Autor |
Wiadomość |
|
Temat postu: Gildia goblinow w Morii
Wysłany: 17 Paź, 2006 - 15:29
|
|
Początkujący
Dołączył: 09 Cze, 2006
Posty: 12
|
|
Witam,
podczas luznej dyskusji na ircu pojawila sie propozycja,
zeby utworzyc w Morii gildie dla graczy. Czas w Srodziemiu
to w tej chwili jakies pol roku przed wyruszeniem Druzyny
Pierscienia, Moria jest wiec opanowana przez gobliny,
trolle, a i pewnie Balrog gdzies siedzi.
Co do gildii - przypominalaby struktura skrzyzowanie
gildii rasowej i zawodowej, tzn. istnieliby szeregowi
czlonkowie oraz silniejsi szamani.
Zabawa miedzy innymi opieralaby sie na tym, ze krasnoludy
probowalyby odzyskiwac zajete przez gobliny korytarze, sale itd.
Moznaby to w pewnien sposob porwnac to do gry w Counterstrike'a.
Jedna druzyna atakuje, a druga sie broni.
Naturalnie gobliny bylyby wyposazone w pewne bonusy wspomagajace
obrone. (wiadomo - zawsze latwiej sie bronic niz atakowac)
Chcemy wiedziec, czy znalazlyby sie aktwyne osoby chetne do
napisania oraz gry w takiej gildii. (Pytanie to kieruje przede
wszystkim do Keldona, Warna, Nazhaga, Waska oraz Braga).
Oczywiscie nie wzgardzimy pomoca w postaci opisow, pomyslow.
Ku chwale Warlocka! |
|
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 17 Paź, 2006 - 18:57
|
|
|
W końcu jakiś sensowny pomysł.
Myślę, że taka gildia wniesie trochę życia w tego prawie martwego muda.
Brak wizów w Orchii, a tym bardziej brak opiekuna LG jeszcze bardziej
motwuje mnie do tego, żeby odpowiedzieć na wasz apel.
Chętnie pograłbym w takiej gildii - pod warunkiem, że nie będziemy
chłopcami do bicia, a równorzędnym przeciwnikiem dla krasnoludów.
Co do pomysłu - jest bardzo dobry, ale trzeba by to jakoś sensownie
zbalansować - myślę, że gildia powinna by się bronić raczej sama
za pomocą npcy. Rolę graczy widziałbym w pewnym sensie jako
nadzorców z możliwością wzywania pomocy.
Na przykład: idzie drużyna krasnoludów wschodnim korytarzem -
goblin biegnie i wzywa obronę (na przykład trolle), która blokuje
ten korytarz uniemożliwiając przejście. I teraz krasnoludy albo
wycinają trolle, albo szukają innej drogi - a w międzyczasie gobliny
odcinają kolejne:P (taki luźny pomysł - nie wiem czy dobry;)
No i z pewnością przydałaby się jakaś bezpieczna lokacja, której
nie da się zdobyć nie mając z dziesięcioosobowej drużyny.
Bo jak mi krasnoludy będą opróżniać skrzynie gildiową codziennie
to będę zły:P
Co do samej części rasowo-zawodowej.
W ogólnym zarysie te zwykłe gobliny powinny dysponować podobną
siłą do krasnoludów z Ereboru.
Szamanów natomiast fajnie byłoby wyposażyć w jakąś magię
pomocniczą - np. leczenie siebie/npcy zużywające manę, a nie
jakies przeczitowane kotły; spowalnianie przeciwnika/ przyspieszanie
sojusznika - jakieś takie bajerki, do przemyślenia. Jak tam uważacie.
W każdym razie możecie liczyć na moją pomoc, właściwie to mogę
spróbować sam napisać taką gildie, o ile oczywiście będzie jakieś
zapewnienie ze strony Administracji, że ona w ogóle powstanie.
Pozdrawiam,
Nazhag |
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 18 Paź, 2006 - 07:35
|
|
|
Witam
A mnie sie pomysl gildii, ktora mialaby niejako statutowo wpisana wrogosc do innej gildii nie podoba.
O wiele lepiej, moim zdaniem, pozostawic tworzenie antagonizmow graczom. O konflikty wbrew pozorom nie jest trudno (w obecnej chwili na Warlocku oczywiscie tego nie widac z powodu malej ilosci graczy, ale w czasach gdy gralo regularnie powiedzmy powyzej nastu graczy juz sie to dawalo zauwazyc).
Trwaly konflikt miedzy gildiami jest na dluzszym dystansie meczacy dla graczy a przy gildiach, ktore maja z zalozenia samego istnienia byc wzgledem siebie wrogie przerwanie takiego konfliktu, czy nawet ograniczenie jego skali jest bardzo trudne, o ile nie niemozliwe.
Poza tym mnie sie lesne podobaja
Pozdrawiam
Brag |
|
|
|
|
|
ToRtuR
|
|
Temat postu:
Wysłany: 18 Paź, 2006 - 09:31
|
|
Papla
Dołączył: 28 Gru, 2003
Posty: 339
Skąd: Opole
|
|
Fajny pomysł te tunele takie.
Ja gram krasnoludem i uważam, że krasnoludy powinny mieć przewagę w umach bojowych, a gobliny w umach wspomagających przetrwanie ale po równo. Na przykład:
Krasnoludy .................# Gobliny
Topory 90%................# opieka nad zwierzetami 90%
Uniki 90%...................# łowiectwo 90%
Tarczownictwo 100%.# wędkarstwo 100%
Parowanie 85%..........# tropienie 85%
Spec ofensywny.........# darmowe jedzenie w karczmie
Spec defensywny.......# darmowe picie w karczmie
Dzięki temu gildie te będą, jakby to bAran powiedział, "zrównoważone". |
|
|
|
|
|
Drake
|
|
Temat postu:
Wysłany: 25 Paź, 2006 - 05:43
|
|
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy
Dołączył: 11 Sie, 2002
Posty: 1020
Skąd: Roscor-Tornt
|
|
Mysle, ze komentarz jest zbedny. |
_________________ "Ci reptilioni są dziwni, nawet dla mnie."
Cadron, król Góry Feniksa, Mistrz Kamienia arcykapłan Gotam-Gora
|
|
|
|
|
Morgein
|
|
Temat postu:
Wysłany: 25 Paź, 2006 - 11:35
|
|
Początkujący
Dołączył: 14 Paź, 2006
Posty: 4
|
|
Ja bym dodał goblinom jeszcze plucie na odległość na 90% a krasnoludom w ramach rekompensaty podwyzszył parowanie i uniki do 100%. Jak już jesteśmy niepoważni to do końca. |
|
|
|
|
|
ToRtuR
|
|
Temat postu:
Wysłany: 25 Paź, 2006 - 15:31
|
|
Papla
Dołączył: 28 Gru, 2003
Posty: 339
Skąd: Opole
|
|
Nieeee! Plucie jest przepakowaneee!!! :P |
|
|
|
|
|
Warn
|
|
Temat postu:
Wysłany: 07 Lis, 2006 - 23:39
|
|
Chochlik
Dołączył: 01 Mar, 2005
Posty: 110
Skąd: Wrocław
|
|
hmm, przy tak małej ilości graczy budowanie nowej gildii np. dla goblinów, którą i tak tworzyły by te same gobliny które i w leślnych są albo wojownikami albo i też szamanami wydaje się pewnym dublowaniem pozycji tylko trochę w innej scenerii. Dla zbudowania naturalnego konfliktu potrzeba moim zdaniem więcej graczy. Tak siłą rzeczy konflikt byłby globalny - a jak mi się zdaje, chyba nie o to chodzi
W. |
|
|
|
|
|
|