Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Luciano
Temat postu: Walka... (A raczej wszystko wokol niej)  PostWysłany: 10 Gru, 2003 - 16:16
Uczeń - Powieściopisarz


Dołączył: 15 Wrz, 2003
Posty: 34
Skąd: Łódź
Witam

Wpadlem dzis na pomysl byc moze troche wariacki (wiem ze bedzie to cholernie ciezko zakodowac), ale podziele sie nim z wami Very Happy

Otoz, uwazam ze skoro walka obdywa sie turowo i niezaleznie od nas, wiec uwazam iz wszystko na danej lokacji na ktorej odbywa sie walka powinno byc robione turowa. Mialo by to na celu unie mozliwienie np. nie ograniczonej liczby prob wyjscia z blokowanej lokacji lub tez kilkunastu kopniec w czasie jednego ataku. Wiem iz bedzie to prawie nie mozliwe do wprowadzenia ale na dluzsza mete pomysl mysle jest godny rozpatrzenia. W koncu granie w muda ma byc urealniane anie ulatwiane...

Vaden.

PS Blagam, tylko na temat prosze. Very Happy
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ace
Temat postu:   PostWysłany: 10 Gru, 2003 - 19:59
Skryba


Dołączył: 28 Wrz, 2003
Posty: 63
Skąd: Krakow
uuuuu dno. Wlasnie to w mudzie jest dobre ze walka jest w rl i mozna uciec zawsze. Wyobraz sobie ze wchodzisz do jaskini w ktorej jest smok. Nie mozesz uciec bo wlacza sie system turowy i system blokuje ci wyjscie. Bylbys zadowolony? Poza tym jak ktos by walczyl np na trakcie i ktos inny wszedl do tej lokacji? To by bylo juz naprawde dziwne..
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Luciano
Temat postu:   PostWysłany: 10 Gru, 2003 - 21:13
Uczeń - Powieściopisarz


Dołączył: 15 Wrz, 2003
Posty: 34
Skąd: Łódź
No nie. Wlasnie NIE o to mi chodzi.

Nie powiesz mi ze walka odbywa sie calkiem w realu bo gdyby tak bylo to wygrywal by nie ten co ma lepsze cechy tylko ten co szybciej naciska Entera. Przeciez to mud przeprowadza cala walke.

Czy to jest normalne:
Gleboko tniesz ogromnego poteznego goblina falujacym toporem trafiajac w
korpus, zlodowaciale cialo kruszy sie i odpada.
Kopiesz ogromnego poteznego goblina brutalnie.
Kopiesz ogromnego poteznego goblina brutalnie.
Kopiesz ogromnego poteznego goblina brutalnie.
Kopiesz ogromnego poteznego goblina brutalnie.
Kopiesz ogromnego poteznego goblina brutalnie.
Kopiesz ogromnego poteznego goblina brutalnie.
Kopiesz ogromnego poteznego goblina brutalnie.
Ogromny potezny goblin gladko bolesnie kluje cie goblinska ciezka dzida
trafiajac w lewa golen.
Z wysilkiem szeroko kroisz ogromnego poteznego goblina falujacym toporem
trafiajac w korpus, wokol pryskaja zlodowaciale fragmenty wyrwanego ciala.
Ogromny potezny goblin osuwa sie na ziemie w agonii.
Zabiles ogromnego poteznego goblina.

Niechodzi mi o calkowita zmiane systemu walki. Przeciez jeden atak trwa chwile wiec praktucznie nie odczujesz zwolnienia twojego wyjscia z lokacji. Ale jesli np. wejdzie sie do trolli ktore blokuja wejscie, wyjscie nie bylo by banalem tak jak teraz.
Teraz wystarczy napisac: "wyjdz z groty" , przycisnac Enter i patrzec czy sie pojawia "Umierasz." czy opis lokacji. Bo w ten sposob postac wykonuje kilka prob na jeden cios w walce. No przyznaj chociaz ze to jest nie realne.

Vaden.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Luciano
Temat postu:   PostWysłany: 13 Gru, 2003 - 14:31
Uczeń - Powieściopisarz


Dołączył: 15 Wrz, 2003
Posty: 34
Skąd: Łódź
Brak odzewu wuec kasuje topic.

Vaden
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
PNphpBB2 © 2003-2006