To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Ellendil
Temat postu: Co jest zle na Warlocku - konstruktywne opinie.  PostWysłany: 23 Kwi, 2004 - 20:05
Skryba


Dołączył: 27 Lip, 2002
Posty: 57
Skąd: Warszawa
Witam.

Jakie problemy widzicie na Warlocku? Co jest nie tak? Jak poprawic obecne bledy? Tutaj mozecie swoje uwagi na ten temat przedstawiac.

Zaczne pierwszy Very Happy.

Sprawa balansu gildii. To wszystko nie jest ok. Nie ma wyzwan tak naprawde, nie ma trudnosci. Gildie sa za mocne i nie nawijam tutaj o kmaranach i reptach, ale o wszystkich. Expowiska sa balansowane chyba na zasadzie - Ragar daje rade - jest ok. A tak nie powinno byc. Wg mnie, zaznaczam.

Sprawa druga. Balans expowisk. Tego balansu po prostu nie ma. Po co expic gdziekolwiek jesli na trollach i tak jest trzy razy wiecej expa, a do tego jeszcze kamole i niskie ryzyko? Ktos powinien nad tym porzadnie posiedziec i zrownac.

Pozdrawiam.

_________________
You're just a fuck. I can't explain it cause I think you suck.
I take-in pride in telling you to fuck off and die!
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Krwin
Temat postu:   PostWysłany: 23 Kwi, 2004 - 22:04
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 12 Paź, 2003
Posty: 16777215
Skąd: Wwa
balans expowisk- nie znam wspolczynnikow, ale wydaje mi sie ze expowiska sa nie tyle zle zbalansowane, co niezbyt ich wiele.
przyklad ktory podales- trolle, rzeczywiscie maja kamienie i nie sa zbyt mocne, ale maja tez autoataka i zawaly, wiec mozna zupelnie przez przypadek nawet niezbyt slaba postacia tam pasc, wazne jest takze to, ze nie maja one zadnego wartosciowego sprzetu.
latwiejsze sa np. gobliny, bez autoataku i zawalow, zupelnie dziecinnie prosty exp, jednak nie maja zadnych "materialnych" bonosow i to przywraca proporcje.
hobgobory np. z tego co wiem miewaja niezly sprzet, to samo dotyczy urukow jesli sie nie myle ( nie jestem konsumentem wiec i informacje nie pewne) a uruk tany sprzet maja juz na pewno dobry.
morglici chyba sprzed calkiem niczego sobie...
zarobek wszyscy wiedza gdzie jest naj wiekszy...
a exp z tego co slyszalem to tez efektywniejszy w Ith niz w jaskiniach...
zgadzam sie z tym ze nie powinno byc jakos niezwykle wyrozniajacych sie latwoscia expowisk, jednak pamietac trzeba o wszystkich czynnikach, a nie tylko o mozliwym do uzyskania doswiadczeniu.
nie bardzo wyobrazam sobie balans negatywny np. trolli, gdyz z racji na srednia wartosc tamtejszych kamykow, obciecie czegos prawdopodobnie zaowocowalo by po prostu drastycznym spadkiem zainteresowania tamta okolica...
balans pozytywny to sprawa do rozwarzenia ktorej trzeba miec znacznie wiecej informacji niz liczba ktora ja dysponuje...
nieblache znaczenie maja takze konotacje erpegowe, bicie trolli nie pociaga za soba zadnych konsekwencji, ani one maja jakis szczegolnych wrogow, ani przyjaciol...
z nomadami sytuacja ostatnio wyglada inaczej, i ekspienie tam "na kamieniach" moze skonczyc sie nie najlepiej..
reszta expowisk mniej lub bardziej opiera sie na zasadzie antagonizm- przyjazn (czyli ze jakies gildie/kluby w zwiazku z wyznawanymi zasadami/whatever lubia/nielubia tych enpecy), wyrozniaja sie wlasnie trolle, gobliny, hob/gobory ew. rozne tuposze po cmentarzach...
wydaje mi sie ze balans doskonaly z racji na ilosc czynnikow wplywajacych na charakter expowiska jest niemozliwy.
te najbardziej oczywiste przegiecia oczywiscie mozna usuwac, lecz za zloty srodek uzawac bylbym skolnny duza roznorodnosc expowisk.
majac wiele expowisk, a wsrod nich te lepsze i te gorsze gracze rownomiernie zgodnie z profilem swojej postaci rozkladali by sie po nich. uwazam ze jak najbardziej sensowne jest wlasnie to profilowanie, czyli ze np. wsytepuja jakies wyrozniajace sie pod wzgledem np- expa/sprzetu/kasy expowiska, ktorych latwosc zalezna jest w duzym stopniu od cech. w zwiazku z tym byly by expowiska na ktorych lepiej by sobie radzil kmaran/elf/krasnolud/ork itp.- dobor naturalny...
a poza tym istnialy by bardziej niebezpieczne i mniej profitowe miejsca gdzie walka byla by zwiazana z przynaleznoscia do jakis org.
czyli np kmarany raz na czas jakis powinny wybrac sie na uruki, bo to w lesie czajace sie niebezpieczenstwo moze grozic stabilnosci Karebii a Bractwo tak wywdziecza sie za szeroka autonomie(przyklad z kosmosu). lub orki nie powinny dawac o sobie zapomniec goborom bo przez nie szlaki niedrozne i transporty do miast nie dochodza(tez z kosmosu).
ostateczna konkluzje sa takie:
-zanim zacznie sie zabierac do balansu expowisk, nalezalo by je scharakteryzowac
-najlepiej dopisac maxymalna ilosc expowisk i "zbalansowac poprzez roznorodnosc" (to raczej apel do graczy niz do przeciazonych wizow)
-wladze gildii mogly by mniej wiecej zarysowac chocby ogolny stosunek ich organizacji do poszczegolnych enpecy z natezeniem na wydzwiek negatywny, czyli okreslic "wrogow" ktorych zabijanie bylo byw dobrym tonie.. tworzyc jakies tradycje i zwyczaje w tym wzgledzie...


odnosnie balansu gildii nie jestem w stanie sie wypowiedziec, ale nie wydaje mi sie zeby byl to palacy problem..
co to znaczy w ogole ze gildie sa za silne?
musisz bardziej naswietlic to co wydaje sie dla ciebie byc problemem.

_________________
uczucia cieple i serdeczne sa zawsze banalne i nieprzydatne, artystyczne zas sa tylko podraznienia i zimne ekstazy naszego zepsutego systemu nerwowego, Lizawieto- T. Mann
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ellendil
Temat postu:   PostWysłany: 23 Kwi, 2004 - 22:43
Skryba


Dołączył: 27 Lip, 2002
Posty: 57
Skąd: Warszawa
Od dupy strony. Gildie sa za silne - kilku/kilkunastu pojedynczych graczy, zgildiowanych tu lub tam, samotnie zabija wiekszosc szefow na mudzie. Gdyby nie skille nie byloby to mozliwe lub byloby utrudnione. Zamiast obcinac gildie mozna tez dopakowac npce, wybierzcie sobie sami swoja opcje.

Co do expowisk, rzeczywiscie, jest jeszcze sprawa - co 'grozi' za expienie w danym miejscu. Zrobimy liste wszystkich miejsc z charakterystykami i temat bedzie kontynuowany.

Pozdrawiam

_________________
You're just a fuck. I can't explain it cause I think you suck.
I take-in pride in telling you to fuck off and die!
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Krwin
Temat postu:   PostWysłany: 23 Kwi, 2004 - 22:54
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 12 Paź, 2003
Posty: 16777215
Skąd: Wwa
Ellendil napisał:
Od dupy strony. Gildie sa za silne - kilku/kilkunastu pojedynczych graczy, zgildiowanych tu lub tam, samotnie zabija wiekszosc szefow na mudzie


to kilku/kilkunastu czy samotnie???
ale zgadzam sie jacys pojedynczy trudniejsi bossowie sie przydadza, szczegolnie z nadejsciem zawodowek.. -> trzeba napisac.. Smile
trudnjesze expowiska tez... -> trzeba napisac.. Smile


pozdrawiam.

_________________
uczucia cieple i serdeczne sa zawsze banalne i nieprzydatne, artystyczne zas sa tylko podraznienia i zimne ekstazy naszego zepsutego systemu nerwowego, Lizawieto- T. Mann
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ynshrug
Temat postu:   PostWysłany: 24 Kwi, 2004 - 00:16
Skryba


Dołączył: 10 Lis, 2003
Posty: 95
Skąd: Nieznane
Nie wiem, co jest zle na warlocku, ale wiem co jest zle na forum.
Zakladanie bezsensownych topicow, i plakanie w stylu 'ojej, nie mam expa za gobliny! to jest zle! musicie to zmienic!"

Opanujcie sie.

_________________
Zielony, zwany Czerwonym. Ciemno zolty niebieski, z lekkim odcieniem rozowego brazu.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Kreciatko
Temat postu: Re: Co jest zle na Warlocku - konstruktywne opinie.  PostWysłany: 24 Kwi, 2004 - 00:18
Skryba


Dołączył: 28 Mar, 2004
Posty: 86

Ellendil napisał:
Gildie sa za mocne i nie nawijam tutaj o kmaranach i reptach, ale o wszystkich.


Wydaje mi sie ze nie wiesz o czym mowisz, jestem w gildii ktora napewno nie ma umow za wysoko.

Poki co nie mozna balansowac gildii gdyz system walki jest do dupy i trzeba cierpliwie czekac az sie go zmieni.
A co do samodzielnego wybijania expowisk, to nie wina umow lecz przegietego AC zbroi, proponuje wiec obciac je o 1/2
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ragar
Temat postu:   PostWysłany: 24 Kwi, 2004 - 00:20
Papla


Dołączył: 20 Wrz, 2003
Posty: 368

Ellendil czytajac to co piszesz narzuca sie jedno ...
Pograj troche i potem sie wypowiadaj.
Bossowie sa wciaz upgradowani wlasnie zeby bylo coraz ciezej ich ubijac. Juz nawet 3-4 osobowa druzyna nie starcza potrzebne sa jeszcze leczace ziolka. Powoli robi sie sytuacja jak na Arce gdzie wciaz sa tylko utrudnienia.
A nie trolle sa najbardzije expne tylko harpie ktore maja staty prawie jak troll i w nocy sa slepe ze mozna je bic bez zadnego zagrozenia zupelnie leszczacka postacia.
I dla twojego infa do wyciagania magikow i zabijania bossow wystarczalo 4 niezgildiowanych kiedys. I nadal 4 niezgildiowanych w dobrych pancerzach moze wyciagnac duuuzo zeczy.
Trzeba tylko znac swiat, mozliwosci, plusy minusy poszczegolnych umow i broni.
No ale latwiej narzekac ze jest za latwo. Ile razy wyjeles cos z bossow ? Co Elendill ? nie mowie o szefie gobow czy koboldow bo to leszcze sa.
Mogrlithow hobgobora, gobora, lance, masywna, kafar, runiczna szable ?

Trolle sa latwe do expienia tylko jak nie bija ciebie juz gobliny a i tak z porzadnym pancerzem. To na harpie trzebaby bylo spojrzec i dac im troche infry... Bo wlasnie sie tam przenosze. Paradoksalnie tam jest lepszy exp niz na trollach ...

_________________
Milczenie jest często najmadrzejsza rzecza jaka mozesz powiedziec ...
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ellendil
Temat postu:   PostWysłany: 24 Kwi, 2004 - 01:09
Skryba


Dołączył: 27 Lip, 2002
Posty: 57
Skąd: Warszawa
Ok, Ragar, masz racje z tymi szefami, zatem porzuce watek.

Dalej jednak sam wlazles na temat nierownosci expowisk - tym nalezaloby sie zajac. Piszac 'Ragar daje rade - ok' nie zarzucalem Tobie niczego, daleki jestem od tego.

re Ynshrug
A kto tu placze? To jest temat od rzeczy, ktore proponowalibyscie zmienic, niezaleznie od tego, czy to beda opisy lokacji, czy system walki.

_________________
You're just a fuck. I can't explain it cause I think you suck.
I take-in pride in telling you to fuck off and die!
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Kreciatko
Temat postu:   PostWysłany: 24 Kwi, 2004 - 01:30
Skryba


Dołączył: 28 Mar, 2004
Posty: 86

Ellendil chodzi o to ze o tym ze trzeba zminic system walki wszyscy wiedza i nie trzeba zakladac do tego topica, pozostaje jedynie czekac.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ellendil
Temat postu:   PostWysłany: 24 Kwi, 2004 - 01:45
Skryba


Dołączył: 27 Lip, 2002
Posty: 57
Skąd: Warszawa
Co wcale nie znaczy, ze inne rzeczy na tym mudzie nie beda spierdolone. Dobra, niech ktos wladny zamknie temat. 'Dyskusja' skonczona.

_________________
You're just a fuck. I can't explain it cause I think you suck.
I take-in pride in telling you to fuck off and die!
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drake
Temat postu:   PostWysłany: 24 Kwi, 2004 - 08:54
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 11 Sie, 2002
Posty: 1020
Skąd: Roscor-Tornt
re Ragar:
No nie wiem czy te harpie takie fajne. Sam tam nie pojde, bo sam nie trafiam w ogole. Ani jednego ciosu, pomijam fakt ze nic mi nie robia...

Nie ma expowisk dla druzyn, typu kurhany na bagnach, typu goblinowo pod mahakiem. Nawet dla malych spasionych druzyn, ale druzyn. W tej chwili druzynowo expic sie totalnie nie oplaca....

O to wyszlo to co ja uwazam jest zle.

Proponowal bym zajrzec do expienia druzynowego (moze na zasadzie potestowania czegos) bo odnioslem mneij wiecej takie wrazenie, ze polowa tego expa jest gdzies bezpowrotnie tracona. TZN.

Zabijam potwora za ktorego jest 1000 PD. Dostaje 1000 PD.
Ale zabijam tego samego potwora z kims kto jest ode mnie nieco slabszy.
I wyglada to tak jakbym ja dostawal 300 a on 200 PD. To naprawde bardzo dziwne. A na innym mudzie na A. sie z czyms takim nigdy nie spotkalem. Slowem lepiej wychodzimy obaj, siedzac na tych potworach i bijac kazdy z osobna, niz bijac je w druzynie.

To jest moim zdaniem spora bolaczka Warlocka. Ze w zasadzie nie ma gdzie isc na zadne smocze, na kurhany, ruiny, czy chocby badziewny las mutantow kolo Loren. Pomijam fakt nie istnienia w tej chwili takich expowisk, ale zwracam uwage na to ze ciezko przyuwazyc dwie trzy osoby z jednej gildii expiace razem, (moze poza Banitami, czy orkami, ale to podejrzewam raczej z sentymentu niz z koniecznosci) bo to jest po prostu nieoplacalne.

_________________
"Ci reptilioni są dziwni, nawet dla mnie."
Cadron, król Góry Feniksa, Mistrz Kamienia arcykapłan Gotam-Gora
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ragar
Temat postu:   PostWysłany: 24 Kwi, 2004 - 09:40
Papla


Dołączył: 20 Wrz, 2003
Posty: 368

Drake zgodze sei z tym ...
Niestety nawet expa wprzygotowane dla druzyn (bechemoty gobory zjawy uruk tany) sa tak nieoplacalne ze lepiej isc na cos slabszego samemu...
Garagoth looknij na ten mechanizm podzialu bo naprawde cos jest nie tak...
A co do harpie - drake idz tam w nocy, wtedy sa slepe i ZAWSZE trafisz. Ja trafiam je nawet karabela - po ciemku nie unikaja bo uniki po ciemku wogole nie dzialaja (moze z 5 % uma dziala) i na okolo 400 ciosow karabela uniknela mi harpia ... jednego. A one maja zr cos kolo ekwilibra Wink

_________________
Milczenie jest często najmadrzejsza rzecza jaka mozesz powiedziec ...
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Gość
Temat postu:   PostWysłany: 24 Kwi, 2004 - 10:21






Co do bicia w drużynie wg mnie jest sprawiedliwym żę exp zdobyty we 2 osoby razem nie równa się expowi jednej osoby. No bo przecież neiporównywalnie więcej wysiłku trzeba włożyć by zabić wroga samemu niż z kimś. A co do harpii to fakt są zręczne - jednak niezależnie czy dzień czy noc da się spokojnei z nimi walczyć (przynajmniej z tymi słabszymi)
 
   
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drake
Temat postu:   PostWysłany: 24 Kwi, 2004 - 11:04
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 11 Sie, 2002
Posty: 1020
Skąd: Roscor-Tornt
re Tomasir:
No wiesz...
Ale dla mnie to jest chore, ze idac na expowisko ze swoja wlasna gildia, nie mozemy chodzic razem w druzynie bo za cholere sie to nie oplaca. Dlaczego nie moze byc, ze dostajemy calego expa? Co takiego jest w tym zle? Niesprawiedliwie?
Czy my we dwoch spasow bedziemy przepraszam siedziec na goblinach w obozie?Nie.
Pojdziemy na cos gdzie slabo radzimy sobie samemu, i bedzie z tego jakas zsatysfakcja. W postaci expa tez.

_________________
"Ci reptilioni są dziwni, nawet dla mnie."
Cadron, król Góry Feniksa, Mistrz Kamienia arcykapłan Gotam-Gora
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Krwin
Temat postu:   PostWysłany: 24 Kwi, 2004 - 12:31
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 12 Paź, 2003
Posty: 16777215
Skąd: Wwa
re tommasir:
ale walczac zkims uczysz sie wspolpracy, wiec nie jestem taki pewien czy efektywnie nie wychodzi wiecej.

_________________
uczucia cieple i serdeczne sa zawsze banalne i nieprzydatne, artystyczne zas sa tylko podraznienia i zimne ekstazy naszego zepsutego systemu nerwowego, Lizawieto- T. Mann
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
PNphpBB2 © 2003-2006