To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Ellendil
Temat postu:   PostWysłany: 16 Lip, 2004 - 04:10
Skryba


Dołączył: 27 Lip, 2002
Posty: 57
Skąd: Warszawa
re Drannor
To zalezy od specyfiki gildii. Pewne stowarzyszenia zawodowe, zwiazane z konkretna ideologia, beda zajmowaly oba sloty np. Rasowka drwali (wyrozniajaca np. ludzkich drwali od innych drwali) rowniez moze zajmowac dwa sloty - rasowy i zawodowy. Wszystko zalezy od tego jaki wplyw na postac bedzie miala ta wlasnie gildia, rasowa daje pochodzenie/dom, zawodowa - fach, ideologiczna - mysli/kodeks/cele.

Pozdrawiam,
Szlachetny Ellendil

_________________
You're just a fuck. I can't explain it cause I think you suck.
I take-in pride in telling you to fuck off and die!
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Gość
Temat postu:   PostWysłany: 07 Gru, 2004 - 16:03






Dlamnie wazniejsze od umow itp jest postrzeganie przez moja rase swiata. Bardzej mi chodzi o erpeg jednak konfliktypomiedzy rasami bardzo to ubarwiaja tylko ze musi byc to poparte ( politycznie albo ideologicznie).

jesli chodzi o gildie ich sile
to dlamnie od najsilniejszych do najslabszych jesli chodzi o te podstawowe rasy to rzecz sie ma tak
1 elfy ale te ktore paraja sie magia
2 krasnale
3 orki
4 gobliny
5 gnomy i nizolki

Gdzie moge sie dowiedziec jakie panuja konflikty pomiedzy rasami jesli chodzi o historie?

a i czy jest mozliwe zrobinie kiedys jak by bylo wiecej graczy podziemnego misata krasnoludow ktore bylo by nekane przez gobliny majace na jego obrzezach pomniejsze osady chodzi o to aby wypuklic konflikt miedzy tymi rasami cos jak Moria
 
   
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drake
Temat postu:   PostWysłany: 07 Gru, 2004 - 16:50
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 11 Sie, 2002
Posty: 1020
Skąd: Roscor-Tornt
Magia mniej lub bardziej udanie paraja sie wszystkie rasy.
Zreszta to nie magia magowska ani kaplanska jest w tym swiecie najpotezniejsza. najpotezniejsze sa przemiany polboskie, a pewien monopol na bezpieczne przemiany ma Katan-wladca, bedacy oficjalna czastka Katana-boga. Oczywiscie przemian moga uzywac wszyscy polbogowie, ale jest to bardzo bardzo ryzykowne, gdyz zauwazenie przez nieprzychylne bostwa wiaze sie z zeslaniem kary boskiej, z ktorych "natychmiastowa smierc" to jest najlepsze co moze spotkac takiego pretendenta do boskosci.

Wracajac do pytania. Wszelkie materialy stricte systemowe znajdziecie w podreczniku, a z braku takowego na oficjalnej stronie systemu: www.krysztalyczasu.prv.pl szczegolnie w dzialach Zasady Gry (opisy Ras) oraz Odkrywanie Swiata.

Moja klasyfikacja (obiektywna zaznaczam) bedaca wynikiem znajomosci systemu i dlugoletniej w niego gry przedstawia sie nastepujaco:

Po pierwsze podzielilbym taka klasyfikacje na dwie czesci:
-sila w rozumieniu jednostki
-sila w rozumieniu grupy jednostek, ugrupowan, gildii, rasy jako takiej.

Sila w rozumieniu jednostki uwzglednia warunki fizyczne i umiejetnosci z tym zwiazane oraz mozliwosci zdobycia takich umiejetnosci, uzywany ekwipunek i mozliwosci jego zdobycia, zdolnosci stricte magiczne oraz predyspozycje srodowiskowe w tym wzgledzie i czynniki inne jak tradycja, swiatopoglad itp.

1. Uruk-hai
2. Elf i Reptilion
4. Krasnolud
5. Czlowiek i Ork zwykly
7. Gnom i goblin (przy czym w przypadku gnoma chodzi o profesje niewojskowa, bo w wojskowej bedzie daleko ponizej niziolka)
9. Niziolek

Kmaranow nie ma, gdyz nie ma o nich jasno i wyraznie wspomniane w podreczniku (Istnieja co prawda wyspy kocie i tam byc moze zyja tacy osobnicy, jako ze opieralem sie na systemie KC, nie jestem w stanie zaklasyfikowac ich gdzies)

Sila w rozumieniu grupy, rasy, gildii. Oznacza sile zarowno polityczna, jak i sile wojskowa. zarowno faktyczna jak i potencjalna. Zalezy od tego wszystkiego od czego sila jednostki, od liczby tych jednostek, od liczby i jakosci sojusznikow, od kunsztu wojenno-taktycznego, i wreszcie od czynnikow innych, ktorych nie wzialem pod uwage.

1. Uruk-hai
2. Elfy i zwykle orki
4. Krasnoludy
5. Ludzie i gobliny
7. Reptiliony

Gnomy i niziolki poza skala - czynniki pozajednostkowo powoduja drastyczny spadek tych ras jesli chodzi o sile.

To jest moja osobista klasyfikacja i nie ma odzwierciedlenia (skadinad szkoda) na mudzie w sensie potencjalow poszczegolnych gildii. Ale i tak nie jest najgorzej.

EDYCJA:
Bardzo wazna uwaga !
Spora czesc szczegolowych informacji na tej stronie(www.krysztalyczasu.prv.pl) to tzw. fanfiction. Prosze ogolnie miec do tych infomacji dystans. Potem ktos z mina znawcy wyjezdza symbiontami, reptexami, czy szara rada i szczena opada. I rece tez.

_________________
"Ci reptilioni są dziwni, nawet dla mnie."
Cadron, król Góry Feniksa, Mistrz Kamienia arcykapłan Gotam-Gora
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
PNphpBB2 © 2003-2006