Warlock - Oficjalna Strona

Kłótnie i rozmowy dowolne - klótnie z wprowadzenia, 10.12.2009

Drannor - 11 Lut, 2008 - 15:53
Temat postu:
Bo Skeld to lamus. Z Trondem chodzi na expa, a innym utrudnia.
Krzyś - 11 Lut, 2008 - 17:20
Temat postu:
Osobiscie odnosze wrazenie, ze bardziej niz los manka lezy Drannorowi na sercu (lub watrobie) to, ze wlasnie jeden z jego secondow nie ma/bedzie mial mozliwosci wykonania owego questa. A zdaje sie, ze powod dla ktorego gwardia zostala napuszczona na manka byl i to dosyc jasny?

Poza tym to tamto w poscie do wizow, to smieszna demagogia. Argumenty czlowieku.

Pozdrawiam.

re: down
Po co te nerwy? Ja slyszalem inaczej, dlatego napisalem 'zdaje sie'.
mmaniek - 11 Lut, 2008 - 17:29
Temat postu:
Re Up:

No ja sie dowiedzialem o tym ze mnie gwardia leje dopiero jak padlem, wiec przestan chrzanic ze byl jakis powod Neutral Nigdy nikogo nie atakowalem, ani gracza ani npca w Srodziemiu. Amen, rzeklem.
Tens - 11 Lut, 2008 - 17:36
Temat postu:
Maniek to sobie przypomnij zabojstwo ciesli.
Dannor cale zycie jechal na bugach, multiloginach i innych gownach a teraz go serduszko boli, ze nikt go w srodziemiu nie chce widziec i zawodowki dac. Sam sobie narobiles kolo dupy to teraz z tym zyj a nie wyplakujesz sie na innych.
Ja na expa nie narzekam.
Osobiscie jestem za wprowadzeniem mozliwosci dopisywania do listy wrogow w miescie/siedzibie szefom gildii w ktorym owa sie miesci.
Gwardia nie ma juz bloka i nie powinna byla miec jak zabila manka, dlatego dostal cofke
mmaniek - 11 Lut, 2008 - 17:58
Temat postu:
Jesli dam rade ciesli to masz pol litra.

EDIT: A niechbym nawet go i zabil. Skad to wiesz? Bo mnie to troszke rozsmieszylo Smile
Tens - 11 Lut, 2008 - 18:00
Temat postu:
4 osoby na mudzie. Cialo ciesli i slady orka (mam wysoko tropienie) prowadzace wprost do Ciebie. Przypadek? Watpie. Npce w miescie sa slabsze od malych goblinow. Wiem z czasow baharow.
mmaniek - 11 Lut, 2008 - 18:02
Temat postu:
To zle wiesz.
Tens - 11 Lut, 2008 - 18:04
Temat postu:
Poza tym osobiscie Cie ostrzeglem tamtego dnia cobys sie do Edoras nie zblizal. Uznales to za slowa bez pokrycia, Twoj wybor.
mmaniek - 11 Lut, 2008 - 18:06
Temat postu:
Nie bede z Toba dyskutowal bo to zupelnie bez sensu. Pozostan w swej swiadomosci wszechwiedzacym i arcyfajnym. Pozdrawiam.

EDIT: I nieco rozgranicz. Nie mowiles tego do mnie. To Twoja postac mowila do mojej.
Tens - 11 Lut, 2008 - 18:09
Temat postu:
mmaniek napisał:

EDIT: A niechbym nawet go i zabil. Skad to wiesz? Bo mnie to troszke rozsmieszylo Smile


Rozgranicz? Zacznij od siebie jak juz cos takiego mowisz. Poza tym nie widze powodu rozgraniczania tego na tym forum, skoro wypowiadasz sie w imieniu swojej postaci. Szczegoly.
mmaniek - 11 Lut, 2008 - 18:13
Temat postu:
Skonczyles? Moglbym pisac ze to nie ja podniecam sie i opluwszy sobie brode krzycze OSTRZEGALEM CIE!!! Ale po prostu chce skonczyc ta czcza rozmowe ktora do niczego nie prowadzi. Temat nie dotyczy tego. Z mojej strony uwazam dialog za skonczony.
Tens - 11 Lut, 2008 - 18:15
Temat postu:
Cos jeszcze wyolbrzymisz badz przekrecisz?
Dialog tez bym skonczyl ale zaraz mosci Drannor sie wypowie Smile
Tens - 11 Lut, 2008 - 18:17
Temat postu:
Expie bardzo czesto? hyhyhyhyhy dobre Smile Chyba ze Zerek albo Apek to Twoj sec, jednak watpie. Expilem z Toba dokladnie raz, a raczej to Wask nas expil. Nie ja Ciebie mecze o expa na gg Smile
mmaniek - 11 Lut, 2008 - 18:19
Temat postu:
Noi jak przystalo na ludzi kulturalnych, po ostrej wymianie zdan nastapic powinno oczywiscie co nastepuje:

Nie mialem zamiaru nikogo obrazic, napluc w twarz, osmieszyc czy cos w tym stylu. Fajnie jest czasem sie powkurzac na siebie ale musi nastapic kulturalny koniec. Z mojej strony przepraszam, nie wszystko co powiedzialem bylo okej Smile Pozdrawiam Tensa.
Tens - 11 Lut, 2008 - 18:20
Temat postu:
Jest ok, sie nie zloszcze, tylko zawsze musze cos dorzucic Razz Smile Pozdrawiam.
Krwin - 26 Cze, 2008 - 12:21
Temat postu:
ych masakra.
nie rozumiem koncepcji rozwoju tego muda, jesli to tak wyglada ze niektore rasy totalnie nie maja zadnego erpegowo - systemowego backgroundu...

i to tyle już lat...

ych...

imho mud ktory nie jest jakas spojna koncepcyjnie caloscia, tylko zbiorem fajnych faz i wkretek, nawet jesli sa fajne opisy, i niektore rzeczy fajnie pokodowane itp, nigdy nie uzyska zadowalajacej liczby uzytkownikow, i zawsze bedzie, tak jak bylo jak grywalem, i jak wydaje mi sie ze jest.

no nic szkoda, to nie loguje sie jednak : (
Tens - 26 Cze, 2008 - 23:12
Temat postu:
Krwinek, rob ludzia albo orka to sie rozwiniesz Razz
Am_ - 27 Cze, 2008 - 08:22
Temat postu:
Ludzia nie bo Cie zabije
Drannor - 01 Cze, 2009 - 14:34
Temat postu:
Lokkak, pół roku offline - męczysz jakiegoś secia, czy dałeś spokój?
Warn - wtf? Niby po nocach coś tam siedzisz, ale ogólnie też przystopowałeś.
Warn - 01 Cze, 2009 - 22:40
Temat postu:
Re up:

takie życie Brachu...

staram sie jak mogę Wink
Ale Ciebie też jakos ostatnio mniej
zaraz ktoś tak śpiewał (a): "im wiecej ciebie tym mniej" albo na odwrót ;P

nieustraszony
W.
Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Drannor - 02 Cze, 2009 - 08:37
Temat postu:
Wiesz, jak to ze mną. Często jestem zalogowany, tylko nie wiadomo na jaką postać;)

Gratz awansu!
Lokkak - 02 Cze, 2009 - 19:17
Temat postu:
Drannor napisał:
Lokkak, pół roku offline - męczysz jakiegoś secia, czy dałeś spokój?


Na razie musiałem dać spokój. Jak tylko będę miał więcej czasu na muda to zacznę się pojawiać.

Pozdrawiam,
htrug - 02 Lip, 2009 - 13:19
Temat postu:
wez sie Apek wpierdyl na GG
htrug - 18 Lip, 2009 - 12:54
Temat postu:
musisz poczekac na apka albo ghasha, apek powinien byc dzisiaj chyba ze mu neta wyjebalo
pozdrawiam!
htrug - 04 Lis, 2009 - 06:20
Temat postu:
wracaj, wracaj Baltazarze Gompka!
Lokkak - 05 Lis, 2009 - 10:26
Temat postu:
W każdym może coś takiego się zdarzyć. Z tego co kojarzę miało być to globalnie poprawione i wydawało mi się, że kiedyś już było - ale ostatnio ponownie trafia się ten błąd.
Xneaking - 05 Lis, 2009 - 10:32
Temat postu:
Czytając temat do którego linka podał Krzyś, to wygląda mi to na problem rozwiązywany standardowo przez wykorzystanie reset_room.
Lokkak - 05 Lis, 2009 - 10:56
Temat postu:
W tamtym temacie było poruszanych kilka spraw - problem z resetowaniem lokacji w celu jej wyczyszczenia został rozwiązany (przykład nie dotyczył sklepu bo zwykle w sklepie nie wala się po podłodze stos złomu).
Drake - 08 Lis, 2009 - 07:21
Temat postu:
Drannor napisał:
Lokkak napisał:
Drannor na twoj.net opisał je troszkę
http://twoj.net/viewtopic.php?f=71&t=1325


Oczyściłem i poprawiłem trochę tamten temat.
Bardzo chętnie zamieszczę Wasze opisy gildii, o ile jakieś do mnie przyślecie.

Oczysciles? Znaczy autorytarnie wycenzurowales? Zniknely moje notki dotyczace zalozen Ambasady - nadal jest po staremu (opis jest subiektywny i niepelny). To samo mozna powiedziec o reptilionach. Wszystkie pozostale gildie opisane sa w miare barwnie.

Rozumiem, ze dla Ciebie to jest zaproszenie do przesylania wlasnych opisow? Bo dla mnie nie bardzo. Jaka mam gwarancje, ze nie napiszesz tego co Ci sie zywnie podoba, tak jak zrobiles teraz? Nie dzieki. Jesli kiedykolwiek bede pisal jakies opisy rasowek to tylko na tym forum (mimo, ze tu tez masz moda) - licze, ze jednak nieco powstrzymasz sie z autorytarna cenzura.

PS: Do tego tez masz dostep i mam sobie skopiowac swoja notke zanim zniknie w odmetach zapomnienia, czy moge zostawic?
PS2: Notki na temat wywaliles, a ruski spam zostal - brawo.

PS3: Ja mam pytanie do poczatkujacych
Czegos poza iloscia graczy wam brakuje na mudzie, poza nim?

EDIT: Dyskusje na temat zaczepek z Drannorem przenioslem na PW (prosze moda o niekasowanie tych dwoch).
Drannor - 08 Lis, 2009 - 07:44
Temat postu:
Co do ruskiego spamu - może zobacz, że został dodany dzisiaj po 6 zamiast opowiadać banialuki? Mam o 6 rano wstawać w niedzielę, bo Drake tak chce?

Co do reszty, zapewne nie zauważyłeś, że pokasowałem z pierwszej notki negatywne opinie o Ambasadzie, Kmaranach, Ludziach Pustyni itd?

Śmieszy mnie, że szukacie w każdym miejscu zaczepki i powodu do kłótni.
Z tej dyskusji odpadam. Jak ktoś będzie chciał przysłać opisy, to przyśle.
Jak nie - nie ma takiego obowiązku.

Update:

Na twój.necie umieściłem opis Przebudzonych Reptilionów autorstwa Draka.
htrug - 10 Lis, 2009 - 13:11
Temat postu:
konflikty jako takie istnieja, ale miedzy graczami - nie gildiami : P
zeby miedzygildiowe zaistnialy potrzeba wiecej osob, trzeba pomniejszyc ilosc traconego expa po zgonie
co do teamow: problemem jest zlozenie party raz na dzien trwajace wiecej niz 3h, a bez teamu nie poexpisz efektywnie, chyba, ze masz mega uniki i sie bawisz na wykonczenie ze spaslakiem...wiec ludzie lapia sie czego moga bo chca grac, a sie nie da.
system expa kuleje, potrzebne sa zmiany, w samych mobach jak i naliczaniu...kiedys to nastapi

pa
Shahtir - 10 Lis, 2009 - 17:03
Temat postu:
Podejrzewam, ze wybuch konfliktow na wieksza skale, ujawnilby dosc istotny mankament. Swiat Warlocka jest wciaz slabo zbalansowany pod katem bojowym. Rownowaga miedzy rasami, a tym bardziej poszczegolnymi gildiami jest mocno zachwiana. Teraz nikt na to nie narzeka, bo na mudzie jest wzgledny spokoj. Napotkany gracz czesciej jest przyjacielem niz wrogiem. Placze jednak zaczna sie dopiero, gdy jedna strona konfliktu bedzie masowo ginac tylko dlatego, ze ich oponenci dostali w prezencie od swojego opiekuna zbyt mocne zabawki.

Shahtir
Pozdrawiam

Schalazar - 10 Lis, 2009 - 21:45
Temat postu:
a czy uwazasz, ze nasza gildia tak ma czy ktore?

Pozdrawiam

A tu macie bonus Smile http://www.giantitp.com/comics/oots0688.html
Shahtir - 10 Lis, 2009 - 22:30
Temat postu:
Z mojego punktu widzenia Lud Pustyni zdecydowanie nie zalicza sie do tych gildii. Powiedzialbym raczej, ze mimo dosc wysokich wymagan stawianych przed kandydatem, jest to wspolnota o bardzo przecietnej sile. Sam wiesz, ze nasz spec ze sztyletu szalu nie robi, a uniki sprawdzaja sie tylko w okreslonych sytuacjach. W sumie moglbym wskazac palcem, tylko po co? To i tak wyjdzie w praniu, gdy zacznie sie pvp.

Shahtir

Kungar - 11 Lis, 2009 - 02:45
Temat postu:
Orkus napisał:


- brak jawnych konfliktów między gildiami / rasami

Powody są dwa. Wszystkimi gildiami kręcą pewnie ze cztery osoby przy pomocy swoich secondów to ze swoimi socondami mają wojny prowadzić? Zasady zabraniają logowania się jednocześnie różnymi postaciami tej samej osobie.
Drugi powód to sposób zakodowania tego wszystkiego tak żeby broń boże jeden drugiemu nie nastąpił na odcisk i nieoficjalny zakaz zabijania.
Orkus napisał:
- brak jakichkolwiek rozróżnień gildii/ras - znaczy ekipy wielorasno/wielogildiowe pomimo, iż z założenia sobie przeciwne - chodzą jakby byli największymi przyjaciółmi

Jakbyś przez rok innej postaci na mudzie nie spotkał to byś nie miał wielkich wymagań. Racja, zawsze można być introwertycznym, ale nie po to się gra w mudy. W nich chodzi zasadniczo o interakcję z graczami a nie zabijesz jedynej postaci którą spotkałeś od miesięcy. Poza tym w KC nie ma ograniczen jakiś wielkich. Orki zasadniczo z reptilionami nie powinny przestawać, poza tym nie ma wielkich ograniczeń.
Orkus napisał:
- brak skomplikowanych zadań (mówię o Orchii bo tu głównie bywam)
Prawda, mi też tego bardzo brakuje. To ważny element RPG w przeciwieństwie do rąbanki, która króluje.
Orkus napisał:
- opisy bardzo wieloznaczne - np. jest kołatka na drzwiach i tylko i wyłącznie działa komenda zastukaj (nawet nie działa uderz)

To że są wieloznaczne to pikuś. Niektóre komendy a właściwie sposób ich wpisania trzeba po prostu znać a i tak nie ma żadnej gwarancji, że uzyska się pożądany efekt. Komunikaty otrzymywane z muda po wpisaniu niewłaściwej komendy bywają mylące. W większości przypadków w ogóle ich nie ma. Efekt pisania byle było na szybko.

Mi przeszkadzają jeszcze imiona NPCów typu Bareja i Belzebub. Jak ktoś nie potrafi wymyślić to są generatory imion. Niedługo Shrek i Fiona będą gdzieś karczmę prowadzić, lub w sklepie sprzedawać o ile już ich nie ma.


Ktoś z graczy lub wizów testował jak wygląda system zasłaniania na warlocku przy walkach dwudziestoosobowych drużyn? Czy czasem nie tak, że w ciągu jednej rundy ginie jeden gracz bo przejście trwa a cała drużyna wroga koncentruje się zawsze na jednym graczu?
Drake - 11 Lis, 2009 - 09:33
Temat postu:
Kungar napisał:
Orkus napisał:


- brak jawnych konfliktów między gildiami / rasami

Powody są dwa. Wszystkimi gildiami kręcą pewnie ze cztery osoby przy pomocy swoich secondów to ze swoimi socondami mają wojny prowadzić? Zasady zabraniają logowania się jednocześnie różnymi postaciami tej samej osobie.

Kungar jak zwykle widzi jeden wielki spisek.
Tutaj mialem wymienic wszystkie gildie wraz z logujacymi sie w nich graczami i pytac Kungara, ktore z nich to sekondy. Ale po prostu zapytam tak - ktorzy gracze wg ciebie znaczacy cos we wlasnych gildiach (logujacy sie czesto, majacy stanowiska szefoskie) to secondy innych znaczacych cos postaci - zapraszam do wymieniania.

Przypominasz mi Kungar mnie bardzo dawno temu. Tez wszedzie widzialem sekondy. Ty tez byles wg mnie sekondem. Jak to jest byc podobnym do mnie? Boli, nie?


Kungar napisał:
Poza tym w KC nie ma ograniczen jakiś wielkich. Orki zasadniczo z reptilionami nie powinny przestawać, poza tym nie ma wielkich ograniczeń.

No, orki z reptilionami nie powinny, i tyle. Super.

Kungar napisał:
Orkus napisał:
- brak skomplikowanych zadań (mówię o Orchii bo tu głównie bywam)
Prawda, mi też tego bardzo brakuje. To ważny element RPG w przeciwieństwie do rąbanki, która króluje.

Nikt nie napisal to nie ma. Ciezko zeby powstawaly jak na drozdzach kiedy brakuje koderow, a opisowcy tylko narzekaja ze nie ma.

Kungar napisał:
Orkus napisał:
- opisy bardzo wieloznaczne - np. jest kołatka na drzwiach i tylko i wyłącznie działa komenda zastukaj (nawet nie działa uderz)

To że są wieloznaczne to pikuś. Niektóre komendy a właściwie sposób ich wpisania trzeba po prostu znać a i tak nie ma żadnej gwarancji, że uzyska się pożądany efekt. Komunikaty otrzymywane z muda po wpisaniu niewłaściwej komendy bywają mylące. W większości przypadków w ogóle ich nie ma. Efekt pisania byle było na szybko.

Od tego jest komenda zglos blad. Jesli wiz sprawdzajacy errorloga uzna ze warto dodac komende to zostanie dodana.

Kungar napisał:
Mi przeszkadzają jeszcze imiona NPCów typu Bareja i Belzebub. Jak ktoś nie potrafi wymyślić to są generatory imion. Niedługo Shrek i Fiona będą gdzieś karczmę prowadzić, lub w sklepie sprzedawać o ile już ich nie ma.

Jak ktos sie chce przyczepic to sie kij zawsze znajdzie.


Kungar napisał:
Ktoś z graczy lub wizów testował jak wygląda system zasłaniania na warlocku przy walkach dwudziestoosobowych drużyn? Czy czasem nie tak, że w ciągu jednej rundy ginie jeden gracz bo przejście trwa a cała drużyna wroga koncentruje się zawsze na jednym graczu?

Testowane bylo przy druzynach siedmio-osmioosobowych przy okazji wojen Baharzy+Bractwo versus KSC. Wcale nie bylo tak duzo zgonow.
Kungar - 11 Lis, 2009 - 16:27
Temat postu:
Jak dołączyć kogoś z użytkowników forum do ignorowanych bo nie mogę znaleźć?
Drake - 11 Lis, 2009 - 18:50
Temat postu:
Wydaje mi sie, ze silnik tego forum nie oferuje takiej mozliwosci.
Bedziesz musial jakos z tym zyc.
Lokkak - 11 Lis, 2009 - 22:25
Temat postu:
Kungar napisał:
Wszystkimi gildiami kręcą pewnie ze cztery osoby przy pomocy swoich secondów to ze swoimi socondami mają wojny prowadzić? Zasady zabraniają logowania się jednocześnie różnymi postaciami tej samej osobie.


Muszę Cię zmartwić - z tego co kojarzę każdej gildii, która ma szefa, przewodzi postać kierowana przez innego gracza.

Kungar napisał:
Drugi powód to sposób zakodowania tego wszystkiego tak żeby broń boże jeden drugiemu nie nastąpił na odcisk i nieoficjalny zakaz zabijania.


Nie ma takiego zakazu.

Kungar napisał:
Niedługo Shrek i Fiona będą gdzieś karczmę prowadzić, lub w sklepie sprzedawać o ile już ich nie ma.


O widzisz - całkiem dobry pomysł. Cóż poradzić na to, że w DreamWorks nadają całkiem dobre imiona swoim postaciom.
Garagoth - 12 Lis, 2009 - 00:36
Temat postu:
Witam,

Daję wam 36 godzin na POKASOWANIE notek nie będącymi pytaniami i radami dotyczącymi świata Warlocka, i policzę to jako ukłon uprzejmości w moją stronę.

Potem pokasuję sam wedle własnego widzi-mi-się, bo mam dość osobistych wycieczek i gadania o głupotach, bo od tego macie wątek kłótnie i rozmowy dowolne. Dotyczy to wszystkich. A jak nie zrozumiecie o co chodzi, to będę blokował konta na forum, bo czasami od głupot które tu się czyta głowa boli.

Pozdrawiam,
Garagoth.
Schalazar - 12 Lis, 2009 - 02:03
Temat postu:
Nie jestem trollem forumowym Very Happy ale tutaj przyznaje absoultna racje Garagothowi, wiekszosc z tego to jakies przekomarzanie sie i inne pierdoly nie wnoszace absolutnie nic konstruktywnego, na tym forum dla dobra Warlocka.

Pozdrawiam
Drake - 12 Lis, 2009 - 12:01
Temat postu:
Jak sie kasuje notki? Nie widze takiej opcji. (kiedys byla chyba w edycji).
Kungar - 25 Lis, 2009 - 21:46
Temat postu:
Esail napisał:
@Drake:

Coz jesli chodzi o Reptiliony to maja Przebudzonych i Zakon, mieli tez Szermierzy ale kolega Kungar sie strasznie oburzyl i napisal skarge, wiec trzeba bylo zabrac ta mozliwosc.

Dziwie sie jednak, bo na przyklad w takim Earthdawnie niejacy T'Skangowie (czy jak im tam) sa swietnymi szermierzami.

Es.


Raz mówi się kłamstwa, że walczę szablami i należę do szermierzy, innym razem ze skargi pisałem na możliwość wstępowania reptilionów do szermierzy. Uzgodnijcie jakąś wspólną wersję i się jej trzymajcie.

"Kolega Kungar" nie oburzał się tylko poparł innych "kolegów". Nie pisał też skarg o to. Skarżyłem się na mudzie na parę innych rzeczy. Na zaciemnienie w Habbanai, na to że niektóre itemy gildiowe można odłożyć i sprzedać, na to że w kryptach jest jasno a w lesie harpii ciemno.

W przynależności reptilionów do szermierzy przeszkadzał mi jedynie rodzaj broni jaką się tam walczy. Gdyby były włócznie do wyboru byłoby OK. Z tym że reptiliony należące do przebudzonych powinny mieć zablokowaną możliwość wstępowania do jakiejkolwiek innej gildii bojowej. Oni i tak są przepakowani. Tylko jeździectwa i walki konno nie mają a to chyba tylko dlatego, że w czasie kiedy pisano założenia nie było tych umiejętności lub antarów.

PS.
Przykro mi Esailu że bierzesz udział w tej nagonce. Jeśli działam Ci na nerwy to przecież jesteś wizem, więc wiesz co robić. Parę razy wytknąłem coś jako błąd co błędem nie było, ale w większości wypadków zgłoszenia były zasadne i podyktowane jak najbardziej szlachetnymi pobudkami.
Esail - 25 Lis, 2009 - 21:56
Temat postu:
Jestem daleki od prowadzenia nagonek, krucjat (i innych chrzescijanskich wynalazkow). Ale:
http://www.warlock.pl/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=492&postdays=0&postorder=asc&start=180
Post imć Drannora i Twoj, no i dla porzadku Garagotha. Przeszkadzalo wam wiec zostalo usuniete, zebyscie pozniej nie mowili ze nie biore uwag graczy pod uwage.

Es.
Kungar - 25 Lis, 2009 - 23:00
Temat postu:
Przeszkadzało nam? Very Happy
Nie ma żadnych nas. Lubię Drannora bo wprowadzał mnie na muda i zapamiętałem go jak najlepiej, ale nie tworzymy pary "pan i jego przydupas" jak niektórzy.

A tu się nie skarżę bo nie wiem nawet o co chodzi. Wtedy nie wróciłem jeszcze na muda bo nie miałem hasła do postaci. Odzyskałem je dopiero później dzięki Garagothowi (wielkie dzięki i wyrazy szacunku).

Po prostu podałem zwykłą praktykę na mudzie. Ktoś coś chce a ma dojścia to wywiera nacisk i zwykle dostaje niezależnie od tego jak bardzo by to burzyło balans (przepakowane gobasy), lub byłoby nie na miejscu (stragany przechowalnie, kmarany i elfy wojownikami pustyni). Ktoś ma naprawdę dobre dojścia to może nawet usunąć wiza lub doprowadzić do kasacji gracza.
Drake - 26 Lis, 2009 - 00:31
Temat postu:
Jomsborg napisał:
T'srangi sa o wiele bardziej cywilizowane i zwinniejsze niz repty, to tak jak bys hmmm... jakiemus prehistorycznemu gadu dac mozliwosc zostania szermierzem. Troche nie tego Wink Chyba, ze tu sa inne repty niz te, ktore znam z Warhammera chociazby.

Mylisz reptiliony z krasnoludami, ze wzgledu na to ze obie rasy uzywaja broni tzw 'silowej' (mloty, topory). Na Warlocku zrecznosc jest druga podstawowa cecha reptilionow (po wytrzymalosci).
Poza tym nie istnieje bardziej cywilizowana kultura od reptilionow, szczegolnie ze w Earthdawnie wszelka kultura jest dosc szczatkowa. Nie gralem w ksiazkowe tylko komputerowe crpgi, jak cos pomieszalem to sorry. Skrangi sa owszem drobniejsze, ale czy zwinniejsze i bardziej rozwiniete kulturalnie tutaj bym sie sprzeczal.
Kungar napisał:
Ktoś ma naprawdę dobre dojścia to może nawet usunąć wiza lub doprowadzić do kasacji gracza.

Znaczy nadal uwazasz ze to my (grupa trzymajaca wladze) doprowadzila do skasowania Drannora (mimo ze ten wielokrotnie napisal ze skasowano postac na jego osobista prosbe) oraz doprowadzila do usuniecia MG (imienia nie bede wymienial wszyscy wiedza o kogo chodzi).

Nie mam zamiaru sie wdawac w pyskowki, mysl sobie co chcesz. Chociaz dla mnie to SF.
Esail - 26 Lis, 2009 - 07:23
Temat postu:
Kungar napisał:

1. (kmarany i elfy wojownikami pustyni).

2. Ktoś ma naprawdę dobre dojścia to może nawet usunąć wiza lub doprowadzić do kasacji gracza.


Ad. 1. A powiedz mi dlaczego nie?

Ad.2. No toś pojechał teraz... Może podasz jakiś przykład? Czy po prostu chcesz dołączyć do tych osób które lubią rzucać bezpodstawne oskarżenia?

Es.
Kungar - 26 Lis, 2009 - 10:50
Temat postu:
Esail napisał:
Kungar napisał:

1. (kmarany i elfy wojownikami pustyni).

2. Ktoś ma naprawdę dobre dojścia to może nawet usunąć wiza lub doprowadzić do kasacji gracza.


Ad. 1. A powiedz mi dlaczego nie?

Dlatego że elfy i kmarany to istoty leśne a na pustyni jest niewiele drzew. Reptiliony zostały stworzone ponoć z kamieni zaś elfy zaraz po nich z drzew i są silnie z nimi związane. Co silnie związane z lasami elfy miałyby robić na pustyni? Jak uzasadnić ich obecność tam? A co kmarany, leśni łowcy? Na co mieliby polować tam gdzie przeżyją tylko mrówki i pająki? Ja rozumiem gdyby jakieś plemiona ludzkie zamieszkujące pustynię sprowadziły sobie elfich i kmarańskich wojowników do walki z innymi ludźmi, ale jest zupełnie nieprawdopodobne według mnie żeby te rasy stworzyły na pustyni społeczność. Po co jeżeli jest tyle zalesionych miejsc na Orcusie i wcale nie bardziej nieprzyjaznych niż jałowa pustynia. Nawet odrzucając całkowicie dodatek o Almohadach ciężko jest sobie wyobrazić tolerancyjne wobec innych ras społeczeństwo na pustyni, gdzie trwa nieustanna walka o wodę i żywność. A tu w pełni akceptowani elfy i kmarany wśród dzikich ludzkich mieszkańców pustyni.

Esail napisał:

Ad.2. No toś pojechał teraz... Może podasz jakiś przykład? Czy po prostu chcesz dołączyć do tych osób które lubią rzucać bezpodstawne oskarżenia?

Es.

Przykłady podawałem. Poza tym dlaczego ja mam coś podawać i udowadniać? Inni się o to nie troszczyli.
Trond - 26 Lis, 2009 - 12:13
Temat postu:
""Dlatego że elfy i kmarany to istoty leśne a na pustyni jest niewiele drzew""


Na pustyni jest troche drzew, bez przesady
Sa kaktusy, sa palmy. Idzie nawet zorganizowac zywnosc i wode jak sie zna zycie pustyni. Sa ozazy. Lazac wiele razy po pustyni nie zauwazylem tej walki o wode.
po drugie mud to nie jest system KC tylko oparty na realiach KC, a to oznacza ze mozna wprowadzac modyfikacje zasad, wedle uznania, pewnie po zaakceptowaniu przez magow
Co do elfow to pisanie ze mieszkaja tylko w lasach podwaza caly sens elfiego miasta i ambasdy - drugiej elfiej gildi (oprocz lesnych elfow)

Przepraszam za pisanie nie na temat ( a o tym traktuje kilka watkow powyzej ) - to w koncu pytania dla poczatkujacych...a nie klotnie kot moze byc i dlaczego w jakiej gildi. Ale nie moglem sie powtrzymac Smile
Esail - 26 Lis, 2009 - 12:27
Temat postu:
Kungar napisał:
Poza tym dlaczego ja mam coś podawać i udowadniać? Inni się o to nie troszczyli.


Bo to ty rzuciłeś oskarżenie więc wypadałoby uzasadnić. Napisać, kto i kiedy taki wpływ wywarł na kogo i kto z tego powodu ucierpiał.
Działasz jak politycy pewnej partii politycznej, rzucasz hasło ale żadnych faktów te hasło popierających.

Es.
Drake - 26 Lis, 2009 - 17:02
Temat postu:
Kungar napisał:
Esail napisał:
Kungar napisał:

1. (kmarany i elfy wojownikami pustyni).

Ad. 1. A powiedz mi dlaczego nie?

Dlatego że elfy i kmarany to istoty leśne a na pustyni jest niewiele drzew. Reptiliony zostały stworzone ponoć z kamieni zaś elfy zaraz po nich z drzew i są silnie z nimi związane.

Wedlug twojej typologii reptilioni pasuja do Jihadu. Piasek to nic innego jak kamien, pod nieco inna postacia.

Wedlug twojej typologii czlowiek ktory spora czesc swojej rozumnej sciezki ewolucji spedzil jako nadrzewna malpa, wciaz powinien zyc na drzewach.
Lokkak - 26 Lis, 2009 - 17:54
Temat postu:
Kungar napisał:
A co kmarany, leśni łowcy? Na co mieliby polować tam gdzie przeżyją tylko mrówki i pająki? Ja rozumiem gdyby jakieś plemiona ludzkie zamieszkujące pustynię sprowadziły sobie elfich i kmarańskich wojowników do walki z innymi ludźmi, ale jest zupełnie nieprawdopodobne według mnie żeby te rasy stworzyły na pustyni społeczność. Po co jeżeli jest tyle zalesionych miejsc na Orcusie i wcale nie bardziej nieprzyjaznych niż jałowa pustynia. Nawet odrzucając całkowicie dodatek o Almohadach ciężko jest sobie wyobrazić tolerancyjne wobec innych ras społeczeństwo na pustyni, gdzie trwa nieustanna walka o wodę i żywność. A tu w pełni akceptowani elfy i kmarany wśród dzikich ludzkich mieszkańców pustyni.


Zanim zaczniesz pisać o Jihadzie wypadałoby abyś się dowiedział jakie jest umiejscowienie Jihadu w społeczeństwie okolic pustynnych. Nikt nie powiedział, że te elfy czy kmarany są akceptowane wszędzie. Nie bez powodu siedziba gildii nie mieści się w Habbanai. Ale oczywiście najprościej jest powiedzieć, że gildia jest zła, członkowie gildii są źli i cały świat jest zły (poza Drannorem i usuniętym MG).
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
PNphpBB2 © 2003-2006