To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Gość
Temat postu:   PostWysłany: 05 Wrz, 2004 - 12:04






Przyznam sie bez bicia ze nie czytalem tego tematu w calosci, wiec mozliwe ze bylo to juz w ten czy inny sposob powiedziane. Jak zgadzam sie z tym by swiat "skondensowac" to brakowalo mi jeszcze jednej rzeczy gdy gralem w Warlock - polityki, fabuly czy tam jak to mozna nazwac. Nie byly jasne nakreslone jakies zasady "klimatyczne" panujace w swiecie, nie bylem w stanie "zanurzyc sie w intrydze". Na Arkadii jest to dosc jasne - w Ishtar wszyscy czekaja z trwoga Wink na Nilfgaard, jednoczesnie walczac lub popierajac wiewiorki. W Imperium podobnie - chaos i dwie strony barykady. Wiadomo czym teoretycznie zyje tamten swiat i mozna sie w nim odnalezc - na Warlocku niczego takiego nie znalazlem.
 
   
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Indhira
Temat postu:   PostWysłany: 05 Wrz, 2004 - 12:57
Mag Warlocka


Dołączył: 26 Lip, 2002
Posty: 252
Skąd: Wyspy Kocie
Ależ oczywiście, że jest coś takiego przynajmniej w Orchii - światem rządzą orki i inne rasy czekają, żeby przejąć władzę. Tak naprawdę to zmierzch imperium orków, ale one same tego nie zauważają. Nadchodzi era człowieka. Wszędzie są pozostałości po okrutnych wojnach, które się przetoczyły przez kontynent i zło czające się w różnych zakamarkach.
I.
Ogólne trochę informacji można znaleźć na www.krysztalyczasu.prv.pl

_________________
Ptaki powrotne umierają wśród pomarańczy na rozdrożach...
K. K. Baczyński
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Gość
Temat postu:   PostWysłany: 06 Wrz, 2004 - 00:37






Na stronie to to moze byc, jednak grajac nic takiego nie odczulem - a nie kazdy nowy gracz wpierw czyta wszystkie mozliwe lektury dotyczace swiata.
 
   
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Skans
Temat postu:   PostWysłany: 06 Wrz, 2004 - 01:32
Skryba


Dołączył: 21 Mar, 2004
Posty: 85

Na stronach poswieconych KC opisy konfiliktow sa opisane praktycznie w sposob szczatkowy i caly czas kladzie sie nacisk, ze orki rzadza itd.
To sprawia, ze w pierwszym odruchu oceniamy swiat KC jako cukierkowy.

W "rzeczywistosci" konflikty mniej lub bardziej ukryte przetaczaja sie po Ochrii, a sama jej historia obfituje w wojny i rzezie ktorymi nie musi sie wstydzic przed Warhammerem i Saga wiedzminska jesli chodzi komus o ilosc lejacej sie posoki i gwaltownosc. O roznych delikatnie mowiac incydentach (i niecheciach) zdarzajacych sie pomiedzy niektorymi rasami, a nawet pomiedzy poszczegolnymi odlamami tychze ras to juz nie wspomne. Sam swiat jest przedstawiony jako stojacy u progu nowych zmian, po ktorych wyloni sie nowy lad (czyli po staremu "Bedzie pewnikiem wojna Panie" Cool )

Czemu nie ma tego na Warlocku, to dobre pytanie do niektorych. Niestety jest to temat po ktorym pewnie rozgorzala by kolejna ostra polemika, a ja sobie chce odpoczac w nastepnym tygodniu Very Happy
Pozdro.

Ps. Na Arkadii to akurat mozna sobie bylo tez zyc jak u Pana Boga za piecem i nie miec pojecia o zadnych konfliktach o co w nich chodzi i jakie zajac w stosunku do nich stanowisko. Mud nigdy sam w sobie tego nie dokona by dalo sie odczuc konflikt (albo inaczej mozna to zrobic tylko wymaga to kolosalnego nakladu pracy). Dlatego takie sprawy jak pchanie wozka zwanego klimatem w odpowiednia strone nalezy do graczy jak i wizow. A to niestety wymaga wiekszej wiedzy o swiecie w jakim probojemy grac/odgrywac jakas postac.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drannor
Temat postu:   PostWysłany: 14 Lip, 2005 - 11:29
Expiarz wieściowy


Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757

Cytat:
Ja rozwine mala propozycje, odnosnie losowego pojawiania sie w cialach zabitych potworow roznych unikatowych przedmiotow.

Podam przyklad:
Bijemy sobie na jakims expowisku, jakies tam potwory. Zabilismy juz 150 i nagle ku naszemu zdziwieniu znajdujemy w ciele, jakis przedmiot, ktorego w innych cialach nie znalezlismy.
W zaleznosci od sily potworkow takie unikatowe przedmioty wypadalyby czesciej lub rzadziej. Ze slabszych potworkow wypadalyby rzadziej i slabsze (jesli idzie o bronie i zbroje), bo zabija sie ich nieporywnywalnie wiecej. Natomiast z mocniejszych potworkow wypadalyby troche czesciej i mocniejsze (np. raz na iles tam zabitych bossow moze sie zdarzyc, ze znajdziemy runiczna zbroje, ktora ten boss np. zamowil u jakiegos kowala w dalekich stronach, jednym slowem mamy szczescie).

Co daje system losowego 'wypadania' przedmiotow? Otoz znaczaco podnosi miodnosc! Gram w Tibie, gdzie jest cos takiego i radosc, gdy po zabiciu 100 smokow wypadnie nam jakas ciekawa tarcza, jest ciezka do opisania:). Po drugie troche zniknie problem braku zainteresowania niektorymi expowiskami, bo wszedzie bedzie mozna trafic cos ciekawego.


Pomysl Kharegna odszedl wraz z nim. Co inni wizowie sądzą o idei losowego wypadania przedmiotow? Upadla calkiem, czy poprostu nie ma rąk do realizacji?

_________________
W sercu sługi Bożego, młotu na czarownice, płonie święty żar wiary i pragnienie służby. Miecz w ręku Pana tnie, by oddzielić plewy od ziaren, by plewy spalić w ogniu.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Tor
Temat postu:   PostWysłany: 14 Lip, 2005 - 11:37
Początkujący


Dołączył: 21 Mar, 2004
Posty: 22

Czuc Diablo i MMORPGami na kilometr.
Czy to dobrze?
Nie wydaje mi sie.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drannor
Temat postu:   PostWysłany: 14 Lip, 2005 - 12:19
Expiarz wieściowy


Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757

Bez watpienia pomysl pochodzi z MMORPG, co Kharegn zaznaczyl.
Bez watpienia rowniez sprawdza sie w grach on-line jak i w diablopodobnych.
Pytanie brzmi: czy losowe wypadanie przedmiotow moze pomoc Warlockowi, czy mu zaszkodzi?

_________________
W sercu sługi Bożego, młotu na czarownice, płonie święty żar wiary i pragnienie służby. Miecz w ręku Pana tnie, by oddzielić plewy od ziaren, by plewy spalić w ogniu.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Tor
Temat postu:   PostWysłany: 14 Lip, 2005 - 15:09
Początkujący


Dołączył: 21 Mar, 2004
Posty: 22

Bezmyslne oranie setek potworow w celu zabrania czegos ciekawego z ciala na triggu, po to zeby lepiej bezmyslnie orac potwory zaszkodzi kazdemu mudowi.
Mud tym sie rozni od Mmorpg czy Diablo, ze kladzie nacisk na odegranie postaci oraz zaleznosci panujacych w swiecie.
To jest obecnie problem Warlocka, ze absolutnie nie ma nic do roboty poza expieniem, a erpegowac nie ma z kim bo nawet jesli ktos jest to wszyscy bezmyslnie expia. Rozwijanie mozliwosci jakie da nam expienie nie jest chyba rozwiazaniem?
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Krwin
Temat postu:   PostWysłany: 14 Lip, 2005 - 18:18
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 12 Paź, 2003
Posty: 16777215
Skąd: Wwa
Rozwijanie kazdych mozliwosci jest doskonalym rozwiazaniem, jedyne czego na prawde potrzeba to jakiejs konsekwencji i ciaglosci w realizowaniu owych rozwazan.
Ja osobiscie jestem zdania ze rzeczywiscie sensowne bylo by urozmaicenie gry o jakies ciekawe losowe "eventy" choc mam watpliwosci czy musi do dotyczyc akurat zabijania mobow, lub czy TYLKO zabijania mobow.
Mam wrazenie ze aspekty erpegowe na mudzie sa troche niedopieszczone, bizuteria, jakakolwiek forma handlu i realiozania sie poza walka, takze dajaca jakiekolwiek przywileje moze byc bardzo wskazana i przyciagnac nowych graczy.
Z tego co orientuje sie (nie jestem na bierzaco) w sytuacji muda, to rzeczywiscie glownym aspektem gry jest exp, a jak wiemy dlugo sie tutaj zdobywa, i nowy gracz jesli ma perspektywe grania w gronie samych silniejszych postaci, gdy jedynym czynnikiem ksztaltujacym postac jest wlasnie sila, moze byc odrobine zniechecony.
Oczywiscie zadne rewolucje tutaj nie pomoga, jedynie uzupelnienie o pare, chocby odrobine neutralizujacych ten stan szczegolow, moze cos pomoc.
I wcale nie sadze ze musza to byc rozwiazania nowatorskie, wystarczy przeszczepic te znane z innych, popularnych mudow.
Co wcale nie znaczy, ze nie mozna wprowadzic losowych bajerow dla mobow.
Pozdrawiam.

_________________
uczucia cieple i serdeczne sa zawsze banalne i nieprzydatne, artystyczne zas sa tylko podraznienia i zimne ekstazy naszego zepsutego systemu nerwowego, Lizawieto- T. Mann
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
PNphpBB2 © 2003-2006