Warlock - Oficjalna Strona

Wieści z Warlocka - [SPAM] Skryptorium Warlocka

enlond - 21 Lip, 2008 - 00:35
Temat postu: [SPAM] Skryptorium Warlocka
Witam serdecznie,

nie tak wcale dawno zacząłem przygodę z Warlockiem i to, co uderzyło mnie najmocniej to brak ogólnodostępnych (poza stroną oficjalną oraz forum) źródeł wiedzy o tym MUDzie. Dlatego też wykorzystując swoje umiejętności zawodowe (przykro mi, grafikiem nie jestem) stworzyłem stronkę, która w założeniu ma być źródłem wiedzy o grze.

'Skryptorium Warlocka' - bo tak się ona zowie jest w fazie ciągłego tworzenia, jednakże w związku z tym, iż nie mam ochoty zakładać 20 postaci by odwiedzić każdą gildię oraz wytrenować wszystkie zawody zwracam się do Was - graczy z doświadczeniem, abyście wsparli me starania swą wiedzą oraz potencjalnie tekstami. Więcej informacji można znaleźć na stronie Skryptorium - http://warlock.ingwar.eu.org Każda pomoc byłaby wskazana - żaden list nie pozostanie bez odpowiedzi.


Pozdrawiam
Enlond z Rohanu vel Chlebik
Athazir - 21 Lip, 2008 - 09:10
Temat postu:
Swietny pomysl.

Athazir
Pozdrawiam
Drannor - 21 Lip, 2008 - 09:36
Temat postu:
Jestem pod wrażeniem. Mam nadzieję, że starczy Ci motywacji żeby kontynuować ten projekt.

Mapy można skopiować ze strony http://www.warlockmud.w8w.pl/.
Tortur/Fester nigdy nie miał nic przeciwko kopiowaniu jego map, o ile zachowany był ich oryginalny kształt wraz z sygnaturą.

Co do gildii, kiedyś zrobiłem małe zestawienie:

Orchia:

- Leśne Gobliny:

Gildia zrzeszająca gobliny. Prócz podstawowej jednostki rasowej(walczą włóczniami) posiada także Leśne Legendy - gildię zawodową oraz Szamanów - gildię magiczną. Z założenia gildia neutralna, gobliny raczej żyją w zgodzie ze wszystkimi, niezależnie od rasy, czy jasnej/ciemnej strony mocy. Siedziba gildii ukryta jest w głębi puszczy.

- Dzieci Natury:

Dom leśnych elfów - gildia zrzeszająca elfich myśliwych i łowców. Żyją w zgodzie z naturą czerpiąc z jej darów. Prócz broni do walki w zwarciu nieźle radzą sobie również z łukami. Mogą wybierać różne profesje - walka toporem, włócznią, sztyletami, łukami. Mają możliwość przyzywania zwierząt pomagających w walce/towarzyszącym w podróży, czy leczniczego bluszczu. Na mudzie raczej samotnicy, chociaż można ich również spotkać w wielorasowych drużynach.

- Ambasada Elfów:

W odróżnieniu od leśnych elfów żyją w pięknych miastach, mogą nosić ciężkie zbroje. Ich siedziba znajduje się w Olgrionie. Jak pisał kiedyś Drake "... kazdy elf tzw. miastowy niezaleznie od tego czy jest karczmarzem, mlynarzem, marynarzem czy kupcem jest rowniez profesjonalnym wojownikiem. Kazdy elf zanim nauczy sie wlasnego zawodu najpierw uczy sie walczyc. Kazdy elf ma "pod lozkiem" luk, kolczuge, miecz i tarcze, na wypadek rewolty. Gildia elfow, nie jest jak gildia reptilionow pogodzona ze swoim losem, w nich caly czas gotuje sie krew, oni caly czas czekaja na przepowiedziane przez astrologow panowanie ludzi i czekaja zeby przylozyc reke do tego. Oczywiscie czekaja na zorganizowany atak, zadne inne ekscesy nie maja miejsca (no chyba ze gdzies w nocy w ciemnych zaulkach)"

- Wschodnia Kompania Handlowa:

Mieszcząca się na pustyni gildia zajmująca się handlem. Dostępna dla ludzi i krasnoludów. Jej członkowie mogą lokować posiadane fundusze kupując stada zwierząt (konie, wielbłądy) oraz pastwiska. Nie mogą nosic cięzkich pancerzy. walczą szablami/toporami.

- Kompania Skalny Czerep:

Zrzesza orków, którzy są władcami Orchii. Jest to regularna jednostka wojskowa rządzona twardą ręką przez komendanta. Zajmują się patrolowaniem terenu i dyscyplinowaniem niesfornych obywateli;). Walczą szablami. Ich baza znajduje się w górach, na wschód od głównego traktu z Ranhar-garu do Orchii południowej.

Jak ktoś spędzi w KSC kilkadziesiąt dni oraz dorobi się stopnia oficerskiego, to może otrzymać awans na członka elitarnej Gwardii Ostrogaru - gildii zawodowej. Siedziba w Myshan-kir.

- Przebudzone reptiliony:

Gildia rasowa zrzeszająca reptilionów - dwunożne istoty przywodzące na myśl jaszczury. Cechuje ich pragmatyczne podejście do życia. Każda rzecz powinna mieć swoje przeznaczenie. Kiedyś byli najpotężniejsza silą bojową Ochrii. W tej chwili praktycznie na wymarciu. Walczą młotami.
Siedziba ukryta w górach niedaleko Gasty.

- Lud Pustyni:

Mieszcząca się na pustyni gildia zawodowa zrzeszająca ludzi, elfów i kmarany. Religijni fanatycy biegający ze sztyletami/szablami.

- Bractwo Rran-kirra:

Mieszcząca się na wyspie Edoral gildia rasowa kmaranów. Leśni łowcy walczący szablami. Podobno aktualnie zachodzą tam spore zmiany, więc można się spodziewać, że gildia w najbliższym czasie będzie się rozwijać.


PS:

http://warlock.ingwar.eu.org/wrogowieorchia Gobory, a nie gobosy;)
enlond - 21 Lip, 2008 - 22:37
Temat postu:
Przede wszystkim dziękuję za miłe słowa. Drannor - opisy wrzucę lada chwilkę na stronę, zaś mapy również pojawią się zaniedługo. Jeszcze raz zachęcam do dzielenia się wiedzą o Warlocku - wystarczy podesłać jakiś tekst, może dotyczyć również dziedzin, które na stronie nie poruszyłem - jeśli wszystko będzie miało ręce i nogi stworzenie nowego działu to kwestia skopiowania 2 plików Smile
krupek - 21 Lip, 2008 - 23:09
Temat postu:
Fajna stronka, musze przyznac ze troche mnie uprzedziles bo bylem w trakcie projektowania strony wacka, lecz musialem sobie zrobic mala przerwe ( emigracja zarobkowa ) Razz
enlond - 21 Lip, 2008 - 23:20
Temat postu:
Krupek - to i lepiej, że się coś już narodziło - zapraszam do współpracy.
krupek - 22 Lip, 2008 - 10:03
Temat postu:
Chetnie pomoge.
Drannor - 24 Wrz, 2008 - 11:28
Temat postu:
Już zakończyłeś swoją karierę na Warlocku?
krupek - 25 Wrz, 2008 - 21:31
Temat postu: Re up
Jezeli o mnie chodzi to raczej nie, tylko nie mam narazie dostepu do neta. Szukam nowego mieszkania Smile
Jeszcze o mnie uslyszycie :p
Drannor - 20 Lis, 2008 - 10:52
Temat postu: Re: Re up
krupek napisał:
Jezeli o mnie chodzi to raczej nie, tylko nie mam narazie dostepu do neta. Szukam nowego mieszkania Smile
Jeszcze o mnie uslyszycie :p


Chodziło mi raczej o założyciela tematu. Niestety nowi gracze bardzo szybko się wykruszają:/

Jest to w pewien sposób zrozumiałe - Warlock jest jedynym znanym mi mudem single player.

Nie pomoże tu ciężka praca wizów - wszystkie mudy umierają powoli. War od początku miał nieliczne grono graczy, więc nikt już prawie nie został.

Ja sam wolę pograć w domu w jakieś giery z grafiką - nawet byle jaki lipny serwer Lineage ma kilkuset graczy.

Chętnie posiedziałbym za to na Warlocku z pracy, ale niestety zablokowane porty skutecznie to uniemożliwiają.
Tens - 20 Lis, 2008 - 11:02
Temat postu:
A ten uruk expiacy na automacie?;> Nie wierze zebys nie maczal w tym palcow!
Drannor - 20 Lis, 2008 - 11:14
Temat postu:
Tens napisał:
A ten uruk expiacy na automacie?;> Nie wierze zebys nie maczal w tym palcow!


Może Ghasha zapytaj.
Ghash - 16 Gru, 2008 - 23:56
Temat postu:
czy ten topik w ogole sie do czegokolwiek odnosi? skasuje go w koncu ktos?
Lokkak - 17 Gru, 2008 - 17:22
Temat postu:
Sam temat mógłby być przydatny - jest w nim kilka przydatnych linków i większość postów do wywalenia. Wink
ToRtuR - 21 Gru, 2008 - 23:46
Temat postu:
No jest tutaj jeden przydatny link. Razz (http://www.warlockmud.w8w.pl/), a ja dodam drugi: http://www.kingdomofloathing.com/

A co tam w ogóle ciekawego na Warlocku? Choinka jest?
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
PNphpBB2 © 2003-2006