Źle zrozumiałem ową propozycję.
Czytałem w pośpiechu w pracy...
Ale nie ważne. Skoro ktoś już proponuje ranking to 3 osoby to jednak trochę mało, bowiem przypuszczam iż przez długi czas by się nic nie zmianiało. Może już lepiej by było mieć np. ranking 10 osób.
Albo by owa lista rankingowa liczyła tyle osób ile wynosi średnia ilość graczy dziennie (czyli na chwilę obecną np. 8 osób) i w miarę rozwoju muda by się poszerzała.
Hmm, czyli chodzi o zrobienie czegos w stylu obecnej listy graczy Online?
Ja rozwine mala propozycje, odnosnie losowego pojawiania sie w cialach zabitych potworow roznych unikatowych przedmiotow.
Podam przyklad:
Bijemy sobie na jakims expowisku, jakies tam potwory. Zabilismy juz 150 i nagle ku naszemu zdziwieniu znajdujemy w ciele, jakis przedmiot, ktorego w innych cialach nie znalezlismy.
W zaleznosci od sily potworkow takie unikatowe przedmioty wypadalyby czesciej lub rzadziej. Ze slabszych potworkow wypadalyby rzadziej i slabsze (jesli idzie o bronie i zbroje), bo zabija sie ich nieporywnywalnie wiecej. Natomiast z mocniejszych potworkow wypadalyby troche czesciej i mocniejsze (np. raz na iles tam zabitych bossow moze sie zdarzyc, ze znajdziemy runiczna zbroje, ktora ten boss np. zamowil u jakiegos kowala w dalekich stronach, jednym slowem mamy szczescie).
Co daje system losowego 'wypadania' przedmiotow? Otoz znaczaco podnosi miodnosc! Gram w Tibie, gdzie jest cos takiego i radosc, gdy po zabiciu 100 smokow wypadnie nam jakas ciekawa tarcza, jest ciezka do opisania:). Po drugie troche zniknie problem braku zainteresowania niektorymi expowiskami, bo wszedzie bedzie mozna trafic cos ciekawego.