Autor |
Wiadomość |
Myorek
|
|
Temat postu:
Wysłany: 12 Lut, 2004 - 18:59
|
|
Skryba
Dołączył: 28 Lis, 2003
Posty: 52
|
|
re tomasir:
Nie wchodzace typu unikasz,zastawiasz sie, zaslaniasz sie, parujesz zatrzymuje sie na itp
Twoje to np: rozcinasz,zacinasz,nacinasz czy jakos tak
Pozdrawiam.
PS. Tak po zastanowieniu w zmudzie chyba jakos tak to mozna zrobic odnosnie ciosow w ciebie:
cie * w {lewe ramie|prawe ramie|korpus|.... i tak dalej}.$
Pozdrawiam. |
_________________ "Bez tajemnicy nie ma magii...."
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 14 Lut, 2004 - 19:15
|
|
|
Mam również kłopot z triggerami. Chciałem zrobić prosty trigger pozwalający mi zabierać monety z ciała potwora którego udało mi się zrobić. Używam zmuda i nie wiedziećczmu nie działa on porawnie. |
|
|
|
|
|
Ynshrug
|
|
Temat postu:
Wysłany: 14 Lut, 2004 - 19:24
|
|
Skryba
Dołączył: 10 Lis, 2003
Posty: 95
Skąd: Nieznane
|
|
RE up:
Zrob sobie triga..
Ynshrug, Dojrzaly Uruk z Gor |
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 14 Lut, 2004 - 19:52
|
|
|
Czy ty wogóle przeczytałeś co ja napisałem? Przeciej tak jasno napisałem iżrobiłem triggera tylko nei wiadomo czemu nie działa.
Tu zrobiłem screena żeby pokazać co zrobiłem:
PO prostu jak sam wpisze napis zabiłeś to trigger działa prawidłowo. Jak jednak samo się pojawi zabiłeśnic sięnei dzieje.
Proszę o pomoc i przepraszam jeśli przeze mnei siętrochęforum rozjechało. |
|
|
|
|
|
Ynshrug
|
|
Temat postu:
Wysłany: 14 Lut, 2004 - 22:47
|
|
Skryba
Dołączył: 10 Lis, 2003
Posty: 95
Skąd: Nieznane
|
|
Hmm, to nie wiem..
Ja uzywam zmuda 5.55 i trigery dzialaja mi prawidlowo.
Dawniej tez mialem takie problemy, z trigerami, wyskakiwalo mi
ze zmud traci okres waznosci czy inne pierdoly.. Ale zainstalowalem od nowa i dzialalo poprawnie
Stracilem wtedy duuuzo sciezek i mapek
Ja Ci radze od nowa instalnac zmuda, chociaz sie nie znam zbytnio ;P
Ynshrug, zwany Duchem |
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 15 Lut, 2004 - 07:14
|
|
|
Tomasir, jesli robisz trigger w ten sposob, to w okienku Pattern musisz miec dokladnie taka forme jaka pojawia sie w komunikatach generowanych przez Muda, czyli:
Zabiles
a nie
zabiles
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 16 Lut, 2004 - 09:54
|
|
|
Bardzo dziękuję Gościu.
A teraz mam następwne pytanie. Każdy gracz zależnie od rasy startuje z jakiegoś określonego poziomu. Czy jeśli wówczas zginie jego poziom jeszcze się zmniejszy, czy też niemożliwym jest spaść z umiejętnościami poniżej poziomu startowego (tego z samego początku gry)?
Ponadto gdzie można znaleźć jakieś opisy dokładniejsze świata, a mianowicie, coś o bogach (czy półbogach), jakieś opowiadania, historie, czyli elementy które bardziej pozwolą zrozumieć ten świat i prawidła w nim zachodzące.
Oczywiście znam te zamieszczone na oficjalnej stronie... |
|
|
|
|
|
Sethar
|
|
Temat postu:
Wysłany: 16 Lut, 2004 - 10:46
|
|
Administrator
Dołączył: 05 Lip, 2002
Posty: 279
Skąd: Gdańsk
|
|
I tu pojawia sie niewielki problem. Niewielki, aczkolwiek czasami wkurzajacy.
Jesli chodzi o Orchie to poniewaz jest ona oparta na systemie fabularnym Kryształy Czasu, to mozna w literaturze znalesc troche o niej informacji.
Gorzej ma sie sprawa jesli chodzi o Arshen. Z zalozenia, domena ta to połaczenie roznych systemow i pomyslow. Jak powtarzam, to pewnego rodzaju "wolna amerykanka" jesli chodzi o konwencje i pomysly. To co nie pasuje w Orchii, napewno da sie jakos zaimplementowac w Arshen. Nie ma w sumie ograniczen systemowych i fabularnych tam. Kazdy system faularny moze byc tam zaadaptowany, gdyz Arshen to zlepek roznego rodzaju ksiestw i panstewek, czasami bardzo sie od siebie rozniacych, mimo ze leza obok siebie. Jedynym ograniczeniem jest tu pewnego rodzaju geografia podstawowa (mapka istnieje) narzucajaca podstawowe ukstałtowanie terenu i klimat. Reszta dowolna (no oczywiscie w granicach rozsadku).
Reasumujac opis Orchii da sie znalezc, ale Arshen to jeszcze niezapisana kartka (no niektore elementy sa opisane ale nie do konca opublikowane).
To co jest na stronach www to w sumie najpelniejszy obraz swiata. Opisy beda tworzone stopniowo. Wszelka pomoc jest mile widziana, i jesli ktos ma jakies pomysly to prosze bardzo.
Jesli chodzi o panteon bogow. W Warlocku oparty jest on na systemie zywiolow. Podobnie jest rozwiazana magia runiczna. Uzywane zywioly to:
Ogień, Woda, Ziemia i Powietrze, oraz dodatkowo Zycie i Smierc. W zaleznosci od Krainy (glownie w Arshen) bogowie przyjmuja rozne imiona i postaci, ale zachowuja podzial na zywioly.
Pozdrowka Sethar |
_________________ Kontakty 239598
NOWY
"Bytka abo ne bytka - to je zapytka" - Shakespeare w czeskim filmie
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 16 Lut, 2004 - 18:03
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 26 Lip, 2002
Posty: 252
Skąd: Wyspy Kocie
|
|
Z bogami to nie do końca, ponieważ jest używany panteon bogów orchijskich, czyli z systemu Kryształy Czasu (dostępny np. na www.krysztalyczasu.prv.pl), gdzie bogowie dzielą się ze względu na charakter.
Dodatkowo w Arshen są bogowie żywiołów.
Pozdrawiam,
Indhira, kocic |
_________________ Ptaki powrotne umierają wśród pomarańczy na rozdrożach...
K. K. Baczyński
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 17 Lut, 2004 - 07:09
|
|
|
Czemu mając plecak i wkorzystująć komendę załóż wszystko zakłada mi jedynie plecak? A usbrojenie już niestety nie
Natomiast majac sakwę jest dokładnie odwrotnie: Jak użyję załóz wszystko zakłada wszystko oprócz sakwy |
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 20 Lut, 2004 - 06:35
|
|
|
Jeszcze mam 2 pytania:
1) Jak to jest z zadaniami, przeszedłem dokładnie już sporą cześć świata i jdynie zauważyłem możliwość kilku zadań. Jak to jes z nimi? Czy jest ich więcej ale ja nie mogę znaleźć? No i czy są zadania które naprawdędużo dają...
2) Intersują mnie stosunki między poszczególnymi rasami. Czy np. krasnmoludy cały czas prowadzą wojnę z goblinami, nie przepadają za orkami, itp. Mnie ciężko jest porzucić "stereotypy"... |
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 20 Lut, 2004 - 10:25
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 26 Lip, 2002
Posty: 252
Skąd: Wyspy Kocie
|
|
Zadań narazie jest niewiele, ale ciągle przybywają nowe, inna sprawa, że nie są one tak niezbędne do rozwoju postaci jak na innych lp-mudach, bo dają takie samo doświadczenie jak wszystko inne, tylko najczęściej w inne cechy, poza tym dają inne drobiazgi zamiast doświadczenia.
Krasnoludy nie lubią orków, tak jak i większość ras poza goblinami i ludźmi (przynajmniej tak jest w Orchii), ale z definicji nie okazują im otwartej wrogości w postaci ataków, ponieważ orki to rasa rządząca (polecam odpowiednie tematy na forum), w przypadku goblinów jest różnie, najlepiej popytaj innych graczy, jak się na to zapatrują.
Pozdrawiam,
Indhira. |
_________________ Ptaki powrotne umierają wśród pomarańczy na rozdrożach...
K. K. Baczyński
|
|
|
|
|
Drake
|
|
Temat postu:
Wysłany: 20 Lut, 2004 - 16:53
|
|
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy
Dołączył: 11 Sie, 2002
Posty: 1020
Skąd: Roscor-Tornt
|
|
Jesli idzie o stosunek do goblinow innych ras: krasnoludow przede wszystkim to chyba wyszlo jak wyszlo. Malo kto lubi PK, zawarlo sie znajomosc z tymi Lesnymi, okazalo sie ze nie sa takie zle i wkradlo sie rozroznienie: na gobliny - graczy (nie pamietam jak oni sami siebie okreslali, jako mniej, czy bardziej cywilizowanych od tych z wioski kolo Padloh) i na gobliny MOby, ktorych nie lubi nikt wszyscy ich leja, no chyba ze jest to wedrowiec na trakcie.
Na samym poczatku jak jeszcze byl Bajgiel i sporo expilismy razem z Myrrem i nim na koboldach, zastanawialem sie jak Bajgiel zareaguje na pomysl bicia goblinow w wiosce.
Zareagowal bardzo zdrowo - uznal ich za osobistego wroga Lesnych
Generalnie polecam rozroznienie. Ja tez nie mam powodow sympatii do np. orkow, poza jednym trzymaja wladze, trzymaja porzadek, SA PRAWEM. A prawo nalezy szanowac. Ktokolwiek wystapi przeciw prawu wystapi nie tylko przeciw orkom. Podejrzewam, ze wiekszosc rozumnych ras je wesprze. A co do osobistych animozji to nie mieszajmy w to calej rasy (gildii), chyba ze komus wygodnie (pomieszac swoja gildie do osobistej animozji, bo sam moge nie dac rady, a tak bedzie kolesia scigala cala moja wypasna gildia, uwazam to za lamerstwo, ale coz...)
D. |
_________________ "Ci reptilioni są dziwni, nawet dla mnie."
Cadron, król Góry Feniksa, Mistrz Kamienia arcykapłan Gotam-Gora
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 20 Lut, 2004 - 17:58
|
|
|
Bagor również nie miał nic przeciwko zabijaniu goblinów z wioski. Tez cos wspominał o wojnie i że go nie chcieli przyjąć i się obraził |
|
|
|
|
|
Ragar
|
|
Temat postu:
Wysłany: 22 Lut, 2004 - 17:28
|
|
Papla
Dołączył: 20 Wrz, 2003
Posty: 368
|
|
Drake ale wiesz trzymamy sie konwencji KC lecz ... Kto broni probowac obalic rzady orkow ? No teraz sa patrole na traktach wypasione ... ale jakby bylo odpowiednio duzo silnych zawodowek to wszystko jest do zrobienia
To juz jest Warlock ... na podstawie KC ale nie tylko i wylacznie KC.
Historie juz piszemy sami prawda ?
Tak samo jak wojny na Arkadii ...niby Sigmarzy rzadza w Nuln na spolke z Gladami ale to nie znaczy ze nie moga dostawac wpieprz od berkow i mutkow
A co do goblinow i klimatu ... zawsze znajdzie sie rpgowe wytlumaczenie na swoja dzialalnosc (zabojcza).
Dopoki jest to sensowne to ok. |
|
|
|
|
|
|