Warlock - Oficjalna Strona

Wieści z Warlocka - Klient oficjalny Warlocka

Garagoth - 10 Maj, 2013 - 14:52
Temat postu: Klient oficjalny Warlocka
Witam,

Robiłem jakieś tam prace żeby klienta dla Warlocka fajnego napisać.
Wybór mój padł na Mudlet'a (http://www.mudlet.org, wersja 2.1 przynajmniej).
Klient trochę toporny momentami, ale ma najwięcej możliwości spośród tych które oglądałem (i są bezpłatne).

Po stworzeniu profilu do Warlocka należy koniecznie zaznaczyć w opcjach "Enable GMCP" i zrestartować klienta. To ważne!
Po ponownym połączeniu z Warlockiem powinny zainstalować się samoistnie skrypty które napisałem, należy niestety ponownie zrestartować klienta po tym.

Skrypty są bardzo początkujące i pełne błędów, ale może komuś się spodoba i zacznie rozwijać razem ze mną.

Na start dostępna jest komenda /help
Mape która się tworzy sama w miarę zwiedzania świata można oczywiście edytować (czasami trzeba niestety), przesuwać, przybliżać i oddalać oraz dodawać komentarze.

Przykładowy zrzut ekranu mudleta wyglada tak.
Zapraszam do komentowania, pisania patchy, rozbudowy funkcjonalności...

Pozdrawiam,
Garagoth.
Amar - 10 Maj, 2013 - 18:59
Temat postu:
Witam,

Jestem jeszcze w fazie oszołomienia tym kodem ale już widzę, że wszystko jest na bardzo dobrej drodze :]
Bardzo podoba mi się mapper i okienka z kondycjami. Kod jest przejrzysty.

Myślę, że drobne ulepszenia będą się pojawiać.

Dziękuję za trud i czas jaki poświęciłeś na ten kod.

Amar
krupek - 13 Maj, 2013 - 14:24
Temat postu: Klient oficjalny Warlocka
Fajne. Tylko szkoda, że po Debianem sie lekko wysypuje.


Pozdrawiam
Kruppek
Garagoth - 13 Maj, 2013 - 14:38
Temat postu:
Mudlet jest miejscami trochę toporny, ale wersja 2.1 (upewnij się którą masz, Debian ma tendencję do posiadania starawych rzeczy...) mi działa całkiem nieźle, zarówno pod Ubuntu jak i pod Arch Linux'em.

G.

P.S.
Zmniejsz proszę sygnaturkę bo bydlacka jest...
Amar - 13 Maj, 2013 - 17:26
Temat postu: Fedora 17
Mi pod Fedorą 17 (Beefy Miracle) też działa bardzo dobrze, jak dotąd udało mi się wyłączyć "awaryjnie" całego klienta tylko raz i to przez moje grzebanie w kodzie.

Zmieniłbym tą część podczas walki z pojawiającymi się okienkami z kondycją wrogów. Jeśli na lokacji atakuje mnie kilka mobków to jedno okienko przykrywa drugie i nie zawsze ten mob, którego ja biję jest w okienku na wierzchu. Zamysł bardzo dobry - oszczędza miejsce ale dobrze byłoby mieć jakiś skrypt do przesuwania okienek lub jakiś inny do ich rozmieszczania podczas walki automatycznie obok siebie.

Jedno głupie pytanko - ta literka "C" pod "W" w oddzielnym okienku czatu - co ona reprezentuje?
--------------
edit:
Odwrotnie - chodziło mi o literę 'W' pod literą 'C' a nie na odwrót.
Garagoth - 13 Maj, 2013 - 20:09
Temat postu:
Pod zakładką 'W' jest drugie okienko w którym pojawiają się rozmowy z wizami - czyli wezwij i odpowiedz oraz przekazy od czarodziei.

Pozycjonowanie okienek z kondycją jest delikatnie mówiąc słabe i zdaję sobie z tego sprawę... nie wiem jak to lepiej (koncepcyjnie) rozmieścić. Pomijam fakt że czasami jakoś źle zaczyna się rozmieszczać, jest w dodatku błąd w Mudlecie związany z tym (przeze mnie zgłoszony tak btw...)
Główny problem z GUI jest taki że raz stworzonego elementu GUI nie da się usunąć. Można jedynie ukryć... Pracują nad tym Wink

G.
Amar - 26 Maj, 2013 - 16:59
Temat postu:
Zauważyłem zmiany pod względem rozmieszczania okienek z kondycjami wrogów i członków drużyny, idzie to w bardzo dobrą stronę, początkowo coś się kasztaniło ale później było już ok (prawdopodobnie podziałało włączenie programu jeszcze raz).

Czy skrypt wyświetlający na przykład zawartość ciał wrogów, skrzyń, plecaków, pojemników dałoby się zaimplementować? Mam prototyp, którego używam i chętnie się podzielę tylko, że znając życie trzeba by go tak przerobić żeby takie wyświetlanie było opcjonalne ze względu na to, że nie każdy może chcieć widzieć swój ekwipunek w formie listy numerowanej.
Khorgim - 27 Maj, 2013 - 11:14
Temat postu:
Jestem pod wrażeniem! Bardzo dobra robota Smile

Tak z ciekawości: są pobierane jakieś statystyki od użytkowników tych skryptów dla autora? Może za jakiś czas mógłbyś się nimi podzielić jak np. ilość przebytych lokacji, ilość zabitych mobów Very Happy
Garagoth - 27 Maj, 2013 - 14:49
Temat postu:
Amar: może się naprawiło dlatego że poprawiłem błąd w skryptach i dostałeś nową wersję... Wink
Co do skryptów modyfikujących drastycznie tekst wysyłany przez Warlocka: wolałbym unikać takich modyfikacji, bardziej szedłbym w stronę ulepszeń formatu wyświetlania na mudzie (typu sortowanie przedmiotów po typie na liście zawartości danego kontenera). Ale nie mówię definitywnie nie.

Khorgim: Skrypty nie zbierają żadnych danych i niczego nie zapisują. Mam jedynie ilość pobrań konfiguracji, inwigilacja nie jest moim celem.

G.
Khorgim - 29 Maj, 2013 - 12:19
Temat postu:
Jest pewien bug przy pokazywaniu zmęczenia w okienku postaci. Przy całkowicie wycieńczonym pokazuje mi, że jest [1/10] i trochę mnie to myli czasami. Da radę ustawić, że byłoby [0/9] ?

I przy okazji. Starałem się coś wykombinować, ale niestety nie udało mi się. Ktoś może mi podpowiedzieć jak napisać zmienną? Mam tu na myśli alias, który mi zmienia zmienna w ten sposób:

Pod F1 mam "weź młot z plecaka ; dobądź go"

Chciałbym napisać alias, który będzie mi zmieniał broń z "młot" na "topór" w keyu F1 typu:

ustaw topór
ustaw młot

I pod F1 zmienia się z topór na młot i odwrotnie.



Albo jakiś malutki tutorial w naszym ojczystym języku jakby ktoś miał.. Razz

edit:

I ucina lekko lewa część róży wiatrów.
Amar - 30 Maj, 2013 - 01:23
Temat postu:
Hmm podałeś trochę mało danych ale mam pewne rozwiązanie dla ciebie.

http://postimg.org/image/56in7qao7/

http://postimg.org/image/b2oc90hwt/

Prawdopodobnie to zadziała dobrze ale jest nieco późno i mój mózg nie działa tak jakbym chciał ;]

W razie pytań - jestem do dyspozycji.
Wszystkiego co jest za podwójnym znakiem minusa (--) nie trzeba umieszczać w swoich skryptach ponieważ jest to mój jakby komentarz.
Khorgim - 30 Maj, 2013 - 10:33
Temat postu:
Działa świetnie, dzięki Very Happy
Kungar - 30 Maj, 2013 - 13:44
Temat postu:
Klient pierwsza klasa. Ma mapper, rzecz na warlocku niezbędną. Gorzej, że skryptowania nie potrafię ogarnąć.

Jak napisać coś takiego żeby zamiennie brało i dobywało broni z sakwy lub plecaka i chowało ją z powrotem?

Albo najprostsze makro na zbieranie ziół i chowanie ich do słoika?

Będę miał przykłady to już sobie powinienem poradzić.
Amar - 30 Maj, 2013 - 19:48
Temat postu:
@ Kungar:

Znów trochę mało precyzyjna prośba, bo niby można to było zrobić w dużo bardziej elegancki sposób ale i tak działa.
Mam nadzieję, że rozumiesz mniej więcej zasadę na jakiej się oparłem i zmodyfikujesz do swoich wymagań - czyli np. dodasz taką funkcjonalność, że gdy miecz czy jaka tam broń będzie w ekwipunku zamiast w plecaku to też będziesz jej mógł dobyć :]

http://postimg.org/image/nv4yo1bi5/
No i link z poprzedniego mojego posta:
http://postimg.org/image/56in7qao7/

A tak przy okazji - Lua jest dość prostym językiem programowania (nie mylić z prostackim czy za mało funkcjonalnym, żeby się nim zajmować). Jestem przekonany, że z angielskojęzycznych 'tutków' można się wieeele nauczyć, no i po polsku pewnie też się coś znajdzie.

Co do zbierania ziół - mam dylemat czy udostępnić mój skrypt :] A zrobienie najprostszego przycisku to raptem wpisanie czegoś takiego
send("szukaj ziol")
i zrobienie triggera z takiem regexpem:
^Znajdujesz (.*).$
i w okienku gdzie piszę się kod coś takiego:
send("otworz sloik")
send("wloz ziola do sloika")
send("zamknij sloik")

Czy jakoś tak.
Kungar - 31 Maj, 2013 - 18:39
Temat postu:
Dzięki Amar, już sam trochę to rozkminiłem. Zdecydowanie grywalny klient. Dobra robota Garagoth.
Khorgim - 05 Cze, 2013 - 10:13
Temat postu:
Po aktualizacji skryptów zniknęły mi wszystkie moje aliasy, triggery itp.
Kungar - 05 Cze, 2013 - 12:44
Temat postu:
U mnie to samo. Znikły mi wszystkie makra i aliasy.
Amar - 05 Cze, 2013 - 13:22
Temat postu:
Chyba się domyślam co się mogło stać, prawdopodobnie swoje rzeczy napisaliście do folderu 'Warlock' i przy ostatniej aktualizacji się wszystko nadpisało.

Można przywrócić stare wersje, i tu jest mały problem, bo nie jestem pewny rozmieszczenia i was plików.
Ja zrobiłbym to tak: w okienku ze skryptami/aliasami/triggerami itd. u góry jest import, w następnym okienku trzeba odnaleźć folder Mudlet data, (przynajmniej u mnie się tak nazywa) i po kolei wchodzić tak -
Profiles->Warlock(czy jak tam nazwaliście ten profil)->Current-> plik, ktory mieliscie poprzednio (są oznaczone datami więc nie powinno być problemu).

Proponuje zrobić to nie łącząc się internetem, wtedy poprzenosić swoje skrypty do nowego folderu i już nic nie powinno się w tym nowym folderze nadpisywać.
Garagoth - 05 Cze, 2013 - 23:38
Temat postu:
Kungar napisał:
U mnie to samo. Znikły mi wszystkie makra i aliasy.


Tak jak Lokkak napisał - folder Warlock (a w zasadzie: jest to pakiet Warlock, ale w drzewku ryzuje sie jako folderek, co zrobic) jest w całości nadpisywany przy aktualizacji i NIE WOLNO tam robić zmian.
Wszystkie swoje zmiany należy robić poza folderem Warlock - dotyczy to skryptów, triggerow, aliasów etc.

Na szczęście mudlet wersjonuje profile i można zawsze uruchomić któryś z poprzednich profili (po prostu nie wpisujcie imienia i hasła po połączeniu z Warlockiem), wejdzcie do skryptów i poprzenoście swoje rzeczy poza pakiet Warlock. Następnie możecie sie zalogować, skrypty sie uaktualnić powinny same... (jak nie: w package manager usunac pakiet "Warlock" i zalogować się ponownie.)

G.
Kungar - 08 Cze, 2013 - 11:26
Temat postu:
Mudlet przestał mi działać. Po uruchomieniu pojawia się okienko, że windows wykrył problem i zamyka program. Myślałem, że to wina kilku programów które poprzedniego dnia instalowałem, ale po ich usunięciu dalej nie działa.

System to win7.

Ktoś już miał podobny problem czy jestem pierwszy?

edit:
Problem rozwiązałem sam z pomocą forum mudletu. Pomogło usunięcie folderu .config.
Kungar - 12 Cze, 2013 - 10:58
Temat postu:
Mudlet znowu mi się wyłożył. Tym razem nie pomogła nawet reinstalka i wcześniejsze usunięcie folderu .config.

Chcąc grać będę się musiał chyba przeprosić z wardiskiem. Ewentualnie wykupić zmuda.
Garagoth - 12 Cze, 2013 - 19:20
Temat postu:
Kurcze, nie wiem co powiedzieć. Nigdy mi się nie wywalił więc ciężko postawić diagnozę (też używam Win7, na linuxie też nigdy mi nie padł).

Usuń mudleta
Usuń foldery (z twojego domowego katalogu):
.config/mudlet
AppData/Local/mudlet
AppData/Roaming/mudlet (o ile jest)

Zainstaluj mudleta

Nie mam pojęcia co więcej może być, zaraz popatrze do rejestru co tam siedzi.

G.
Kungar - 13 Cze, 2013 - 11:37
Temat postu:
Odinstalowałem i zainstalowałem, pousuwałem co pisałeś. Dalej nie działa. To chyba coś z Windowsem. Może jakiś wirus, sam nie wiem.
Drake - 16 Cze, 2013 - 12:01
Temat postu:
Da się jakoś odpalić spod tego mudleta shella i z niego tfa? Tak jak w zmudzie swego czasu się dało.
Khorgim - 16 Cze, 2013 - 12:33
Temat postu:
Widziałem w mudlecie, że można się połączyć z IRC. To byłby świetny pomysł, żeby dało się wejść na oficjalny kanał warlockowy z poziomu mudleta.
Krwin - 09 Paź, 2013 - 03:36
Temat postu:
Hejka

Dawno mnie tu nie było ; P

Chętnie bym sobie zwiedził Ishu Putra (czy korzystaliście z moich opisów?) - jednak mam problem - nie umiem się za cholerę podłączyć.

Ściągnąłem ze wskazanej strony wskazanego klinta, wszystko wydaje mi się że wpisuję... i nic...

Będę wdzięczny za wskazówki co i jak...
Kungar - 09 Paź, 2013 - 15:17
Temat postu:
Cytat:
Po stworzeniu profilu do Warlocka należy koniecznie zaznaczyć w opcjach "Enable GMCP" i zrestartować klienta. To ważne!

Zrobiłeś to?
horenet - 09 Paź, 2013 - 18:45
Temat postu:
Kungar napisał:
Cytat:
Po stworzeniu profilu do Warlocka należy koniecznie zaznaczyć w opcjach "Enable GMCP" i zrestartować klienta. To ważne!

Zrobiłeś to?

Jeśli pytasz czy działa mapper to tak działa sam używam (dość dobrze się sprawuje jak coś )
Krwin - 10 Paź, 2013 - 05:08
Temat postu:
tak. strałem się wykonać wszystkie kroki instrukcji i w ogóle mnie nie połączyło. zresztą ściąnąłem cmuda i też nie działało... nie wiem o co chodiz, mysłałem, że może już został warlock zamknięty w miedzyczasie...
horenet - 10 Paź, 2013 - 17:40
Temat postu:
Krwin napisał:
tak. strałem się wykonać wszystkie kroki instrukcji i w ogóle mnie nie połączyło. zresztą ściąnąłem cmuda i też nie działało... nie wiem o co chodiz, mysłałem, że może już został warlock zamknięty w miedzyczasie...


Na warloku gram od jakiś 3 dni mi wszystko działa zrobiłem konto i samo się zainstalowało itp a używasz mudleta czy innego klienta ??
Krwin - 11 Paź, 2013 - 00:29
Temat postu:
[ OK ] - Lua module rex_pcre loaded
[ OK ] - Lua module zip loaded
[ OK ] - Lua module lfs loaded
[ OK ] - Lua module sqlite3 loaded
[ OK ] - mudlet-lua API & Geyser Layout manager loaded.
[ INFO ] - looking up the IP address of server:213.77.44.100:23 ...
[ INFO ] - The IP address of 213.77.44.100 has been found. It is: 213.77.44.100
[ INFO ] - trying to connect to 213.77.44.100:23 ...



taki dostaje komunikat.... i nic dalej sie nie dzieje...
horenet - 11 Paź, 2013 - 16:37
Temat postu:
Krwin napisał:
[ OK ] - Lua module rex_pcre loaded
[ OK ] - Lua module zip loaded
[ OK ] - Lua module lfs loaded
[ OK ] - Lua module sqlite3 loaded
[ OK ] - mudlet-lua API & Geyser Layout manager loaded.
[ INFO ] - looking up the IP address of server:213.77.44.100:23 ...
[ INFO ] - The IP address of 213.77.44.100 has been found. It is: 213.77.44.100
[ INFO ] - trying to connect to 213.77.44.100:23 ...



taki dostaje komunikat.... i nic dalej sie nie dzieje...


a grasz na warlocku od kiedy jest mapa czy jeszcze przednią ??
Krwin - 11 Paź, 2013 - 17:00
Temat postu:
Nie rozumiem pytania....

Na warlocku nie byłem... sam nei wiem ile lat...

Na pewno grałem na warlocku przeszło 10 lat temu..

Ale jakie to ma znaczenie w kontekście łączenia oglnie z serwerem? Nie dostaję nawet możliwości zalogowania się...
horenet - 11 Paź, 2013 - 19:05
Temat postu:
Krwin napisał:
Nie rozumiem pytania....

Na warlocku nie byłem... sam nei wiem ile lat...

Na pewno grałem na warlocku przeszło 10 lat temu..

Ale jakie to ma znaczenie w kontekście łączenia oglnie z serwerem? Nie dostaję nawet możliwości zalogowania się...


aha spoko ale grasz na starej postaci czy nowej??
Krwin - 11 Paź, 2013 - 23:39
Temat postu:
własnie o to chodzi, że NIE GRAM bo mnie wogóle nie łączy z warlockiem!
Krwin - 11 Paź, 2013 - 23:46
Temat postu:
Ok, odkryłem źródło mojego upośledzenia. W serwer wpisywałem liczby, zamist nazwe warlock.pl i nie działało.

Nie ma to jak zalogować się po latach i przeczytać;

Umierasz.......

Twoja dusza zostaje oddzielona od twojego ciala.

Nagle dochodzi cie niesamowity smrod gnijacych cia

ych ; P
horenet - 12 Paź, 2013 - 11:13
Temat postu:
Krwin napisał:
Ok, odkryłem źródło mojego upośledzenia. W serwer wpisywałem liczby, zamist nazwe warlock.pl i nie działało.

Nie ma to jak zalogować się po latach i przeczytać;

Umierasz.......

Twoja dusza zostaje oddzielona od twojego ciala.

Nagle dochodzi cie niesamowity smrod gnijacych cia

ych ; P

aha spoko czyli już ci wszystko działa ??
Khazan - 05 Lut, 2014 - 18:07
Temat postu:
Zainstalowałem pod Windows 7 64 bit, klient startuje bez problemu wykonałem według instrukcji jednak nie pobiera skryptów. Jakiś pomysł ?
Garagoth - 16 Wrz, 2014 - 19:22
Temat postu:
Khazan napisał:
Zainstalowałem pod Windows 7 64 bit, klient startuje bez problemu wykonałem według instrukcji jednak nie pobiera skryptów. Jakiś pomysł ?


Upewnij się że wykonałeś kroki związane z GMCP oraz restartem. Na początku te restarty są męczące żeby konfigurację zaczytał, potem działa już dobrze...
radrikh - 17 Wrz, 2014 - 20:58
Temat postu:
Garagoth Masz Moc Man.
Garagoth - 19 Wrz, 2014 - 06:12
Temat postu:
radrikh napisał:
Garagoth Masz Moc Man.


Eheheh. Dzięki!
Klient jest taka wersja mocno beta, powstał jako test czy się da coś ciekawego zrobić.
Wszystkie pomysły na rozbudowę, ułatwienia, błędy etc z chęcią usłyszę (a najchętniej przeczytam tutaj).

Wyszedł mudlet 3.0 alpha teraz, poczekam aż będzie choć beta i zobaczę ile z błędów poprawili (np. czy da się elementy graficzne sensownie tworzyć już), przepiszę skrypty wtedy też.

Pozdrawiam,
Garagoth.
Kungar - 20 Wrz, 2014 - 21:02
Temat postu:
Ja bym pograł, ale nie pamiętam hasła do ostatniej mojej postaci i nie wiem jak i skąd wziąć tą Garagothową paczkę ze skryptami.
Garagoth - 20 Wrz, 2014 - 21:11
Temat postu:
Kungar napisał:
Ja bym pograł, ale nie pamiętam hasła do ostatniej mojej postaci i nie wiem jak i skąd wziąć tą Garagothową paczkę ze skryptami.


Hasło do postaci - prosta sprawa. Piszesz do mnie list ze skrzynki na która masz konto zarejestrowane i już.
Skrypty: Pełen opis na forum

Pozdrawiam,
Garagoth.
Kungar - 20 Wrz, 2014 - 22:05
Temat postu:
Udało mi się uruchomić klienta i skrypty. nawet hasło sobie przypomniałem. Smile Przepraszam za zamieszanie.

Pozdrawiam
Garagoth - 20 Wrz, 2014 - 22:12
Temat postu:
Kungar napisał:
Udało mi się uruchomić klienta i skrypty.


Super! Tylko pamiętaj o restarcie klienta po tym jak skrypty pierwszy raz pobierze, inaczej sie lubi rozjechać GUI.

G.
Khorgim - 10 Sie, 2016 - 08:20
Temat postu:
Zrobilem wszystko wedlug instrukcji, zeby zainstalowac sobie skrypty, alle niestety nic sie nie sciagnelo. Wlaczylem GMCP, zrestartowalem klienta kilka razy i nic. Ktos jeszcze ma taki problem?

Edit: Juz sie ogarnalem. Probowalem zainstalowac skrypty na bodajze mudlecie 3.0 a dziala tylko pod 2.1 Wink Tak jakby ktos mial tez ten problem.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
PNphpBB2 © 2003-2006