Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Gość
Temat postu: Opisy walki  PostWysłany: 11 Paź, 2003 - 12:16






Proponowal bym zmienic opisy walki, zreczne plytkie nakluwanie glow, gruchotanie dzieci i miazdrzenie brzmi... specyficznie....
 
   
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Luciano
Temat postu:   PostWysłany: 11 Paź, 2003 - 19:11
Uczeń - Powieściopisarz


Dołączył: 15 Wrz, 2003
Posty: 34
Skąd: Łódź
Zapraszam do Banku Opisow. Troche pracy i bedzie wedlug zycenia. Very Happy
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Kyllan
Temat postu:   PostWysłany: 14 Paź, 2003 - 19:32
Skryba


Dołączył: 24 Mar, 2003
Posty: 68
Skąd: Księstwo Olgrionu & nasza STOLICA
mozna tez podejrzewac ze i to sie jeszcze ciut unormuje i wygladzi
ale nie licze na zmiane glebsza w systemie walki obisy sa barwniejsze
i ciekawsze choc jeszcze niedpopiete wiec czasem raza.. ja przynajmniej probuje je wygladzic... zobaczymy czy sie z 'gora' dogadam.. Wink

_________________
Nor'e D'ie M'ee - Choc Brutalnie to Szczerze!!!
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Kardd
Temat postu:   PostWysłany: 08 Sty, 2004 - 07:19
Początkujący


Dołączył: 06 Sty, 2004
Posty: 11
Skąd: Warlock
Mi sie nie podobaja niektore rzeczy w walce. Kruszysz wiewiorke Razz - wole nie komentowac Razz





http://wiadomosci.wp.pl/ankieta.html?ticket=75170271463293979ryAdDaUooc8a7L9I1fNj6uwE2ir3SmYyjT5eYXwubbT80OPiqPnHzrBXT1slf7X0mAF3%2BAhKwkcW6KTvt%2FcbYSpyg%2B%2FODQY3R3CtW8S3dyrc5%2BSVA4UI%2FaiAMbxBAG9

_________________
Enter the Warlock Razz
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drake
Temat postu:   PostWysłany: 08 Sty, 2004 - 12:26
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 11 Sie, 2002
Posty: 1020
Skąd: Roscor-Tornt
to nie komentuj (co wlasnie zrobiles) tylko wymysl lepsze. No prosze, czekam...Juz?
Niezly jestes.

_________________
"Ci reptilioni są dziwni, nawet dla mnie."
Cadron, król Góry Feniksa, Mistrz Kamienia arcykapłan Gotam-Gora
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Kord
Temat postu:   PostWysłany: 01 Lut, 2004 - 15:41
Początkujący


Dołączył: 31 Sty, 2004
Posty: 1

Troche sobie pogralem nie wiele wrecz mizernie ale.............. no wlasnie
Ja rozumiem ze to fantastyczny swiat id itp. ale
KURY nie walcza z ludzmi ( koguty czasami ) kury uciekaja zaatakowane i kury nie walcza pazurami. DROBNA ZWIERZYNA UCIEKA.
Błagam i upraszam
Toż łzy wzruszenia zalewaja mi oczy przy takich opisach walki z kurą
Zaraz Pan Darke wyjedzie napisz nlepsze na co czekasz no juz Razz
Odpowiem
PO diabla wogole pisać:P
WIEWIORKA UCIEKA !!!!!!!!!!
Nawet mistrz siwta w akrobatyce maial by problem ze zlapanie wiewiorki i zabicem jej Razz
wiec na diabla mozliwsc konfrontacji
Oczywiscie czemu nie
- atakujesz wiewiorke
- nie udaje ci sie trafic wiewiorki dlugim mieczem
- wiewiorka ucieka na polnoc
Mija 30 minut ganianaia wiewiorki
- Zabiles wiewiorke Razz ( pod warunkiem ze jestes mistzrem w akrobatyce Razz )

I finał
Po diabla tu opisy

Ps. I nie sie co obruszac tylko wyciagnac wnioski bo dziki takim bzdetom swiat jest smieszny
Na barsawi goscilem przez 3 minuty
kiedy mysz zaatakowala mnie w głowe zrobilem DISCONNECT RazzRazzRazzRazz
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ragar
Temat postu:   PostWysłany: 01 Lut, 2004 - 17:45
Papla


Dołączył: 20 Wrz, 2003
Posty: 368

Sprawa wyglada tak ze mechanizm walki bedzie zmianiany - Ale to trwa i jest 150 innych rzeczy do roboty na raz.
Co do trafiania w zalerznosci od wzrostu to mogloby to byc fajne tylko ze wymaga znowu wiekszego skomplikowania algorytmu walki...
Wystarczyloby na podstawie wielkosci ciebie i przeciwnika ustalic ktore lokacje nie sa mozliwe do siegniecia... powiedzmy wzrost +50 %
Ale jak wtedy uwzglednisz ze cos jest duzo mniejsze - czestsze trafianie w glowe ? Czy np ze latweij ci trafic giganta w nogi niz w tluw ?
Do tego jak zastosowac uniki i np parowanie ?
Jak zaslonic sie tarcza przed kims 3 razy mniejszym co siega ci do kolan ?
Jak taki maly koles ma uniknac cios giaganta ?
Do tego dochodzi supelne przerabianie algorytmow moim zdaniem...

Ragar
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Gość
Temat postu:   PostWysłany: 02 Lut, 2004 - 01:04






EEEEEEEEEEE tam nie przesadzajmy wiadomo ze walczac z osobami ( potwory ludzie ) opis traktujemy umownie i nie trąci on fuszerka.
Jak napisalem wystarczy poprostu bardzo male slabiuteńkie zwierzeta czy potworki pozbaic opisow lub nakazac im uciekac. I wymacie mniej roboty i nikt nie jeczy ze realizm poszedl spac Very Happy
 
   
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Myrr
Temat postu:   PostWysłany: 02 Lut, 2004 - 06:21
Uczeń - Powieściopisarz


Dołączył: 24 Wrz, 2003
Posty: 47
Skąd: Warszawa
Jasne pomysl dobry
a mlode postacie beda zabijac trolle? czy moze pozwolimy zeby wiesniacy stali sie jedynyna mozliwoscia treningu?

Realizm realizmem ale bez przesady

Po to sa te nieszczesne kury Cool
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Sethar
Temat postu:   PostWysłany: 02 Lut, 2004 - 12:37
Administrator


Dołączył: 05 Lip, 2002
Posty: 279
Skąd: Gdańsk
Od wiekow stoi w projekcie papierowym, a wlasciwie kilku mniejszych projekcikach i mojej glowie system polowania na zwierzaczki.
Czeka na lepsze czasy.

Kilka slow.
Pi pierwsze: Zwierzaczki z regoly nie beda walczyc ale wlasnie zwiewac gdzie pieprz rosnie i ile starczy im sil. Oczywiscie niektore beda uparte i bardziej waleczne (np. taki mis, czy jakis dziki kotek - nie Kmaran oczywiscie, bo ten to pewnie bedzie sie bronil).

Upolowanie zwierzaczka bedzie wymagalo podejscia do niego, zaczajenia sie, i odpowiedniego zaatakowania. Jesli zabijemy jednym ciosem (tu widze przyszlosc strzeleckich broni) to zwierze pada i spokojnie czeka az je obedrzeby z trofeow mysliwskich. Jesli jednak chybimy i zranimy je tylko czy tez wogole nie trafimy. To te strachliwsze z pewnoscia nie beda czekac na drugi cios i znikna nam z oczek. Bedzie sie trzeba czasami wiele natrudzic, aby takie ranne albo i nie zwierze wytropic ponownie. Moze sie zdarzyc ze ciezej ranne zwierzatko padnie gdzies w krzakach i wtedy tylko trupka znajdziemy (albo i nie).

W tym systemie polowania widze pole do popisu dla slabszych i zapalecow, bo skoro bedzie trudniej upolowac cos, to trofea beda odpowiednio drozsze, a i zabawa bedzie wieksza. Oczywiscie pojawia sie lub zostana zaadaptowane odpowiednie umiejetnosci potrzebne przy polowaniu.

Tyle wyjasnien. Jednak narazie trzeba czekac i dziwic sie nad wyraz zadziornej, czy tez wscieklej wiewiorce czy kurze.

Pozdrowka Sethar

_________________
Kontakty 239598
NOWY
"Bytka abo ne bytka - to je zapytka" - Shakespeare w czeskim filmie
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer ICQ 
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ace
Temat postu:   PostWysłany: 02 Lut, 2004 - 21:15
Skryba


Dołączył: 28 Wrz, 2003
Posty: 63
Skąd: Krakow
hmm widze tylko jeden 'drobny' problem. Mianowicie na czym maja expic kompletne noby? Niemozna upolowac zwiezaka bo zwiewa, wiesniaka nieda sie zabic bo sie krasnoludy zucaja a gobliny koboldy i inny chlam za mocny. Wiec na czym? :confused:
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Zerek
Temat postu:   PostWysłany: 02 Lut, 2004 - 23:05
Uczeń - Powieściopisarz


Dołączył: 25 Wrz, 2003
Posty: 27

Komary mietkie sa przeciez, pajaki tez niezbyt mocne znalezc mozna a i gobliny duzo slabsze od obozowych sie znajda... no i szkielety!
Pozatym juz chyba jeden z wizow mysli nad kolejnym expowiskiem dla takich zoltkow.

Zagubiony w pogoni za expem Zerek.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
ToRtuR
Temat postu:   PostWysłany: 05 Lut, 2004 - 09:35
Papla


Dołączył: 28 Gru, 2003
Posty: 339
Skąd: Opole
Re: Zerek

Idź zupełnie nową postacią na koboldy.. tfu! ...komary - chciałbym zobaczyć zdziwienie na Twoim pyszczku kiedy dojdziesz do wniosku, że jestes przez nie masakrowany.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ragar
Temat postu:   PostWysłany: 05 Lut, 2004 - 09:50
Papla


Dołączył: 20 Wrz, 2003
Posty: 368

Ja bylem zoltkiem - zabily mniew jakies 20 sekund.
Zreszta ostatnio tez bylem
Pojsc potrenowac to mnie zdjely jak przechodzilem tylko do dobrego Smile
Jak stalo ich 10 na lokacji Smile
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Sethar
Temat postu:   PostWysłany: 05 Lut, 2004 - 10:24
Administrator


Dołączył: 05 Lip, 2002
Posty: 279
Skąd: Gdańsk
Zdaje sie ze dajac przykład komarów jakoworkow treningowych autor mial na mysli pojedyncze sztuki. Chyba normalne, ze w stadzie sa silniejsze. Twisted Evil

Pozdrowka Sethar

_________________
Kontakty 239598
NOWY
"Bytka abo ne bytka - to je zapytka" - Shakespeare w czeskim filmie
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer ICQ 
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
PNphpBB2 © 2003-2006