Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
ghror
Temat postu: Spis ciosow.  PostWysłany: 05 Lut, 2008 - 00:08
Początkujący


Dołączył: 04 Lut, 2008
Posty: 11

Ma ktos moze spis ciosow? Jesli tak, to zaoszczedzi mi zmudnego wylapywania wszystkich ich rodzaji, a jest ich sporo. Z gory dzieki Smile
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Lokkak
Temat postu:   PostWysłany: 05 Lut, 2008 - 01:27
Mądrala


Dołączył: 25 Kwi, 2004
Posty: 207
Skąd: Edoral
mam takie coś:
ciecia
gleboko tnie, plytko nacina, powierzchownie nacina, w pol rozcina, rozcina, rozplatuje, szeroko kroi, zacina

obicia
gruchocze, kruszy, miazdzy, muska, obija, doszczetnie rozgniata, rozgniata, tlucze, mocno uderza, uderza

klucia
dziurawi, plytko dzga, bolesnie kluje, nabija, bolesnie nakluwa, plytko nakluwa, gleboko pcha, na wylot przebija, przebija, przekluwa

przysłowek
bez problemu, bez trudu, blyskawicznie, dokladnie, dynamicznie, gladko, ledwo, mistrzowsko, niemrawo, niepewnie, nieporadnie, niezdarnie, niezgrabnie, niezrecznie, perfekcyjnie, pewnie, plynnie, powolnie, prosto, szczesliwie, udanie, umiejetnie, wprawnie, zgrabnie, zrecznie, zwinnie, z latwoscia, z mozolem, z trudem, z wysilkiem

Do tego zatrzymanie na tarczy, parowanie, unik, ciosy zwierząt, ciosy z magików, ciosy specjalne .... Wink

Hmm - mam wrażenie, że coś jest nie tak z tymi kombinacjami - mógłby ktoś je poprawić?

Pozdrawiam. Smile
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drake
Temat postu:   PostWysłany: 05 Lut, 2008 - 03:29
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 11 Sie, 2002
Posty: 1020
Skąd: Roscor-Tornt
Lokkak napisał:
mam takie coś:
ciecia
gleboko tnie, plytko nacina, powierzchownie nacina, w pol rozcina, rozcina, rozplatuje, szeroko kroi, zacina

obicia
gruchocze, kruszy, miazdzy, muska, obija, doszczetnie rozgniata, rozgniata, tlucze, mocno uderza, uderza

klucia
dziurawi, plytko dzga, bolesnie kluje, nabija, bolesnie nakluwa, plytko nakluwa, gleboko pcha, na wylot przebija, przebija, przekluwa

przysłowek
bez problemu, bez trudu, blyskawicznie, dokladnie, dynamicznie, gladko, ledwo, mistrzowsko, niemrawo, niepewnie, nieporadnie, niezdarnie, niezgrabnie, niezrecznie, perfekcyjnie, pewnie, plynnie, powolnie, prosto, szczesliwie, udanie, umiejetnie, wprawnie, zgrabnie, zrecznie, zwinnie, z latwoscia, z mozolem, z trudem, z wysilkiem

Do tego zatrzymanie na tarczy, parowanie, unik, ciosy zwierząt, ciosy z magików, ciosy specjalne .... Wink

Hmm - mam wrażenie, że coś jest nie tak z tymi kombinacjami - mógłby ktoś je poprawić?

Pozdrawiam. Smile


Ja mam takie (TF).
Kod:

/def -F -PhCwhite -t' (powierzchownie zacina|plytko nakluwa|lekko obtlukuje) (cie|)' Cios_sila1_ktos
/def -F -PhCwhite -t'( |^)([Pp]owierzchownie zacina|[Pp]lytko nakluwa|[Ll]ekko obtlukuje)sz ' Cios_sila1_ja
/def -F -PhCyellow -t' (plytko nacina|bolesnie kluje|tlucze) (cie|)' Cios_sila2_ktos
/def -F -PhCyellow -t'( |^)([Pp]lytko nacina|[Bb]olesnie kluje|[Tt]lucze)sz ' Cios_sila2_ja
/def -F -PhCcyan -t' (rozcina|plytko wbija|bolesnie obija) (cie|)' Cios_sila3_ktos
/def -F -PhCcyan -t'( |^)([Rr]ozcina|[Pp]lytko wbija|[Bb]olesnie obija)sz ' Cios_sila3_ja
/def -F -PCmagenta -t' (szeroko kroi|wbija|mocno uderza) (cie|)' Cios_sila4_ktos
/def -F -PCmagenta -t'( |^)([Ss]zeroko kroi|[Ww]bija|[Mm]ocno uderza)sz ' Cios_sila4_ja
/def -F -PhCmagenta -t' (gleboko tnie|dziurawi|gruchocze) (cie|)' Cios_sila5_ktos
/def -F -PhCmagenta -t'( |^)([Gg]leboko tnie|[Dd]ziurawi|[Gg]ruchocze)sz ' Cios_sila5_ja
/def -F -PCred -t' (mocno rozcina|nabija|kruszy) (cie|)' Cios_sila6_ktos
/def -F -PCred -t'( |^)([Mm]ocno rozcina|[Nn]abija|[Kk]ruszy)sz ' Cios_sila6_ja
/def -F -PhCred -t' (makabrycznie rozplatuje|przebija na wylot|miazdzy) (cie|)' Cios_sila7_ktos
/def -F -PhCred -t'( |^)([Mm]akabrycznie rozplatuje|[Pp]rzebija na wylot|[Mm]iazdzy)sz ' Cios_sila7_ja

Moze i stare ale dziala. Copyright @ Garagoth.
Calosc pliku dostepna tutaj:
http://akson.sgh.waw.pl/~ro26082/hilites.tf

Plus niektore gildie maja wlasne opisy (ale nalezaloby je moim zdaniem jeszcze dopracowac).

_________________
"Ci reptilioni są dziwni, nawet dla mnie."
Cadron, król Góry Feniksa, Mistrz Kamienia arcykapłan Gotam-Gora
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Esail
Temat postu:   PostWysłany: 05 Lut, 2008 - 07:41
Mag Warlocka


Dołączył: 07 Lis, 2003
Posty: 191
Skąd: Opole
Drake napisał:

Plus niektore gildie maja wlasne opisy (ale nalezaloby je moim zdaniem jeszcze dopracowac).


To znaczy? Jezeli to gildie pisane przeze mnie to moglbys rozwinac? Lub lepiej wyslac na prv albo maila?

Es.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drake
Temat postu:   PostWysłany: 05 Lut, 2008 - 16:13
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 11 Sie, 2002
Posty: 1020
Skąd: Roscor-Tornt
Esail napisał:
Drake napisał:

Plus niektore gildie maja wlasne opisy (ale nalezaloby je moim zdaniem jeszcze dopracowac).


To znaczy? Jezeli to gildie pisane przeze mnie to moglbys rozwinac? Lub lepiej wyslac na prv albo maila?

Es.

Wyslalem maila - juz sie pisza poprawki.

_________________
"Ci reptilioni są dziwni, nawet dla mnie."
Cadron, król Góry Feniksa, Mistrz Kamienia arcykapłan Gotam-Gora
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
ghror
Temat postu:   PostWysłany: 06 Lut, 2008 - 11:43
Początkujący


Dołączył: 04 Lut, 2008
Posty: 11

Dzieki za pomoc, wrzucam moja wersje kolorowania na Zmuda. Moze komus sie przyda Wink Brakujace opisy (a zdarzaja sie takie) wystarczy dodac do odpowiednich zmiennych.

Kod:
 #CLASS {ciosy}
#VAR zadajesz {powierzchownie nacinasz|plytko nakluwasz|lekko obtlukujesz|plytko nacinasz|bolesnie klujesz|tluczesz|rozcinasz|plytko wbijasz|bolesnie obijasz|szeroko kroisz|wbijasz|mocno uderzasz|gleboko tniesz|dziurawisz|gruchoczesz|mocno rozcinasz|nabijasz|kruszysz|makabrycznie rozplatujesz|przebijasz na wylot|miazdzysz|rozgniatasz}
#VAR zadaje {powierzchownie nacina|plytko nakluwa|lekko obtlukuje|plytko nacina|bolesnie kluje|tlucze|rozcina|plytko wbija|bolesnie obija|szeroko kroi|wbija|mocno uderza|gleboko tnie|dziurawi|gruchocze|mocno rozcina|nabija|kruszy|makabrycznie rozplatuje|przebija na wylot|miazdzy|rozgniata}
#VAR otrzymujesz {powierzchownie nacina cie|plytko nakluwa cie|lekko obtlukuje cie|plytko nacina cie|bolesnie kluje cie|tlucze cie|rozcina cie|plytko wbija ci|bolesnie obija cie|szeroko kroi cie|wbija ci|mocno uderza cie|gleboko tnie cie|dziurawi cie|gruchocze cie|mocno rozcina cie|nabija cie|kruszy cie|makabrycznie rozplatuje cie|przebija na wylot cie|miazdzy cie|rozgniata cie|obija cie|uderza cie|muska cie}
#VAR parujesz {lecz parujesz je|zastawiasz sie|parujesz|lecz zastawiasz sie|unikasz|}
#VAR paruje {lecz paruje je|zastawia sie|paruje|unika|nie udaje ci sie trafic}
#TRIGGER {{@zadajesz}} {#cw aqua}
#TRIGGER {{@zadaje}%q} {#cw coral}
#TRIGGER {{@otrzymujesz}%q} {#cw under,orange}
#TRIGGER {lecz {jego|jej|jego} {cios|bron} zatrzymuje sie na} {#co crimson}
#TRIGGER {{@parujesz}} {#co crimson}
#TRIGGER {lecz {twoj cios|twoja bron} zatrzymuje sie na} {#co darkkhaki}
#TRIGGER {{@paruje}%q} {#co darkkhaki}
#CLASS 0


edit:
Jeszcze graficzna kondycja, przedstawiona za pomoca roznokolowych # .

Kod:

#CLASS {kondycja|2}
#TRIGGER {^{> |}Jestes w pelni zdrow.} {#sub {[%ansi(10)##############%ansi(2)] %ansi(14)Ty%ansi(2).}}
#TRIGGER {^{> |}Jestes w swietnej kondycji.} {#sub {[%ansi(8)#%ansi(10)#############%ansi(2)] %ansi(2)Ty%ansi(2).}}
#TRIGGER {^{> |}Jestes w dobrym stanie.} {#sub {[%ansi(8)##%ansi(10)############%ansi(2)] %ansi(14)Ty%ansi(2).}}
#TRIGGER {^{> |}Jestes poturbowany.} {#sub {[%ansi(8)###%ansi(10)###########%ansi(2)] %ansi(14)Ty%ansi(2).}}
#TRIGGER {^{> |}Jestes lekko ranny.} {#sub {[%ansi(8)####%ansi(12)##########%ansi(2)] %ansi(14)Ty%ansi(2).}}
#TRIGGER {^{> |}Jestes pokiereszowany.} {#sub {[%ansi(8)#####%ansi(12)#########%ansi(2)] %ansi(14)Ty%ansi(2).}}
#TRIGGER {^{> |}Jestes poraniony.} {#sub {[%ansi(8)######%ansi(12)########%ansi(2)] %ansi(14)Ty%ansi(2).}}
#TRIGGER {(*) jest w pelni zdro{w|a}.} {#sub {[%ansi(10)##############%ansi(2)] %1.}}
#TRIGGER {(*) jest w dobrym stanie.} {#if ("%1"!="Wyglada na to, ze") {#sub {[%ansi(8)##%ansi(10)############%ansi(2)] %1%ansi(2).}}}
#TRIGGER {(*) jest lekko rann{y|a}.} {#sub {[%ansi(8)####%ansi(10)##########%ansi(2)] %1%ansi(2).}}
#TRIGGER {(*) jest rann{y|a}.} {#sub {[%ansi(8)#######%ansi(12)#######%ansi(2)] %1%ansi(2).}}
#TRIGGER {(*) jest w zlej kondycji.} {#sub {[%ansi(8)########%ansi(12)######%ansi(2)] %1%ansi(2).}}
#TRIGGER {(*) jest ciezko rann{y|a}.} {#sub {[%ansi(8)##########%ansi(13)####%ansi(2)] %1%ansi(2).}}
#TRIGGER {(*) jest ledwo zyw{y|a}.} {#sub {[%ansi(8)############%ansi(13)##%ansi(2)] %1%ansi(2).}}
#TRIGGER {(*) jest poturbowan{y|a}.} {#sub {[%ansi(8)###%ansi(10)###########%ansi(2)] %1%ansi(2).}}
#TRIGGER {(*) jest poranion{y|a}.} {#sub {[%ansi(8)######%ansi(12)########%ansi(2)] %1%ansi(2).}}
#TRIGGER {(*) jest pokiereszowan{y|a}} {#sub {[%ansi(8)#####%ansi(12)#########%ansi(2)] %1%ansi(2).}}
#TRIGGER {(*) jest w zlym stanie.} {#sub {[%ansi(8)#########%ansi(12)#####%ansi(2)] %1%ansi(2).}}
#TRIGGER {(*) jest na skraju smierci.} {#sub {[%ansi(8)#############%ansi(13)#%ansi(2)] %1%ansi(2).}}
#TRIGGER {(*) jest w swietnej kondycji.} {#sub {[%ansi(8)#%ansi(10)#############%ansi(2)] %1%ansi(2).}}
#TRIGGER {(*) jest zmasakrowan{y|a}.} {#sub {[%ansi(8)###########%ansi(13)###%ansi(2)] %1%ansi(2).}}
#TRIGGER {^{> |}Jestes ranny.} {#sub {[%ansi(8)#######%ansi(12)#######%ansi(2)] %ansi(14)Ty%ansi(2).}}
#TRIGGER {^{> |}Jestes w zlej kondycji.} {#sub {[%ansi(8)########%ansi(12)######%ansi(2)] %ansi(14)Ty%ansi(2).}}
#TRIGGER {^{> |}Jestes w zlym stanie.} {#sub {[%ansi(8)#########%ansi(13)#####%ansi(2)] %ansi(14)Ty%ansi(2).}}
#TRIGGER {^{> |}Jestes ciezko ranny.} {#sub {[%ansi(8)##########%ansi(13)####%ansi(2)] %ansi(14)Ty%ansi(2).}}
#TRIGGER {^{> |}Jestes zmasakrowany.} {#sub {[%ansi(8)###########%ansi(13)###%ansi(2)] %ansi(14)Ty%ansi(2).}}
#TRIGGER {^{> |}Jestes ledwo zywy.} {#sub {[%ansi(8)############%ansi(13)##%ansi(2)] %ansi(14)Ty%ansi(2).}}
#TRIGGER {^{> |}Jestes na skraju smierci.} {#sub {[%ansi(8)#############%ansi(13)#%ansi(2)] %ansi(14)Ty%ansi(2).}}
#CLASS 0
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Tens
Temat postu:   PostWysłany: 06 Lut, 2008 - 14:15
Skryba


Dołączył: 28 Kwi, 2004
Posty: 63
Skąd: Riddermarchia
Czolem ghror. Zrezygnowales z tamtego durnego muda i zaczynasz zabawe z warlockiem? Trafny wybor.

_________________
"Empatia to twoj bol w moim sercu."
"Per aspera ad astra." (Seneka)
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drannor
Temat postu:   PostWysłany: 06 Lut, 2008 - 14:27
Expiarz wieściowy


Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757

Co to za chlor? Bo potrzeba mi opisowca na dużą twierdzę krasnoludzką. Razz

_________________
W sercu sługi Bożego, młotu na czarownice, płonie święty żar wiary i pragnienie służby. Miecz w ręku Pana tnie, by oddzielić plewy od ziaren, by plewy spalić w ogniu.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Tens
Temat postu:   PostWysłany: 06 Lut, 2008 - 14:29
Skryba


Dołączył: 28 Kwi, 2004
Posty: 63
Skąd: Riddermarchia
Znowu? Co Ty drannor wymyslasz. Jakas nowa gildia? No bez jaj Razz Tobie juz wystarczy, idz na emeryturke jak obiecywales ;p

_________________
"Empatia to twoj bol w moim sercu."
"Per aspera ad astra." (Seneka)
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drannor
Temat postu:   PostWysłany: 06 Lut, 2008 - 15:43
Expiarz wieściowy


Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757

No idę właśnie. Jakaś ciepła posadka na emeryturkę. Król, czy coś. Razz

_________________
W sercu sługi Bożego, młotu na czarownice, płonie święty żar wiary i pragnienie służby. Miecz w ręku Pana tnie, by oddzielić plewy od ziaren, by plewy spalić w ogniu.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
PNphpBB2 © 2003-2006