Warlock - Oficjalna Strona

Wieści z Warlocka - Informacje

draris - 22 Lip, 2012 - 20:55
Temat postu: Informacje
W dniu dzisiejszym musiałem odłączyć z powodu błędów przywódcę kmaranów sithe.

Gdy tylko błędy zostaną naprawione uzupełnię informacje tutaj oraz przywrócę go dla graczy.
draris - 23 Lip, 2012 - 00:20
Temat postu:
Podłączony ponownie wraz z całym ekwipunkiem jaki miał wcześniej (po drobnym poprawieniu komunikatów). Jest tam gdzie był wcześniej.
Drannor - 23 Lip, 2012 - 11:11
Temat postu:
Dzięki, nie miałem tej broni w łapach od paru lat;)

Kod:

Blyskawicznie doskakujesz do pokracznego poteznego ryboczleka probujac zadac cios, jednak jego refleks pozwala ustawic dlugi ostry trojzab w dogodnej pozycji do obrony. Chlodny powiew wiatru oplata jedynie jego trojzab.
Szybki podmuch wiatru niczym smukla strzala pomyka w kierunku pokracznego poteznego ryboczleka by trafic go w prawe przedramie.
Czujesz iz skupiona moc wiatru, wody i chlodu burzy z piorunami wyrywa sie z szabli, gdy ostrze znajduje droge do zielonoskorego poteznego ryboczleka
Zielonoskory potezny ryboczlek osuwa sie na ziemie w agonii

draris - 23 Lip, 2012 - 17:49
Temat postu:
Drannor napisał:
Dzięki, nie miałem tej broni w łapach od paru lat;)


Sam jesteś sobie winien. Do wczoraj łatwiej można było ją zdobyć. A to, że nikt nie próbował od paru lat jej wydobyć to inna sprawa.
Drannor - 23 Lip, 2012 - 17:56
Temat postu:
draris napisał:
Sam jesteś sobie winien. Do wczoraj łatwiej można było ją zdobyć. A to, że nikt nie próbował od paru lat jej wydobyć to inna sprawa.


E, bylem tam parę razy, ale szabli nigdy nie było. Dzisiaj była.
Szczerze mówiąc w trudności nie zauważyłem żadnych zmian.
draris - 08 Mar, 2013 - 22:01
Temat postu: Błędy
Poproszę o zgłaszanie błędów na mudzie. Sytuacje gdy po ciosie specjalnym przeciwnik stoi jak kołek przez 5 minut i czeka aż zostanie zabity nie oddając jest błędem i należy go zgłosić a nie wykorzystywać.
I tak panowie płaczące upiory - wiem, że niektórzy z Was wykorzystywali ten błąd do granic możliwości.
htrug - 09 Mar, 2013 - 01:10
Temat postu:
to nie byl blad ale gut shit, co za roznica co mialy a czego nie maja itd.
jak jeszcze 3/4 tutaj z was nie bylo nie takie akcje mialy miejsce, ale wtedy bynajmniej cos sie dzialo na ircu oraz na mudzie
teraz jest sraka, kazdy (prawie) chce expic widzac jakies wymierne tego skutki
Lisc bedzie dalej expil, klikajac pomiedzy serialem 1 a 2, on tak ma, on tak lubi
99% ludzi na tym swiecie tak nie lubi i nie bedzie tak sie bawic
staruchami jestesmy, wizje mamy zacna, wszystko ok, ale ludzikow mlodszych to nie znajdziemy tak dalej czyniac
bardzo bym chcial uzyskac odpowiedz na pytanie: "w jakie wy jeszcze inne gry gracie?"
moze to bedzie odpowiedz na nasze - jak pieknie odbite - 'sprytne inaczej' ruszenie muda ; )
draris - 19 Mar, 2013 - 12:54
Temat postu:
Zostały usunięte ograniczenia rasowe w dostępie do Ludu Piasków (Pustynny Jihad).
Ingwar - 23 Mar, 2013 - 16:02
Temat postu:
Witam,

Do komendy stan zostala dodana informacja czy zbroje ktore mamy na sobie zalozone krepuja nasz ruchy w walce.
(informacja pojawia sie tylko jesli zbroje krepuja nasze ruchy)

Polecam komende: poziomy ograniczenia ruchow w walce

Krepowanie to odnosi sie przedewszystkim do unikow (tak jak to bylo do tad), ale tez czesciowo w bardzo ale to bardzo malym stopniu do tarczownictwa i parowania.

Dodatkowo zostala dodana strefa wolna od podatku Smile
Tak jak dotychczas kazdy nawet najdrobniejszy przedmiot obnizal uniki tak teraz ponizej pewnej wartosci nie ma zadnych minusow...
Powinno to pozwolic nosic rekawicze kolcze czy inne buty ludziom bazujacym na unikach.

Poprosze o infdormacje jesli cos dzialalo by nie tak jak zalozylem..

Pozdrawiam,
Ingwar
Kiel - 24 Mar, 2013 - 12:07
Temat postu:
@Ingwar:
Dzieki za te zmiane!
kisc_lawendy - 24 Mar, 2013 - 21:26
Temat postu:
Fajno, dzieki. : )))

Mozna dodac do poziomow to, bo narazie tego nie ma?

Dostepne poziomy to:
inteligencji, jakosci broni, jakosci zbroi, kaca, kondycji,
madrosci, many, odwagi, ograniczenia ruchow w walce, pijanstwa,
porownania celnosci, porownania pakownosci, porownania pojemnosci,
porownania sily, porownania sily bojowej, porownania skutecznosci,
porownania skutecznosci parowania, porownania szybkosci broni,
porownania wagi, porownania wartosci, porownania wytrzymalosci,
porownania wytrzymalosci zbroi, porownania zrecznosci, postepow,
pragnienia, przeciazenia, sily, strachu, sytosci, umiejetnosci,
wielkosci zbroi, wytrzymalosci, zardzewienia, zmeczenia i
zrecznosci.

Kind regards.
Ingwar - 24 Mar, 2013 - 21:42
Temat postu:
Ingwar napisał:

Polecam komende: poziomy ograniczenia ruchow w walce

kisc_lawendy napisał:
Fajno, dzieki. : )))

Mozna dodac do poziomow to, bo narazie tego nie ma?

Dostepne poziomy to:
...
madrosci, many, odwagi, ograniczenia ruchow w walce, pijanstwa,
...

Kind regards.

kisc_lawendy - 24 Mar, 2013 - 22:16
Temat postu:
O, slepy i tepy jestem.
Thx za potwierdzenie. : PPP
draris - 25 Mar, 2013 - 20:40
Temat postu: Trolle z Dol-Guldur
Proszę uważać na trolle z Dol-Guldur. Zostały nieco zmienione.
Ingwar - 26 Mar, 2013 - 20:36
Temat postu:
Witajcie,
Zrobilem drobna zmiane w systemie walki..

Obcinanie za nastepny defense zostalo troche zwiekszone (dotyczy to rowniez parowania z drugiej broni)
Ale za to wiekszylem obcinanie obrazen przy trafieniu po probie uniku/parowania..

Cala zmiana ma na celu skrocenie walki przy jednoczesnym niezabicu polowy grajacych osob..
Jesli zmiany sie beda podobaly moze jeszcze troche podkrece obcinanie za kazdy nastepny defence.


W raziue jakich duzych problemow prosze o kontakt..

Ingwar
kisc_lawendy - 26 Mar, 2013 - 21:24
Temat postu:
Sorry, jakis glupi chyba jestem, bo nic a nic nie rozumiem. : (

1. Co to jest nastepny defense? - czy chodzi o to, ze jesli nie wylosuje mi sie parowanie, to zacznie losowac sie mocniej np. unikanie i potem tarczownictwo w zaleznosci od tego, jak wysoko mam dana umiejetnosc?
2. Co to jest "obcinanie obrazen przy trafieniu po probie uniku/parowania." - czy chodzi o to, ze jesli mob mnie nie trafi lub ja sparuje to jego nastepny cios bedzie slabszy niz zawsze? Jesli tak, to czy to tyczy sie ciritcali tez?

Mega ciezko zauwazyc taka zmiane chyba, wiec nie wiem na jakiej zasadzie mialoby sie to podobac lub nie, ale skupie sie. : P
radrikh - 26 Mar, 2013 - 21:39
Temat postu:
Co do tego obcinania to faktycznie kisc ma racje ciezko to wylapac, co do szybkosci walki to taki kosmetyczny ten speed, ale jednak zauwazalny.

5 minut pozniej. speed niezauwazalny Wink
Am_ - 27 Mar, 2013 - 11:03
Temat postu:
Oponuje aby zwiekszyc ramki co do ograniczenia ruchow ktore maja zwiazek z noszonymi przez prawie wszystkich graczy wielu warstw zbroi w celach skuteczniejszej orki.
Dzieki.
Ig.
htrug - 27 Mar, 2013 - 11:08
Temat postu:
Proponuję zwiększyć wszystkim (postaciom nie mobom) x2 HP (w celu przeżywalności), przyspieszyć natomiast walkę x2 lub też silę ciosów x2 ; )

Ale i tak mnie nikt nie poprze : P
kisc_lawendy - 27 Mar, 2013 - 19:43
Temat postu:
Swoja droga, to skoro 'rynsztunek' wadzi, to rozumiem ze zwykly ciezar ciala (ktory zawsze byl) tez wplywa na uniki?

Troche nie halo, ze wszystko wplywa na uniki, a na parowanie i tarczownictwo nie?
Te dwa ostatnie w ogole maja jakies wady? Cos na nie wplywa?

Nie fair. : (
Kiel - 27 Mar, 2013 - 20:09
Temat postu:
kisc_lawendy napisał:
Sorry, jakis glupi chyba jestem, bo nic a nic nie rozumiem. : (

1. Co to jest nastepny defense? - czy chodzi o to, ze jesli nie wylosuje mi sie parowanie, to zacznie losowac sie mocniej np. unikanie i potem tarczownictwo w zaleznosci od tego, jak wysoko mam dana umiejetnosc?
2. Co to jest "obcinanie obrazen przy trafieniu po probie uniku/parowania." - czy chodzi o to, ze jesli mob mnie nie trafi lub ja sparuje to jego nastepny cios bedzie slabszy niz zawsze? Jesli tak, to czy to tyczy sie ciritcali tez?

Mega ciezko zauwazyc taka zmiane chyba, wiec nie wiem na jakiej zasadzie mialoby sie to podobac lub nie, ale skupie sie. : P


Ad.1: Przy zadawaniu ciosu przez moba jest losowany twoj glowny defens (np. uniki), w razie klapy losowany jest drugi (np. parowanie). Chodzi o to, ze szansa na udane losowanie drugorzednego defensa po fiasku pierwszorzednego zostala zmniejszona (globalnie).

Ad.2: Zeby ulatwic nieco zycie graczom bazujacym na unikach powstal system hm, 'czesciowego uniku' (juz dawno temu). Chodzi o to, ze jesli twoj um unikow zawiedzie, to ciagle masz szanse na zmniejszone obrazenia zamiast pelnych - i wlasnie ta szansa zostala zwiekszona.
Kiel - 27 Mar, 2013 - 20:12
Temat postu:
kisc_lawendy napisał:
Swoja droga, to skoro 'rynsztunek' wadzi, to rozumiem ze zwykly ciezar ciala (ktory zawsze byl) tez wplywa na uniki?

Troche nie halo, ze wszystko wplywa na uniki, a na parowanie i tarczownictwo nie?
Te dwa ostatnie w ogole maja jakies wady? Cos na nie wplywa?

Nie fair. : (


Ciezar ciala/ekwipunku jako takiego nie ma wplywu na uniki z tego co sie orientuje (juz nie). Nadmierna ilosc ciezkich zbroi (rynsztunku) obcina od teraz nieco tarcze i parowanie (przeczytaj jeszcze raz post Ingwara).
kisc_lawendy - 27 Mar, 2013 - 20:21
Temat postu:
Super thx. : )
Ingwar - 06 Kwi, 2013 - 20:16
Temat postu:
Globalnie podnioslem iloosc przyznawanego expa za posiadane umiejetnosci defesywne.

Roznica w expie otrzymywanym za moibki powinna sie zwiekszyc od 0% (dla mobkow nie posiadajacych wogole defensow) to okolo 20% (dla takich bazujacych glownie na defensach)

Poprosze o informacje jesli gdzies zacznie byc nagle zbyt duzy exp Smile
kisc_lawendy - 06 Kwi, 2013 - 23:22
Temat postu:
U nice! Thanks! wszystkie testy moje teraz o kant tylka rozbic, trza od zera. : )))
Ingwar - 11 Kwi, 2013 - 23:42
Temat postu:
Jakies kiilka dni temu zostala zmieniona walka z konia.
Stary wzor byl na tyle dziwny ze przy malych umach w broni i walki z konia dawal kosmos a jak sie mialo i jednego i drugiego duzo to juz tak duzo niw dawal.

Dodatkowo zmiana ta powoduje ze npc walczacy z konia sa lepiej oceniani i daja troche wiecej expa w zwiazku z tym ze bija lepiej..
Ingwar - 14 Kwi, 2013 - 15:52
Temat postu:
Proponuje wszystkim z dokladnoscia przyjrzec sie statkowi ryboczlekow albowiem zaszly tam calkiem ciekawe zmiany..

Potestujcie i jesli byscie widzieli jakies dziwne rzeczy to poprosze o komentarze..

ps. Zmiany nie sa zabojcze Razz no chyba ze same ryboczleki sa..
ps2. Zmiane mozecie zobaczyc dopiero po dluszej zabawia na statku wiec nie dziwcie sie ze nic nie widac od razu..
ps3. Dziekuje Klowi za opisy Smile
Ingwar - 04 Maj, 2013 - 10:10
Temat postu:
Jak juz sie pewnie niektorzy zauwazyli na wraku ryboczlekow pojawily sie skrzynki zawierajace losowe bronie oraz troche kasy.

Docelowo te skrzynki beda rowniez zawieraly zbroje iraz inne dziwne rzeczy.. ale to z czasem..

Dzisiaj dodatkowo dodalem Alchemikowi w Olgrionie mozliwosc "wymiany" skrzynek na bardziej przystosowane dla danego gracza.
Za odpowiednia oplata zamiast losowac z pomiedzy wszystkich broni bedzie wieksza szansa na dostanie tego w czym jestesmy najsprawniejsi (juz gnomia aparatura sie tego dowie).

Poprosil bym o informacje czy da sie tego uzywac.. oraz jesli ktos mialby pomysl na jakas tabliczke ktora by opisywala sam proces to bylbym wdzieczny.

Dodatkowo zastanawiam sie czy gdzies by jeszcze nie dodac takich "skrzyneczek" czy tez innych "pakunkow" na innych expowiskach..
Jesli ktos mialby pomysl gdzie takie cos dodac to poprosze o opis takowych..

Dodatkowo poprosze informacje odnosnie balansu tego sprzetu.. znaczy jesli cos wydaje sie ze powinno byc silne a takie nie jest albo na odwrot to poprosze o info..
Ingwar - 04 Maj, 2013 - 11:34
Temat postu:
Maskotki z Ranhar-Garu nauczyly sie nowych sztuczek.. noszenia wiadomosci.. Smile

Poprosze o info jesli cos bedzie wygladalo nadzwyczaj glupio..
Ingwar - 04 Maj, 2013 - 19:05
Temat postu:
To jeszcze jeden fjuczerek..
?tytul

tytul lista
tytul ustaw

ps. tytul pokaz dodatkowy (bo domyslnie jest ukryty)

Z ktorego narazie dziala tylko pokazywanie poziomow.. z komendy poziomy graczy..
Ingwar - 05 Maj, 2013 - 08:03
Temat postu:
Zmienilem Osgiliath i rycerzy ktorzy tam sie spawnuja..

Zmniejszony zostal czas respawnu enpecy.. bo byl masakryczny..
Ja rozumiem ze Gondor dobrze stoi ludzmi na straty ale to byla drobna przesada..

Dodatkowo Rycerze ktorzy sie tam pojawiaja beda mieli uzaleznione staty i umiejetnosci od wielkosci (ktora widac w shorcie).

Dodatkowo dodalem im dodawanie do listy wrogow Gondoru.. ktora sprawdzali ale do niej nie dodawali nie wiedziec czemu.. tak jak wszystkie inne..

Dodatkowo zrobilem zeby zapominali po miesiacu o wrogach..
Ingwar - 13 Cze, 2013 - 21:26
Temat postu: Zmiany w liczeniu many oraz w specach
Witam,

Kilka dni temu zostalo zmienione naliczanie many dla postaci oraz dodatkowo zostalo dodane zuzywanie manyoraz meczenie przy odpalaniu specow.

Przyrost many jak dotad dla 90% postaci byl staly. Nie zalezal od niczego.
Powyzej 30 w umiejetnosci koncentracja przyrosty many byly bardzo duze i zalezaly od cecho oraz poziomu upicia.

Teraz od samego poczatku zalezy on od umiejetnosci koncentracja oraz inteligencji.
I ilosc odnawianej many jest conajmniej 2x wieksza przy nawet malych graczach oraz braku umiejetnosci koncentracji.

Poziom upicia/kasca ma bardzo ujemny wplyw na przyrosty many.
Upicie daje nam wiekszy przyrost hp ale zmiejsza w tym samym momencie przyrost many.

Dodatkowo zeby zbalansowac troszke uzywanie na raz umuejetnosci specjalnych z kilku gildii oraz czarow za te ciosy tez pobierana jest pewna ilosc many zalezna od sily i celnosci samego ciosu.
Same ciosy specjalne mecza tez minimalnie tak jakjak zwykle ciosy (z mnoznikiem za sile oraz celnosc).

Poprosze o zglaszanie bledow jesli zuzycie many lub meczenie bedzie gdzies zbyt duze.

PS. Trener w Minas orgul zostanie zmieniony w najblizszym czasie tak zeby uczyl umiejetnosci mgicznych przed wykonaniem zadania na czary.
PS2. Prawdopodobnie gdzies w Orchii rowniez pojawi sie mozliwsc trenowania kilku miejetnosci magicznych (a przynajmniej koncentracji)
Ingwar - 15 Cze, 2013 - 16:05
Temat postu:
Do naliczania expa zostalo dodane liczenie tego z iloma przeciwnikami walczymy (oraz jak silnymi).
Powinno sie troche bardziej oplacac zabijac grupki co moze pomoze na niektorych terenach.

Narazie zmiana nie jest strasznie duza bo chcemy sprawdzic jak to sie bedzie zachowywalo.
Jesli bedzie potrzeba to sie ja troszke podkreci.
Ingwar - 27 Cze, 2013 - 19:52
Temat postu: Zmiany w zmeczeniu
Jak niektorzy zauwazyli kilka dni temu zostalo zmienione "leczenie" zmeczenia.

Podstawowa wartosc zostala na takim samym poziomie jak bylo z dwoma zmianami.
- Czestotliwosc odnawiania zostalo skrocona o polowe, nie bedzie teraz tak duzych skokow zmeczenia i tak dlugiego oczekiwanie na wyleczenie go
- Ilosc odnawianego zmeczenia zalezy od stopnia w jakim jestesmy zmeczeni (im bardziej zmeczeni tym szybciej sie odnawia), co powoduje ze raczej nie bedzie przypadkow ze ktos stanie w walce i nie bedzie mogl z niej wyjsc..

Chodzenie po traktach tez powinno byc troche szybsze.. i bardziej sie oplaca chodzic wolniej tak zeby sie nie wycienczyc ale stale byc bardzo zmeczonym..
draris - 28 Lip, 2013 - 19:07
Temat postu: Skrzynia w Minas-Tirith i Aer-Morkir
Zmieniłem skrzynię dla młodych graczy w Minas-Tirith.
Zmiany zauważalne:
- skrzynia zapamiętuje zawartość
- dwa przedmioty stanowią tzw standardową zawartość - to znaczy jest jedna sztuka i niezależnie ile razy włożymy / wyjmiemy taki sprzęt to zawsze będzie dokładnie jedna sztuka (chyba, że będziemy niezwykle szybko operować - wtedy przez chwilę może być więcej / mniej)
- dla specjalistów od PRu - napis na skrzyni pokazuje 50 ostatnich operacji na skrzyni - można się wypromować
- ze skrzyni można wyjąć do 4 przedmiotów (podwojona liczba w stosunku do wcześniejszej)

Podobne zmiany właśnie wprowadziłem w urnie Graama w Aer-Morkir.

Informacja dodatkowa: skrzynie te niezależnie od zawartości nie będą pochłaniać światła z otoczenia. Wyjątkiem jest czas gdy skrzynia jeszcze nie wczytała zawartości.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
PNphpBB2 © 2003-2006