Warlock - Oficjalna Strona

Archiwum - Koty

Yarkom - 06 Wrz, 2006 - 10:51
Temat postu: Koty
Witam
Jeśli jest jakieś zainteresowanie kmaranami to informuje iż gildie planujemy przenieść do Orchii (plany maja juz długą historie).
Zgodnie z przemyśleniami będzie to wyspa, jak na razie trzeba ją napisać bo z Arshen wiele nie zostało i lasu już nie ma.. ktoś wyciął Very Happy
Jeśli by ktoś chciał pomóc to proszę o kontakt i ew propozycje jako ze Indhira nic nie przekazała a mam troche czasu i mógłbym coś porobić.
Pozdrawiam

EDIT
NO OK na pierwszy ogien ida.
Morgein - 14 Paź, 2006 - 18:49
Temat postu:
Witajcie!
Jestem nowy na tym mudzie i gram kmaranem. Mógłby mi ktoś powiedzieć jakie są relacje między kmaranami o innymi rasami. Czy są neutralne czy agresywne itp. Czy mają jakiś szczególny sposób mówienia i zachowania? Czy walczą bronią czy tylko pazurami? Cokolwiek ponad to co jest w opisie przy ogladaniu figury kmarana.

Czy w miastach są fontanny lub inne miejsca gdzie za darmo się można napic?
Zagger - 14 Paź, 2006 - 19:32
Temat postu:
Tu jest topic o kmaranach:

http://www.warlock.pl/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=115
zaranos - 16 Paź, 2006 - 21:41
Temat postu:
Morgein napisał:
Czy [kmarany] walczą bronią czy tylko pazurami?


Jako bezgildiowiec musisz poslugiwac sie bronia.

Kmarany z Bractwa walcza przede wszystkim szablami, maja tez wysuwane pazury.

Morgein napisał:

Czy w miastach są fontanny lub inne miejsca gdzie za darmo się można napic?

Sa fontanny i studnie. Zywkle trzeba jednak sie rozejrzec troche, zeby je zauwazyc. (tzn. nie zawsze stoi "wielka fontanna" jak wchodzimy na dana lokacje, ale jak damy "spojrz" to w opisie lokacji jest")


A tak w ogole to warto skontaktowac sie z jakims starszym graczem, co zwykle pozwala na zdobycie kasy i sprzetu dobrego;]

No chyba, ze ktos lubi do wszystkiego dochodzic sam, albo odgrywa calkowitego samotnika;)
ToRtuR - 18 Paź, 2006 - 09:06
Temat postu:
Pierwsze koty za płoty!
Morgein - 25 Paź, 2006 - 11:50
Temat postu:
Z odbytej wczoraj pouczającej rozmowy dowiedziałem się, że jestem jedynym kmaranem na mudzie. Świat który zamieszkiwały został zniszczony a wraz z nim gildia i kmarany npce. Jestem ostatnim z wymarłego gatunku. W świetle powyższego należałoby się zastanowić czy pisanie gildii i krainy pod rase która właściwie nie istnieje ma sens. Jedną z domen jest Śródziemie a tam kmaranów nie było raczej. Systemu kryształów czasu nie znam. Nie wiem co o tym myśleć i czy dobrze w ogóle wybrałem rase. Confused
ToRtuR - 25 Paź, 2006 - 15:29
Temat postu:
Źle wybrałeś, ale możesz odgrywać praprzodka elfa tzw małpoelfa. :P
Schalazar - 25 Paź, 2006 - 17:03
Temat postu:
Ostatnia notka Tortura zdaje sie, ze jest nie na temat.
A pan panie Kmaran nie daj sie!
Pamietaj co ci mowilem o kmaranach i o tym co mozna jeszcze zrobic.
Drannor - 25 Paź, 2006 - 21:22
Temat postu:
Morgein napisał:
Z odbytej wczoraj pouczającej rozmowy dowiedziałem się, że jestem jedynym kmaranem na mudzie. Świat który zamieszkiwały został zniszczony a wraz z nim gildia i kmarany npce. Jestem ostatnim z wymarłego gatunku. W świetle powyższego należałoby się zastanowić czy pisanie gildii i krainy pod rase która właściwie nie istnieje ma sens. Jedną z domen jest Śródziemie a tam kmaranów nie było raczej. Systemu kryształów czasu nie znam. Nie wiem co o tym myśleć i czy dobrze w ogóle wybrałem rase. Confused


Faktycznie, kmarany zamieszkiwały domenę, która już nie istnieje. Nie ma też żadnego gracza kmarana, oprócz ciebie.

Ale z tego, co wiem, to gildia kmaranów nie została zniszczona, tylko na czas nieokreślony odłączona. ( to znaczy na czas, aż ktoś napisze Yarkomowi nowy las, gdzie będzie mógł podłączyć Bractwo.

Sprawa wygląda na Warlocku niestety tak, że każda zmiana wlecze się
miesiącami. Nawet, jeśli napiszesz las, to może sporo czasu zejść, zanim ktoś go zakoduje...

Oczywiście istnieje inna możliwość - możesz dołączyć na stanowisko Kartografa/Kwatermistrza w Kompanii Skalny Czerep. Tylko, że w ten sposób raczej nie uda ci się wykorzystać zalet swojego kmarana ( bardzo wysokiej zręczości, a co za tym idzie - unikow).

Co do wyboru rasy - w tej chwili warto praktycznie wybierać tylko z 2:

- gobliny: najwięcej aktywnych członków, zawsze jest z kim połazić, gildia
z autojoinem, ale dość słabe umiejętności

- krasnoludy: też gra parę osób, choć nie tak dużo jak w LG, mają kilka mocnych postaci, dobre umiejętności bojowe


Yo!
keldon - 26 Paź, 2006 - 09:20
Temat postu:
Jest jeszcze możliwość wybrania elfika, oni też mają dobre uniki, tylko że jacyś tacy słabowici i mało umieśnieni są, a poza tym problemy są ze sztyletami dla nich.
Orki wymarły...
A zresztą co tu się zastanawiać nad wyborem jak można być przystojnym, pięknym, mądrym i przede wszystkim ZIELONYM Very Happy
Ghash - 28 Paź, 2006 - 18:55
Temat postu:
Pozatym Orchijskie gobliny sa z plasteliny... nie wiem gdzie widzicie w tym urok:P
Krzyś - 05 Lis, 2006 - 14:15
Temat postu:
Obecny.

Re: Morgein
Nie jesteś ostatnim kmaranem.

Edit:
Poza tym od czasu do czasu loguje się Daret.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
PNphpBB2 © 2003-2006