dzialalo. Potem sypnela sie masa bugow. Tak wyszlo. Moglibyscie uzbroic sie bardziej w cierpliwosc, a nie narzekac jak stado starych bab. Bo do tego to sie sprowadza. Taki nacisk na Magow powoduje raczej ze im sie tego robic nie chce. Kto by chcial ciezko pracowac dla stada wciaz narzekajacych graczy ? Zero pozytywnej motywacji... I tak sie dziwie ze jeszcze ktos tu koduje Razz

_________________
Milczenie jest często najmadrzejsza rzecza jaka mozesz powiedziec ...
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
AAMAASWdSUNKRl
Temat postu:   PostWysłany: 29 Maj, 2004 - 00:29
Początkujący


Dołączył: 30 Mar, 2004
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Teksty o tym by nie narzekac brzmia smiesznie w twoim wykonaniu Ragar.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Torg
Temat postu:   PostWysłany: 29 Maj, 2004 - 00:32
Mag Warlocka


Dołączył: 14 Wrz, 2003
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Ugabuga...
A ja mam krotkie nogi i jestem fajny!
o!

_________________
Torg

"Zyj i nie daj sie zabic"
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Iliane
Temat postu:   PostWysłany: 29 Maj, 2004 - 00:49
Gość





Torg napisał:
Ugabuga...
A ja mam krotkie nogi i jestem fajny!
o!


Prawda!!
 
   
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ragar
Temat postu:   PostWysłany: 29 Maj, 2004 - 01:43
Papla


Dołączył: 20 Wrz, 2003
Posty: 368

Akash to nie ja codziennie na kanale warlocka narzekam na pancerze po kilkanascie razy, mowiac ze lepiej zamknac warlocka na kilka dni i ze po co wogole te zmiany. Z
reszta ta dyskusja nie ma sensu moge tak samo napisac o tobie. Jeszcze nie zdazylo mi sie zebys powiedzial cos z sensem nieklamiac czy nie sciemniajac. A przynajmniej zdaza sie tak zadko w natloku bajerow ze ciezko wylapac. Chcesz sie potyrac dawaj na irc. Forum to debilne miejsce na rzucanie w siebie blotem.

_________________
Milczenie jest często najmadrzejsza rzecza jaka mozesz powiedziec ...
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Krwin
Temat postu:   PostWysłany: 29 Maj, 2004 - 06:26
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 12 Paź, 2003
Posty: 16777215
Skąd: Wwa
wypowiem sie teraz ja.
przede wszystkim ciao geje i wy wszeteczne hetero, dzis nawet z rezerwa przywitam samice.. Happy witam z zaswiatow!

AoB- moim zdaniem spersonifikowany aob nie jest bezwzglednie potrzebny. Jestem w stanie wyobrazic sobie ze zgrany team wizow wykona to zadanie conajmniej rownie dobrze, lecz nie moze byc mowy, zeby z tego powodu ze AoBa nie ma, kwestje zazwyczaj podlegajace jego jurysdykcji byly "pomijane".
nie wiem czy cos takiego jest, dotychczasowa obserwacja dzialan wizow sklania mnie raczej do wniosku ze nie. A o czym mowie?
o skodyfikowanej, pelnej koncepcji balansu. Chocby takiej zapisanej na kartce A4. wiecie, taki bekgrand, ktory wszyscy wiedza ze jest baza. Np. kmarany sa najsilniejsze, bo "...", ich sila objawia sie w tym i w tym. Natomiast taka i taka gildia jest inna itp. takie i takie NPC maja takie i takie wlasciwosci, co czyni je naturalnym przeciwnikiem dla XXX.
nie bardzo interesuja mnie szczegoly, wazne jest by byly to decyzje przemyslane przez Was(wizowie) i raczej nie modyfikowalne. na razie wydaje mi sie ze raz jest "nowy" system gildiowy, kiedy indziej protesty graczy raczej sklaniaja do rownowagi, znow pozniej tendencja polega na dopakowywaniu zawodowek. takie decyzje powinny byc juz podjete i raczej opinia graczy nie powinna tu nic zmieniac, tak jak opinia graczy nie powinna wszystkich NPC zmienic w krasnoludki, a smoka w krolewne sniezke.
moze tak jest a obserwacja doprowadzila mnie do mylnych wnioskow, jesli tak, przepraszam za zarzut.

kolejna kwestja, niesmiertelnosc- musze sie nie zgodzic, zarowno ja, jak i wigo padlismy jakis czas temu, obaj mielismy cechy z tych przyzwoitych. nie wiem jak w przypakdu wiga, ale ja nie poczuwam sie do winy, przy 10 ekranach (caly pasek zmuda) atakow zombie, nawet minimalny lag pozwala wyjsc z lokacji raczej w formie ezoterycznej...

autozielarz itp- rzeczywiscie po stwierdzeniu ze mud nie daje zadnych wyzwan Twoje tlumaczenia Ragar powoduja ze na mych ustach igra ironiczny usmieszek...

nie chcial bym posunac sie za daleko w oskarzeniach, wiec zaznaczam ze w tej chwili a) radykalizuje b) moge sie mylic ale chwilami mam wrazenie ze na warlocku zeczywiscie niektoczy gracze maja do powiedzenia conajmniej tyle co wizowie, ze sa "bardziej" niz inni.
o poczynaniach wizow stricte sie nie wypowiem, bo moje informacje sa dosc enigmatyczne.

jedyna sugestja, ktora przychodzi mi do glowy, brzmi:
drodzy wizowie, spotkajcie sie kiedy, obgadajcie wszystko co sie da, olejcie tych pieprzonych graczy i dalej bedac rownie sympatyczni itp, badzcie jednoczesnie zdecydowani.

mud nie posiadajacy jakiejs "polityki" moze odstraszac graczy, bo zamiast byc monolitycznym systemem, w ktorym dzieki wyobrazni zanurzaja sie gracze, jest kolumnami cyferek ktore w zaleznosci od, zazwyczaj nie znanych szaremu graczowi powodow, przelewaja sie z folderu do folderu.

tak troszke z innej beczki, mam wrazenie ze jednym z problemow tego muda jest jego "zrzutowosc".
wiekszosc graczy ma za soba przygody i doswiadczenie z innych mudow, wielu cos osiagnelo, teraz przyszli tutaj do nowego nieuksztaltowanego swiata, i wiedza co i jak. chca byc z jednej strony conradami, z innej mitrahindami (jak myle spelling to sorry). ta ambicja jest wyrazna, a niewielka ilosc graczy aktywnych kusi az stosowaniem "szantazu moralnego"- "chcecie, to robcie, ale beze mnie!".

ja mimo wszysto jestem zwolennikiem podzialu wiz-gracz. uwazam tez ze wizowie powinni przemyslec jakis sposob zapobiegania "zexpienia" tego muda. bo tak jak za pierwszym razem czytajac opinie, ze warlock to "expmud" az sie we mnie zagotowalo, obecna sytuacja sklania mnie do przyznania racji temu stwierdzeniu. nie mam tu zadnych rad ani pomyslow, wiem ze sytuacja nie jest latwa, ale mud z taka opinia, moim zdaniem jednoznacznie pejoratywna na pewno bedzie mial problem z przyciagnieciem "rzesz" graczy.
a uwazam ze warlock ze swoimi wieloma innowacjami, sympatycznymi wizami, conajmniej ciekawym swiatem, ma sporo wiecej do zaoferowania!
sam dzis majac (bardzo)niewiele czasu, po prostu rezygnuje z gry. bo w gruncie rzeczy wiem ze tak czy inaczej ograniczyla by sie ona do expa. zpowodow dwuch:
1- bo nie bardzo na razie zkim i jak co innego porobic.
2-(duzo realniejszy, pierwszy, przyznaje, dyskusyjny) bo taka jest wyrazna tendencja na warlocku. rzeczywiscie podstawowym elementem gry sa cechy. sa one po prostu wyznacznikiem hierarhii. to smutne, z tego co wiem na arkadii bywaly charakterystyczne jednostki, zupelnie slabe, przyjmowane do elitarnych gildii itp, legendy, ktorych sila nie opierala sie na sredniej punktow.

juz wyjasniam dla czego o tym pisze w tym temacie.
temat jest o wizach, o tym czy potrzebny jest AoB itp.
wiec nie potrafie odpowiedziec na to pytanie. ale nie mam watpliwosci co do tego, ze po sesjach/czymkolwiek wizowie powinni okreslic miedzy soba, raczej ignorujac graczy jakas odgorna linie polityki, jakies sposoby przeciwdzialania najwiekszym zagrozeniom itp.
cos co niejasne jest dla Was, dla nas graczy jest juz zupelnie ciemne...
mam gleboka nadzieje, ze rozwiklanie tych problemow zbiegnie sie mniej wiecej w czasie z naturalnym (okresowym) przyrostem graczy, a ze Wy, zapobierzecie hiperinflacji (Indhi :* Wink )

ciao geje!
smierc hetero!

dalej nieobecny- ja









ps- jesli cos jest niejasne lub glupie to przepraszam, wrocilem wlasnie z imprezy, a to ze udalo sie skorzystac posrednio z absolutnie darmowego i nieograniczonego ilosciowo alkoholu, to juz zbrodnia!



cmokaski :*





EDIT:
pod wplywem kolejnych notek podkreslam:
osobiscie jestem ZDECYDOWANYM WROGIEM udzialu graczy w FORMOWANIU SYSTEMU, czy to walki czy jakiegokolwiek innego. Znaczenie graczy w weryfikowaniu efektow, umozliwiajace wizom osiagniecie pozadanego efektu, to oczywiscie juz zupelnie inna bajka.
mysle ze zarowno przeslanki pragmatyczne jak i ideologiczne mojej postawy sa oczywiste.
hinty:(stronniczosc, podatnosc na oskarzenia, rozgardiasz, nierownosc graczy, wydestylowanie "rzeczoznawcow" sposrod ogulu, "kumpelskosc" muda itp itd)---> same problemy.

jeszcze raz cmokaski...Wink :* :*

_________________
uczucia cieple i serdeczne sa zawsze banalne i nieprzydatne, artystyczne zas sa tylko podraznienia i zimne ekstazy naszego zepsutego systemu nerwowego, Lizawieto- T. Mann


Ostatnio zmieniony przez Krwin dnia 30 Maj, 2004 - 12:07, w całości zmieniany 1 raz
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drake
Temat postu:   PostWysłany: 29 Maj, 2004 - 07:44
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 11 Sie, 2002
Posty: 1020
Skąd: Roscor-Tornt
C E N Z U R A.....


...dla wyzszej idei

_________________
"Ci reptilioni są dziwni, nawet dla mnie."
Cadron, król Góry Feniksa, Mistrz Kamienia arcykapłan Gotam-Gora


Ostatnio zmieniony przez Drake dnia 29 Maj, 2004 - 18:03, w całości zmieniany 1 raz
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Sethar
Temat postu:   PostWysłany: 29 Maj, 2004 - 10:19
Administrator


Dołączył: 05 Lip, 2002
Posty: 279
Skąd: Gdańsk
Hmm. Kilka uwag i wnioskow negatywnych:

1. Rzeczywiscie Warlock troche traci spojnosc. Powodem jest przedwszystkim brak czasu i konkretnych rozmow o mudzie i jego kregoslupie wsrod Magow.
2. Rzeczywiscie brak jest konkretnego planu balansacji, ktorego powodem jest znow brak mozliwosci porozmawiania w warunkach tragedii greckiej - jednosc miejsca, czasu i akcji.
3. Rzeczywiscie Warlock traci troszeczke ze swej innowacyjnosci na rzecz ekspienia - czego powodem jest brak rak do pracy, koniecznosc poprawienia istniejacych bledow i brak czasu na kodowanie nowosci (wlasciwie starosci pomyslowych sprzed wiekow prawie)
4. Rzeczywiscie odechciewa sie pracy nad mudem gdy wszyscy narzekaja - czego powodem moze byc prawdopodobnie znudzenie wszystkich dookola i zniecierpliwienie.

Teraz kilka i wniosków uwag pozytywnych:

1. Napewno powstanie cos na wzor AoB, a raczej TAoB (Team Arch of Balance).
2. Uwagi graczy co do balansacji i "niesprawiedliwosci" roznej masci nie plyna w niebyt, ale sa w pewien sposob zberane.
3. Konkretny plan balansacji napewno powstanie - moze nie becie to jutro ale nie za dlugo raczej.
4. Mimo braku czasu ciągle pozostaje kilku Magow ktorzy interesuja sie rozwojem muda. Ciagle powstaja nowe pomysly, ktore napewno beda w jakis sposob zrealizowane.
5. Magowie ciagle wierza w to co robia. Mimo pewnego zniechecenia i zniecierpliwienia. Wierza tez w Graczy, bo bez wspolpracy na linii Mag - Gracz nie bylo by wogole muda, bo poco tworzyc cos do szuflady.

Na koniec troche propagandy - Wszystko bedzie dobrze i sie ulozy. Wspolnymi silami stworzymy swiat wielki i wspanialy.

POMOZECIE??!!!

Pozdrowka Sethar

_________________
Kontakty 239598
NOWY
"Bytka abo ne bytka - to je zapytka" - Shakespeare w czeskim filmie
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer ICQ 
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Indhira
Temat postu:   PostWysłany: 29 Maj, 2004 - 10:55
Mag Warlocka


Dołączył: 26 Lip, 2002
Posty: 252
Skąd: Wyspy Kocie
re up:
Proszę bez takich komentarzy, bo to wytrąca co najwyżej z równawagi, a nic konstruktywnego nie daje.
Chodzi raczej o team wizów.
I.

_________________
Ptaki powrotne umierają wśród pomarańczy na rozdrożach...
K. K. Baczyński
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Krwin
Temat postu:   PostWysłany: 29 Maj, 2004 - 12:01
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 12 Paź, 2003
Posty: 16777215
Skąd: Wwa
POMOZEMY!!

(ta liczba mnoga zawsze pozwala zwalic na reszte..Wink )




PS: Ynshrug, masz minus.. bym chyba na twoim miejscu zastanwial sie nad edycja notki: del all, write: sorry...

_________________
uczucia cieple i serdeczne sa zawsze banalne i nieprzydatne, artystyczne zas sa tylko podraznienia i zimne ekstazy naszego zepsutego systemu nerwowego, Lizawieto- T. Mann
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Skans
Temat postu:   PostWysłany: 29 Maj, 2004 - 12:19
Skryba


Dołączył: 21 Mar, 2004
Posty: 85

Sethar napisal

POMOZECIE?
(Dlaczego mialem przeczucie ze to slowo padnie Wink )


Ostatnio zmieniony przez Skans dnia 30 Maj, 2004 - 12:34, w całości zmieniany 1 raz
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ewander
Temat postu:   PostWysłany: 29 Maj, 2004 - 15:23
Skryba


Dołączył: 06 Mar, 2004
Posty: 82

Najpierw trzeba zbudowac jeden spojny i ostateczny system walki.
proponuje zebyscie (wizowie + najbardziej obcykani gracze) przedyskutowali jego ksztalt w jakiejs publicznej dyskusji.

dobry system walki to podstawa. dlatego dobrze zrobic go raz and for all.
jak bedzie juz taki prawie ostateczny, dobrze dzialajacy system walki, to pomozemy Wam z reszta :]

ps.
mam pomysl na 'statki'(lodki zaglowe) dla graczy. pomysl jest dosyc hmm....mozliwy kodowo i najpowazniejsze jego wymagania to:
1) morze po ktorym bedzie mozna plywac
2)zdefiniowanie uma zeglarstwo.
anyone interested?
Cool

_________________
...
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ynshrug
Temat postu:   PostWysłany: 29 Maj, 2004 - 15:25
Skryba


Dołączył: 10 Lis, 2003
Posty: 95
Skąd: Nieznane
Re all up:
A myslalem ze istnieje cos takiego jak wolnosc slowa Sad
Wink

_________________
Zielony, zwany Czerwonym. Ciemno zolty niebieski, z lekkim odcieniem rozowego brazu.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Hallor
Temat postu: Owszem...  PostWysłany: 29 Maj, 2004 - 17:06
Mag Warlocka


Dołączył: 11 Lip, 2002
Posty: 68
Skąd: Festung Breslau
pod warunkiem ze nie lamie praw drugiej osoby;p

nie na temat napisal
hallor to jest ja.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer ICQ 
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Krwin
Temat postu:   PostWysłany: 30 Maj, 2004 - 12:26
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 12 Paź, 2003
Posty: 16777215
Skąd: Wwa
(stwierdzilem ze jako edit do notki poprzedniej zupelnie nieczytelne, i ze moze zostac pominiete, a dosc kluczowe, choz bez czytania tamtej, raczej niepelne..)



EDIT:
pod wplywem kolejnych notek podkreslam:
osobiscie jestem ZDECYDOWANYM WROGIEM udzialu graczy w FORMOWANIU SYSTEMU, czy to walki czy jakiegokolwiek innego. Znaczenie graczy w weryfikowaniu efektow, umozliwiajace wizom osiagniecie pozadanego efektu, to oczywiscie juz zupelnie inna bajka.
mysle ze zarowno przeslanki pragmatyczne jak i ideologiczne mojej postawy sa oczywiste.
hinty:(stronniczosc, podatnosc na oskarzenia, rozgardiasz, nierownosc graczy, wydestylowanie "rzeczoznawcow" sposrod ogulu, "kumpelskosc" muda itp itd)---> same problemy.

jeszcze raz cmokaski... :* :*

_________________
uczucia cieple i serdeczne sa zawsze banalne i nieprzydatne, artystyczne zas sa tylko podraznienia i zimne ekstazy naszego zepsutego systemu nerwowego, Lizawieto- T. Mann
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
PNphpBB2 © 2003-2006