Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
zaranos
Temat postu: Gildia goblinow w Morii  PostWysłany: 17 Paź, 2006 - 15:29
Początkujący


Dołączył: 09 Cze, 2006
Posty: 12

Witam,

podczas luznej dyskusji na ircu pojawila sie propozycja,
zeby utworzyc w Morii gildie dla graczy. Czas w Srodziemiu
to w tej chwili jakies pol roku przed wyruszeniem Druzyny
Pierscienia, Moria jest wiec opanowana przez gobliny,
trolle, a i pewnie Balrog gdzies siedzi.

Co do gildii - przypominalaby struktura skrzyzowanie
gildii rasowej i zawodowej, tzn. istnieliby szeregowi
czlonkowie oraz silniejsi szamani.

Zabawa miedzy innymi opieralaby sie na tym, ze krasnoludy
probowalyby odzyskiwac zajete przez gobliny korytarze, sale itd.

Moznaby to w pewnien sposob porwnac to do gry w Counterstrike'a.
Jedna druzyna atakuje, a druga sie broni.
Naturalnie gobliny bylyby wyposazone w pewne bonusy wspomagajace
obrone. (wiadomo - zawsze latwiej sie bronic niz atakowac)

Chcemy wiedziec, czy znalazlyby sie aktwyne osoby chetne do
napisania oraz gry w takiej gildii. (Pytanie to kieruje przede
wszystkim do Keldona, Warna, Nazhaga, Waska oraz Braga).

Oczywiscie nie wzgardzimy pomoca w postaci opisow, pomyslow.


Ku chwale Warlocka!
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Gość
1 Temat postu:   PostWysłany: 17 Paź, 2006 - 18:57






W końcu jakiś sensowny pomysł.

Myślę, że taka gildia wniesie trochę życia w tego prawie martwego muda.
Brak wizów w Orchii, a tym bardziej brak opiekuna LG jeszcze bardziej
motwuje mnie do tego, żeby odpowiedzieć na wasz apel.

Chętnie pograłbym w takiej gildii - pod warunkiem, że nie będziemy
chłopcami do bicia, a równorzędnym przeciwnikiem dla krasnoludów.

Co do pomysłu - jest bardzo dobry, ale trzeba by to jakoś sensownie
zbalansować - myślę, że gildia powinna by się bronić raczej sama
za pomocą npcy. Rolę graczy widziałbym w pewnym sensie jako
nadzorców z możliwością wzywania pomocy.

Na przykład: idzie drużyna krasnoludów wschodnim korytarzem -
goblin biegnie i wzywa obronę (na przykład trolle), która blokuje
ten korytarz uniemożliwiając przejście. I teraz krasnoludy albo
wycinają trolle, albo szukają innej drogi - a w międzyczasie gobliny
odcinają kolejne:P (taki luźny pomysł - nie wiem czy dobry;)

No i z pewnością przydałaby się jakaś bezpieczna lokacja, której
nie da się zdobyć nie mając z dziesięcioosobowej drużyny.
Bo jak mi krasnoludy będą opróżniać skrzynie gildiową codziennie
to będę zły:P

Co do samej części rasowo-zawodowej.

W ogólnym zarysie te zwykłe gobliny powinny dysponować podobną
siłą do krasnoludów z Ereboru.

Szamanów natomiast fajnie byłoby wyposażyć w jakąś magię
pomocniczą - np. leczenie siebie/npcy zużywające manę, a nie
jakies przeczitowane kotły; spowalnianie przeciwnika/ przyspieszanie
sojusznika - jakieś takie bajerki, do przemyślenia. Jak tam uważacie.

W każdym razie możecie liczyć na moją pomoc, właściwie to mogę
spróbować sam napisać taką gildie, o ile oczywiście będzie jakieś
zapewnienie ze strony Administracji, że ona w ogóle powstanie.

Pozdrawiam,

Nazhag
 
   
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Gość
Temat postu:   PostWysłany: 18 Paź, 2006 - 07:35






Witam

A mnie sie pomysl gildii, ktora mialaby niejako statutowo wpisana wrogosc do innej gildii nie podoba.
O wiele lepiej, moim zdaniem, pozostawic tworzenie antagonizmow graczom. O konflikty wbrew pozorom nie jest trudno (w obecnej chwili na Warlocku oczywiscie tego nie widac z powodu malej ilosci graczy, ale w czasach gdy gralo regularnie powiedzmy powyzej nastu graczy juz sie to dawalo zauwazyc).
Trwaly konflikt miedzy gildiami jest na dluzszym dystansie meczacy dla graczy a przy gildiach, ktore maja z zalozenia samego istnienia byc wzgledem siebie wrogie przerwanie takiego konfliktu, czy nawet ograniczenie jego skali jest bardzo trudne, o ile nie niemozliwe.

Poza tym mnie sie lesne podobaja Very Happy

Pozdrawiam
Brag
 
   
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
ToRtuR
Temat postu:   PostWysłany: 18 Paź, 2006 - 09:31
Papla


Dołączył: 28 Gru, 2003
Posty: 339
Skąd: Opole
Fajny pomysł te tunele takie.
Ja gram krasnoludem i uważam, że krasnoludy powinny mieć przewagę w umach bojowych, a gobliny w umach wspomagających przetrwanie ale po równo. Na przykład:

Krasnoludy .................# Gobliny
Topory 90%................# opieka nad zwierzetami 90%
Uniki 90%...................# łowiectwo 90%
Tarczownictwo 100%.# wędkarstwo 100%
Parowanie 85%..........# tropienie 85%
Spec ofensywny.........# darmowe jedzenie w karczmie
Spec defensywny.......# darmowe picie w karczmie

Dzięki temu gildie te będą, jakby to bAran powiedział, "zrównoważone".
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drake
Temat postu:   PostWysłany: 25 Paź, 2006 - 05:43
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 11 Sie, 2002
Posty: 1020
Skąd: Roscor-Tornt
Mysle, ze komentarz jest zbedny. Wink

_________________
"Ci reptilioni są dziwni, nawet dla mnie."
Cadron, król Góry Feniksa, Mistrz Kamienia arcykapłan Gotam-Gora
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Morgein
Temat postu:   PostWysłany: 25 Paź, 2006 - 11:35
Początkujący


Dołączył: 14 Paź, 2006
Posty: 4

Ja bym dodał goblinom jeszcze plucie na odległość na 90% a krasnoludom w ramach rekompensaty podwyzszył parowanie i uniki do 100%. Very Happy Jak już jesteśmy niepoważni to do końca.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
ToRtuR
Temat postu:   PostWysłany: 25 Paź, 2006 - 15:31
Papla


Dołączył: 28 Gru, 2003
Posty: 339
Skąd: Opole
Nieeee! Plucie jest przepakowaneee!!! :P
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Warn
Temat postu:   PostWysłany: 07 Lis, 2006 - 23:39
Chochlik


Dołączył: 01 Mar, 2005
Posty: 110
Skąd: Wrocław
hmm, przy tak małej ilości graczy budowanie nowej gildii np. dla goblinów, którą i tak tworzyły by te same gobliny które i w leślnych są albo wojownikami albo i też szamanami wydaje się pewnym dublowaniem pozycji tylko trochę w innej scenerii. Dla zbudowania naturalnego konfliktu potrzeba moim zdaniem więcej graczy. Tak siłą rzeczy konflikt byłby globalny - a jak mi się zdaje, chyba nie o to chodzi

W.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
PNphpBB2 © 2003-2006