Warlock - Oficjalna Strona

Wieści z Warlocka - Gildie - balans - komentarze

Ingwar - 11 Mar, 2013 - 11:50
Temat postu: Gildie - balans - komentarze
Przyznam sie ze az boje sie bac zakladac taki topic Smile

Ale jesli dyskusja ponizej utrzyma sie na jakimkolwiek poziomie postaram sie odposywac na bierzaco na pytania..

Odrazu male dodatkowe info.

Lesne i rasowka i zawodowka czekaja ale ciagle nie mam doprecyzowanego pomyslu co zrobic z niektorymi rzeczami i potrzebuje ustabilizowac system i nazbierac odpowiednia ilosc danych zeby moc stwierdzic co chce z nimi zrobiic.
htrug - 11 Mar, 2013 - 12:54
Temat postu:
Hej,
dzięki za taki topic
to ja mam od razu pytanko odnosnie nazguli:
- czy mozna cos z robic z regenem hpkow, poniewaz (z zasady kodu jestem wyglodzony/wysuszony) aby napelnic moj hp pool musze wiecej stac niz pani lekkich obyczajow aby naskrobac 10zl ; ), ziola, mikstury rozsypuja mi sie w rekach at sight itd.

oraz drugie pytanko:
-planujecie cos zmieniac w legendach goblinowych?
kisc_lawendy - 11 Mar, 2013 - 13:33
Temat postu:
Hi and thanks!

Question:
Skoro ZSK ma byc polzawodowka, czy to oznacza ze moge swoim healerem pojsc do Rohanu i Rohanskiej zawodowki co rownaloby sie w posiadaniu wszystkich 3 slotow rasowki/polzawodowki/zawodowki?

Jesli tak, to IMHO z lekka przegieta taka postac, a mozliwosc zeby ZSKowiec dolaczyl do jakiejkolwiek innej obecnie gildii zawodowej wyklucza chyba sam aspekt RPG, wiec lipa.
Do rasowki to tez tylko Rohan, bo innych nie ma.

W zwiazku z powyzszym ZSK nadal maja slabo, chyba ze slawni 'Paladyni' z sila bojowa zostana otwarci, badz 'Kaplani' z mega party buffami i w ogole (te buffy teraz to sa strasznie slabe). ; )

*I tak LE i LD rzadza! Thanks za info! ; )))

Kind regards.
Ingwar - 11 Mar, 2013 - 14:35
Temat postu:
htrug napisał:
Hej,
dzięki za taki topic
to ja mam od razu pytanko odnosnie nazguli:
- czy mozna cos z robic z regenem hpkow, poniewaz (z zasady kodu jestem wyglodzony/wysuszony) aby napelnic moj hp pool musze wiecej stac niz pani lekkich obyczajow aby naskrobac 10zl ; ), ziola, mikstury rozsypuja mi sie w rekach at sight itd.

oraz drugie pytanko:
-planujecie cos zmieniac w legendach goblinowych?


O ile weim nie jestes wyglodzony/wysuszony a maxymalnie napity i najedzony non stop wiec i regeny sa na maxa z tego powodu.
Ziola i mikstury faktycznie sie rozsypuja .. i za to macie policzone 30% waszej sily bojowej in - co jest rekompensowane przez extra uniki itd.
Jesli chcecie dla mnie nie ma problemu zeby to usunac przy odpowiednim usunieciu innych bonusow.


I tak Legendy tez beda przepisywane w swoim czasie albo nieco pozniej.
Ale jakie zmieny w nich zajda to nie mam pojecia poki do nich nie dojde ja lub ktokolwiek inny.
Ingwar - 11 Mar, 2013 - 14:46
Temat postu:
kisc_lawendy napisał:
Hi and thanks!

Question:
Skoro ZSK ma byc polzawodowka, czy to oznacza ze moge swoim healerem pojsc do Rohanu i Rohanskiej zawodowki co rownaloby sie w posiadaniu wszystkich 3 slotow rasowki/polzawodowki/zawodowki?

Jesli tak, to IMHO z lekka przegieta taka postac, a mozliwosc zeby ZSKowiec dolaczyl do jakiejkolwiek innej obecnie gildii zawodowej wyklucza chyba sam aspekt RPG, wiec lipa.
Do rasowki to tez tylko Rohan, bo innych nie ma.

W zwiazku z powyzszym ZSK nadal maja slabo, chyba ze slawni 'Paladyni' z sila bojowa zostana otwarci, badz 'Kaplani' z mega party buffami i w ogole (te buffy teraz to sa strasznie slabe). ; )

*I tak LE i LD rzadza! Thanks za info! ; )))

Kind regards.


Tak to to oznacza i o ile wiem taka mozliwosc istniala juz od jakiegos czasu.

I tak w tym momencie byla by to napewno "lekka" przesada wiec ZSK bedzie musialo byc odpowiednio dobalansowane.

To ze nie ma za duzo zawodowek z ktorym by zakon pasowal to wiem ale juz za to to ja nie odpowiadam. z tego co wiem szermierze by jakos pasowalii, rohan jak najbardziej, moze lesne duchy.. choc tu nie wiem..

Palladynow ogladalem (Przynajmniej ten napisany kawalek) i tak mi sie to bezplciowe wydaje ze nie bardzo mam ochote tam cos robic. Chyba ze znalazlem zly kawalek kodu Smile
To taka zwykla zawodowka z jednym specem niczym nie rozniaca sie od 3/4 gildii na mudzie.
Pancernik - 11 Mar, 2013 - 15:16
Temat postu:
No pozostaje pytanie co w tym wypadku z nimi zrobić. Bo nie czarujmy się - ZSK ma jedną przydatną i jedną pół przydatną rzecz - leczenie i to parę umek tarczownictwa które pozwala przeżyć do chwili w której trzeba się będzie leczyć z szansą i nadzieją na zadanie jakiegoś celnego ciosu. A połączenie ZSK z jakąś zawodówką będzie faktycznie przegięciem. Dlatego dobrą opcją byłaby możliwość rozwoju wewnątrz gildii polegająca na obcięciu części umiejętności zakonników ale dodaniu odpowiednio zbalansowanych i uzupełniających ich paladynów. Trzeba by się może przyjrzeć umiejętnościom stricte paladyńskim, zabrać najpotężniejsze leczenia i dać w zamian jakieś szybko działające nakładanie rąk czy coś. I - cały kult Graama jest taki odrobinę bezpłciowy. Niby walka z nieumarłymi, ale jakoś tak bez ikry. Ani to ich maczugą zatłuc, ani czarem w żaden sensowny sposób. Ba - nawet nakrzyczeć na nich nie wypada. Z kolei dobalansowanie pozostawi niektórych (mnie, mnie!) z palcem w przysłowiowym nocniku żeby nie powiedzieć że w przysłowiowej czarnej d... Ze względu na rasę żadnych perspektyw na zawodówkę, dodatkowo obcięcie już i tak dość słabych możliwości bojowych. Sprawa jest trudna i trochę, być może, marudzę. Ale obawiam się że jeśli nie dam z siebie głosu to może się to nie do końca wesoło skończyć dla biednych jaszczurek. ;-)
htrug - 11 Mar, 2013 - 15:23
Temat postu:
Przeprowadzilem maly tescik: zbilem sie do 50% HP, żeby sprawdzić ile trwa regen do 100% u mnie.
Wyszlo ok. 9 minut


Mam pytanko zatem, czy istnieje opcja przyspieszenia regena jesli sie stoi i nic nie robi (globalnie)? Ot taki boost pomiedzy walkami, jako, że samej walki nie chcecie tykac to moze takie zdynamizowanie?
kisc_lawendy - 12 Mar, 2013 - 20:34
Temat postu:
Bajka te zmiany, czuje sie, jak gruby dzieciak przed zamknietym sklepem pelnym slodyczy. ; )))

Mam nadzieje, ze zmiany LE i LD nie potrwaja 2-3 miesiace. ; PPP
Mercer - 12 Mar, 2013 - 22:19
Temat postu:
Ingwarze, czy mógłbyś objaśnić w jaki sposób planujecie pogodzić nowy system przyznawania umiejętności z obecną strukturą Akademii Szermierki? Sława przestanie mieć jakiekolwiek znaczenie?

Pozdrawiam,
Mercer
kisc_lawendy - 12 Mar, 2013 - 22:23
Temat postu:
Mercer napisał:
Ingwarze, czy mógłbyś objaśnić w jaki sposób planujecie pogodzić nowy system przyznawania umiejętności z obecną strukturą Akademii Szermierki? Sława przestanie mieć jakiekolwiek znaczenie?

Pozdrawiam,
Mercer


Cytat:
Dlatego zostal wdrozony jeden spojny system w ktorym wszyscy dostaja umiejetnosci tak samo szybko.
Na poczatek dostajemy jakis procent maxymalnych umiejetnosci gildii a potem
raz w tygodniu na podstawie ilosci godzin spedzonych w grze poprzedniego
tygodnia (liczy sie tylko pierwsze kilkanascie godzin gry w danym tygodniu).


Wnioskujac po powyzszym wszystkie gildie zostana zrownane z ziemia i nie bedzie wyjatkow.
Przynajmniej logika tak sugeruje z powyzszego posta, wiec co za tym idzie pewnie w ogole zostana wycofane te 'smieszne potyczki u szermierzy' w celu zdobycia titla i umow.

Ale, jak zwykle pewnie myle sie. ; PPP
Mercer - 12 Mar, 2013 - 23:07
Temat postu:
@kisc_lawendy
Wnioski oczywiście wyciągamy podobne, ale chciałbym usłyszeć potwierdzenie od Ingwara. Dobrze byłoby wiedzieć, czy moje wysiłki pochłonie pustka.
Ingwar - 13 Mar, 2013 - 11:01
Temat postu:
Mercer napisał:
@kisc_lawendy
Wnioski oczywiście wyciągamy podobne, ale chciałbym usłyszeć potwierdzenie od Ingwara. Dobrze byłoby wiedzieć, czy moje wysiłki pochłonie pustka.


Pol na pol..
Skille beda zalezec on nowego systemu.
Natomiast tytuly pozostana po staremu zeby utrzymac klimat gildii..
I tu rozne gildie beda mogly sobie wymyslac co im sie bedzie chialo.. awanse itd..

Jest jeden drobny wyjatek.
jJsli jakas gildia daje poziomy typu kandydaci itd.. to ci kandydaci moga miec inny poziom skilli niz cala reszta..
KSC ma naprzyklad tak zrobione.
Ingwar - 13 Mar, 2013 - 11:03
Temat postu:
htrug napisał:
Przeprowadzilem maly tescik: zbilem sie do 50% HP, żeby sprawdzić ile trwa regen do 100% u mnie.
Wyszlo ok. 9 minut


Mam pytanko zatem, czy istnieje opcja przyspieszenia regena jesli sie stoi i nic nie robi (globalnie)? Ot taki boost pomiedzy walkami, jako, że samej walki nie chcecie tykac to moze takie zdynamizowanie?


Straca na znaczeniu ziolka/potki/heale itd.. szkoda by bylu psuc ludziom zabawe..
A pozatym nie bardzo widze jak kodowo zrobic zeby tego nie mozna bylo naduzywac.. Sad
Mercer - 13 Mar, 2013 - 12:26
Temat postu:
@Ingwar
Dzięki za info. Co prawda nie jest to najkorzystniejsze rozwiązanie dla osoby, która przez ostatnie trzy miechy intensywnie wbijała sławę, ale cieszę się że nowy system wyciągnie szermierzy z tego pandemonium. W pełni popieram projekt.
kisc_lawendy - 20 Mar, 2013 - 20:57
Temat postu:
Witam.

Czy na chwile obecna czlowiek bedacy tylko ZSK moze dostac sie do jakiekolwiek gildii zawodowej technicznie i w ramach RPG?

Czy na chwile obecna reptilion w rasowce i bedacy ZSK moze dostac sie do jakiejkolwiek gildii zawodowej technicznie i w ramach RPG?

Dzieki.
kisc_lawendy - 23 Mar, 2013 - 10:30
Temat postu:
Cytat:
Dlatego zostal wdrozony jeden spojny system w ktorym wszyscy dostaja umiejetnosci tak samo szybko.
Na poczatek dostajemy jakis procent maxymalnych umiejetnosci gildii a potem
raz w tygodniu na podstawie ilosci godzin spedzonych w grze poprzedniego
tygodnia (liczy sie tylko pierwsze kilkanascie godzin gry w danym tygodniu).

Z poczatku skille rosna troche szybciej niz pod koniec wiec moze sie zdazyc ze powyzej pewnej wartosci nie co tydzien cos nam sie uda dostac.

Prosze obserwowac szybkosc przyrostow i zglaszac ewentualne uwagi.


Czy godziny naliczaja sie z tygodnia na tydzien?
W sensie pogram w tym 2H, w nastepnym 2H to bede mial 4H po dwoch tygodniach, czy to wyzeruje sie i musze koniecznie grac te zauzmy 10H w tygodniu, zeby dostac nowe umy bo inaczej liper boy?

Thx.
Ingwar - 23 Mar, 2013 - 13:06
Temat postu:
kisc_lawendy napisał:
Cytat:
Dlatego zostal wdrozony jeden spojny system w ktorym wszyscy dostaja umiejetnosci tak samo szybko.
Na poczatek dostajemy jakis procent maxymalnych umiejetnosci gildii a potem
raz w tygodniu na podstawie ilosci godzin spedzonych w grze poprzedniego
tygodnia (liczy sie tylko pierwsze kilkanascie godzin gry w danym tygodniu).

Z poczatku skille rosna troche szybciej niz pod koniec wiec moze sie zdazyc ze powyzej pewnej wartosci nie co tydzien cos nam sie uda dostac.

Prosze obserwowac szybkosc przyrostow i zglaszac ewentualne uwagi.


Czy godziny naliczaja sie z tygodnia na tydzien?
W sensie pogram w tym 2H, w nastepnym 2H to bede mial 4H po dwoch tygodniach, czy to wyzeruje sie i musze koniecznie grac te zauzmy 10H w tygodniu, zeby dostac nowe umy bo inaczej liper boy?

Thx.


Troche technicznie z grubsza podam..
Przy kazdym logowaniu jest sprawdzone czy bylismy juz zalogowani w tym tygodniu..
Jesli nie to bierzemy czas od ostatniego podliczenia i dodajemy czas jaki mina (maximul jakas tam dana liczba).

np. Gralismy sobie pol tygodnia intensywnie.. a potem nie bylo mas tydzien..
To po zalogowaniu policzy nam caly ten czas gry.. znaczy to pol tygodnia tez..
Tylko jesli np nie bylo nas 4 tygodnie to nie moze nam dodac czasu za 4 tygodie a zawsze za 1..

Wiec stracic nie mozna nic w takim wypadku ze sie nie logowalo iles tam..
Ghash - 30 Mar, 2013 - 13:18
Temat postu:
Sprostowanie do Morguli z tematu o balansie i "czarach".
Niech aktualni gracze tej gildii jasno okresla sie wobec ktoregos z ponizszych wariantow, poniewaz gildia miala dwa zalozenia, a w rezultacie wyszlo, ze przez jakis czas mieli wszystko na raz.

1. Upiory nie maja dostepu do zaklec, co za tym idzie opieraja sie na umach bojowych z aktualnymi zdolnosciami specialnymi dla ich 'nietypowego' gatunku. (Wymienione zdolnosci mialy zastepowac typowa magie).

2. Upiory maja dostep do zaklec magii smierci, ale ich bilans czysto bojowy jest obcinany.

3. Hybryda, czyli upiory dostaja mozliwosc wyboru swojej sciezki z powyzszych dwoch. Sens to ma poniewaz upior do Bractwa troche nie pasuje.
mmaniek - 31 Mar, 2013 - 09:32
Temat postu:
W mojej skromnej wizji odnośnie Nazguli - nie powinna to być profesja stricte magiczna, ale również nie czysto bojowa. Duża siła bojowa z lekką nutką magii. Oczywiście nie mam upiora więc nie wiem jak to teraz wygląda, tak tylko mówię.
kisc_lawendy - 14 Cze, 2013 - 15:14
Temat postu:
Witam.

Cytat:
Teraz od samego poczatku zalezy on od umiejetnosci koncentracja oraz inteligencji.
I ilosc odnawianej many jest conajmniej 2x wieksza przy nawet malych graczach oraz braku umiejetnosci koncentracji.


Nie bardzo rozumiem, czy to znaczy ze np. lepiej nie trenowac koncentracji wcale, skoro ilosc odnawianej many jest conajmniej 2x wieksza przy braku ow uma?
Ingwar - 14 Cze, 2013 - 16:40
Temat postu:
kisc_lawendy napisał:
Witam.

Cytat:
Teraz od samego poczatku zalezy on od umiejetnosci koncentracja oraz inteligencji.
I ilosc odnawianej many jest conajmniej 2x wieksza przy nawet malych graczach oraz braku umiejetnosci koncentracji.


Nie bardzo rozumiem, czy to znaczy ze np. lepiej nie trenowac koncentracji wcale, skoro ilosc odnawianej many jest conajmniej 2x wieksza przy braku ow uma?


Znaczy ze bez uma rosnie conajmniej 2x szybciej.. a z umem jeszcez szybciej Smile
No chyba ze piles duuuzo to moze byc wolniej..
Gruushka - 07 Paź, 2014 - 16:14
Temat postu:
Czy możecie NAPRAWIĆ upiory?

Jestes ciezko ranny.
Zbielaly zlowieszczy kosciej jest ciezko ranny.

Przy półboskiej wytrzymałości, ubrany w same magiki!?!?!?!?!?

I muszę wiąc przed kościejem?

BO NIE MAM LECZENIA, NIE MAM ZIOL ANI MIKSTUR

INGWAR ODDAWAJ MOJE CZARY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gruushka - 30 Sty, 2015 - 11:52
Temat postu:
Ehehe wszyscy dostają boosty a uruki oraz upiory po dupie, aż się chce grać!
A nie przepraszam, mamy czar który w teorii może się przydać w praktyce jednak jest całkowicie bez użyteczny - możecie go odpiąć.
Ingwar - 30 Sty, 2015 - 21:07
Temat postu:
Gruushka napisał:
Ehehe wszyscy dostają boosty a uruki oraz upiory po dupie, aż się chce grać!
A nie przepraszam, mamy czar który w teorii może się przydać w praktyce jednak jest całkowicie bez użyteczny - możecie go odpiąć.


Jako ze jestescie najmocniejsza gildia na mudzie uwazam ze naprawde nic wiecej wam do szczescia nie trzeba.
Gruushka - 08 Mar, 2015 - 22:33
Temat postu:
Pograj i zobaczysz Smile
Jakoś nie czuje się najmocniejszy :> (MAGOWIE OGNIA) ??
Gruushka - 13 Sty, 2016 - 14:53
Temat postu:
Chyba Was pojebało z tym balansem nazguli.....Ingwar może w końcu NAPRAWISZ TO
Kod:
Jestes w zlym stanie.
Zbielaly zlowieszczy kosciej jest w zlym stanie.
>
Zbielaly zlowieszczy kosciej bez problemu gleboko tnie cie szponami prawej reki trafiajac w korpus.
Zbielaly zlowieszczy kosciej z trudem gleboko tnie cie szponami lewej reki trafiajac w korpus.
k
Jestes ciezko ranny.
Zbielaly zlowieszczy kosciej jest w zlym stanie.
> u
Uciekles zbielalemu zlowieszczemu kosciejowi.
Strop wraz ze scianami tworza cos na ksztalt kamiennej kopuly, zbudowanej z duzych, spekanych plyt, na ktorych swe pietno znacznie odcisnal uplyw czasu. Spomiedzy drobnych szczelin i pekniec wystaja korzenie i ciemne, zielone mchy. Srodek sali zajmuje kamienny podest, a na nim stoi masywny, pozbawiony zdobien duzy sarkofag. Na szarym podlozu leza drobne kamyki, a na calosci spoczywa calun kurzu i pylu. Sale wypelnia ciezkie, zatechle powietrze, nasycone wonia rozkladu, ktora zdaje sie utrzymywac tutaj od wielu wielu lat.
EXITS: NW.
> k
Jestes zmasakrowany.

Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
PNphpBB2 © 2003-2006