Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Gość
Temat postu: liczniki zabitych wrogów  PostWysłany: 28 Kwi, 2004 - 13:55






Witam.

Rozumiem że to nie do końca związane z wieściami, no ale nie znalazłem innego bardziej odpowiedniego działu Sad

Zapewne wielu graczy byłoby zainteresowanych posiadaniem takiego liczniki - choćby po to by móc kreślić swe postępy w grze.

Czy zatem moglibyście udostępnić, lub wkleić linki do takowych liczników (zbiorczy i okresowy), dla poszczególnych klientów?

Będę zobowiązany za pomoc
 
   
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Gość
Temat postu:   PostWysłany: 28 Kwi, 2004 - 15:37






Może właśnie zrobić z tego topica taki topic pomocy dotyczacych klientow ? jak zrobic jakies skrypty czy coś ? bo ja tez mam pytanie : jak zrobic zeby zamiast

Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludnie, polnoc, wschod i zachod.

widac bylo :

=> S, N, E, W
?

Jeggred
 
   
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Krun
Temat postu:   PostWysłany: 29 Kwi, 2004 - 13:03
Chochlik


Dołączył: 08 Kwi, 2003
Posty: 114
Skąd: Tagar-Dur
Jesli ktos ma zmuda to proponuje zobaczyc na strone Sniegova:http://fish.mac.edu.pl/~sniegov/... Jest tam bardzo dobry config do Zmuda 6.62... Co prawda trzeba go torche przerobic na Warlockowe standardy, ale to juz o wiele mniej pracy niz pisanie tego od nowa...

_________________
Andrzej Sapkowski napisał:
Tam gdzie dziś piętrzą się góry, będą kiedyś morza, tam gdzie dziś wełnią się morza, będą kiedyś pustynie. A głupota pozostanie głupotą
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Adres AIM Numer ICQ 
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Gość
Temat postu:   PostWysłany: 29 Kwi, 2004 - 14:26






Jestem cieniutko z owych programów zatem mam pytanie. Czy ów kawałek:
#CLASS {Licznik}
#ALIAS reset {#CLA Licznik;#FO @ofiary {trupg=%char(64)grupa_%repeatnum;ktocios=%repeatnum;#FO @obrazenia {#CLA KillList;#ADDKEY twoj_@ktocios %proper(%word(%repeatnum,1)) 0;#ADDKEY twoj_@ktocios Zabiles 0;#CLA 0};#VA @trupg 0 {_nodef} {KillList}};#CLA {Ziola};#FO @wybziola {#VA @{%repeatnum} 0};#CLA 0;zabiles = 0;zabili = 0;ilespac =0;naprawiaj =0;statak =0;trupg =0;druzyna =0;prowadzacy =0;cospod =0;cospo =0;trup =0;trupt =0;ktocios =0;#CLA Killlist;trafiacie =0;wyparowane =0;unikniete = 0;trafionew =0;wyparow =0;osloniete = 0;#CLA 0;brondprim = lew|pra;brondsec = nog|rek|stop|piesci|kola|lokci|glow;brondtri = ","|".";zatrucie =0}
#ALIAS klreset {#CLA KillList;#FO @KillLister {klistor=%char(64)%repeatnum;#UNV @klistor;#GA};klistor =0;#CLA 0}
#ALIAS klist {numlist=%numitems(@KillLister);KillLister=%sort(@KillLister,1);#IF @numlist=0 {#SH %ansi(blue)Nic jeszcze nie ubiles...%ansi()} { #LOO @numlist {#SH %item(@KillLister,@numlist) @{%item(%replace(@KillLister," ","_"),@numlist)};#AD numlist -1}}}
#ALIAS klis {KillLister=%sort(@KillLister,1);#FO @KillLister {#IF @KillLister<>%null {#SH %repeatnum @{%replace(%repeatnum," ","_")}} {#SH %ansi(blue)Nic jeszcze nie ubiles...%ansi()}}}
#ALIAS kldel {#MES 3 "Skasowales klase KillList !";#DELC KillList;#CLA KillList;#CLA 0;KillLister =0;ofiary =0;zabiles = 0;zabili = 0}
#ALIAS stat {#if (@zabiles>0 or @zabili>0) {#CR;#SH " " %ansi(under,white) Druzyna zabila":" %ansi() " " %ansi(under,white) Ty zabiles":" %ansi()} {#SH %ansi(blue) Nic jeszcze nie ubiles"..." %char %ansi()};ofiary=%sort(@ofiary);#FO @ofiary {trupt=%char(64)twoj_%repeatnum".Zabiles";trupg=%char(64)grupa_%repeatnum;ilespac=%abs(%if(@trupg>9,47,4Cool-%len(%repeatnum)-%if(@trupg>99,1,0));#IF (@trupg>0 OR @trupt>0) {#SH " "%%if(@trupg,@trupg,"0"):%replace(%repeatnum,"_"," ")"," %repeat(" ",@ilespac) %if(@trupt,@trupt,"0"):%replace(%repeatnum,"_"," ")"." %if(@trupt>0,"["%format(2,%abs(@trupt*100.0/@zabiles))"%]")}};ilespac =0;trupt =0;trupg =0}
#ALIAS ciosy {#CLA Licznik;ciosrozpo =0;ktocios=%-1;#FO @ofiary {#ADDI ofiaro %word(%repeatnum,%numwords(%repeatnum));#IF %repeatnum=~@ktocios {#ADDI ciosrozpo %ismember(%repeatnum,@ofiary)}};ofiary=%sort(@ofiaro);#IF @ciosrozpo<>%null {#FO @ciosrozpo {#IF @ktocios<>%null {#CR;#SH " " %ansi(under,white) Statystyka ciosow dla":" %item(@ofiary,%repeatnum) %ansi()};trupt=twoj_%item(@ofiary,%repeatnum);#ADD sumacios %abs(@{twoj_%item(@ofiary,%repeatnum).lekko})+%abs(@{twoj_%item(@ofiary,%repeatnum).ranisz})+%abs(@{twoj_%item(@ofiary,%repeatnum).probujesz})+%abs(@{twoj_%item(@ofiary,%repeatnum).powaznie})+%abs(@{twoj_%item(@ofiary,%repeatnum).bardzo})+%abs(@{twoj_%item(@ofiary,%repeatnum).ledwo})+%abs(@{twoj_%item(@ofiary,%repeatnum).masakrujesz});#FO @obrazenia {trup=%char(64)@trupt.%word(%repeatnum,1);#ADD trupcios.%word(%repeatnum,1) @trup;#IF @ktocios<>%null {#IF @trup>0 {#SH " -"%if(%ismember(%word(%repeatnum,1),nie),Nie trafione)%if(%ismember(%word(%repeatnum,1),lekko|powaznie|bardzo),%proper(%word(%repeatnum,1)) ranisz)%if(%ismember(%word(%repeatnum,1),ranisz|masakrujesz),%proper(%word(%repeatnum,1)))%if(%word(%repeatnum,1)=ledwo,%proper(%word(%repeatnum,1)) muskasz)":"@trup %ansi(7)"["%abs(@trup*100/@sumacios)%"]";#ADD sumat @trup}}};#IF @ktocios<>%null {#IF @sumat<1 {#SH " -"%ansi(6)Brak ciosow} {#SH " " %ansi(under,white) Nie ma rzadnych ciosow dla:%ansi(1) @ktocios%ansi()}}}};#CR;#SH Suma twoich ciosow:;#FO @obrazeniai {#SH " -"%if(%ismember(%word(%repeatnum,1),nie),Nie trafione)%if(%ismember(%word(%repeatnum,1),lekko|powaznie|bardzo),%proper(%word(%repeatnum,1)) ranisz)%if(%ismember(%word(%repeatnum,1),ranisz|masakrujesz),%proper(%word(%repeatnum,1)))%if(%word(%repeatnum,1)=ledwo,%proper(%word(%repeatnum,1)) muskasz)":"%db(@trupcios,%word(%repeatnum,1)) %ansi(7)"["%abs(%db(@trupcios,%word(%repeatnum,1))*100/@sumacios)"%]";#ADDKEY trupcios %word(%repeatnum,1) 0};#CR;#SH "Ilosc wszystkich twoich ciosow:" @sumacios;ciosrozpo =0;ktocios =0;trup =0;trupt =0;wyparow = 0;trafionew = 0;#SH Statystyki:;#SH " Rany przyjete na: Wyparowane: Skutecznosc zbroi:";#FO %replace(@wco," ","_") {#SH "- "%i":"%repeat(" ",16-%len(%repeatnum)) %if(%db(@trafiacie,%repeatnum)=%null,0,%db(@trafiacie,%repeatnum))%repeat(" ",16-%len(%db(@trafiacie,%repeatnum))) %if(%db(@wyparowane,%repeatnum)=%null,0,%db(@wyparowane,%repeatnum))%repeat(" ",16-%len(%db(@wyparowane,%repeatnum)))%format(2,%norm(%db(@wyparowane,%repeatnum)*100.0/(%db(@wyparowane,%repeatnum)+%db(@trafiacie,%repeatnum))))"%";#ADD wyparow %db(@wyparowane,%repeatnum);#ADD trafionew %db(@trafiacie,%repeatnum)};#SH - unikniete:%repeat(" ",41)%ansi(1)%if(@unikniete=%null,0,%format(3,%norm(@unikniete*100.0/(@trafionew+@unikniete))))"%" "["%ansi(15)@unikniete%ansi(1)"]";#SH - osloniete tarczami:%repeat(" ",32)%ansi(3)%if(@osloniete=%null,0,%format(2,%norm(@osloniete*100/(@trafionew+@osloniete))))"%" "["%ansi(15)@osloniete%ansi(3)"]";#SH %ansi(under)Sumy%ansi(15):%repeat(" ",15)%ansi(under)@trafionew%ansi(15)%repeat(" ",18-%len(@trafionew))%ansi(under)@wyparow;sumacios = 0;sumat =0;#CLA 0}
#ALIAS wzzc {#FO @rzeczy {wez %repeatnum z ciala}}
#VAR zabili {0}
#VAR zabiles {0}
#VAR numlist {0}
#VAR KillLister {zwinnego opalonego mezczyzne|zwinnego krepego snotlinga|zoltookiego smierdzacego snotlinga|zlosliwy denerwujacy szkielet|zlosliwego wlochatego kobolda|zielonego sepleniacego snotlinga|zalosnego trzyrekiego mutanta|zalosnego psioglowego mutanta|zalosnego ogoniastego mutanta|zadartonosego weszacego szczurolaka|zadartonosego obrzydliwego szczurolaka|wytatuowanego lesnego goblina|wytatuowanego duzego goblina|wysokiego umiesnionego pukacza|wylupiastookiego starego vrana|wylupiastookiego mlodego vrana|wylupiastookiego duzego vrana|wychudzonego wscieklego ghula|wychudzonego szalonego ghula|wychudzonego oszalalego ghula|wychudzonego oliwkowego goblina|wychudzonego glodnego ghula|wstretnego trzyrekiego mutanta|wstretnego psioglowego mutanta|wstretnego ogoniastego mutanta|wstretnego kolczastego mutanta|wscieklego zwinnego wilka|wscieklego trzyrekiego mutanta|wscieklego rogatego mutanta|wscieklego ogoniastego mutanta|wscieklego bezglowego mutanta|wrzaskliwego futrzastego skavena|wlochatego starego bobolaka|wlochatego mlodego bobolaka|wielkookiego starego vrana|wielkookiego mlodego vrana|talba|szorstkowlosego wlochatego kobolda|szkaradnego brunatnego kobolda|szkaradnego brazowego kobolda|szarego zwinnego wilka|starego zielonkawego potwora|starego pokreconego potwora|starego pokracznego potwora|starego ohydnego potwora|starego obrosnietego potwora|starego kostropatego potwora|starego brudnego potwora|spokojnego barczystego mezczyzne|snotlinga|smukly delikatny szkielet|smuklego ropiejacego zombiego|smierdzacego zielonkawego goblina|smierdzacego wielookiego mutanta|smierdzacego trzyrekiego mutanta|smierdzacego sepleniacego snotlinga|smierdzacego ruchliwego snotlinga|smierdzacego psioglowego mutanta|smierdzacego oslizglego mutanta|smierdzacego ogoniastego mutanta|smierdzacego czarnego goblina|silnego wojowniczego grzyboczleka|silnego niedoswiadczonego grzyboczleka|silnego mlodego grzyboczleka|silnego doswiadczonego grzyboczleka|siakajacego malego snotlinga|siakajacego dlugonosego snotlinga|sepleniacego brudnego snotlinga|ruchliwego przygarbionego snotlinga|ruchliwego brudnego snotlinga|rozczochranego ponurego mezczyzne|roslinopodobnego drapieznego stwora|roslego szarawego pukacza|przygarbionego zielonego snotlinga|przemeczonego wrzaskliwego skavena|popielatego mlodego bobolaka|popielatego malego bobolaka|pomazanego wytatuowanego goblina|pomazanego pomalowanego goblina|pomazanego kolorowego goblina|pomalowanego wytatuowanego goblina|pokracznego jasnozielonego goblina|pochylonego jasnozielonego goblina|plamiastego wscieklego ghula|plamiastego szalonego ghula|plamiastego oszalalego ghula|plamiastego glodnego ghula|perfidnego brunatnego kobolda|paskudnego wielookiego mutanta|paskudnego wielkiego trolla|paskudnego psioglowego mutanta|paskudnego luskowatego mutanta|paskudnego dlugouchego kobolda|paskudnego brzydkiego kobolda|paskudnego brunatnego kobolda|oslablego wojowniczego grzyboczleka|oslablego niedoswiadczonego grzyboczleka|oslablego mlodego grzyboczleka|oslablego doswiadczonego grzyboczleka|olbrzymiego czerwonookiego szczura|ohydnego rogatego mutanta|ohydnego ogoniastego mutanta|ohydnego kolczastego mutanta|ogromnego wynioslego goblina|odrazajacego rogatego mutanta|obrzydliwego pomazanego goblina|niskiego niebezpiecznego krasnoluda|niskiego dlugouchego kobolda|niskiego brzydkiego kobolda|niskiego brunatnego kobolda|niskiego brazowego kobolda|niski zreczny szkielet|niesfornego wlochatego kobolda|niesfornego dlugouchego kobolda|niesfornego brazowego kobolda|niebezpieczne swietliste widmo|niebezpieczne ezoteryczne widmo|muskularnego smierdzacego orka|muskularnego oliwkowego goblina|muskularnego czarnego goblina|muskularnego ciemnozielonego orka|muskularnego ciemnozielonego goblina|mocarnego wojowniczego grzyboczleka|mocarnego doswiadczonego grzyboczleka|mlodego czarnego goblina|mlodego ciemnozielonego goblina|maly zwinny szkielet|malego zielonkawego potwora|malego wlochatego kobolda|malego pokreconego potwora|malego pokracznego potwora|malego paskudnego snotlinga|malego ohydnego potwora|malego obrosnietego potwora|malego kostropatego potwora|malego grubego kobolda|malego brzydkiego kobolda|malego brunatnego kobolda|malego brudnego potwora|malego brazowego kobolda|male migotliwe widmo|male mgliste widmo|male dziwne widmo|male blekitnawe widmo|mala wezowata wiwerne|lesnego kolorowego goblina|kudlatego starego bobolaka|kudlatego malego bobolaka|krzepkiego wyszkolonego grzyboczleka|krzepkiego wojowniczego grzyboczleka|krzepkiego mlodego grzyboczleka|krzepkiego doswiadczonego grzyboczleka|krwiozerczego oszalalego zombiego|krotkonogiego zmeczonego gnoma|krotkonogiego smutnego gnoma|krotkonogiego niebezpiecznego krasnoluda|krepego zlego kobolda|krepego paskudnego kobolda|krepego owlosionego kobolda|koscistego zlosliwego mezczyzne|koscistego wscieklego ghula|koscistego szalonego ghula|koscistego oszalalego ghula|koscistego glodnego ghula|kolorowego pomazanego goblina|karlowatego tepego kobolda|karlowatego dlugouchego kobolda|karlowatego brunatnego kobolda|halasliwego lysego snotlinga|groznego wielookiego mutanta|groznego oslizglego mutanta|groznego ogoniastego mutanta|groznego czarnego orka|glupkowatego malego snotlinga|gigantycznego zielonkawego potwora|gigantycznego pokreconego potwora|gigantycznego pokracznego potwora|gigantycznego ohydnego potwora|gigantycznego obrosnietego potwora|gigantycznego kostropatego potwora|gigantycznego brudnego potwora|ghelegla|duzego zielonkawego potwora|duzego smierdzacego snotlinga|duzego pomazanego goblina|duzego pokreconego potwora|duzego pokracznego potwora|duzego ohydnego potwora|duzego obrosnietego potwora|duzego kostropatego potwora|duzego brudnego potwora|dlugowlosego rozmownego elfa|dlugorekiego smierdzacego orka|dlugorekiego oliwkowego orka|czerwonookiego zwinnego szczurolaka|czerwonookiego paskudnego kobolda|czerwonookiego owlosionego kobolda|czerwonookiego obrzydliwego szczurolaka|czerwonookiego mlodego vrana|czerwonookiego malego vrana|czerwonookiego duzego vrana|czarnookiego malego snotlinga|czarnookiego dlugonosego snotlinga|czarnego zwinnego wilka|czarnego wychudzonego wilka|chudego wyszkolonego grzyboczleka|chudego wojowniczego grzyboczleka|chudego mlodego grzyboczleka|chudego galeziowatego stwora|chudego doswiadczonego grzyboczleka|cetkowanego weza|bystrookiego starego vrana|bystrookiego malego vrana|bystrookiego duzego vrana|burego zwinnego wilka|burego wychudzonego wilka|brutalnego smierdzacego orka|brutalnego oliwkowego orka|brutalnego ciemnozielonego orka|brudnego zlosliwego mezczyzne|brudnego wscieklego ghula|brudnego wlochatego kobolda|brudnego tepego kobolda|brudnego szalonego ghula|brudnego smutnego gnoma|brudnego podejrzliwego mezczyzne|brudnego oszalalego ghula|brudnego groznego krasnoluda|brudnego glodnego ghula|brudnego brzydkiego kobolda|brazowego weza|brazowego starego bobolaka|brazowego mlodego bobolaka|brazowego malego bobolaka|ble ble snotlinga|bezzebnego kedzierzawowlosego snotlinga|barczystego zmeczonego gnoma|barczystego zlego krasnoluda|barczystego smierdzacego orka|paskudnego wielkiego robala|wscieklego wielookiego mutanta|groznego rogatego mutanta|groznego luskowatego mutanta|ohydnego trzyrekiego mutanta|starego obrosnietego stwora|starego zielonkawego stwora|duzego obrosnietego stwora|starego brudnego stwora|malego kostropatego stwora|malego pokracznego stwora|starego kostropatego stwora|starego pokreconego stwora}
#VAR wpis {495}
#VAR ofiary {anahita|argona|bagiennika|bobolaka|borsuka|duzego_bobolaka|duzego_echinopsa|duzego_goblina|duzego_kosciotrupa|duzego_polyskliwym|duzego_potwora|duzego_psa|duzego_pukacza|duzego_snotlinga|duzego_stwora|duzego_vrana|echinopsa|edith|elfa|elfke|elfki|elkora|emme|fimira|gargulca|ghelegla|ghula|gnoma|goblina|golema|grzyboczleka|imladrisa|jaszczura|jaszczurke|kobolda|kogos|krasnoluda|krasnozwierza|kreature|licza|male_dlugim|male_widmo|malego_bobolaka|malego_dlugim|malego_gremlina|malego_kobolda|malego_potwora|malego_snotlinga|malego_stwora|malego_szczura|malego_szkieletu|malego_vrana|malego_widma|malego_zombiego|mezczyzne|mezczyzny|mutanta|myrthena|nazaala|niedzwiedzia|nietoperza|ogra|orka|pajaka|piescia|pluskwe|potwora|psa|pukacza|reptiliona|robaka|skavena|sluz|snotlinga|stonoge|stopa|stwora|swojego|szczura|szczurolaka|szkielet|szkieletu|talba|tatjane|trolla|vrana|weza|wichta|widma|widmo|wielkiego_robaka|wielkiego_robala|wielkiego_trolla|wilka|wiwerne|wiwerny|yaspena|zjawe|zjawy|zombiego|zwierzoczleka}
#VAR ilespac {}
#VAR klistor {}
#VAR cospod {}
#VAR cospo {}
#VAR obrazenia {nie udaje ci sie trafic|probujesz trafic|ledwo muskasz|lekko ranisz|ranisz|powaznie ranisz|bardzo ciezko ranisz|masakrujesz}
#VAR ciosy {twoj_stwora.Masakrujesz}
#VAR ktocios {}
#VAR ciosrozpo {}
#VAR trupt {}
#VAR trupg {@grupa_anahita}
#VAR bronie {lewa reka|prawa reka|glowa|prawa noga|lewa noga|prawa stopa|lewa stopa|prawym kolanem|lewym kolanem|prawa piescia|lewa piescia|prawym lokciem|lewym lokciem}
#VAR wco {glowe|korpus|lewe ramie|prawe ramie|nogi}
#VAR sumacios {0}
#VAR sumat {}
#VAR trupcios {nie0ledwo0lekko0ranisz0powaznie0bardzo0masakrujesz0probujesz483}
#VAR obrazeniai {nie udaje ci sie trafic|ledwo muskasz|lekko ranisz|ranisz|powaznie ranisz|bardzo ciezko ranisz|masakrujesz}
#VAR spamwez {}
#VAR cos {}
#VAR trup {}
#VAR obrazewst {Masakrujesz}
#VAR trafionew {42}
#VAR opiss {} {}
#VAR wyparow {1}
#VAR wzzc {wzzc}
#VAR ofiaro {bobolaka|szczurolaka|duzego_bobolaka|duzego_pukacza|duzego_stwora|duzego_vrana|echinopsa|fimira|ghula|gnoma|goblina|grzyboczleka|wichta|kobolda|kogos|krasnoluda|kreature|male_widmo|malego_bobolaka|malego_kobolda|malego_snotlinga|malego_stwora|malego_szkieletu|malego_vrana|malego_widma|malego_zombiego|szkielet|mezczyzne|mutanta|myrthena|zombiego|ogra|pukacza|stonoge|stwora|szkieletu|vrana|widma|widmo|wilka|wiwerne|swojego|duzego_kosciotrupa|zjawe|zjawy|argona|szczura|malego_szczura|malego_gremlina|elfa|mezczyzny|duzego_echinopsa|pluskwe|wiwerny|jaszczurke|robaka|weza|wielkiego_robaka|bagiennika|duzego_potwora|malego_potwora|potwora|orka|trolla|duzego_goblina|pajaka|snotlinga|anahita|jaszczura|tatjane|nazaala|skavena|imladrisa|ghelegla|reptiliona|golema|nietoperza|sluz|psa|krasnozwierza|zwierzoczleka|talba|elkora|elfki|elfke|emme|edith|yaspena|duzego_psa|gargulca|licza|niedzwiedzia|borsuka|duzego_polyskliwym|duzego_snotlinga|male_dlugim|malego_dlugim|piescia|stopa|wielkiego_trolla|wielkiego_robala}
#VAR opisany {starego pokreconego stwora}
#TRIGGER {Zabil{es|as} (*).} {#CLA Licznik;#AD zabiles 1;cos=%lower(%1);cospod=@cos;cospod=%replace(@cospod," ","|");#ADDI ofiary %item(@cospod,%numitems(@cospod));trup="twoj_"%word(@cos,%numwords(@cos));trup=%concat(@trup,".","Zabiles");#ADD @trup 1;#PSUB "%ansi(12)@cos %ansi(15)%literal([)%ansi(5)@{@trup}%ansi(15)%literal(])%ansi(15)" %x1;cos=%replace(@cos,"_"," ");#IF @rzeczy<>%null {#KEY F3 {wzzc} Bindy;#VAR binder %ansi(blink,red,bold)"WEZ RZECZY Z CIALA"%ansi(15) {_nodef} {Bindy}};cospod =0;cos =0;trup =0;#CLA 0} "" {prompt|case|notrig}
#TRIGGER {({@druzyna}) ({zabil|zabila}) (*).$} {#IF @druzyna<>%null {#GAG;#CLA Licznik;#AD zabili 1;cos=%lower(%3);cospod=@cos;cospod=%replace(@cospod," ","|");trup=grupa_%word(@cos,%numwords(@cos));#ADDI ofiary %concat(%item(%replace(@cos," ",|),%numitems(%replace(@cos," ",|))));#ADD @trup 1;#SH %ansi(12)%1 %2 @cos"." %ansi(15)"["%ansi(5)@{@trup}%ansi(15)"]";trup =0;cospo =0;cospod =0;cos =0;#CLA 0};#CLA 0} "" {prompt|notrig}
#TRIGGER {trafia cie * w ({@wco}),} {#CLA KillList;oslonic = %replace(%1," ","_");#ADD wyparowane.@oslonic 1;oslonic =0;#CLA 0} "" {notrig}
#TRIGGER {trafiajac cie w ({@wco}).} {#CLA KillList;oslonic = %replace(%1," ","_");#ADD trafiacie.@oslonic 1;oslonic =0;#CLA 0} "" {notrig}
#TRIGGER {({@obrazenia}) (*) {@brondprim}%x {@brondsec}%x{@brondtri}} {#CLA Licznik;cospod =0;cospo =0;obrazewst =0;ciosy =0;opisany =0;#PCOL %case(%ismember(%lower(%1),@obrazenia),linen,lightgrey,lightyellow,lemonchiffon,lightslategray,lightsalmon,tomato,mediumvioletred) %x1;#PCOL floralwhite %x2;obrazewst=%1;#IF %numitems(%replace(%2," ","|"))<4 {cospod=%replace(%2," ","|");opisany=%2;#IF %ismember(malego,@cospod) {cospo = malego_};#IF %ismember(male,@cospod) {cospo = male_};#IF %ismember(duzego,@cospod) {cospo = duzego_};#IF %ismember(wielkiego,@opiany) {cospo = wielkiego_};#IF %ismember(smoczego,@opiany) {cospo = %concat(@cospo,smoczego_)};ciosy=%concat("twoj_",%if(@cospo<>%null,@cospo),%lower(%item(@cospod,%numitems(@cospod))),".",%if(%word(@obrazewst,1)="probujesz",Nie,%word(@obrazewst,1)));#ADDI ofiary %if(@cospo%lower(%item(@cospod,%numitems(@cospod))),@cospo%lower(%item(@cospod,%numitems(@cospod))));#CLA KillList;#ADD @ciosy 1};#CLA 0} "" {prompt|notrig}
#TRIGGER {^{Do zobaczenia!|Opuszczasz realny swiat.}$} {#FI 2 C:\Program" "Files\zMUD\KillList.txt;#GA;#WRI 2 " " Wpis @wpis;#WRI 2 %time("- "d" ("dddd")" mmmm yyyy", " h:nn:ss) "-" %char " Czas" %eval(%ctime/3600):%mod(%ctime/60,60):%mod(%ctime,60);#IF (@zabiles>0 or @zabili>0) {#WRI 2 Druzyna zabila: @zabili Postepy: @postepy %repeat(" ",22)Ty zabiles: @zabiles;#WRI 2 ""} {#WRI 2 { Nic dzisiaj nie ubiles...}};#FO @ofiary {trupt=%char(64)twoj_%repeatnum".Zabiles";trupg=%char(64)grupa_%repeatnum;ilespac=%abs(%if(@trupg>9,42,43)-%len(%i)-%if(@trupg>99,1,0));#IF (@trupg>0 OR @trupt>0) {#WRI 2 " "%if(@trupg,@trupg,"0"):%replace(%repeatnum,"_"," ")","%repeat(".",@ilespac)%if(@trupt,@trupt,"0"):%replace(%repeatnum,"_"," ")"."}};#WRI 2 " ";#CL 2;#GA;ciosy;stat;#AD wpis 1;reset;#IF @logowanie=1 {#lo} {logowanie=0}} "" {prompt|case|notrig}
#TRIGGER {^Umierasz.$} {#FI 2 C:\Program" "Files\zMUD\KillList.txt;#GA;#WRI 2 " " Wpis @wpis;#WRI 2 %time("- "d" ("dddd")" mmmm yyyy", " h:nn:ss) "- ZGON" %char "! Czas" %eval(%ctime/3600):%mod(%ctime/60,60):%mod(%ctime,60);#IF (@zabiles>0 or @zabili>0) {#WRI 2 "Druzyna zabila: "@zabili" Ty zabiles:" @zabiles;#WRI 2 ""} {#WRI 2 { Nic dzisiaj nie ubiles...}};#WRI 2 "";#FO @ofiary {trupt=%char(64)twoj_%repeatnum".Zabiles";trupg=%char(64)grupa_%repeatnum;ilespac=%abs(%if(@trupg>9,42,43)-%len(%repeatnum)-%if(@trupg>99,1,0));#IF (@trupg>0 OR @trupt>0) {#WRI 2 " "%%if(@trupg,@trupg,"0"):%replace(%repeatnum,"_"," ")","%repeat(".",@ilespac)%if(@trupt,@trupt,"0"):%replace(%repeatnum,"_"," ")"."}};#WRI " ";#CL 2;#GA;reset;#AD wpis 1} "" {prompt|case|verbatim|notrig}
#TRIGGER {Poczyniles %1 postepy, od momentu} {#CLA Licznik;postepy=%1;#CLA 0} "" {case|notrig}
#TRIGGER {w ciebie} {#CLA KillList;#ADD osloniete 1;#CLA 0} "" {case|verbatim|notrig}
#TRIGGER {probuje cie trafic} {#CLA KillList;#ADD unikniete 1;#CLA 0} "" {case|verbatim|notrig}
#TRIGGER {wez monety z *$wez monety z *} {#CLA Licznik;wzzc =0;#ALARM +20 {wzzc="wzzc"};#CLA 0}
#TRIGGER {(*) {umarla|polegla|umarl|polegl|umarlo|poleglo}.} {#CLA OnSight;delonsgiht=%1;#DELITEM binderdel %lower(@delonsgiht);#CLA 0} "" {notrig}
#CLASS 0

Odpowiada właśnie za licznik wrogów? Oczywiście nazwy wrogów bym zmienił. A mam zmuda w innej wersji (starszego - 3.62a) - czy mógłbym to jakoś zastosować?

A wybaczcie proste pytania bo jestem zielony w tych sprawach Sad
 
   
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Zerek
Temat postu:   PostWysłany: 29 Kwi, 2004 - 16:05
Uczeń - Powieściopisarz


Dołączył: 25 Wrz, 2003
Posty: 27

Tez nie jestem w tym miszczem...
Nie wiem skad mam ten licznik ale moze nikt sie nie pogniewa jak go umieszcze

Trigger:

pattern:
^Zabiles &ofiara(.)$

value:
#GAG
#if (%word( @ofiara, (%numwords( @ofiara)-1))="smoczego") {
tmp=%char( 64)l_sm%word( @ofiara, %numwords( @ofiara))
tmps=%char( 64)s_sm%word( @ofiara, %numwords( @ofiara))
#IF (%null( @tmp)) {
#VA @tmp 1 0 statystyki
#VA @tmps 1 1 statystyki
#ADDI l_ofiary sm%word( @ofiara, %numwords( @ofiara))
#VA l_ofiary @l_ofiary @l_ofiary statystyki
} {
tmp2=@tmp
#VA @tmp %abs( @tmp2+1)
#VA @tmps %abs( @tmps+1) %abs( @tmps+1)
}
} {
tmp=%char( 64)l_%word( @ofiara, %numwords( @ofiara))
tmps=%char( 64)s_%word( @ofiara, %numwords( @ofiara))
#IF (%null( @tmp)) {
#VA @tmp 1 0 statystyki
#VA @tmps 1 1 statystyki
#ADDI l_ofiary %word( @ofiara, %numwords( @ofiara))
#VA l_ofiary @l_ofiary @l_ofiary statystyki
} {
tmp2=@tmp
#VA @tmps %abs( @tmps+1) %abs( @tmps+1) statystyki
}
}
#va trupy_razem %abs( @trupy_razem+1) %abs( @trupy_razem+1)
tmp=@tmp%case( %len( @tmp), " ", " ", "")


Alias:

name:
zabici

value:
#EC %cr"|----------------------- AKTUALNE WYNIKI --------------------|"
tmp2=0
tmps2=0
#FO @l_ofiary {
tmp=%char( 64)l_%i
tmps=%char( 64)s_%i
tmp3=%format( "|&sZabiles &s&s&s sztuk", %ansi( white), %ansi( yellow), %i, %ansi( white))
tmp3=@tmp3%repeat( ".", %abs( 63-%len( @tmp3)))
#IF (@tmps) {
#EC %format( "&23s&s&3.0n/&5.0n&s&s&s", @tmp3, %ansi( yellow), @tmp, @tmps, %ansi( high, cyan), %repeat( " ", 19), "|")
}
}
#IF (@trupy_razem) {
#EC %format( "| &s &s &3.0n/&6.0n&s&s |", %ansi( high, yellow), "Razem :", @trupy, @trupy_razem, %ansi( high, cyan), %repeat( " ", 39))} {#EC |Brak aktualnych wynikow. %repeat( " ", 35)|}
#EC "|------------------------------------------------------------|"


Re Tomasir
To co wkleiles zlicza zabitych ale chyba rowniez podlicza zadane, zebrane i sparowane ciosy.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Jeggred
Temat postu:   PostWysłany: 29 Kwi, 2004 - 20:08
Początkujący


Dołączył: 28 Kwi, 2004
Posty: 1
Skąd: B-stok
hmm, a czy mógłby ktoś napisać pod zMUDa 6.62 ? albo dac jakis link do poradnika jak tworzyc skrypty pod tego klienta ?

_________________
Whatever doesn't kill you, only makes you stronger
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Gość
Temat postu:   PostWysłany: 29 Kwi, 2004 - 21:15






Jeggred - przecież to co ja wkleiłem jest to tego zmuda!!! A całego linka podał wcześniej Krun.
 
   
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ingwar
Temat postu:   PostWysłany: 29 Kwi, 2004 - 21:19
Mag Warlocka


Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 190
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
Proponuje na twoj necie zagladnac do dzialu "Mudy w sosie wlasnym"
Tam jest dzial o kazdym z klientow..
I nawet tam od czasu do czasu cos naskrobie o tf-ie..
I nie widze sensu sie rozdrabniac..

_________________
Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Gość
Temat postu:   PostWysłany: 29 Kwi, 2004 - 21:41






A ja jedynie dodam iż próbowałem Zerekowego licznika i nic z tego nie wyszło - chyba że ja ażtak ciężko kapujący jestem Crying or Very sad
 
   
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Asghar
Temat postu:   PostWysłany: 29 Kwi, 2004 - 23:26
Mag Warlocka


Dołączył: 08 Lip, 2002
Posty: 33
Skąd: Kraków
Pod zMUDa 6.62?
Moge polecic cos co kiedys pisalem:
www.oke.krakow.pl/~misieq/licznik.txt
(sciagnac plik w zMUDzie dac Settings->Import->Script (ASCII) )

Wersja dla zMUDa 6.16 (to co ktos wyzej wklejal)
www.oke.krakow.pl/~misieq/licznik_616.txt

Uzywanie? Komendy stats (ile zabiles ty i osobnicy z toba na lokacji w czasie tego zalogowania) i zabici (ile jakiego rodzaju potworkow zbailes ty podczsa tego zalogowania i ogolnie od uruchomienia licznika Smile )

PS. Kod to nie jest szczyt marzen, ale nie mam specjalnie czasu i sil na bawienie sie tym jeszcze. Dawno juz przestalem korzystac z tego klienta.

_________________
Emerytowany Imperator Asghar, byly szefu Orchii
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Gość
Temat postu:   PostWysłany: 30 Kwi, 2004 - 06:23






Prawdopodobni problem iż mi nie działa żaden z owych liczników może wynikać iż mam zmuda w starszej wersji (3.62a)
 
   
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Myorek
Temat postu:   PostWysłany: 30 Kwi, 2004 - 22:41
Skryba


Dołączył: 28 Lis, 2003
Posty: 52

re up:
3.62a? nie ma to jak hardcorowiec Wink
Zrob sobie trigi typu
Zabiles * goblina.
#add zab_goblina 1 (jakos tak popatrz w helpie na skladnie komendy math i add), jesli dobrze pamietam wczesniej trzeba stworzyc taka zmienna. Najlepiej to przejdz na tfa Happy
Pozdrawiam.

_________________
"Bez tajemnicy nie ma magii...."
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Skans
Temat postu:   PostWysłany: 01 Maj, 2004 - 00:56
Skryba


Dołączył: 21 Mar, 2004
Posty: 85

Tomasir pod tym linkiem kryje sie zMud 4.62 z lekka oskryptowany przez Wiga http://republika.pl/elenka/skrypty/zmud_mc.zip (licznik zdaje sie tez tam jest) trzeba tylko powywalac troche rzeczy dotyczacych Arkadii Wink
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ingwar
Temat postu:   PostWysłany: 18 Cze, 2004 - 09:57
Mag Warlocka


Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 190
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
Ja sie tylko bawie..
Znaczy testuje.

_________________
Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Gość
Temat postu:   PostWysłany: 31 Lip, 2004 - 18:09






Dobra moze wy mi powiedzie jak jest dorze zaexpic na Warlocku?
To jest jedna z najbardzie expiarskich notek jakie widzialem wiec moze wy mi pomozecie. Slyszalem ze na tym Mudzie kasa lezy na ulicy i jest pelno itemow gdzie mozna je znalesc?
 
   
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
PNphpBB2 © 2003-2006