Warlock - Oficjalna Strona

Bank Pomysłow - Znikanie przedmiotow.

Durghim - 27 Lip, 2005 - 02:13
Temat postu: Znikanie przedmiotow.
Witam, taki ot pomysł mam, coby może przedmioty nie znikały? Myślę, że tak byłoby znacznie lepiej, kodowo nie jest to trudne, a znacznie podniesie chęć do gry, zwłaszcza graczom którzy dopiero chcą zacząć. Tak na wszelki wypadek zamieszczam ankiete. Pozdrawiam.
Yarkom - 27 Lip, 2005 - 11:47
Temat postu:
Alez przedmiot maja bardzo dlugi zywot, malo tego jak nie grasz to ich "zywot" jest wieczny wlasciwie. Moim zdaniem jest optymalnie.
Durghim - 27 Lip, 2005 - 12:00
Temat postu:
no tak, ale jednak lepiej byloby miec np caly czas ten sam plecak nie? Albo zdobyc fajna bron i trzymac, z doswiadczenia wiem ze po 1-2 naprawach bron lubi pekac wiec tez trzeba by bylo zdobywac od nowa.
Drannor - 27 Lip, 2005 - 12:17
Temat postu:
Akurat z plecakiem to zly przyklad podales, bo plecaki sluza baaaaaaaardzo dlugo. (mam ten sam od paru miesiecy)
Poza tym lampy i oleje sa wieczne.
Graty sluza wystarczajaco dlugo, aby zdazyly sie porzadnie podniszczyc, wiec i tak trzeba kupic/wyjac nowe (kto by w dziurawym kirysie biegal). Bron dosc latwo zlamac przy ostrym expieniu. Taka zmiana wlasciwie nic by nie dala. ( No chyba, ze biegalbys z ubrankiem na pokaz, a nie do walki;p)
Durghim - 27 Lip, 2005 - 13:45
Temat postu:
a ja myślę że taka zmiana dała by bardzo dużo pod względem erpegowym i pod względem bojowym. Tak, to wszystko się niszczy, ale można naprawić, można walczyć ze swoim wiernym toporem który by naprawde bardzo długo służył, albo latać w swoim płaszczu do którego ma sie sentyment.
Drake - 28 Lip, 2005 - 07:38
Temat postu:
Durghim napisał:
a ja myślę że taka zmiana dała by bardzo dużo pod względem erpegowym i pod względem bojowym. Tak, to wszystko się niszczy, ale można naprawić, można walczyć ze swoim wiernym toporem który by naprawde bardzo długo służył, albo latać w swoim płaszczu do którego ma sie sentyment.


Coz. Nie dostrzegasz mozliwych wynaturzen i naduzyc tego faktu. Badz nie dostrzegasz rzeczy oczywistych:
1. Magiki. Po co wyjmowac nowe? Mam 10 w placaku jak jeden sie zlamie to mam drugi. Expie juz tydzien i zaden mi nie zniknal.

2. A czy to musi byc ten sam topor i ten sam plaszcz? Nie wystarczy ze jest po prostu taki sam?

3. Pozostawanie sprzet uwlasnie nie tyle napedza muda ile go spowalnia. Bo gracze wtedy juz totalnie nie maja nic do roboty poza expem i zdobywaniem coraz lepszego zlomu, ktory przetrwa wiecznie, wiec dobrze jest sobie w skrzyni gildiowej naklasc 40 magikow plus 10 do plecaka i mozna lazic po swiecie. Tylko co tam robic?

4. Mam swoj wierny topor i nie mam zadnej motywacji zeby szukac innego lepszego wiernego topora, zeby zwiedzac swiat, zabijac nowe potwory itd.

Pomysl rodem z MMORPGa. Chybiony. Plecak to plecak, kupno plecaka nie nastrecza wielkich trudnosci (sa wyjatki), wiec moze przetrwac wiecznie, to samo lampa.

Z punktu widzenia tzw. balansu na mudzie to nie ma racji bytu.
Durghim - 28 Lip, 2005 - 10:49
Temat postu:
Może i nie ma racji bytu, grałem przez spory okres czasu na B******* i tam właśnie przedmioty nie znikaja, i w zwiazku z tym faktem nie bylo zadnych problemow. Bronie lepsze się sprzedawało, a te co są w sklepie, poprostu były droższe. A co do 10 magików w plecaku, teraz, jak bronie znikają, potwora z tym magikiem zabija się raz na jakiś czas, właśnie poto żeby ów magik zdobyć a jakby bronie nie znikały z pewnością byłby zabijany częściej, chodźby po to żeby broń opchnąć za jakąś lepszą kase, bądz podarować komuś.
Drake - 28 Lip, 2005 - 14:10
Temat postu:
Durghim napisał:
Może i nie ma racji bytu, grałem przez spory okres czasu na B******* i tam właśnie przedmioty nie znikaja, i w zwiazku z tym faktem nie bylo zadnych problemow. Bronie lepsze się sprzedawało, a te co są w sklepie, poprostu były droższe. A co do 10 magików w plecaku, teraz, jak bronie znikają, potwora z tym magikiem zabija się raz na jakiś czas, właśnie poto żeby ów magik zdobyć a jakby bronie nie znikały z pewnością byłby zabijany częściej, chodźby po to żeby broń opchnąć za jakąś lepszą kase, bądz podarować komuś.

Mylisz sie.
Potwora z magikiem zabija sie kazdego.
Chocby po to zeby nie dostala go konkurencja.
Krwin - 29 Lip, 2005 - 04:33
Temat postu:
pomysl kiepski, i na pewno nie zostanie zrealizowany, slyszalem wiele opinii, z ktorymi osobiscie sie zgadzam, ze na warlocku jest najlepiej zbalansowana kwestia czasu przetrwania przedmiotow. nie znika od razu, gdy sie nie logujesz, nie tracisz, a mimo wszystko jest jakas motywacja. nie wiem czy byles juz w gildii na warlocku, moje doswiadczenie jest takie, ze wyprawy po sprzet sa jednym z istotniejszych elementow integrujacyhc graczy i nadajacych grze smaku. osobiscie jedyne co bym zmienil, to wprowadzil wiecej broni o bardzo podobnych statach, dzieki czemu nie bylo by tak, ze kazdy gracz o jakims tam umie, wie ze do walki z takim a takim przeciwnikiem potrzebuje szabli a, a z innym szabli b, wprowadzilo by to jakas indywidualizacje, kazdy moglby sobie sam dobierac sprzet, nie uzalezniajac tego tylko od jego cech kodowych, bez umniejszania swojej wartosci bojowej. na szczescie poprawienie tego elementu jest banalnie latwe, trzeba po prostu dopisac pare typow broni, wraz z mozliwoscia ich zdobycia, czym, jesli czas, sytuacja i realia pozwola, postaram sie zajac.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
PNphpBB2 © 2003-2006