Autor |
Wiadomość |
ToRtuR
|
|
Temat postu:
Wysłany: 19 Sty, 2005 - 19:56
|
|
Papla
Dołączył: 28 Gru, 2003
Posty: 339
Skąd: Opole
|
|
Skoro ogłuszony odkłada sprzęt (bo ja nikogo na MUDzie nie ogłuszałem, więc nie wiem) to jest on wystarczającą nagrodą.
Exp powinien być dopiero po zabiciu potworka. Teraz to jest whore. |
|
|
|
|
|
Drake
|
|
Temat postu:
Wysłany: 19 Sty, 2005 - 20:03
|
|
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy
Dołączył: 11 Sie, 2002
Posty: 1020
Skąd: Roscor-Tornt
|
|
ToRtuR napisał:
Skoro ogłuszony odkłada sprzęt (bo ja nikogo na MUDzie nie ogłuszałem, więc nie wiem) to jest on wystarczającą nagrodą.
Exp powinien być dopiero po zabiciu potworka. Teraz to jest whore.
Sytuacja teoretyczna.
Podchodze i ogluszam bardzo mocnego przeciwnika o przerazliwie mocnych statach i super sprzecie, na dodatek ze specem, z gigantyczna pula expa. On odklada caly sprzet i przez jakis czas jest nieprzytomny - tj. ma zerowe defensy i 1 HP, pada od pierwszego wyprowadzonego ciosu.
Za mna podchodzi nieco slabsza postac. Po czym chamsko go dobija. Kwestia wpisania "zabij moba" i poczekania ulamek sekundy. Cala przerazliwie ogromna pula expa wpisuje sie na konto tej osoby i tylko jej, bo ja nie wspieram.
Po x takich mobach ta osoba ma fantastyczne nie wystawiwszy sie na najmniejsze ryzyko i nawet sie nie spociwszy, nie zespuwszy sprzetu (bo zadaje tylko x ciosow - bron sie zejdzie najwyzej do dobrego stanu (jeszcze zalezy ile wynosi to n).
Obecnie, jesli taka osoba chce sama, bez niczyjej pomocy i wsparcia dobic takiego moba, to nawet jesli jest on na skraju smierci to ma wszystkie swoje przypisane mu umiejetnosci, jest uzbrojony i niebezpieczny i moze po prostu nawet nie dac rady go trafic, a on ja wgniecie w ziemie.
Jeszcze jakies wspaniale propozycje?
Tortur:
Odpowiem ci tak jak ty Liskowi.
Pograj troche.
EDYCJA:
RE TORTUR NA DOLE:
Nie moze. (napisalem o ty wyraznie wyzej)
Jesli ja walcze z MOBem, a postac dobijajaca jest slaba to dostanie jakies 20% expa za jego zabicie, chyba ze nie jest ze mna w druzynie. Ale zakladamy, ze postac jest cholernie slaba i nie jest w stanie trafic tego wyumionego i wypasionego moba, nawet ze mna w duecie. Nie bedzie go w stanie dobic.
Jesli wejdz sama, a ja nie walcze to wchodzi na pewna smierc.
I moje notki nie sa smieszne.
Mam wrazenie, ze najezdzajac na mnie probujesz zamaskowac blad w swoim mysleniu, ktory ci wytknalem. |
_________________ "Ci reptilioni są dziwni, nawet dla mnie."
Cadron, król Góry Feniksa, Mistrz Kamienia arcykapłan Gotam-Gora
Ostatnio zmieniony przez Drake dnia 19 Sty, 2005 - 20:50, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
ToRtuR
|
|
Temat postu:
Wysłany: 19 Sty, 2005 - 20:25
|
|
Papla
Dołączył: 28 Gru, 2003
Posty: 339
Skąd: Opole
|
|
Tak samo możesz walczyć z przeciwnikiem i ktoś ci wejdzie i go dobije. Ale mnie to właściwie wali, jakbym mógł coś zmienić na tym mudzie to bym przynajmniej nie musiał się tutaj produkować i czytać twoich śmiesznych notek. |
|
|
|
|
|
Gluverth
|
|
Temat postu:
Wysłany: 24 Mar, 2005 - 10:46
|
|
Początkujący
Dołączył: 24 Mar, 2005
Posty: 12
Skąd: Ostrów Wlkp
|
|
Ciekawy tez wasz swiat nie powiem rozni sie bardzo od arki
Mamy kilka pytan! (jak ktos ma wiecen czasu moze mi pomoz na gg-4156161 zebym tu nie zadawal co 2 godziny jakiegos pytanka)
dwa dni robie juz mape Orkusa
1. Jak wejsc do Gasta(metody z arkadi raczej nie dzialaja)
2.jest moze jakas lista w jakim miescie co mozna trenowac - bo narazie znalazlem tylko 1 miejsce do treningu
3.dlaczego ginac na Wyspie Wiez budze sie w Aer-morkir?
A dlaczego raz odudzilem sie 6tam gdzie zginilem?
4.Czy to normalka ze zabija mnie niedzwiedz w srodku miasta lub jakies czlowiek w w Ongir(npc)
5.walnal mnie zombiak - zwialem mu a tu widze opis smierci hmmmmm
To tyle narazie dzieki za odpowiedz |
|
|
|
|
|
Khigshu
|
|
Temat postu:
Wysłany: 25 Mar, 2005 - 13:19
|
|
Skryba
Dołączył: 09 Gru, 2004
Posty: 58
|
|
Gluverth:
1. AFAIK nie mozna, ale nie dam glowy. Mi się nie udało swojego czasu...
2. Raczej nie ma. Szukaj cierpliwie przy różnych NPC-ach, przy których sugeruje się, że są "doświadczeni", przy sklepikarzach itd.
3. Kwestia rozmieszczenia startlocow. Na arkadii jest w sumie podobnie
4. Niedźwiedź to pewien ewenement, ale podobnie jak w RL, możesz dostać w łeb od jakiegoś bandyty.
5. Niestety - nie zdążyłeś uciec. Gdyby był ktoś na tej lokacji co ty, zobaczyłby pewnie tekst:
Duch Gluvertha podaza na zachod. |
|
|
|
|
|
Gluverth
|
|
Temat postu:
Wysłany: 26 Mar, 2005 - 20:35
|
|
Początkujący
Dołączył: 24 Mar, 2005
Posty: 12
Skąd: Ostrów Wlkp
|
|
Dzieki za odpowiedzi i te na Forum i te na GG
Narazie jestem na etapie tworzenia mapy swiata(a te laki i gory sa strasznie wielkie)lecz nie moge sobie dac rade z komenda "spij tutaj" czy dziala ona w kazdy miescie Krainy bo ja mam problemy ze znalezieniem innych miejsc spoczynku niz to w ktorym sie obudzilem i jeszcze1.
1. I pytanie o trenowanie zielarstwa - chodzi o mala podpowiedz jest ktos co to trenuje w w Orchi? |
|
|
|
|
|
Drannor
|
|
Temat postu:
Wysłany: 26 Mar, 2005 - 21:21
|
|
Expiarz wieściowy
Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757
|
|
Zielarstwo trenuje sie w Aer-Morkir, a mapy mozesz znalezc na http://tortur.prv.pl/ (w dziale download) |
_________________ W sercu sługi Bożego, młotu na czarownice, płonie święty żar wiary i pragnienie służby. Miecz w ręku Pana tnie, by oddzielić plewy od ziaren, by plewy spalić w ogniu.
|
|
|
|
|
sirgid
|
|
Temat postu:
Wysłany: 28 Mar, 2005 - 10:39
|
|
Początkujący
Dołączył: 12 Lip, 2004
Posty: 5
|
|
Witam. Mam pare pytań.
1. Czy w przypadku, gdy wytrenuje na maxa jakiego uma (w praktyce), to w momencie kiedy nie korzystam z niego to wartość tego uma spada?
W zasadzie chodzi mi o to czy warto trenowac walkę różnymi rodzajami broni czy lepiej skupić sie na jednej.
2. Czy przyrost poszczególnych cech bojowych zależy od rodzaju/cieżaru dobywanej broni? (czy walcząć lekkim sztyletem tak samo przyrastać będzie siła i zręczność co przy walce cieżkim młotem)?
3. Czy obrazenia zależą od cieżaru i typu bronie. (sztylet niskie obrazenia ale czeste trafienia, mlot żadziej a mocniej:) )
4. Dlaczego kowale nie potrafią dopasować dla mnie zbroii (niespotykane wysoko kmaran) czy to błąd, czy też kowal potrafi dopasować ekwipunek tylko dla postaci niewiele odbiegającej wzrostem od początkowego rozmiaru ekwipunku?
5. Czy ekwipunek może zniknąć tylko po apoce, czy po normalnym zakończeniu też?
6. Czy kmarany mają jakichś naturalnych wrogów/przyjaciół?
To chyba na tyle. Z góry dziekuje za odpowiedzi - Carrag, kmaran. |
|
|
|
|
|
Drannor
|
|
Temat postu:
Wysłany: 28 Mar, 2005 - 21:20
|
|
Expiarz wieściowy
Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757
|
|
1. Spada. Lepiej koncentrowac sie na 1 rodzaju broni.
2. Nie zalezy.
3. Tak.
4. Pewnie za chudy jestes;) Kowal nie moze za bardzo zmienic poczatkowego rozmiaru zbroi. Mozna obejsc ten problem - powiekszyc/pomniejszyc dana zbroje i sie z przelogowac;p
5. Jesli nie przetrwa (komenda "przetrwaja") to zniknie przy zakonczeniu.
Apokalipsa nie ma tu nic do rzeczy.
6. A kto ich tam wie;) |
_________________ W sercu sługi Bożego, młotu na czarownice, płonie święty żar wiary i pragnienie służby. Miecz w ręku Pana tnie, by oddzielić plewy od ziaren, by plewy spalić w ogniu.
|
|
|
|
|
Gluverth
|
|
Temat postu:
Wysłany: 29 Mar, 2005 - 19:33
|
|
Początkujący
Dołączył: 24 Mar, 2005
Posty: 12
Skąd: Ostrów Wlkp
|
|
Do jakiego poziomu wedle was oplaca sie scinac drzewa?? do krzepkiego!
A moze poradzice kogo lac jak juz mam dosyc krolikow wewiorek i takich tam(co jest troszke silniejsze a ma juz jakis przet lub monety przy sobie) |
|
|
|
|
|
Khigshu
|
|
Temat postu:
Wysłany: 29 Mar, 2005 - 21:27
|
|
Skryba
Dołączył: 09 Gru, 2004
Posty: 58
|
|
6. Mi mówili, że naturalnymi wrogami kmaranów są pchły Choć może i przyjaciółmi, kto ich tam tych dzikusów wie |
|
|
|
|
|
Krzyś
|
|
Temat postu:
Wysłany: 29 Mar, 2005 - 21:29
|
|
Chochlik
Dołączył: 25 Cze, 2004
Posty: 124
Skąd: z Lasu Dzikusów.
|
|
Gluverth:
Koboldy/gremliny w Orchii. |
|
|
|
|
|
sirgid
|
|
Temat postu:
Wysłany: 30 Mar, 2005 - 13:36
|
|
Początkujący
Dołączył: 12 Lip, 2004
Posty: 5
|
|
|
|
|
Krzyś
|
|
Temat postu:
Wysłany: 30 Mar, 2005 - 16:47
|
|
Chochlik
Dołączył: 25 Cze, 2004
Posty: 124
Skąd: z Lasu Dzikusów.
|
|
Horrory w lesie tuż przed Ith'var. |
|
|
|
|
|
sirgid
|
|
Temat postu:
Wysłany: 30 Mar, 2005 - 17:36
|
|
Początkujący
Dołączył: 12 Lip, 2004
Posty: 5
|
|
Horrory .... brr mam do nich respekt, jeszcze z Barsawi |
|
|
|
|
|
|