Warlock - Oficjalna Strona

Wieści z Warlocka - Zmiany?

Aslaug - 22 Lut, 2008 - 16:58
Temat postu: Zmiany?
No coz, jako nowy gracz moge wymienic co na Warlocku nie dziala jak powinno, mam nadzieje ze nie bedziecie miec mi tego za zle. Embarassed Oczywiscie nie dziala jak nalezy wedlug mnie.

Zmeczenie.
Jest totalnie do bani, mozna zasuwac po traktach ile sie chce. Gracze wybiegajacy poziomem ponad srednia, norme czy jak to tam chcecie ujac. Moga sie przemieszczac z jednego konca muda na drugi bez problemu. Nie zaprzeczycie prawda? Mozemy porozmawiac o koniach tez, przeciez one sa zbugowane jeszcze bardziej. W Orchii udalo mi sie dorwac jednego no i przyznam, ze sie nie zmeczyl kon ani ja, chocby nie wiem jak dalekie sciezki wpisywal.

Brak licznika miedzydomenowego.
Pozwala to egzystowac kazdej gildi w kazdym miejscu, byc moze to nie jest blad, ale wiem ze to moglo by wyrownac grywalosci w domenach. A nie ze przerazone Orki z Mordoru siedza w domenie Orchii. To tylko przyklad, i wiem ze istnieja rozne tego powody, ale chyba pasowalo by na to cos zaradzic.

Gildie
Podam przyklad Gildii Ksc. Prawdopodobnie po tej wypowiedzi moge sie pozegnac z czlonkostwem, ale niemoge sie powstrzymac bo odebralo mi to chec do gry. Jezeli kumpel kumpla i kumplowie z wszystkich gildii beda nadal tak prowadzic i wladac jak w wyzej wymienionej organizacji to naprawde niema zadnej przyszlosci na powodzenie. Panowie, albo ograniczacie koneksje i sie bawimy, albo tu nadal bedzie 10 osob w godzinach szczytu. Ja wiem ze jestescie smietanka tego muda, elita bo gracie w niego od dawien dawna i niemam nic przeciwko tylko jesli tak jest od dluzszego czasu to ja sie wcale nie dziwie frekfencji. Bez urazy naprawde, ale chyba mud istnieje po to by byc mudem, a irc by byc ircem. No ofens.


Nikogo nie chcialem zdenerwowac. As.
Tens - 22 Lut, 2008 - 17:10
Temat postu:
Wszystko ok ale zglos to na mudzie jak juz Esail napisal w innym temacie. Co do gildii, bylo grac czlowiekiem Razz Ja zabilbym kazdego swojego czlowieka ktory by odstawil taki numer, nawet Oswalda ktorego znam lat wiele. W sumie juz raz w Baharach go zabilem za uderzenie bosmana Razz
Drannor - 22 Lut, 2008 - 18:00
Temat postu:
Ad zmęczenie:

Zależy od traktu - w rejonie karłów-Impur-Kir-KSC postacie męczą sie bardzo szybko. Na innych traktach mniej. Faktycznie można odpalić długie ścieżki i przemieszczać się bardzo szybko odpoczywając bardzo rzadko.

Czy to wada? Nic mnie nie denerwowało tak bardzo, jak chore męczenie się na traktach Arkadii. Są ciekawsze rzeczy do robienia, niż czytanie w kółko komunikatu "jesteś zbyt zmęczony, by iść w tym kierunku".

Granie w muda ma sprawiać przyjemność, a nie wykańczać człowieka nerwowo - dla tego niskie męczenie uważam za zaletę Warlocka.

Ad licznik międzydomenowy:

Hm, było coś takiego na Barsawii, ale nie pamiętam dokładnie zasady działania - mógłbyś przybliżyc?

Grywalności w domenach nie da się wyrównać, ponieważ 90% expowisk jest w Orchii. Nie słyszałem tez o przerażonych orkach z Mordoru:) Jak masz jakieś zatargi z Durbalukiem, to nie uogólniaj.
Aslaug - 22 Lut, 2008 - 18:22
Temat postu:
Zmeczenie faktycznie im mniejsze tym lepiej sie poruszac i sa ciekawsze rzeczy do robienia, zgadzam sie z toba calkowicie. Przypuszczam tez, ze wiele osob podziela opinie, ale wydaje mi sie ze poprostu pewne przyzwyczajenia trzeba zmienic i nie mowie o tyle, by to bylo uciazliwe, tylko o tyle by nie mozna bylo przebiegac calego muda na jednym oddechu.

Licznik byl na barsawii owszem, masz racje poraz drugi. Stal on na strazy tego by gracz nie porzucal swego pochodzenia i terenu, na rzecz expowiska, badz podczas zatargow z wroga gildia, czy jakas organizacja. Wiec zrzeszone postacie pilnowaly tego by przebywac jednak u siebie, nie sek w tym by to trwalo caly czas, ale jednak w wiekszosci. Poprostu w przypadku postaci ze Srodziemia powinny one przywiazywac wieksza role to bycia tam, wspomnialem o orkach ale to raczej ciut irnoii, nizli cos zlosliwego i przyklad. Nie wiem jak wyglada sytuacja z gildiami obecnie tutaj, no ale ze tak to ujme kazdy ma swoje pochodzenie nalezac do gildii. W momencie kiedy ktos opuszczal swoje terytorium i spedzal za duzo czasu poza nim, wiec w drugiej domenie liczby przemawialy.

Nie chce wyskakiwac z samymi ograniczeniami, ale no tak to widze troche.
Drannor - 22 Lut, 2008 - 18:35
Temat postu:
Aslaug napisał:

Licznik byl na barsawii owszem, masz racje poraz drugi. Stal on na strazy tego by gracz nie porzucal swego pochodzenia i terenu, na rzecz expowiska, badz podczas zatargow z wroga gildia, czy jakas organizacja. Wiec zrzeszone postacie pilnowaly tego by przebywac jednak u siebie, nie sek w tym by to trwalo caly czas, ale jednak w wiekszosci. Poprostu w przypadku postaci ze Srodziemia powinny one przywiazywac wieksza role to bycia tam, wspomnialem o orkach ale to raczej ciut irnoii, nizli cos zlosliwego i przyklad. Nie wiem jak wyglada sytuacja z gildiami obecnie tutaj, no ale ze tak to ujme kazdy ma swoje pochodzenie nalezac do gildii. W momencie kiedy ktos opuszczal swoje terytorium i spedzal za duzo czasu poza nim, wiec w drugiej domenie liczby przemawialy.


Problem jest taki, że "dark side" właściwie nie ma co robić w Śródziemiu - do żadnego miasta nie można wejść, expowisk tez nie ma, nawet banku czy medytowni dla orka nie znajdziesz. Siłą rzeczy powoduje to, że każdy przenosi się do Orchii, gdzie może zdzałać zdecydowanie więcej. Ghash pracował niedawno nad Helmowym Jarem - jeśli nie zarzucił tego pomysłu, to być może pojawi się duże expo dla czarnych właśnie, i siedzenie w Ardzie będzie miało jakiś sens.

Nie zapominajmy też, że Mordor jest rasówką, a ma przeciw sobie 2 wypasione zawodówki, co też specjalnie uczciwe nie jest;)

Co do zmęczenia - przede wszystkim wierzchowce są przegięte - można dojechać od Twierdzy Zmierzchu do Habbanai na jednej ścieżce.


Pozdrawiam
Tens - 22 Lut, 2008 - 18:43
Temat postu:
Uwazam tez ze zmeczenie na mudzie jest niezbalansowane. W srodziemiu tez mimo wszystko troszke za malo sie mecza ludzie.
Esail - 22 Lut, 2008 - 18:52
Temat postu:
Tens napisał:
Uwazam tez ze zmeczenie na mudzie jest niezbalansowane. W srodziemiu tez mimo wszystko troszke za malo sie mecza ludzie.


Przypominam po raz kolejny: zglos blad, zglos pomysl

Es.
Schalazar - 22 Lut, 2008 - 19:00
Temat postu:
Esailo, proszę Cię nie odbieraj, że wszystko jest adresowane do Ciebie. Gro wymienionych tu rzeczy to jeszcze zaszłości dawno minionych epok rządów wizów co się juz nie mają, chyba w zwyczaju pojawiać.

Pozdrawiam wszystkich

Schalazar Wedrowiec
Esail - 22 Lut, 2008 - 19:12
Temat postu:
Schalazar napisał:
Esailo, proszę Cię nie odbieraj, że wszystko jest adresowane do Ciebie. Gro wymienionych tu rzeczy to jeszcze zaszłości dawno minionych epok rządów wizów co się juz nie mają, chyba w zwyczaju pojawiać.

Pozdrawiam wszystkich

Schalazar Wedrowiec


Nie odbieram. Po prostu draznia mnie wypowiedzi ludzi logujacych sie na muda raz na pol roku i zgrywajacych wielkie autorytety.
Poza tym jak Lokkak gdzies napisal: duzo rzeczy zmienia sie z dnia na dzien, w tym expowiska.

Es.
Krwin - 22 Lut, 2008 - 19:15
Temat postu:
z jednej strony sie zgadzam z tym zglaszaniem, z drugiej jednak uwazam ze niektore pomysly przed zgloszeniem na mudzie warto poddac pod dyskusje ogolna- moze na przyklad pozwoli to uwzglednic punkty widzenia i kontekty, ktorych do tej pory nie bralo sie pod uwage, a zmieniaja postac rzeczy, i zglaszanie okaze sie niepotrzebne ; )
Drake - 22 Lut, 2008 - 19:36
Temat postu:
Ta, poza tym komenda zglos blad oferuje minimalna obrobke tekstu i co za tym idzie pewna nieczytelnosc zarowno dla piszacego jak i czytajacego.
Esail napisał:

Nie odbieram. Po prostu draznia mnie wypowiedzi ludzi logujacych sie na muda raz na pol roku i zgrywajacych wielkie autorytety.
Poza tym jak Lokkak gdzies napisal: duzo rzeczy zmienia sie z dnia na dzien, w tym expowiska.
Es.

To do mnie bylo? Wink
Nieno, ja chyba czesciej niz raz na pol roku.
mmaniek - 22 Lut, 2008 - 19:52
Temat postu:
Wybaczcie ze sie tak wetne w rozmowe. Nie mozna bylo zamiast zakladac nowy temat uzyc do tego tematu "Propozycje zmian w systemie Warlocka!", lub "Balans", lub "Zglaszanie bledow", lub "Jakie warunki musiałyby być spełnione, byś gral na Warlocku?" lub na upartego w kilku innych?

Co sie zas tyczy tego wszystkiego, to moge dodac rzecz jedna. Obciac konie! Pozdrawiam[/i]
Khorgim - 22 Lut, 2008 - 20:14
Temat postu:
Ktos tam wyzej wypowiadal sie o zmeczeniu w Srodziemiu, ze jest znikome. Bzdura, skoro masz wypasiona postac to zrozumiale, ze bedziesz sie meczyl mniej niz slabszy gracz, ktory osiagnal te kilka godzin i zaczyna sie meczyc. Ja jako slaba postac pod wzgledem sily i wytrzymalosci wcale szybko sie mecze.

Sith
Tens - 22 Lut, 2008 - 20:18
Temat postu:
Nie mam spasionej postaci i sie malo mecze. W senie moze i zmeczenie jest dobre ale kikla traktow jest za krotkich stanowczo. Skoro ja od balonu jednym tchem dobiegam do gildii. Mordorowcy to samo, wiec cos jest nie tak.
Khorgim - 22 Lut, 2008 - 20:27
Temat postu:
Poniewaz te trakty sa naprawde krotkie :] Ja do swojej kiedy biegne musze odpoczywac po 4 razy a czasem nawet 5. A ekwipunku duzo nie mam - Szata, jakas lekka bron, pochwa i sakwa z monetami. Wasze gilldie po prostu leza nieco zbyt blisko siebie. Kiedy jeszcze trakty w srodziemiu zostaly by "zbalansowane" to sam nie wiem czy ciac sie nozem bo nie wiem czy zyletka wystarczy.

PS. I tu wlasnie jest problem - za bardzo myslicie o srednich i silnych postaciach i czesto mud jest robiony pod takie postacie. A co z nowymi? Razz
Tens - 22 Lut, 2008 - 20:48
Temat postu:
Postac z emelentarzem sie chyba nie meczy, a w 24h mozna zrobic juz niezle staty Razz
mmaniek - 22 Lut, 2008 - 20:52
Temat postu:
Hehehehe moze nie tak ze sie nie meczy. Bez obciazenia sie nie meczy. Ale to prawda, w 24 godziny jak ktos wie co i jak to mozna ladnie sie zrobic Wink
Khorgim - 22 Lut, 2008 - 20:57
Temat postu:
Dokladnie. Jak ktos wie jak. Ale niech ktos mi powie skad nowy ma wiedziec gdzie expic? Jak zdobywac cechy? Pierwsza godzine poswieca na zwiedzanie miasta w ktorym sie obudzil a potem chodzenie i poznawanie muda. Ktos pewnie przytoczy drzewa.. A skad mlody wezmie toporek? Zamowi? A skad bedzie mial kase? Razz Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze poczatki na prawie kazdym mudzie sa trudne. I to jest wielki minus ;p
Czaq - 22 Lut, 2008 - 21:10
Temat postu:
Ale dzieki takim trudnym poczatkom, odpadaja ludzie, ktorzy i tak by dlugo nie pograli, dzieci neostrady itp.
Najlepiej by bylo zeby to nie zalezalo od czasu, ale od expa postaci.
Esail - 22 Lut, 2008 - 22:02
Temat postu:
Khorgim napisał:
Dokladnie. Jak ktos wie jak. Ale niech ktos mi powie skad nowy ma wiedziec gdzie expic? Jak zdobywac cechy? Pierwsza godzine poswieca na zwiedzanie miasta w ktorym sie obudzil a potem chodzenie i poznawanie muda. Ktos pewnie przytoczy drzewa.. A skad mlody wezmie toporek? Zamowi? A skad bedzie mial kase? Razz Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze poczatki na prawie kazdym mudzie sa trudne. I to jest wielki minus ;p


Informacje co, jak, gdzie i po co mozna znalesc i na mudzie (Drannor napisal jednego kolesia z tablica, tam jest wsio) i na forum. Wystarczy poczytac.
A dzieciakom, ktorym trzeba wszystko podawac na tacy (tzw. postawa roszczeniowa) to raczej podziekuje. Niech klikaja sobie w WoW'a czy innego Lineage'a.

Es.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
PNphpBB2 © 2003-2006