Warlock - Oficjalna Strona

Technikalia - Mudlet - co drzemie w skryptach i z czego da sie skorzystać

Garagoth - 03 Lip, 2013 - 00:24
Temat postu: Mudlet - co drzemie w skryptach i z czego da sie skorzystać
Postanowiłem zacząć spisywać użyteczne rzeczy dla tych którzy chca coś pisać.

Dodałem wysyłanie eventów (w nawiasie argumenty):
warlock.newRoom (id)
warlock.someoneAttacks (agresor, cel)
warlock.someoneDied (zabojca, ofiara)
warlock.newSession (imie)

Jak używać eventów?
tworzymy nowy skrypt i nazywamy go jakoś, np: my_newSession
w add user defined handler wpisujemy: warlock.newSession i klikamy guzik +
w skrypcie piszemy:
Kod:

function my_newSession(imie)
    echo("Jakbys juz zapomnial, to masz na imie " .. imie .. " !\n")
    send("zaloz plaszcz")
    send("zapal fajke")
end


Więcej eventów specyficznych dla różnych czynności pojawi się w przyszłości. Mają one na celu oszczędzenia pisania triggerów jeśli chcecie dodać jakąś funkcjonalność do już działającej.
-------------------------------------------------------------------------------

Poźniej dodam o poziomach opisów, gdzie dodawać wlasne skrypty (nie w folderze "warlock"), jak robić bindy do klawiszy, aliasy etc. Teraz idę spać.

G.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
PNphpBB2 © 2003-2006