Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Drannor
Temat postu: Wardisk  PostWysłany: 20 Sie, 2007 - 15:49
Expiarz wieściowy


Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757

Witam,

Kungar na bazie Arkdiska stworzył klienta do gry w Warlocka.
Nie krępujcie się i używajcie Wink

Link:
http://rapidshare.com/files/50159082/Wardisk.rar

Manual by Kungari:
Kod:

Podstawowe makra (czyli bindy):
ctrl+x zamyka okienko MM. Nie rób tego myszką bo wystapi błąd.
ctrl+shift+q łączy nas ponownie jeśli nastąpiła utrata połączenia
ctrl+shift+k wymazuje i wczytuje skrypty. Jak dokonujesz zmiany w trakcie gry w skryptach to pierwsze kliknięcie czyści pamięć zaś drugie wczytuje zmienione skrypty. Ma to też zastosowanie jeśli chcesz przez chwilę grać na czystym MM bez skryptów.
ctrl+shift+f9 do f12 ustawia autoucieczkę. Bardzo pomocne.
Kombinacje f1,f2 i ctrl dobywanie i opuszczanie broni i ekwipunku z chowaniem tych rzeczy do plecaka.
ctrl+shift+f3 picie ze studni
f3 przejdz do tyłu
ctrl+f3 przejdz do przodu
f4 picie z fontanny
ctrl+f4 wyciaganie monet z plecaka
ctrl+shift+f4 chowanie monet do plecaka
f5 branie monet z ciala
ctrl+f5 bierzesz monety z plecaka,kupujesz bilet i wsiadasz na statek
ctrl+shift+f5 zsiadasz ze statku
f6 zamykasz i otwierasz plecak. Pierwsze kliknięcie otwiera drugie zamyka
f7 szukaj ziol
ctrl+f7 sprzedawanie ziol, także w pseudotrigach pod zero na numerycznej
f8 wycinasz skorę z ciala ctrl+f8 przedstawiasz sie
f9 kondycja wszystkich
ctrl+f9 kondycja
f10 wesprzyj
ctrl+f10 przestan walczyć;przestan
f11 kdosiadz konika
ctrlf11 kzsiadz z konika. Jesli będziesz miał innego wierzchowca popraw sobie te makra w skrypcie q_after
f12 i;stan
ctrl+shift+l bierzesz butelke z plecaka i napelniasz lampe
ctrl+l gasisz i zapalasz lampe
cyferki na numerycznej oprócz 0 i 5 chodzenie (wyłączone Num Lock!)
5 na numerycznej sp
alt+5 na num. wez wszystko z ciala
ctrl+5 na num. sp;ob cialo
ctrl+ kierunek na num. włącza lazik. Wyłączenie nastepuje po dojściu do skrzyzowania lub wcisnieciu jakiegokolwiek kierunku.
ctrl+s zmiana tempa chodzenia lazika
alt+kierunek na numerycznej: przemknij na (kierunek)
ctrl+gwiazdka na numerycznej: ob plecak
Page Up gora
Page Down dol
ctrl+Page Up wstan
ctrl+ Page Down usiadz przy stole
0 na numerycznej to klawisz komend domyślnych. Przeglądasz dzieki niemu oferte sklepow. Sprzedajesz kamienie i ziola. Pijesz z przygodnych źródeł wody. Ubierasz się zaraz po zalogowaniu. Zamieniasz miedz i srebro na złoto w kantorach i bankach. Wsiadasz i wysiadasz z balonu. Otwierasz niektóre bramy. Pokonujesz niektóre przejścia np. wchodzisz na płaskowyż z siedzibą Przebudzonych reptilionów, wchodzisz do jaskini koboldów. Siodlasz konika (jesli kupisz innego wierzchowca musisz zmienić ten fragment w skrypcie kp_0: /action {^Stajenny przyprowadza ci %0} {/var {Vexp} {kzaloz oglowie konikowi;kosiodlaj konika;kprzyczep wodze konikowi}} Także jeśli w stajni będzie inny komunikat przy przyprowadzaniu.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Kungar
Temat postu:   PostWysłany: 20 Sie, 2007 - 18:57
Chochlik


Dołączył: 13 Lut, 2007
Posty: 134

Dzięki Drannor.

Jeśli ktoś ma jakieś pytania co do używania to na tyle na ile pozwala mi moja skromna wiedza informatyczna postaram się odpowiadać.
Nie jest to jakieś cudo, ale jest darmowy i pozwała całkiem zielonym graczom nie mającym pojęcia o pisaniu skryptów na w miarę komfortową grę.


PS.
Boje się tylko czy młodzi gracze poradzą sobie ze ściągnięciem. Idealnie by było gdyby programik był do ściągnięcia ze strony warlocka.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Yarkom
Temat postu:   PostWysłany: 21 Sie, 2007 - 13:37
Mag Warlocka


Dołączył: 13 Lis, 2002
Posty: 182
Skąd: Orchia
Brawa za zadany trud.
Osobiscie jestem przyzwyczajony do TFa, jednak tam skrypty to problem.
Jeszcze poogladam program. Z tego co zauwazylem to mam taka propozycje: Moze spakowac zipem albo jako samorozpakowujace archiwum? Rar jest juz teraz mniej rozpowszechniny jak kiedys i sporo nowych graczy moze miec problem z rozpakowaniem. Odnosnie umieszczenia go na www to osobiscie jestem za, ale zobaczymy co admin powie.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer ICQ 
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Kungar
Temat postu:   PostWysłany: 22 Sie, 2007 - 08:08
Chochlik


Dołączył: 13 Lut, 2007
Posty: 134

Nie mam nic przeciwko. Program nie jest zresztą moją własnością. Każdy ma prawo robić z nim co uważa za stosowne.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Indhira
Temat postu:   PostWysłany: 22 Sie, 2007 - 09:54
Mag Warlocka


Dołączył: 26 Lip, 2002
Posty: 252
Skąd: Wyspy Kocie
Jak mi się uda rozpracować dodawanie plików to postaram się dodać.

Pozdrawiam,
Indhira.

_________________
Ptaki powrotne umierają wśród pomarańczy na rozdrożach...
K. K. Baczyński
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Kungar
Temat postu: Aktualizacja, porawki.  PostWysłany: 10 Wrz, 2007 - 15:20
Chochlik


Dołączył: 13 Lut, 2007
Posty: 134

Dodałem nowe pozycje do spisu broni i wprowadziłem porawke w odmianie broni "byzdygan". Zmienione/dodane fragmenty skryptów podaje poniżej. Maczeta i sulica testowana, reszta nie. Zawsze to jakiś przykład jak dodawać nowe bronie i zbroje.


Lokalne-odmiana.txt
Kod:
/variable {VOdmiana} {324} {GOdmianaWyrazy}
/array {TOdmiana} {400,8} {GOdmianaWyrazy}

/assign {TOdmiana} {197,1} {buzdygan}
/assign {TOdmiana} {197,2} {buzdyganu}
/assign {TOdmiana} {197,3} {buzdygan}

/assign {TOdmiana} {319,1} {maczeta}
/assign {TOdmiana} {319,2} {maczety}
/assign {TOdmiana} {319,3} {maczete}
/assign {TOdmiana} {320,1} {sulica}
/assign {TOdmiana} {320,2} {sulicy}
/assign {TOdmiana} {320,3} {sulice}
/assign {TOdmiana} {321,1} {ordynka}
/assign {TOdmiana} {321,2} {ordynki}
/assign {TOdmiana} {321,3} {ordynke}
/assign {TOdmiana} {322,1} {spodniczka}
/assign {TOdmiana} {322,2} {spodniczki}
/assign {TOdmiana} {322,3} {spodniczke}
/assign {TOdmiana} {323,1} {partyzana}
/assign {TOdmiana} {323,2} {partyzany}
/assign {TOdmiana} {323,3} {partyzane}
/assign {TOdmiana} {324,1} {lanca}
/assign {TOdmiana} {324,2} {lancy}
/assign {TOdmiana} {324,3} {lance}


Skrypt q_bron5
Kod:

/itemadd {LBronDobywalna} {ordynka}
/itemadd {LBronDobywalna} {maczeta}
/itemadd {LBronDobywalna} {sulica}
/itemadd {LBronDobywalna} {partyzana}
/itemadd {LBronDobywalna} {lanca}



/itemadd {LBronZakladalna} {spodniczka}
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
PNphpBB2 © 2003-2006