To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Ilear
Temat postu: Walka  PostWysłany: 05 Gru, 2003 - 13:56
Skryba


Dołączył: 11 Lip, 2002
Posty: 72
Skąd: Wytwornia Koparek pod Krakowem
Napisalem to kiedys...chcialbym wiedziec jak na to reflektujecie:
Wiec tak. Opisy walki to ja w jeden dzien walne, bo to nie problem. Tylko non stop mam dylemat jak rozwiazac to mechanicznie. Bo w sumie mam ogolnie pewien pomysl ktory juz prawie ukonczylem ( znaczy tak nauka umiejetnosci dzieli sie na trening podstawowy - do polowy mniej wiecej umiejetnosci i treningi w bieglosciach, ktore poszerzaja juz nie np. Miecze ale typy broni - miecze dwureczne, jednosieczne, szablopodobne itp. - oraz generalnie wywalone zostaja umiejetnosci parowania u unikow, w zamian za podzial samej umiejetnosci MIECZE na 4 podklasy....CZYLI JAK WIDZICIE ZAGMATWANE, LOGICZNE ALE TRUDNE DO ZAKUMANIA I ZMIANY PEWNIE W KODZIE). Sama zmiana opisow walki nic nie da, bo dalej system bedzie ten sam. Ja generalnie preferowal bym styl - duzo unikow, parowan , a kazdy cios moze byc tym smiertelnym (wiekszy realizm) jednakze jest to mud i nalezy z niego czerpac przyjemnosci. Walne wam tylko przedsmak tego com se tam obmyslil:


Wiec tak. Walka mieczem skladac się będzie z treningu ogolnego i treningu szczegolowego.
Trening ogolny tyczy się trenowania walka kazdego rodzaju broni bialej, od szabelek, po rapiery , miecze jednoreczne, czy flambergi i claymory.
I tak, trenujac u mistrzow miecza owa umiejetnosc, pierw przechodzic będziemy szkolenie ogolne, majace na celu nauczyc nas sposobu ogolnego walki takowym orezem. Ataki podstawowe, które zastosowanie będą mialy w kazdym rodzaju miecza, obrony oraz podstawowe techniki parowania czy piruetow - tego to się będzie tyczyc. Co do unikow jako takich , które traktuje umiejetnosc odpowiednia, to trzeba przyjac iż sa to uniki calkowicie rozne od tych z walki mieczami. Przede wszystkim sa to uniki oparte na pewnych schematycznych dzialaniach , które one wczesniej wyprzedzaja, i dlatego udaje nam się uniknac ciosu. Uniki natomiast opisane w sposobie walki mieczem, będą zawsze polaczone ,lub przylaczone do wiekszej ilosci ciosow, jakiejs serii, bądź prostego kontrataku "unik i na odlew".

Trening ogolny:

Jest to poczatek, samo centrum i jadro sposobu walki. To tutaj gracz ustali na samym poczatku jaki sposób walki chce preferowac i jakiego sposobu walki chce się uczyc. Trening ogolny może maksymalnie osiagnac poziom 5 umiejetnosci. By kszalcic się wyzej należy już przechodzic treningi szczegolowe.

Każdy trening trwa tutaj 30-60 sek. Gracz wpisujac komende : trenuj miecze - dostaje komunikat : "Na co glownie chcesz polozyc nacisk podczas tego treningu?" i odpowiednio w nawiasie opcje do wybrania (atak, obrona, kontrataki, sekwencj). Nastepnie gracz wybiera opcje treningu i trenuje:
Mistrz Auric podchodzi do ciebie i klania się. Powolnym ruchem wyciaga zza plecow drewniana kopie jego wlasnego jednorecznego miecza, i staje w pozycji gotowosci.
Zaczyna się trening...

Te opisy wyskakuja co 20% calego czasu treningu (czyli będzie ich 5)
1. Mozolnie brniesz przez kolejne etapy szkolenia.
2. Czujesz zmeczenie, zaczynajace ogarniac twoje miesnie.
3. Powoli zaczynasz dostrzegac ogolny zarys i cel tej lekcji...
4. Siniaki i obolaly nadgarstek przypominajac ci, o prawdziwosci tego co się teraz dzieje.
5. Nareszcie, ostatni cios i odskok...
Mistrz Auric usmiecha się lekko do ciebie.
Gratulacje Ilearze, przeszles pomyslnie przez ten etap szkolenia...tylko nie zapominaj co jakis czas samemu pomachac mieczykiem, cobys nie zapomnial mych nauk...wpadnij jeszcze do mnie kiedys.

Gdy okaze się ze trener już wiecej cie nie nauczy, to po treningu mowi:
Mistrz Auric usmiecha się szeroko.
No Ilearze, zaprawde naleza ci się iscie szczere gratulacje. To była moja ostatnia nauka jakiej ci udzielilem, teraz wiesz tyle co ja na ten temat, i by dalej ciagnac szkolenie musisz znalesc prawdziwego specjaliste w tej dziedzinie. Bywaj zdrow, i nie zapomnij odwiedzic czasami starego Mistrza.

Gdy kiedystam znow zachcesz trenowac u tego samego kolesia:

Mistrz Auric usmiecha się niepewnie.
Ilearze, milo cie znow widziec. Niestety od czasu naszego ostatniego spotkania nie udalem się w droge, by swe umiejetnosci polepszyc...wisz jak tu jest, czasu malo, uczniow duzo...roboty co nie miara. Wybacz proszę, ale nie naucze cie niczego nowego.
Mistrz Auric usmiecha się smutno, po czym sciska cie przyjacielsko i zegna.

Gracz za kazdym razem, gdy będzie zwiekszal swoja umiejetnosc walki mieczem, wybiera jeden z rodzajow lekcji:

ATAK czyli zadawanie ciosow, sposoby atakow i sposoby uderzen mieczem. Od tego zalezy jakosc obrazen zadawanych przez gracza, jak i szybkosc ich wyprowadzania.
OBRONA czyli zaznajomienie się z technikami obronnymi, parowanie i odpowiednie zbijanie broni przeciwnika by zaraz potem można było wyprowadzic swój wlasny cios
KONTRATAKI Wiadome, jest to technika szybkiego uniku bądź bloku z jednoczesnym wlasnym atakiem, jest to bardzo trudne i wymaga osobnego szkolenia
SEKWENCJE Czyli nie jeden, lecz dwa lub wiecej atakow w odpowiedniej kolejnosci i w odpowiednim czasie, charakteryzujace się tym, iż na ogol sa tak przemyslane by to ostatni cios doszedl do celu w bardzo wrazliwym miejscu.

Odpowiednik statystyczny tego podzialu prezentuje się nastepujaco:
Każdy trening mieczy, to zyskanie 3% do kazdego z czterech rodzajow technik, +1% dodatkowo do rozdzielenia (tu wlasnie gracz decyduje w co pakuje). Tak naprawde gracz widzi tylko umiejetnosc MIECZE, a te cztery techniki nie sa dla niego widoczne, lecz sa gdzies zapisane i kod z niego kozysta...Każdy trening o którym mowa dodaje: polowe 3% do wszystkich czterech podzialek , oraz 1% do wybranej przez nas techniki i tak: trenujac od samego poczatku ( czyli od 0%) miecze, i przez 4 kolejne treningi wybierajac ATAK otrzymujemy:
ATAK - 16%
OBRONA - 12%
KONTRATAKI - 12%
SEKWENCJE - 12%
I tak po 15 treningach (maksymalny poziom umiejetnosci bez specjalizacji) mamy:
ATAK - 60%
OBRONA - 45%
KONTR. - 45%
SEKWEN. - 45%
I teraz dochodzi już specjalizacja, dalszy rozwoj u tego trenera nie jest możliwy.
To pozwala na zroznicowanie technik walki roznych graczy. To daje ten wlasnie "Wplyw niezaleznych czynnikow na walke" i tak gracz majac niby miecze na 100% czyli supermistrzowsko czy jakos tak, nigdy nie będzie miał tak naprawde 100% we wszystkich 4 technikach, co najwyzej w jednej i będzie w niej naprawde mistrzem. Jeśli przez caly czas gracz rozkladal by rownomiernie swoje treningi wygladalo by to nastepujaco:

ATAK - 81%
OBRONA - 81%
KONTR. - 81%
SEKWEN. - 81%

I zostaje jeden punkt, już zalezny od gracza (no liczba 25 nie dzieli się przez 4 bez reszty:P)
Tutaj jeszcze jedna propozycja, gdyz zapewne wiekszosc graczy, ladowala by wszystko w atak, albo sekwencje...to można by zrobic specjalny bonus...tzn. Jeśli gracz rownomiernie rozlozyl by 2% punktow, na wszystkie cztery cechy ( czyli 8 treningow przeznaczyl rownomiernie na każda technike) to dostawal by bonus za zgranie wszystkich technik +1% do kazdej techniki. Dlaczego? Wytlumaczenie proste, gracz trenujac walke mieczem i skupiajac się na wsyzstkich technikach rownomiernie, ma lepsze wyczucie ogolu walki, niż ten który skupia się glownie na ataku. I brnac dalej ta mysla , gracz który każdy swój trening poswiecil by atakowi np. By na koniec treningow mieć RZECZYWISTE 100% w ataku, za kazde 8 treningow poswieconych atakowi tracil by 1% z pozostalych trzech technik (zaniedbanie, i przestawienie się wylacznie na styl ofensywny zmniejsza uzywalnosc innych technik) . Wiec taki gracz, który poswiecil by np. wszystkie treningi na atak mialby statystyki:
ATAK - 100%
OBRONA - 72%
KONTR. - 72%
SEKWEN. - 72%
Jak to się mówi: ALBO RYBKI ALBO AKWARIUM

Ok. ale co to wszystko daje....no to już wsio zalezy. Teraz należy podzielic zyski z danej techniki odpowiednio rowno. Proponuje tak:
ATAK Kazde 4% punktow ataku daje 5% wiecej obrazen zadawanych, oraz bonifikate do trafienia 2%(dziele to po 4% żeby było 25 stopni tej bonifikaty)
OBRONA Kazde 4% punktow obrony daje 5% wiecej szans na udane sparowanie bądź unik, i dodatkowo, jeśli uda się ten unik bądź parowanie, automatycznie wtedy dostajemy +3% wiecej szans na trafienie (uczymy się bowiem tak parowac i unikac by wyjsc od razu do pozycji ataku)
KONTR. Kazde 4% daje 2% wiecej szans na udany unik , po którym nastepuje cios z 7% wieksza szansa na trafienie atakiem i 2% wiekszymi obrazeniami.
SEKWENCJA kazde 4% daje 1% wiecej szans na sekwencyjne uderzenie, które ma szanse trafienia 50%+1.5%(za kazde 4% techniki) i zadaje obrazenia o 2% wieksze (na kazde 4% tej techniki)
Ugh zagmatwalem troche, ale chcialem to wsio procentowo przedstawic, bo nie znam się na kodzie i nie wiem jak to wsio się oblicza. Oczywiście należy to odpowiednio dopasowac do kodu i poustawiac w miare tak by było wsiego po rowno. Oczywiście gracze będą musieli troche przemyslec cala sprawe, gdyz specjalizujac się w takim mieczu dwurecznym i ustawiajac się glownie na kontrataki cala sytuacja mija się z celem, bo bonusy za trafienie powinny roznowazyc się z minusami za ciezar broni i wielkosc, co doprowadza do tego, ze majac nawet na 100% kontrataki, to gracz tak naprawde będzie walczyl na 75% swego potencjalu przez to ze walczy mieczem 2 recznym nastawionym bardziej na zadawanie wiekszych obrazen. Chodzi o to by:
ATAK glownie bronie 2 reczne, albo tez jednoreczne
OBRONA glownie lekkie bronie,
KONTR kazda bron, chodz nie ma sensu to z tymi ciezszymi, gdzyz kontratak bazuje na szybkosci a ciezar broni blokuje cost takiego.
SEKWENCJE dowolna bron, obrazenia z sekwencji sa wysokie, ale meczy ona duzo szybciej (pare razy wymachujesz mieczem zanim trafisz ), za to daje wieksze szanse na trafienie.


To zarys walki podstawowego treningu , dostepnego dla wszystkich u trenerow.

Potem przychodza treningi specjalizacyjne:
Miecze dwureczne
Miecze dwusieczne (miecze zwykle, i te lepsze)
Miecze jednosieczne (szable, scimitary itp.)
Rapiery (calkowicie odrebna technika walki o tym potem)

Specjalizacje przechodzic można do przed ostatniego poziomu. Aby mieć walke mieczami na mistrzowsko, trzeba już nauczyc się konkretnego sposobu walki konkretnym orezem np. Flambergiem, Claymorem, Szabla, Rapierem, Scimitarem, Dlugim mieczem, Ktorkim mieczem, jednym slowem trzeba by wprowadzic podzial na rodzaje mieczy:
Miecze dwureczne
Miecze poltorareczne
Miecze dwusieczne dlugie/krotkie
Miecze jednosieczne dlugie/krotkie
Szablopochodne ( scimitary, falchiony tasaki, saify itp.)
Rapiery

I te ostatnia specjalizacja pozawala osiagnac przedostatni i ostatni poziom umiejetnosci MIECZE.

Jak to polaczyc z parowaniem i unikami???? Proste, wycofac umiejetnosci parowania i uniku, które dla mnie sa bez sensu. Tutaj zawierac się będzie wszystko w jednej umiejetnosci i 4 technikach walki. Taka obrona berdzie odpowiadac za parowanie i uniki jednoczesnie, raz to raz to na przemian, to już od opisow będzie zalezez (tez będą uwarunkowane) . Ewentualnie zamiast unikow można wprowadzic umiejetnosc AKROBATYKI ale o tym kiedy indziej. W sumioe to to co spisalem i te 4 techniki mogly by się odnosic także do walki toporami, broniami obuchowymi i drzewcowymi (czyli 4 szkoly walki )

Wymyslane w locie, wiec moze miec pare niedociagniec. Chce wiedziec jak wam sie podstawy podobaja, bo nastepne co jest po tym to juz treningi szczegolowe ktore latwo juz napisac.

Pozdrowienia
Ilear

_________________
Ilear aep Elleiseh, elf z zamilowania, Wladca swojego Pierscienia, Mroczny Krolik z Wysp Fajfusa, Niepokonany w walce na zapalki, Imperator ssajacych lizaki, zagubiony i pozostawony przez matke na pastwe jej dzieci...
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Gość
Temat postu:   PostWysłany: 19 Kwi, 2004 - 08:02






ehhh...

Ludziska jak sie juz ktos bierze za tak szczegolowe rozdzialy proponuje zapoznac sie z literatura fachowa..

Szermierka wyposazona jest w cala mase pojec typu finta, przeciwtempo,
itd. itd..
 
   
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Warug
Temat postu:   PostWysłany: 19 Kwi, 2004 - 17:37
Uczeń - Powieściopisarz


Dołączył: 13 Mar, 2004
Posty: 35
Skąd: Baku
Mi sie to nawet podoba, ale niewiem jak to wyjdzie z kodem i z magami ktorzy i tak maja duuuuuuzo do roboty nad terazniejszym kodem.
Ale zycze wytrwalosci w osiagnieciu celu, wiecej szczegolow kontakt z koderami i cos moze z tego wyjdzie.

_________________
In your mind is real world
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Kreciatko
Temat postu:   PostWysłany: 20 Kwi, 2004 - 22:31
Skryba


Dołączył: 28 Mar, 2004
Posty: 86

A czy w ogole jest mozliwe wprowadzanie takiej zmiany?
Trzeba by bylo chyba przerobic kazdego enpeca, zabrac graczom umy, ktore musieliby wytrenowac od poczatku. Z drugiej strony system walki wymaga drastycznych zmian, wiec zmiany treningu moglyby im towarzyszyc Smile
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ragar
Temat postu:   PostWysłany: 20 Kwi, 2004 - 22:57
Papla


Dołączył: 20 Wrz, 2003
Posty: 368

Patrzcie na date- to stary topic i nieaktualny.
Do tego na szczescie Ileara juz nei ma miedzy nami...
Olac

_________________
Milczenie jest często najmadrzejsza rzecza jaka mozesz powiedziec ...
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Indhira
Temat postu:   PostWysłany: 20 Kwi, 2004 - 22:57
Mag Warlocka


Dołączył: 26 Lip, 2002
Posty: 252
Skąd: Wyspy Kocie
System walki będzie zmieniany, ale w oparciu o istniejący system - zmieni się jednak przede wszystkim kod, czyli to co niewidoczne dla graczy.
Niestety taka zmiana wymaga dużo czasu, a to jest to, czego nam najbardziej brakuje.
I.

_________________
Ptaki powrotne umierają wśród pomarańczy na rozdrożach...
K. K. Baczyński
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drake
Temat postu:   PostWysłany: 30 Cze, 2004 - 23:30
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 11 Sie, 2002
Posty: 1020
Skąd: Roscor-Tornt
Olac to wyzej, ale ostatnia notka Indhiry nawiazuje do tego co mamy teraz.
Nie chce zasmiecac innych topokow wiec napisze w temacie poswieconym niejakowa walce:

Tarcze:
Tarcza z pojedynczym przeciwnikiem o broni ze slabym hitem dziala zadziwiajaco dobrze, chwilami nie bierze w ogole pod uwage drastycznych roznic w cechach (jak pokazla Ragar na swoim logu).

Umiejetnosc moja tarcz nie jest przeogromna, ale jestem ponad GP. Dosc znacznie. W zwiazku ze sam uzywam jej na codzien (chyba ze walcze dwurecznym mlotem, bo coraz ciezej jest znalesc porzadny jednoreczny).

Teraz jak sprawuje sie tarcza z podwojnym przeeciwnikiem? Np. dwoma trollami? Na jednym spokojnie zbijam tarcza okolo 50% ciosow. Na dwoch zaslonilem sie raz! Czyli tarczownictwo ma jakies ograniczenia. W tym przypadku jest to:
1. hit broni przeciwnika.
2.
a. ilosc przeciwnikow
b. sila przeciwnikow, a raczej jej stosunek do sily gracza (i nie chodzi tu o jedna z cehc tylko ogolne mozliwosci)(przed 5 goborami sie zastawiam wiecej niz raz)

Walczylem z przeciwnikiem o bardzo wysokich tarczach (Armand) i generalnie wygladalo to tak, ze przy 5 na 1, Armand 50% bral na tarcze, 40% na zbroje, a 10% wchodzilo w cel (z bardzo roznym skutkiem). Wiec jak widzimy tarcze maja spore ograniczenia.

_________________
"Ci reptilioni są dziwni, nawet dla mnie."
Cadron, król Góry Feniksa, Mistrz Kamienia arcykapłan Gotam-Gora
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Krwin
Temat postu:   PostWysłany: 02 Lip, 2004 - 16:17
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 12 Paź, 2003
Posty: 16777215
Skąd: Wwa
INFORMACJE O CHARAKTERZE STATYSTYCZNYM:

wstep:
nie mam kompetencji do komentowania, zyczej tej szczerosci takze pozostalym graczom.

walka z trollem a Orchii, z wiadomych jaskin.
(1na 1)

wymaksowane na maksa umy z Bractwa.(chyba, nic nie wskazuje na to ze nie;) )

walka toczona- karabela

mialem na sobie- solidny zielono-brazowy plaszcz, blekitna runiczna szate, czarna
bawelniana koszule, skorzane wygodne buty, czarne chropowate rekawiczki, twarde
ochronne spodnie, gruby skorzany czepiec i stary bialy amulet

efekt-
troll- zabity
ja- ranny.
cechy
(Jestes mocny, zwinny, odporny)-chyba nie wiem jakos troche czy malo do awansow na wszystkich tych cechach.


pS:
nie ze wszystkimi konczylo sie az tak niebezpiecznie, choc przewaznie podobnie.
PpS:
nie bede nosil plyty, nie bede nosil plyty, nie bede nosil plyty!!nienienienienienie!!!
pozdrawiam

_________________
uczucia cieple i serdeczne sa zawsze banalne i nieprzydatne, artystyczne zas sa tylko podraznienia i zimne ekstazy naszego zepsutego systemu nerwowego, Lizawieto- T. Mann
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Krwin
Temat postu:   PostWysłany: 02 Lip, 2004 - 17:21
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 12 Paź, 2003
Posty: 16777215
Skąd: Wwa
Informacja Statystyczna:

(to samo co na gorze)

walka z
1goblinem (takim z wlocznia)
+
1trollem

bilem goblina
ja w zlej
goblin poraniony
troll w pelni

postanowilem uciec.

Ps- nie nie nie nie nie nie nie nie nie nie NIE bede nosil plyty.

_________________
uczucia cieple i serdeczne sa zawsze banalne i nieprzydatne, artystyczne zas sa tylko podraznienia i zimne ekstazy naszego zepsutego systemu nerwowego, Lizawieto- T. Mann
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ragar
Temat postu:   PostWysłany: 02 Lip, 2004 - 17:24
Papla


Dołączył: 20 Wrz, 2003
Posty: 368

dorzuce swoje trzy grosze Smile

walka na golasa z trollami - efekt - zmasakrowany uciekam zanim dobijam pierwszego. Troll na solo mnie trafia po dwie kondycje.
Walka w pelnym sprzecie z trollami - efekt koncze ich w pelni przez chwile bedac w swietnej.
przy czym staty moje to :
musniecia: 8 /101 79
wyparowania: 89 /101 881
parowania: 4 /101 39

Oznacza to zero unikow i nagle zaczynam troche parowac.
Wszystko na plyte.

Dla mnie sytuacja wyglada jak przed zmianami Smile
I przestaje sie wypowiadac na ten temat ... Skoro sa non stop zmiany.
W sumie juz troche meczace bo trzeba sie przyzwyczajac do wciaz innych warunkow. Mam ndzieje ze to juz prawie koniec zmian bo po glosach na ircu widac ze wszyscy maja dosc hustawki AC i umow.

ps. To ze nie unikam w pancerzu uwazam za duzy plus.
Szkoda tylko ze bez pancerza tez nie unikam Sad
I wow nareszcie cos paruje Smile

_________________
Milczenie jest często najmadrzejsza rzecza jaka mozesz powiedziec ...
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Krwin
Temat postu:   PostWysłany: 02 Lip, 2004 - 17:28
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 12 Paź, 2003
Posty: 16777215
Skąd: Wwa
Informacja Statystyczna:
kolejny troll 1/1 zciagnal mnie do "Jestes w zlej kondycji" bedac rannym.
ucieklem

_________________
uczucia cieple i serdeczne sa zawsze banalne i nieprzydatne, artystyczne zas sa tylko podraznienia i zimne ekstazy naszego zepsutego systemu nerwowego, Lizawieto- T. Mann
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ingwar
Temat postu:   PostWysłany: 02 Lip, 2004 - 17:41
Mag Warlocka


Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
Uniki ze dzialaja jak dzialaja to moja wina tylko i wylacznie... (ja sie przypierdzielilem)
Obawiam sie jednak ze tak juz zostanie..
Zostaly sprowadzone do standartowego poziomu.. (napewno nie sa ponizej parowania i tarczownictwa)

re Ragar, Krwin
Tak samo maja wszyscy inni.. i mieli..
Jestescie poprostu przyzwyczajeni do przedwczorajszych unikow..

re Krwin
Kazdy inny z twoimi statami i z innym defensem na podobnym poziomie tez by uciekl..

ps. jeszcze tylko drobne poprawki malusih bledow .. no i przygladne sie zbroi jak dziala bo nie mialem czasu na glebsze statystyki i bedzie okik.. Garagoth mam nadzieje bedzie mial troche czasu to sie testnie i szybciutko napisze..

ps2. jakos niczyjego slowa z tego forum nie uwazam za zaden wyznacznik..
Unikowcy wiem ze zanizaja jak sie tylko da sile unikow.
Druga strona zaniza sile zbroi..
Zadne wasze testy nie sa obiektywne jak zauwazam..

ps3 Tylko prosze sie tu nie obrazac.. do punktu dwa wystarczy poczytac forum zeby nabrac takiej pewnosci..

_________________
Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Krwin
Temat postu:   PostWysłany: 02 Lip, 2004 - 18:03
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 12 Paź, 2003
Posty: 16777215
Skąd: Wwa
pkt2 oczywiscie ze masz racje.

co do u.....
rozumiem ze pamietasz ze one w przeciwienstwie do tarcz czy parowania nie kumuluja sie ze zbrojami i wystepuja jedynie wymiennie??
jezeli tak nie mam zastrzezen i tylko zaluje ze mnie obcielo..Wink
jezeli nie to pamietaj o tym..

pozdrawiam.

_________________
uczucia cieple i serdeczne sa zawsze banalne i nieprzydatne, artystyczne zas sa tylko podraznienia i zimne ekstazy naszego zepsutego systemu nerwowego, Lizawieto- T. Mann
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ragar
Temat postu:   PostWysłany: 02 Lip, 2004 - 18:30
Papla


Dołączył: 20 Wrz, 2003
Posty: 368

Coz pozstaje nam lazenie w plytach.
Ingwar wzieles pod uwage ze tarcze mozesz uzywac w pelni majac Mega AC ? i tak samo parowanie ?
A do unikow nie mozna miec aromoru a co za tym idzie obrazenia sa 4 razy wieksze ?
Mi styka porownanie walki na behamotach - kman i rept.
Rept 50 podcech nizej i nie schodzi z pelni. Kmaran dostaje w dupe.
W zmianach nie chodzilo o to zeby uniki i tarcze dzialaly tak samo, tylko zeby walka oplacalna byla w roznych wariantach. Teraz znowu nie jest.
I mam gdzies uma w bractwa skoro nic nie daje. Proste.
Radzilem sobie bez umow poradze i teraz. Mnie to wgole nie oslabia bo i tak laze w plyci bo lubie.
Po prostu cala reszta bractwa bedzie albo zakladac plyty albo dostawac w dupe.

Zreszta dyskuowanie o tym nie ma sensu.
Z zalozen jak miala wygladac walka, nie zostalo nic. Wprowadzono tylko jeden a reszte zapomniano....
I to jest smutne.

Ragar

_________________
Milczenie jest często najmadrzejsza rzecza jaka mozesz powiedziec ...
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ingwar
Temat postu:   PostWysłany: 02 Lip, 2004 - 18:51
Mag Warlocka


Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
Dobra pytanie tylko do Ragara..
Jak powinna wygladac walka dwoch gosci.. staty identyczne dajmy na to 50
Umy tez 50 .. jeden uniki drugi tarczownictwo.. (dobra tarcza do parowania)
Do tego szableki.. umy tez 50..
Raz bez zbroi.. raz ten z unikami w plycie (plyta bez ac zeby nie zaciemniac obrazu)..
Podaj mi jak powinny wygladac takie walki..
Moze ci nawet podam jak wygladaly naprawde..

_________________
Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue


Ostatnio zmieniony przez Ingwar dnia 02 Lip, 2004 - 19:07, w całości zmieniany 1 raz
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
PNphpBB2 © 2003-2006