To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Gość
Temat postu:   PostWysłany: 07 Kwi, 2004 - 22:39






Klimat/przyjaciele/pochodzenie/RPG/mozliwosci. *



* - niepotrzebne skreslic
 
   
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Warug
Temat postu:   PostWysłany: 07 Kwi, 2004 - 22:45
Uczeń - Powieściopisarz


Dołączył: 13 Mar, 2004
Posty: 35
Skąd: Baku
Re: up
to moja wypowiedz ino mie wywalilo jako goscia Embarassed

A pisze zeby niebyc anonimowym, bo Tomasir byl chyba pierwsza postacia na Wacku, ktora poznalem, w dodatku juz zgildiowana no i nieukrywam jako krasnolud z Khazad-Mod zaimponowal mi.

P.S. sam osobiscie jeszcze niejestem zgildiowany

_________________
In your mind is real world
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wigo
Temat postu: PK  PostWysłany: 08 Kwi, 2004 - 16:48
Uczeń - Powieściopisarz


Dołączył: 08 Mar, 2004
Posty: 38
Skąd: Lublin
Ja uważam, że PK zniszczyłoby część klimatu Warlocka, bo nikogo nie dałoby się ograniczyć w sposób 'bij go tylko podcvzas krucjat', albo 'nie goń' i zrobiłby się taki chlew jak na Arkadii

_________________
So kids say no to drugs (that's right)
So you don't act like everyone else does (uh-huh)
Then there's really nothin else to say (sing along)
Drugs are just bad, mmm'kay?
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer ICQ 
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ynshrug
Temat postu:   PostWysłany: 09 Kwi, 2004 - 11:18
Skryba


Dołączył: 10 Lis, 2003
Posty: 95
Skąd: Nieznane
Umy, spec, tytuly i zaszczyty!
To jest chyba oczywiste, ze zgildiowany moze bardziej rozwinac swoja postac..

Ynshrug, Dowodca Oddzialu
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Warug
Temat postu:   PostWysłany: 09 Kwi, 2004 - 14:32
Uczeń - Powieściopisarz


Dołączył: 13 Mar, 2004
Posty: 35
Skąd: Baku
re Tomasir

twoja rezygnacja z kozucha juz wplywa na twoja postac, jej rozwoj. Ubarwia cie to klimatycznie( tak mysle ).
Szerokie perspektywy otwieraja sie nie tylko dla zgidiowanych ale takze dla tych ktorzy byli kiedys lub nie sa zgildiowani(ale sa zwiazani z jakas domena/grupa osob).
Ot moje skromne zdanie Wink

_________________
In your mind is real world
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Alus
Temat postu:   PostWysłany: 13 Kwi, 2004 - 14:10
Gość





Wigo, ja sadze ze troche PK nie zaszkodziloby.
Krucjaty, nie krucjaty, ale ten mud jest zbyt truskawkowy, zero mrocznego klimatu, jak ide expic, to musialbym miec naprawde duzego pecha zeby zginac.
Mam tylko skromna nadzieje, ze undeady cos z tym zrobia, bo jak nie, to sie bede musial sam tym zajac Wink

Alus
 
   
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Hallor
Temat postu: hyhy  PostWysłany: 13 Kwi, 2004 - 23:06
Mag Warlocka


Dołączył: 11 Lip, 2002
Posty: 68
Skąd: Festung Breslau
chcesz pk - idz na muda na A - tam sie podobno ostatnio quake/diablo robi Wink
A u nas jest spokoj (w miare Razz)- i dobrze Wink
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer ICQ 
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
AAMAASWdSUNKRl
Temat postu:   PostWysłany: 13 Kwi, 2004 - 23:45
Początkujący


Dołączył: 30 Mar, 2004
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Nie nalezy popadac w skrajnosci.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Gość
Temat postu:   PostWysłany: 14 Kwi, 2004 - 22:38






A moze by tu pomoc troche od strony kodu ?
tu uklon w strone wizow..

Albo kodujac przyslowiowe pole bitwy - miejsce gdzie panuja okreslone zasady co do rozgrywki broni gildi itd itd...

Jakies machiny obleznicze - utraty przytomnosci po obu stronach ... mozliwosc szarz itd itd.. ( mozna by dodac npc po obu stronach pomagajacych w walce)

Albo okreslic pewne zasady (niekoniecznie takie cos jak zdobywanie gildi na arce) ktore by dawaly mozliwosc oblezenia, odpierania atakow itd itd..

Cala sprawa musiala by sie zasadzac na tym by walka byla bardziej epicka i honorowa niz zwyklym pk... - ma ktos moze jakies sugestie jak by to ?
 
   
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ellendil
Temat postu:   PostWysłany: 17 Kwi, 2004 - 23:02
Skryba


Dołączył: 27 Lip, 2002
Posty: 57
Skąd: Warszawa
Wszystko fajnie, ale prawda jest taka, ze wszystko zalezy od graczy i ich nastawienia. Specjalnie zakodowane pola bitew nic nie pomoga, jesli gracze beda chcieli pkowac.

Jakie ja widze rozwiazanie. Utrudnienie 'spelnienia' pkilla, poprzed wydluzenie czasu walki miedzy graczami, nawet sztuczne wydluzenie. Sprawi to, ze gracz atakujacy, bedzie mogl dopelnic swojego obowiazku np. i ruszyc na wroga, gracz atakowany bedzie mial zas czas na odwrot. Uklon troche w obie strony, jednak moze doprowadzic do sytuacji w ktorej dosc silna postac bedzie sie po prostu nabijac z zawodowca probujacego ja pokonac. Rozwazcie sami.

Eee, no to jeszcze cos do tematu Wink.
Wydaje mi sie, ze wstepujemy do gildii, aby odnalezc na mudzie cos nowego. Przynaleznosc to spojrzenie na swiat z zupelnie nowej strony. To rowniez mozliwosc zaspokojenia najbardziej prymitywnych potrzeb czlowieka - potega, wladza, slawa, bogactwo. Proste rzeczy Wink.

_________________
You're just a fuck. I can't explain it cause I think you suck.
I take-in pride in telling you to fuck off and die!
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ragar
Temat postu:   PostWysłany: 18 Kwi, 2004 - 13:52
Papla


Dołączył: 20 Wrz, 2003
Posty: 368

To nie arkadia tutaj nie da sie wypakowwanej postaci zabic w 15 sekund ... Tu sredniej dlugosci sparr trwa przy porzadnym poziomie jakies 10 minut nawet... Ostatnio sparowalem sie z torturem i po 5 minutach gdy on byl w dobrej stwierdzilismy ze dosc... Bo nie chce nam sie czekac :>
TO tylko na poczatku mozna latwo zginac ... potem juz pk jest baaardzo utrudnione.
Gorzej jak dojda gildie z specami ... wtedy moze byc juz niewesolo.
Jak narazie pkowac mozna tylko bardzo mlode postacie, ale tego i tak nikt nie robi.
Zginac mozna wlasciwie tylko stojac do konca bo uciec tez jest prymitywnie latwo - w orchii ma sie dookola mase gor a w arshen trakt ze w 2 minuty mozna byc na drugim koncu domeny plus Kar i Oken gdzie latwo zgubic pogon.

Sztuczne utrudnianie jeszcze walk miedzy graczami jest bezsensowne na tym etapie zycia muda.

Ragar

_________________
Milczenie jest często najmadrzejsza rzecza jaka mozesz powiedziec ...
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
PNphpBB2 © 2003-2006