Warlock - Oficjalna Strona

Bank Opisów - Kluby wyznaniowe.

Indhira - 18 Wrz, 2005 - 09:20
Temat postu: Kluby wyznaniowe.
Ostatnio stwierdziliśmy, że dobrym uzupełnieniem dla postaci może być klub wyznaniowy, dlatego zapraszam wszystkich do tworzenia takowych. Spis bogów Orchiowych można znaleźć na stronie www.krysztalyczasu.prv.pl np. w dziale Zasady gry, Rozdział 10.
Gotowy projekt klubu powinien zawierać emocje (w liczbie ok. 10, im więcej tym lepiej oczywiście), opis przedmiotu gildiowego i sposób zostania członkiem klubu.
Wszystkie rozsądne propozycje zostaną zakodowane.

Pozdrawiam,
Indhira.
Krun - 21 Wrz, 2005 - 13:01
Temat postu:
Witam.
Chcialbym poinformowac osoby majace zamiar pomoc nam w tworzeniu klubow wyznaniowych, iz nastepujacy bogowie znalezli juz swoich pierwszych czcicieli, ktorzy podjeli probe stworzenia klubu:
1. Arianna,
2. Katan.

Z powodu chwilowej nieobecnosci Indhiry od dzis(17.12) to ja zajmuje sie klubami wyznaniowymi. Wszelkie projekty prosze przesylac na adres krun@warlock.pl.

Ps. Postaram sie, aby lista byla zgodna z aktualnie posiadanymi przez nas projektami...
ToRtuR - 23 Gru, 2005 - 21:31
Temat postu:
A jest jakiś gobliński bóg?
Krun - 24 Gru, 2005 - 20:44
Temat postu:
Poszukaj tutaj: http://giraff.silesianet.pl/sg_kc/rozdzialy/rozdzial10.php
Anonymous - 28 Gru, 2005 - 10:43
Temat postu: Klub Arianny
Witam,

Chcialem tylko przypomniec wszystkim elfom i ludziom, ze mozna juz wstepowac do grona wyznawcow Arianny.

Pozdrawiam
Esail
Kungar - 17 Kwi, 2007 - 10:57
Temat postu:
[To tylko pomysł]
MORGHLITH
(rasy - każda; charaktery - każdy; funkcje - każda)
BÓG umarłych, śmierci, martwiaków; władca umarłych dusz i strachu
SYMBOL: pierscien, sygnet albo medalion wyobrazajacy czaszke.
MIEJSCE KULTU: kaplica w zamku morglithów, przyjecie w szeregi wiernych nastepuje po zlozeniu ofiary z czaszki istoty rozumnej (goblin, czlowiek, elf, krasnolud itp.) Wystarczy nadac jednemu z mnichow imie i mozliwosc informowania kandydatow. Np.: kandydat pyta o Morglitha i kaplan udziela informacji.

Cechy wyznawców:

1. Postać jest w stanie używać języka zwanego DAWNĄ MOWĄ; to wyzwanie dla czarodziejow. Sprobuje jeszcze poszukac informacji na temat DAWNEJ MOWY ale nie wiem czy cos znajde. Podobne rzeczy istnieją gdzie indziej.
2. Skladanie ofiar- gracz ma dostep do komendy typu "mzloz ofiare z ..." atakuje wtedy przeciwnikaz imieniem Morglitha na ustach lub tym podobny emot. Usmiercenie ofiary takze mogloby byc opatrzone jakims emotem np. z wyrazem dzikiej satysfakcji doszczetnie rozgniata milutkiego slabiutkiego elfa.
3. "Postać taka dysponuje działającym bez przerwy Ukryciem Witalności (analogicznie jak zdolność czarnoksięska)." w warunkach muda oznaczałoby to ze moze lazić wsrod martwiakow i nie bedzie atakowana dopoki sama kogos nie zaatakuje. Wtedy stanie sie widoczna dla martwiakow. Zdolnosc ta wedlug mnie powinna byc dostepna dopiero na wyzszym stopniu wtajemniczenia. Po zlozeniu ofiary z jakiejs szczegolnie silnej istoty np. trolla.

[/To tylko pomysł]
Kungar - 17 Kwi, 2007 - 11:48
Temat postu:
REPTILLION WIELKI

(rasy - wszystkie; charaktery - każdy nie chaotyczny; funkcje - każdy z wyjątkiem Barbarzyńcy i Złodzieja)
BÓG władzy, rządów, spokoju, tradycji i historii; opiekun trwałości królestw i rodów; BÓG smoków i inteligentnych gadów (np. Reptillionów, tzn. ludzi-jaszczurów).
SYMBOL: wisior w postaci kryształowego kła
ZASADY PRZYJMOWANIA: złożenie przysięgi w obecności kapłana, że będzie się postępować honorowo, zgodnie z kodeksem rycerskim.

CECHY WYZNAWCY: "XXX mówi szlachetnym głosem: ..."
Miejscem kultu byłaby świątynia na płaskowyżu reptilionów w Rozszczepionych Górach nieopodal Gasty. Jest tam puste pomieszczenie, które możnaby zaadaptowac na świątynie i umieścić jakiegoś emerytowanego reptiliońskiego paladyna jako kapłana. Opisu świątyni na razie nie tworze bo nie wiem czy będzie wola żeby zrealizować ten pomysł.
Warn - 17 Kwi, 2007 - 20:16
Temat postu:
Kungar napisał:
[To tylko pomysł]

3. "Postać taka dysponuje działającym bez przerwy Ukryciem Witalności (analogicznie jak zdolność czarnoksięska)." w warunkach muda oznaczałoby to ze moze lazić wsrod martwiakow i nie bedzie atakowana dopoki sama kogos nie zaatakuje. Wtedy stanie sie widoczna dla martwiakow. Zdolnosc ta wedlug mnie powinna byc dostepna dopiero na wyzszym stopniu wtajemniczenia. Po zlozeniu ofiary z jakiejs szczegolnie silnej istoty np. trolla.

[/To tylko pomysł]


chyba po złożeniu ofiary z dziesięciotysiecznego trolla Laughing

W.
Kungar - 18 Kwi, 2007 - 09:47
Temat postu:
Racja, przydalyby sie jakies rozsadne progi wtajemniczenia i sposoby ich przyznawania.
W krysztalach czasu wyznawcy Morglitha składali ofiary zabijajac kogos. Pytanie jak to rozwiazac na mudzie.
Wyznanie to jest i tak latwiejsze do zakodowania niz inne gdzie sklada sie ofiary doprowadzajac kogos do szalenstwa.
W KC wiara jest bardzo istotnym elementem rozgrywki, szkoda by bylo z tego rezygnowac.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
PNphpBB2 © 2003-2006